Amir3878
حداقل 3 و حداکثر 30 کاراکتر
جستجوهای اخیر شما: (حذف همه جستجوها)
    0 مورد یافت شد
    close-search-modal
    اینستاگرام instagramImg بلیط هواپیما ticketImg تخفیف ها offImg تورهای اقساطی tourImg
    searchIcon
    searchIcon
    051-34042
    های هتل
    /

    هتل نزدیک حرم امام رضا

    هتل نزدیک حرم امام رضا

    +
    42%

    میدان بیت المقدس(فلکه آب)، ضلع شمالی بازار رضا

    تلویزیون
    رستوران
    اینترنت
    سرویس فرنگی
    پارکینگ

    1,365,000 تومان

    شروع قیمت از

    1,100,000 تومان

    برای رزرو هتل مشهد نزدیک حرم امام رضا (ع) می توانید در لیست هتل های ذکر شده در بالا، نزدیک ترین آن را انتخاب کنید. از ویژگی های مثبت هتل نزدیک حرم امام رضا این است که شما با اقامت در آنجا، در وقت و هزینه های خود صرفه جویی می کنید و اگر سالمند به همراه دارید، برای رفت و آمد به حرم امام رضا (ع) مشکلی نخواهید داشت. این هتل ها همچنین برای عزیزانی که وسیله نقلیه شخصی ندارند، بسیار مناسب است و می توانند تنها با چند قدم پیاده روی به صحن حرم امام رضا (ع) برسند. در برخی از هتل های مشهد نزدیک حرم شما منظره زیبای حرم را از پنجره اتاق هتل خود خواهید دید و این می تواند برای همه مسافرین جذاب و آرامش بخش باشد.

    بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم امام رضا

    بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم شامل انواع 5 ستاره و 4 ستاره بوده که البته قیمت بالایی دارند. در زیر لیست هتل های نزدیک حرم امام رضا بر اساس ستاره بررسی شده است.

    هتل های 5 ستاره مشهد نزدیک حرم امام رضا

    بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره مشهد که می توانید با امکانات بی نظیر رفاهی و فاصله 2 دقیقه ای تا حرم مطهر رضوی رزرو نمائید شامل: هتل مدینه الرضا مشهد ، هتل خورشید هشتم مشهد و هتل قصر الضیافه قدس مشهد می باشند. هتل های دیگری نظیر هتل قصر طلایی مشهد، هتل درویشی مشهد، هتل الماس 2 مشهد و هتل قصر بین المللی مشهد هم با فاصله 5 الی 10 دقیقه پیاده روی در لیست نزدیک ترین هتل های 5 ستاره به حرم قرار می گیرند.

    هتل های 4 ستاره مشهد نزدیک حرم امام رضا

    اقامت در هتل های 4 ستاره نزدیک حرم مشهد، انتخاب مناسب و لوکسی است. علاوه بر نزدیک بودن به حرم، این هتل ها امکانات بسیار خوبی را به مهمانان خود ارائه می دهند و قیمت مناسبی هم دارند. هتل کیانا مشهد، هتل اترک مشهد، هتل جوارالملک مشهد، هتل شکوه شارستان مشهد، هتل جواد مشهد و هتل الماس 1 مشهد از نزدیک ترین هتل های 4 ستاره به حرم مطهر امام رضا می‌باشند.

    هتل های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم امام رضا

    نزدیک ترین هتل های سه ستاره مشهد که شناخته تر شده اند و با کیفیت عالی پذیرای مسافرین می باشند، شامل: هتل رز درویشی مشهد، هتل اطلس مشهد ، هتل سهند مشهد، هتل جواهر شرق مشهد و هتل آفتاب شرق مشهد می‌باشد.

    هتل های 2 ستاره مشهد نزدیک حرم امام رضا

    هتل های دو ستاره نزدیک حرم، امکانات هتل های لوکس را ندارند، اما جزو بهترین گزینه های اقتصادی محسوب می شوند. هتل قصر گل مشهد، هتل ابریشم مشهد، هتل سقا مشهد و هتل کوثر مشهد نزدیک ترین هتل های 2 ستاره مشهد به حرم مطهر رضوی هستند.

    هتل های 1 ستاره مشهد نزدیک حرم امام رضا

    نزدیک ترین هتل های یک ستاره نزدیک حرم شامل: هتل آپارتمان افشار مشهد، هتل نیکو مشهد، هتل مارال مشهد، هتل حافظ مشهد و هتل میهمان مشهد می شود. این هتل های 1 ستاره قیمتی ارزان دارند و برای همه افراد، به خصوص اشخاصی که هدف آن ها سفر و زیارتی ارزان است پیشنهاد می شود.

    قیمت هتل های نزدیک حرم امام رضا

    قیمت هتل در مشهد نزدیک حرم امام رضا، به نوع هتل، تعداد ستاره های آن و امکانات آن ارتباط دارد. برخی از هتل های 5 ستاره نزدیک حرم امام رضا به دلیل امکانات بیشتری که ارائه می دهند، قیمت های بالاتری دارند و بلعکس هتل های یک ستاره و هتل آپارتمان های مقرون به صرفه نزدیک حرم، برای اقامتی اقتصادی مناسب هستند. اما برای استعلام دقیق قیمت هتل مشهد بهتر است که به سایت اصلی «های هتل» مراجعه نمائید.

    هتل نزدیک حرم مشهد با قیمت ارزان

    هتل های نزدیک حرم مشهد با قیمت ارزان، از پر طرفدارترین هتل های مشهد هستند. ارزان بودن این هتل ها، دلیلی بر کیفیتی آن ها نیست. در واقع اکثر هتل های قیمت مناسب مشهد، از امکانات معقول و مناسبی برخوردار هستند، اما نسبت به عوامل مختلفی مانند موقعیت مکانی، امکانات، اندازه و استانداردهای خدمات آنها نسبت به هتل های 5 ستاره درجه پایین تر محسوب می شوند. برخی از هتل های نزدیک حرم مشهد با قیمت ارزان تر عبارتند از:

    • هتل آرین مشهد
    • هتل المپیا مشهد
    • هتل طبرستان مشهد
    • هتل مرمر مشهد
    • هتل انقلاب مشهد

    هتل های مشهد نزدیک حرم امام رضا با غذا

    رزرو هتل ارزان مشهد با ۳ وعده غذا و نزدیک حرم، یکی دیگر از گزینه هایی است که می تواند اقامت شما را راحت تر کند. این امر موجب این می شود که شما دیگر دغدغه ای برای وعده های غذایی خود نداشته باشید و بدون نگرانی بابت کیفیت غذاها و رستوران ها، تمام وعده های غذایی خود را در هتل میل کنید. به دلیل اینکه افراد هنگام سفر ترجیح می دهند که با آرامش خاطر به گردش و زیارت بپردازند و وقت برای آشپزی کردن ندارند، رزرو هتل های مشهد نزدیک حرم به صورت فولبرد می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. در ادامه لیستی از هتل های نزدیک به حرم مشهد را که با سه وعده غذایی اماده رزرو هستند را نام می بریم.

    هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم امام رضا

    هتل آپارتمان های نزدیک حرم مشهد، دارای آشپزخانه و امکان آشپزی هستند و برای آن دسته از عزیزانی که ترجیح می دهند در طول سفر و وعده های ناهار و شام خود را در هتل آماده کنند، مناسب است. هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم امام رضا، تمامی امکانات مورد نیاز مسافرین را فراهم می کند و مسافران در این هتل ها احساس راحتی زیادی را تجربه می کنند. قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم به دلیل تفاوت امکانات هر هتل آپارتمان متفاوت است.

     

    051-34042 whitePhoneIcon