معرفی سالن های مجلل هتل درویشی مشهد ✨

با توجه به اینکه هتل درویشی مشهد یکی از مجلل ترین و بزرگترین هتل های پنج ستاره شهر مشهد است. می تواند علاوه بر پاسخگویی نیاز های شما در روزهای اقامتتان در مشهد الرضا، پاسخگو و میزبان مهمانی ها و مراسم های شما در این شهر نیز باشد. هتل درویشی در فاصله‌ی بسیار نزدیکی از حرم امام رضا (ع) قرار دارد و این هتل تا حرم مطهر رضوی کمتر از یک و نیم کیلومتر فاصله دارد. هتل درویشی جزو مرتفع ترین هتل های شهر مشهد نیز به شمار می آید.

نمای هتل درویشی مشهد

خدمات هتل لوکس درویشی مشهد

یکی از ویژگی هایی که این هتل را از سایر هتل های شهر مشهد متمایز می کند، خدمات ویژه و متنوعی است که به میهمانان و مسافران خود ارائه می دهد. به خصوص خدمات اقامتی خاصی که در اختیار آن ها قرار می دهد. از جمله مهم ترین این خدمات می توان به جابجایی و ترانسفر رایگان از فرودگاه مشهد به هتل و رستوران های بین المللی، پرسنل آموزش دیده، سالن های مجلل و لوکس و همچنین موقعیت مکانی بسیار نزدیک این هتل به حرم مطهر دانست. هتل درویشی همچنین مکانی محبوب و پر طرفدار برای پذیرایی و برگزاری مراسم ها تبدیل شده است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با سالن های لوکس و زیبای هتل درویشی مشهد آشنا کنیم.

سالن های هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد به دلیل داشتن وسعت زیاد دارای سالن های بسیار بزرگی می باشد. این هتل دارای چندین سالن بزرگ می باشد که هر کدام از این سالن ها مختص مراسم های خاصی می باشد. برای برگزاری هر مراسمی در هر کدام از این سالن ها اعم از همایش ها، مراسم جشن و تولد و… تدارکات خاص و ویژه ای در نظر گرفته شده است که پاسخگوی هر نوع سلیقه ای می باشد. بلافاصله بعد از رزرو هر یک از سالن های این هتل می توانید با خیالی راحت شاهد تلاش و خدمت رسانی کادر با تجربه هتل درویشی مشهد طبق خواسته ها و سلیقه های خود باشید.

سالن های هتل درویشی مشهد

در مورد سالن های هتل بیشتر بدانید!

سالن های هتل درویشی مشهد یکی از بهترین مکان ها برای برگزاری مراسم های با‌شکوه شما در شهر زیبای مشهد الرضا است. این هتل دو تالار بسیار بزرگ دارد که مساحت وسیع این دو تالار پاسخگو ظرفیت زیادی از مهمانان شما می باشد. این مجموعه علاوه بر این دو تالار بزرگ دارای یک سالن مجلل و باشکوه می باشد که مخصوص برگزاری جلسات است.

همه این سالن ها و تالارها و اتاق های مخصوص هتل درویشی مشهد در ایران تک و بی همتا می باشند. به طوری که بسیاری از بزرگان، فرهیختگان و مدیران شرکت های معتبر جلسات خود را در این هتل برگزار می کنند و نهایت استفاده را از امکانات این سالن ها می برند.

تالا بزرگ آینه هتل زیبای درویشی مشهد

در طبقه هفدهم این هتل پنج ستاره تالار باشکوهی با نام تالار آینه قرار دارد. این تالار هزار متر مربع مساحت دارد و دارای چیدمان اختیاری است و برای برگزاری انواع همایش ها، مناسبات و مراسم ها بسیار مناسب است.

تالار آینه هتل درویشی مشهد

ظرفیت تالار آینه

مساحت بزرگ این تالار معروف، امکان برگزاری مراسمی با ظرفیت ششصد نفر را به شما می دهد. سقف این تالار شش متر ارتفاع دارد. تالار آینه فضایی بسیار بزرگ و آزاد دارد و همچنین صندلی های راحت با چیدمانی لوکس دارد که همه این ویژگی های منحصر به فرد دست به یکدیگر داده اند تا فضا را برای ساختن یک مهمانی یا دورهمی خاطره انگیز فراهم آورند. قرارگیری این تالار در طبقه هفدهم هتل درویشی مشهد چشم انداز بسیار زیبایی را از شهر مشهد الرضا به شما می دهد. این تالار از مهم ترین تالار های هتل درویشی به شمار می آید.

امکانات و خدمات تالار آینه

از امکانات تالار آینه هتل درویشی می توان به: پرده نمایش ثابت ویدئو پروژکتور، اتاق VIP، سالن غذاخوری مجزا، امکان برگزاری نمایشگاه در سالن، اینترنت وای فای و امكان سرو غذا و ميان وعده اشاره کرد. همچنین خدماتی که در این تالار قابل به ارائه هستند شامل: گل آرایی، میکروفون بیسیم، فیلیپ چارت، رول آپ، استند تابلو راهنما، سفره عقد، شستشوی میوه، بادکنک آرایی، آتش بازی، پخش موزیک، ال ای دی، عکاسی، فیلمبرداری، میز رجیستر و تخته وایت برد می باشند.

سالن دیپلمات هتل مجلل درویشی مشهد

سالن دیپلمات در طبقه منفی یک این هتل قرار گرفته است و مساحتی 700 متری دارد. با توجه به موقعیت قرار‌گیری این سالن رنگ بندی و نورپردازی های خاص و ویژه ای در آن تعبیه شده است. چیدمان و طراحی داخلی این سالن بسیار لوکس و باشکوه می باشد. در سقف این سالن طراحی هایی را مشاهده می کنید که در نوع و سبک خود بی نظیر اند.

سالن دیپلمات هتل درویشی مشهد

ظرفیت سالن دیپلمات هتل درویشی

این سالن با ظرفیت 300 نفری خود می تواند میزبان مراسم هایی مانند: عروسی، مجلس ترحیم، همایش و سمینار، جشن تولد، کارگاه آموزشی، نمایشگاه، سالگرد ازدواج و… باشد. شما می توانید ضیافت ها و مراسم های خود را به بهترین شکل ممکن و با خیالی آسوده در این سالن برگزار کنید.

امکانات و خدمات سالن دیپلمات

سالن دیپلمات که یکی از پرطرفدار ترین سالن های هتل درویشی می باشد امکاناتی شامل: میکروفن ثابت برای هر صندلی، امكان سرو غذا و ميان وعده، پرده نمایش ثابت ویدئو پروژکتور، سالن غذاخوری مجزا، امکان برگزاری نمایشگاه در سالن و اینترنت وای فای را در بر می گیرد. علاوه بر امکانات معرفی شده این سالن همچنین خدماتی از قبیل: گل آرایی، مترجم همزمان، سفره عقد، شستشوی میوه، شمع آرایی، بادکنک آرایی، آتش بازی، عکاسی، فیلمبرداری و … را در صورت درحواست میزبان ارائه می دهد.

اتاق جلسات هتل 5 ستاره درویشی مشهد

این اتاق مخصوصا برای جلسات با تمامی امکانات طراحی شده است. اتاق جلسات این هتل دارای مساحتی با شصت متر مربع و ظرفیتی با حداکثر سی نفر می باشد.

اتاق جلسات هتل درویشی مشهد

امکانات و خدمات اتاق جلسات هتل درویشی مشهد

این اتاق دارای امکاناتی نظیر میز جلسه بزرگ با تمام تجهیزات و تمام امکانات صوتی و تصویری می باشد. این امکانات، اتاق را برای انواع کارگاه های آموزشی، ورکشاپ ها و جلسات شرکتی آماده کرده است. خدماتی که اتاق جلسات این هتل در صورت تمایل میهمان ارائه می دهد شامل: فیلمبرداری، میز رجیستر، تخته وایت برد، مترجم همزمان، شستشوی میوه، گل آرایی، میکروفون بیسیم و .. می باشند.

منو غذای سالن ها

هر سالن با توجه به مراسمی که می خواهد در آن برگزار شود و هم چنین بر اساس سلیقه شخصی شما دارای منوی غذایی متنوعی می باشد. بعضی از غذاهایی که در منو وجود دارند دارای ظرفیت ثابتی هستند. به طور مثال در منوی غذای تالار آینه غذای پلو مرغ به تعداد ثابت هفصد نفر پخت می شود. شما میتوانید با سفارش غذای مورد علاقه خود از این منوی متنوع بهترین غذا ها را از دست آشپزان حرفه ای این هتل میل کنید.

منوی غذایی سالن های هتل درویشی مشهد

سخن پایانی

هتل درویشی یکی از بهترین هتل های 5 ستاره در شهر مشهد می باشد که معماری لوکس و مجلل آن زبانزد عموم قرار گرفته است. چنانچه قصد دارید مراسم های مهم خود را در مکانی منحصر به فرد برگزار کنید پیشنهاد ما به شما رزرو سالن های این هتل می باشد. همچنین شما می توانید برای رزرو اتاق های این هتل مشهد با قیمتی استثنایی نیز از سامانه رزرواسیون “های هتل” کمک بگیرید.

منابع

bitly

cuttly

کلمات مرتبط:

هتل درویشی مشهد، رزرو هتل درویشی مشهد، هتل درویشی مشهد قیمت، امکانات رایگان هتل درویشی مشهد، هتل مجلل درویشی، تالار آینه هتل درویشی مشهد، تالار هتل درویشی مشهد، سالن دیپلمات هتل درویشی مشهد، اتاق جلسات هتل درویشی مشهد، هتل مشهد، رزرو هتل مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شهر بجنورد ، پاریس کوچولوی ایران

پنج‌شنبه 27 بهمن 1401
شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی می باشد. این شهر به دلیل وجود باغ ها و نهرهای زیبایی همچون عمارت […]
شهر بجنورد - پاریس کوچولو

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس