Amir4239
حداقل 3 و حداکثر 30 کاراکتر
جستجوهای اخیر شما: (حذف همه جستجوها)
    0 مورد یافت شد
    close-search-modal
    اینستاگرام instagramImg بلیط هواپیما ticketImg تخفیف ها offImg تورهای اقساطی tourImg
    searchIcon
    051-34042
    های هتل
    /

    هتل های 5 ستاره تهران

    هتل های 5 ستاره تهران

    +

    تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک 46، هتل هما

    تلویزیون
    استخر
    سوئیت
    رستوران

    در حال بروزرسانی قیمت

    بسیاری از مسافران هنگام سفر به شهر تهران ‌همواره به‌دنبال اقامتی لوکس با امکاناتی کامل هستند که با اقامت در هتل‌ های تهران پنج ستاره می‌تواند بهترین انتخاب برای آن ها باشد. هتل‌ های 5 ستاره این شهر از امکانات مجهزی همچون استخر، سونا، جکوزی، فروشگاه، اسپا و ماساژ، باشگاه ورزشی، کافی‌شاپ، رستوران و پارکینگ برخوردار هستند. همچنین تنوع گسترده هتل ‌های 5 ستاره تهران سبب شده تا شما با توجه به نیاز و بودجه مالی خود، اتاقی را در یکی از آن‌ها برای اقامت‌تان رزرو نمایید.

    رزرو هتل های پنج ستاره تهران

    برای رزرو هتل های 5 ستاره تهران در این سایت، بایستی مراحل زیر را طی کنید:

    1. در ابتدای ورود به صفحه، لیست هتل های ۵ ستاره تهران برای شما نمایش داده می شود که می توانید با بررسی و مقایسه آن ها، هتل مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی رزرو هتل کلیک نمائید. در صورتی که از قبل هتل مورد نظر خود را انتخاب کرده اید، می توانید با وارد کردن نام هتل به همراه تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات را در کادر موجود، به هتل مورد نظر خود در کمترین زمان دسترسی پیدا کنید.
    2. پس از انتخاب هتل، تمامی اتاق های هتل را مشاهده خواهید کرد که بایستی با بررسی قیمت و مشخصات آن ها، برای مشخص کردن بازه زمانی سفر خود بر روی “انتخاب بازه” کلیک نموده و پس از آن با انتخاب تعداد نفرات خود، بر روی “ادامه فرآیند رزرو” کلیک نمائید.
    3. در مرحله بعد، می توانید اطلاعات کاملی از هتل را مطالعه کنید. سپس در قسمت “اطلاعات رزرو کننده”، بایستی اطلاعات خود و در قسمت بعد اطلاعات همراهان خود را وارد نمائید و با فعال کردن گزینه تایید اطلاعات، بر روی “تایید و ادامه رزرو ” کلیک کنید تا وارد صفحه پرداخت شوید.
    4. در نهایت با پرداخت هزینه رزرو، فاکتور نهایی برای شما نمایش داده می شود که بایستی در زمان ورود به هتل به همراه خود داشته باشید.

    قیمت هتل های 5 ستاره تهران

    هتل ‌های پنج ستاره در تهران قیمت ‌های مختلفی دارند که بستگی به فصل، موقعیت جغرافیایی، امکانات و خدمات موجود در هتل دارد. در اوج فصل ‌های گرم تر، قیمت ‌ها معمولاً بالاتر است و در فصل‌ های کم سفر نیز قیمت‌ها کاهش می‌یابد. به طور کلی، معمولاً هتل‌هایی که در مرکز شهر و یا در نزدیکی مراکز تجاری و گردشگری قرار دارند، قیمت ‌های بیشتری دارند. همچنین امکانات هتل و سرویس ‌های ویژه نیز معمولاً قیمت ‌های بالاتری دارند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ‌های دقیق و به روز هتل ‌های پنج ستاره تهران، می‌توانید با شماره تلفن 34042-051 تماس بگیرید.

    بهترین هتل پنج ستاره تهران

    همانطور که می دانید در شهر تهران هتل های 5 ستاره بسیاری وجود دارد که با توجه به ویژگی های خاص همچون امکانات و خدمات فوق العاده و همچنین موقعیت مکانی ویژه ای که دارند، به عنوان بهترین هتل های پنج ستاره تهران شناخته شده اند. در ادامه نیز برخی از بهترین هتل های تهران ۵ ستاره نام برده شده است :

    • هتل اسپیناس پالاس تهران
    • هتل پرشین پلازا تهران
    • هتل ویستریا تهران
    • هتل هما تهران
    • هتل آپارتمان تاج محل تهران
    051-34042 whitePhoneIcon