معرفی اتاق ماه عسل هتل درویشی مشهد

مشهد جزو شهر های بسیار زیبای ایران می باشد که اغلب زوج های جوان برای ماه عسل آن را انتخاب می کنند به همین دلیل در هتل های این شهر اتاق های بسیار مجهز و لوکسی برای ماه عسل ارائه شده است که از بهترین آن ها می توان به اتاق ماه عسل هتل درویشی مشهد اشاره کرد. هتل لوکس و زیبای درویشی یک هتل پنج ستاره می باشد که در فاصله بسیار کمی از حرم امام رضا قرار گرفته است. این هتل دارای معماری منحصر به فرد و خاصی بوده و به عنوان تنها هتل آتریوم کشور نیز معرفی می شود.

اتاق ماه عسل هتل درویشی مشهد

هتل درویشی از اتاق ها و سوئیت های بسیار شگفت انگیزی بهره‌مند است و از لحاظ تنوع و امکانات می تواند پاسخگو هر نیاز و سلیقه‌ای باشد. علی رغم امکانات بسیار مناسبی که در تمام اتاق های هتل درویشی مشهد قابل مشاهده است اتاق ها و سوئیت هایی مخصوص برای زوج های جوان در نظر گرفته شده است که از اتاق های خاص این مجموعه به شمار می آیند.

اتاق کوئین هتل درویشی مشهد

شرایط و امکاناتی که در این اتاق ها برای زوج های جوان در نظر گرفته شده است به گونه ای می باشد که موجب می شود در سایر بخش های هتل درویشی مشهد نیز خاطره ای به یادماندنی از دوران طلایی ماه عسل در ذهن ها ثبت شود. امکاناتی نظیر استخر، جکوزی، سونا، سالن ماساژ، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، چای خانه سنتی، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت به مراکز مهم و اینترنت پر سرعت و رایگان از امکانات این هتل می باشند که برای زوج های جوان نیز در نظر گرفته شده است.

اتاق های مجلل و شیکی که این مجموعه برای گذراندن بهترین دوران زوج ها در نظر گرفته است در طبقه های پانزده و شونزده این هتل واقع شده اند که با در نظر گرفتن ارتفاع هتل درویشی می توان با اقامت در این اتاق ها از منظره بسیار زیبا و نابی را از شهر مشهد در اختیار داشت.

اتاق کویین هتل درویشی

این اتاق از بهترین انتخاب های زوج های جوان برای گذراندن دوران شیرین و به یادماندنی ماه عسل می باشد، زیرا اتاق کویین در هتل درویشی به یک اتاق مخصوص برای عروس و داماد شناخته می‌شود. اتاق کویین یک اتاق دو نفره می‌باشد که از امکانات بسیاری برای زوجین تشکیل و طراحی شده است به گونه ای که این اتاق با چیدمان و طراحی سلطنتی می تواند تجربه‌ی یک ماه عسل شاهانه را برای زوج های جوان به همراه داشته باشد.

اتاق ماه عسل هتل درویشی مشهد

امکانات اتاق کویین هتل درویشی

اتاق کویین هتل درویشی مانند دیگر اتاق های امپریال، خود از پیشرفته ترین امکانات به روز دنیا بهره ‌مند شده است تا بتواند راحتی و آسایش را برای مهمانان خود به ارمغان بیاورد. از جمله امکانات این اتاق دو نفره می‌توان به: جکوزی، سرویس فرنگی و تلوزیون هوشمند اشاره کرد.

این اتاق به دلیل این که مخصوص زوج های جوان در نظر گرفته شده است. از گل آرایی خاص و شیکی برخوردار است که می‌تواند از همان لحظه ورود به این اتاق، حس شروع یک ماه عسل فوق العاده را به مهمانان خود بدهد. اتاق ماه عسل یا همان اتاق کویین در هتل درویشی از امکانات مختلفی برخوردار است که در سایر اتاق های عادی این امکانات وجود ندارد و مهم ترین نکته قابل ذکر در مورد این اتاق تفاوت دکوراسیون اتاق کویین با دیگر اتاق های هتل می باشد.

اتاق کوئین هتل درویشی مشهد

طراحی و معماری این اتاق به دست معماران و طراحان ماهر و با تجربه ای تشکیل شده است، به همین دلیل در طراحی دکوراسیون این اتاق تلاش برای ایجاد فضایی آرام و دل نشین به همراه دیزاین گل و استفاده از شمع آرایی و نور پردازی های خاص انجام گرفته است.

خدمات اتاق کویین هتل درویشی

برای این اتاق بهترین و لوکس ترین خدمات در نظر گرفته شده است. خدماتی نظیر سرو غذا در اتاق به همراه تزئیناتی خاص مانند گل آرایی و هم چنین تزئینات میوه، کیک و شیرینی مخصوص ماه عسل، ماساژ ، آتلیه عکاسی و خدمات تشریفات در این هتل وجود دارد که برای زوج ها ارائه می شود.

امکانات اتاق کوئین هتل درویشی مشهد

برای تزئیناتی که بر روی غذاهای سفارشی یا بر روی خوراکی هایی که به صورت حضوری برای سرو به این اتاق آورده می شوند تدارکات خاصی در نظر گرفته شده است. به طور مثال: اغلب به زوج ها توصیه می شود که از غذاهای فرانسوی این هتل استفاده کنند و هم چنین برای سرو غذاها در این اتاق ها ظرف های دو نفره مخصوص و لوکسی در نظر گرفته شده است.

آتلیه عکاسی هتل درویشی مشهد

آتلیه عکس مخصوصی که در این هتل برای زوج های جوان در نظر گرفته شده است، این قابلیت را به زوج ها می دهد که بتوانند عکس های زیبا و خاصی را برای خود در این هتل به یادگار بگذارند و لحظات شادی را در کنار یکدیگر ثبت کنند.

آتلیه هتل درویشی مشهد

هتل پنج ستاره درویشی مشهد انتخابی متفاوت در بین تمامی هتل های شهر مشهد است که امکاناتی در خور زوج های جوان در اختیار آن ها قرار می دهد. به طور مثال اگر یکی از زوجین قصد غافلگیر کردن همراه خود یا برگزاری جشن خاصی را داشته باشد، می تواند قبل از ورود به هتل با کادر مجرب هتل درویشی یا مدیریت آن هماهنگ شوند و شاهد تدارکات بی نظیر این هتل برای برنامه های خود باشند.

سخن پایانی

شروع یک زندگی مشترک با اقامت در یک هتل بی نظیر و بی نقص و در اتاقی که به صورت حرفه ای طراحی شده است تنها در اتاق کویین هتل درویشی مشهد تحقق پیدا می کند. زوج های جوان می توانند برای دست‌یابی به چنین اقامت به یاد ماندنی در سامانه رزرواسیون سایت های معتبری مانند سایت “های هتل” به راحتی و با خیالی آسوده اقام به رزرو اتاق بنمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

7 مورد از امکانات رایگان هتل قصر طلایی مشهد...

چهارشنبه 25 آبان 1401
هتل قصر طلایی مشهد به عنوان بزرگ ترین و مجلل ترین هتل مشهد شناخته می شود. هتل قصر طلایی مشهد […]
امکانات رایگان هتل قصر طلایی مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس