معرفی بهترین هتل‌های سه ستاره تهران

تهران جزء بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شهرهای ایران می‌باشد. در پایتخت ایران شاهد فرهنگ تمدن، جاذبه‌های گردشگری و طبیعی هستیم. علاوه بر این تهران، مدرن‌ترین شهر است که این در سبک زندگی، معماری خانه‌ها و… نمایان است. پایتخت هر کشوری در واقع قلب تپنده آن کشور است. ساکنان شهرهای دیگر تهران به موجب برخی کارهای شخصی و کاری به این شهر سفر می‌کنند. همانطور که واضح است اولین درگیری فکری در سفر به پایتخت، رزرو هتل در تهران است. هزینه اقامت در شهر تهران به نسبت دیگر شهرها و شهرستان‌های کشور گران‌تر است. بدین منظور در این مطلب قصد معرفی برخی از هتل‌های سه ستاره تهران را داریم.

معرفی بهترین هتل‌های سه ستاره تهران

اقامت در هتل‌های سه ستاره و همچنین رزرو هتل تهران از طریق آژانس مسافرتی”های هتل” از هزینه‌های سفر می‌کاهد. بنابراین اگر می‌خواهید سفری اقتصادی و به دور از هزینه‌های اضافی داشته باشید، ما را همراهی کنید.

معرفی هتل‌های سه ستاره تهران

هتل‌ها براساس وسعت، موقعیت مکانی، خدمات و امکانات و تعداد واحدها ستاره یا نشان دریافت می‌کند. هتل‌های 4 ستاره نیز تمامی امکانات هتل‌های 5 ستاره را دارند. در واقع رزرو هتل 5 ستاره تهران بسیار هزینه بر است. به همین خاطر افراد با درآمد معمولی، قصد اقامت در هتل‌های چهار ستاره تهران و هتل‌های سه ستاره تهران را می‌کنند.

رزرو هتل در تهران

برخی از محبوب‌ترین این هتل‌ها عبارتند از:

قابل توجه است که شما مسافران عزیز می‌توانید تمامی هتل‌های نام برده شده را از “های هتل” رزرو کنید. در این مطلب تنها به معرفی 5 تا از هتل‌های سه ستاره تهران می‌پردازیم. برای اطلاع بیشتر از دیگر هتل‌ها تنها کافیست بر روی هتل انتخابی کلیک کنید.

معرفی هتل ایران تهران

هتل ایران تهران یکی از برترین و شناخته‌ شده‌ترین هتل‌های تهران است. این هتل فول امکانات در سال 1354 به صنعت هتلداری وارد شده است. اما به منظور بالا بردن رفاه و رضایت مشتری در سال 1395 مورد بازسازی کلی قرار گرفته است. این هتل 7 طبقه‌ای مجهز به 40 باب متنوع دبل و توئین می‌باشد. با رزرو هتل ایران تهران می‌توان از خدماتی چون لاندری، رستوران، تاکسی، نمازخانه، تلویزیون و اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی و حمام و لوازم بهداشتی و… استفاده کنید. این هتل دارای موقعیت مکانی بی‌نظیری است. هتل ایران به ادارات، مراکز تجاری و تفریحی دسترسی خوبی دارد.

رزرو هتل ایران تهران

آدرس : تهران- بعد از میدان ویلعصر-روبروی سینما استقلال- خیابان شهامتی- پلاک 25

معرفی هتل پامچال تهران

هتل پامچال تهران با سه ستاره طلایی ازبهترین‌ هتل‌های تهران است. هتل پامچال در سال 1394 پس از 10 سال فعالیت مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 10 طبقه 45 واحد اقامتی را در خود جای داده است. رستوران و کافی شاپ با سرو خوراکی‌های لذیذ، پرسنل خوشرو و مودب، دکوراسیون زیبا و تمیز واحدها از سری ویژگی‌های این هتل هستند. تنوع اتاق‌های هتل قابل قبول و میزان آسایش و راحتی در اتاق بسیار بالاست. با رزرو هتل پامچال تهران در قلب تهران، اقامت خواهید داشت. بنابراین به دیگر نقاط شهر با مترو و بی آر تی دسترسی خوبی دارید.

رزرو هتل پامچال تهران

آدرس: تهران- خیابان شهید مفتح جنوبی- روبروی دانشگاه خوارزمی- خیابان ثاقب- پلاک 22

معرفی هتل مارلیک تهران

هتل مارلیک در سال 1342 تاسیس شده و از قدیمی‌ترین هتل‌های سه ستاره تهران است. اما مدیریت کوشا و مسئول هتل، به منظور راحتی مسافران بازسازی کاملی در سال 1389 انجام داده است. در این بازسازی بخش‌های اضافه شده و دکوراسیون مدرن شد. هتل مارلیک 3 طبقه دارد که شامل 84 باب می‌شود. رستوران، سالن همایش، کافی شاپ، سالن سمینار، تالار مجالس، لابی بزرگ، مجموعه ورزشی، پارکینگ، استخر و جکوزی و سونا و… از بخش‌های اصلی این هتل هستند. مسافران تور تهران نیز می‌توانند با رزرو هتل مارلیک تهران از این خدمات و امکانات لذت ببرند. این هتل نیز موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد.

رزرو هتل مارلیک تهران

آدرس: تهران- خیابان دکتر مفتح- نبش چهار راه سمیه- پلاک 61

معرفی هتل هالی تهران

هتل هالی، دارای ساختمان 5 طبقه‌ای است که در سال 1330 ساخته شده است. این هتل 3 ستاره در سال 1395 عملیات بازسازی و نوسازی را انجام داده است. هتل هالی با 37 اتاق زیبا و راحت سالیان سال است که پذیرای مسافران می‌باشد. در اتاق‌های این هتل امکاناتی چون میز آرایش، سرویس ایرانی و فرنگی، تلویزیون، اینترنت رایگان، لوازم بهداشتی و…نیز موجود می‌باشد. کافی شاپ این هتل به صورت 24 ساعته باز است. جالب است بدانید با رزرو هتل هالی تهران، تئاتر یا تماشاخانه قدیمی، موزه جواهرات، برج آزادی نزدیک می‌باشد. با اقامت در این هتل می‌توانید به صورت رایگان از صبحانه بوفه استفاده کنید. ادامه مطلب…

رزرو هتل هالی تهران

آدرس: تهران- خیابان استاد نجات الهی- بین چهار راه سمیه و طالقانی- کوچه بیمه

معرفی هتل شهر تهران

یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره تهران، هتل شهر است. این هتل با ارائه خدمات و امکانات عالی در سطح هتل‌های 4 ستاره قرار گرفته است. از بازسازی این هتل نیز بیش از 4 سال نگذشته است بنابراین در سطح قابل قبول و خوبی قرار دارد. استخر، سونا، کافی شاپ، سالن بیلیارد، سالن و تالار، اینترنت رایگان از امکانات هتل هستند. وضعیت غذاهای این رستوران نیز بسیار مساعد است. پرسنل نیز افرادی تحصیل کرده و آموزش دیده می‌باشند. این هتل به محور جنوبی، شمالی و غربی دسترسی دارد و به دور از آلودگی شهر است. ادامه مطلب…

رزرو هتل شهر تهران

آدرس: تهران- سه راه تهران پارس- اول خیابان دماوند

برای رزرو هتل‌ تهران به “های هتل” و برای رزرو تور تهران به “های تور” مراجعه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجموعه گردشگری تهران کاخ سعد آباد

چهارشنبه 14 مهر 1400
تهران به دلیل اینکه در چند دوره از تاریخ پایتخت رسمی کشور بوده، کاخ های و جاذبه های گردشگری زیبایی […]
کاخ سعد آباد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس