حداقل 3 و حداکثر 30 کاراکتر
جستجوهای اخیر شما: (حذف همه جستجوها)
    0 مورد یافت شد
    close-search-modal
    اینستاگرام instagramImg بلیط هواپیما ticketImg تخفیف ها offImg تورهای اقساطی tourImg
    نمای هتل روتانا مشهد
    ساختمان هتل روتانا مشهد
    هتل روتانا مشهد در حال ساخت
    هتل روتانا مشهد
    اتاق هتل روتانا مشهد

    هتل روتانا مشهد

    آدرس:

    در حال بروزرسانی قیمت

    انتخاب اتاق
    امکانات رفاهی
    درباره هتل
    نظرات
    هتل های پیشنهادی

    انتخاب اتاق

    امکانات رفاهی

    درباره هتل روتانا مشهد

    هتل روتانا در مشهد مقدس در زمینی به مساحت 5400 متر مربع با زیربنای مفید 80 هزار متر مربع در فاصله بسیار نزدیک حرم مطهر امام رضا (ع) می‌باشد. پروژه هتل روتانا با 23 طبقه شامل واحدهای تجاری و مسکونی یکی از بهترین مجتمع های مسکونی و تجاری خاورمیانه خواهد بود. این پروژه بین المللی با هدف ارائه خدمات ویژه به زائرین گرامی در بهترین کیفیت و بهره گیری از امکانات خوب مطابق با استاندارد های روز دنیا فعالیت خود را آغاز نموده. این هتل مجلل و لوکس در رده هتل های پنج ستاره مشهد می‌باشد که با در نظر گرفتن تدابیر و امکانات ویژه سعی در ایجاد تمایز نسبت به سایر هتل‌های پنج ستاره دارد.

    امکانات رفاهی هتل روتانا مشهد

    شاید برای شما جالب باشد که بدانید هتل لوکس روتانا مشهد در زیر مجموعه های هتل های اسلامی دبی قرار دارد که در مشهد ساخته شده. این هتل مشهد امکانات و خدمات بی‌نظیری را در خود ایجاد خواهد کرد که باعث می‌شود جایگاه خود را در بین هتل های لوکس پنج ستاره بالا ببرد. از جمله امکانات رفاهی ای که در این هتل موجود است می‌توان به سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، مجموعه آبی، سالن همایش، وان حمام در اتاق ها و … اشاره کرد.

    پروژه بین المللی هتل روتانا مشهد

    فعالیت این پروژه بین المللی محدود به ایران نمی‌باشد و در کشور های قطر، کویت، بحرین و امارات متحده عربی توانسته پروژه های منحصربفرد راه اندازی نماید. در حال حاضر پروژه روتانا دارای 17 هتل، خارج از امارات متحده عربی عمدتاً در مصر و لبنان است. شایان ذکر است گروه هتل‌های روتانا هم اکنون در 21 شهر از 13 کشور خاورمیانه، شرق اروپا و جنوب آسیا دارای هتل می‌باشد. پروژه هتل روتانا مشهد همچنین در سال 2017 دو هتل در کابل، 7 روتانا جدید در ترکیه افتتاح کرده‌است. گروه امارات متحده عربی انتظار دارد که در سال آینده مانند ترکیه و دارلاسلام در تانزانیا وارد افغانستان نیز بشود.

    پیشنهاد های هتل برای اقامت در شهر مشهد

    سایت معتبر های هتل به شما پیشنهاد می کند تا اگر سفر به مشهد انتخاب کرده اید، هتل هایی مانند هتل قصر طلایی مشهد و یا هتل درویشی مشهد را برای رزرو انتخاب نمایید تا با اقامت در این هتل‌های لوکس سفری بی نظیر را تجربه کنید. همچنین میتوانید برای مشاهده و رزرو هتل ها و قیمت هتل های مشهد به صفحه اصلی سایت مراجعه بفرمایید .

    محدوده مکانی

    هتل روتانا مشهد
    • فاصله تا :  (حدود دقیقه با پیاده روی)
    • فاصله تا :  (حدود دقیقه با ماشین)
    • فاصله تا :  (حدود دقیقه با ماشین)
    • فاصله تا :  (حدود دقیقه با ماشین)
    • فاصله تا :  (حدود دقیقه با ماشین)

    نظرات مهمان

    4.7

    2 نظر همه بررسی ها را بخوانید

    دسته بندی ها:

    کارکنان

    5

    رسیدگی به درخواست‌ها

    4.5

    پاکیزگی

    4.5

    کیفیت و تنوع غذا

    4.5

    امکانات

    4.5

    ارزش هتل به نسبت قیمت

    5

    ببینید مهمانان چه چیزی را بیشتر دوست داشتند:

    محنا قرایی

    انشاالله در سفرهای آینده انتخابش میکنیم.

    ریحانه خراسانی

    چه خوشگل به نظر میاد.

    مشاهده بیشتر

    سوالات متداول

    رزرو هتل روتانا مشهد از سایت های هتل چه مزایایی دارد؟

    با رزرو هتل روتانا مشهد از سایت های هتل می توانید از بیشترین نرخ تخفیف و ارزان ترین قیمت بهره مند شوید. همچنین، تیم پشتیبانی های هتل به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. علاوه بر آن می توانید در سایت های هتل موقعیت مکانی، قیمت رزرو، امکانات متنوع اتاق ها، تصاویر، نظر مسافران پیشین و فاصله هتل به اماکن مهم شهر را نیز مشاهده کنید.

    هزینه یک شب اقامت در هتل روتانا مشهد چقدر می باشد؟

    همان طور که در بخش رزرو هتل روتانا مشهد در سایت های هتل می‌بینید، هزینه اقامت در این هتل از شبی 10٠٠٠٠ تومان شروع می شود. علت اصلی تفاوت قیمت در اندازه اتاق و امکاناتی است که در اختیار شما قرار می‌گیرد. البته تاریخ رزرو، مدت زمان اقامت و تعداد نفرات اضافه هم باعث کاهش یا افزایش قیمت خواهد شد.

    نظافت در هتل روتانا در ایام کرونا به چه شیوه ای می باشد؟

    اعضای تیم هتل روتانا مشهد در حال انجام آموزش های پیشرفته نظافت، هم در بهداشت شخصی و هم در برنامه های تمیز کردن جدید هستند. هتل روتانا مشهد همچنین از دستورالعمل های COVID-19 ارائه شده توسط مقامات بهداشت محلی پیروی می کنند.

    انجام رزرو هتل از طریق سایت «های‌هتل» در چه ساعت‌هایی از شبانه‌روز مقدور است؟

    انجام رزرو در سایت «های‌هتل» بصورت 24 ساعته و حتی در ایام تعطیل مقدور می‌باشد. کارشناسان ما از ساعت 07:00 صبح الی 23:00 شب آماده پاسخگویی سوالات و پشتیبانی از شما عزیزان می‌باشد.

    نمای هتل روتانا مشهد
    ساختمان هتل روتانا مشهد
    هتل روتانا مشهد در حال ساخت
    هتل روتانا مشهد
    اتاق هتل روتانا مشهد
    051-34042 whitePhoneIcon