سفر به آسمان با رصدخانه تیتان کیش

امروز قصد داریم بر کران آسمان ها سفر کنیم و بین ستاره ها قدم بزنیم تا به دیدار ماه و دیگر سیاره ها برویم. تعجب نکنید قرار نیست سوار سفینه شویم!! می خواهیم به رصدخانه تیتان کیش برویم و به آسمان سفر کنیم. اگر علاقه مند به مشاهده سیاره ها و ستاره ها هستید، خواندن این مقاله جذاب را از دست ندهید.

رصدخانه تیتان کیش

رصدخانه تیتان کیش

رصدخانه تیتان در همسایگی خلیج نیلگون فارس واقع در اسکله تفریحی کیش با پیشرفته ترین تجهیزات و تلسکوپ ها امکان بازدید از مریخ را فراهم کرده است. این رصدخانه به شما امکان در آغوش کشیدن ستارگان و غرق شدن در دریای ابریشمی آسمان شب را می دهد. متاسفانه رصدخانه تیتان کیش بین توریستان به طور کامل شناخته نشده است؛ اما طرفداران بسیاری دارد و هر روزه مراجعه کنندگان بسیاری برای بازدید از سیاره مریخ و شگفتی های این سیاره به رصدخانه می روند.

امکانات بروز در رصدخانه تیتان جزیره زیبا کیش

همانطور که در بالا گفتیم امکان بازدید از سیاره مریخ در این رصدخانه فراهم می باشد و علاقه مندان در کنار سیاره مریخ می توانند انواع ستاره ها سیاره ها و حتی ماه و خورشید را نظاره کنند. رصدخانه تیتان به دلیل امکانات بروز دنیا این قابلیت را دارد تا رخداد های آسمان را به راحتی نظاره کند. رخداد هایی مانند: ستاره شناسی برخورد شهاب سنگ و….

بازدید از رصدخانه کیش در چه ساعاتی امکان پذیر می باشد؟

ساعات کاری این رصدخانه از غروب و به خواب رفتن خورشید طلایی تا نیمه شب تاریک یعنی از 17:30 دقیقه تا 2:30 دقیقه بامداد می باشد. به یاد داشته باشید تماشای آسمان در شب لذت بیشتری دارد و شما با وضوح بیشتری می توانید سیارات و ستاره ها را به تماشا بنشینید. بنابراین سعی کنید در شب و زمانی که هوا تاریک شد به بازدید از آن بروید.

رصدخانه تیتان کیش

رصدخانه تیتان کیش کجاست؟

رصدخانه تیتان در اسکله تفریحی جزیره کیش در قسمت شرقی جزیره و نزدیکی اکثر هتل ها مراکز خرید قرار گرفته است، از این رو دسترسی آسانی به اکثر مراکز مهم کیش دارد. در صورتی که قصد اقامت در این جزیره رویایی و رقم زدن تجربه ای متفاوت را برای خود و خانواده دارید، می توانید با رزرو هتل های کیش اقامت خود را تضمین کنید و به بازدید نقاط مختلف جزیره بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رستوران کف شیشه‌ ای بام رویایی کیش؛ لذت غذا در ارتفاع 50 متری!

یکشنبه 12 آذر 1402
بدون شک یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری که در جزیره کیش وجود دارد، رستوران‌ های کیش هستند. رستوران‌هایی که در […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس