حداقل 3 و حداکثر 30 کاراکتر
جستجوهای اخیر شما: (حذف همه جستجوها)
    0 مورد یافت شد
    close-search-modal
    اینستاگرام instagramImg بلیط هواپیما ticketImg تخفیف ها offImg تورهای اقساطی tourImg
    searchIcon
    searchIcon
    051-34042
    های هتل
    /

    هتل لوکس در مشهد

    هتل لوکس در مشهد

    +

    مشهد به دلیل اینکه قطب زیارتی کشور است و مسافران عمده ای از سرتاسر ایران به این شهر سفر می‌کنند، دارای هتل‌های لوکس متعددی است که در فواصل مختلف با حرم مطهر قرار دارند. این هتل‌ های مشهد در گروه مراکز اقامتی ۵ ستاره‌ قرار می‌گیرند و علاوه بر اینکه اتاق‌ها و لابی لوکسی دارند، امکانات رفاهی متعددی مانند: مجموعه آبی، سالن ورزشی و گیم نت را در اختیار میهمانان عزیز قرار می‌دهند. معروف‌ترین هتل‌های لوکس در مشهد شامل هتل قصرطلایی مشهد، هتل مدینه الرضا مشهد، هتل الماس2 مشهد، هتل ضیافت زهرا مشهد، هتل بین المللی قصر مشهد و هتل مجلل درویشی مشهد هستند.

    هتل‌های ۵ ستاره و لوکس نزدیک حرم

    برخی از مراکز اقامتی که نزدیک به حرم مطهر هستند سطح بالایی از امکانات رفاهی را دارند و در لیست هتل‌های ۵ ستاره قرار می‌گیرند. این هتل‌ها از بالاترین سطح رفاهی و خدماتی برخوردار هستند و برای رزرو اتاق در آن‌ها باید هزینه بیش‌تری را بپردازید. برخی از معروف‌ترین هتل‌های ۵ ستاره نزدیک حرم مطهر در مشهد شامل موارد زیر هستند:

    هتل مدینه الرضا در ۱۸ طبقه و ۳۰۰ اتاق با فاصله ۴۰۰ متری از ورودی شیخ طوسی حرم مطهر (آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی)
    هتل ضیافت زهرا تاسیس در سال ۱۴۰۰، ۱۲ طبقه و ۱۴۵ اتاق با فاصله ۵۰۰ متری از حرم (مشهد، خیابان نواب صفوی، شوشتری ۷، انتهای کوچه)
    هتل بین‌المللی قصر مشهد بازسازی در سال ۱۳۹۶ با ۱۲ طبقه و ۲۲۰ اتاق ( فاصله از حرم یک کیلومتر)
    هتل درویشی مشهد با ۲۳ طبقه و ۲۲۳ درب اتاق مجزا در فاصله ۱.۳ کیلومتری از حرم (مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶)
    هتل الماس ۲ با ۲۵ طبقه و ۲۱۸ درب اتاق در فاصله‌ ۱.۱ کیلومتری از باب رضا (آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰)

    سایر هتل‌های لوکس مشهد نزدیک حرم

    بسیاری از هتل‌های لوکس مشهد به دلیل دسترسی راحت‌تر زائران در فاصله کوتاهی از حرم ساخته شده‌اند؛ بنابراین به راحتی می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن از هتل به حرم مطهر بروید‌. در ادامه برخی از هتل‌های لوکس که در نزدیکی حرم مطهر قرار دارند را بررسی می‌کنیم.

    • هتل الماس ۱ مشهد

    هتل الماس 1 مشهد، یکی از هتل‌های ۴ ستاره نزدیک حرم است که با ۹ طبقه ساخته شده است و در مجموع تعداد ۱۶۳ درب را در خود جای می‌دهد. هتل الماس مشهد دارای اتاق‌های یک تا ۵ تخته، سوییت‌های فیستا و اتاق رویال با ویو حرم مطهر است که تجربه یک اقامت لذت بخش را برای شما فراهم می‌کند. این هتل مجموعه کاملی از امکانات عمومی مانند رستوران، کافی شاپ، سالن ورزشی و اینترنت رایگان را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

    آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۴ و ۶

    • هتل مشهد مشهد

    یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بین هتل‌های ۴ ستاره نزدیک به حرم هتل مشهد است که در گروه پربازدیدترین مراکز اقامتی این شهر قرار می‌گیرد. هتل مشهد با فاصله کوتاهی که از حرم دارد یکی از بهترین مراکز اقامتی برای زائران عزیز است؛ همچنین ویو این هتل به سمت حرم مطهر دید دارد که فضای معنوی اقامتگاه را بهبود می‌بخشد. هتل مشهد دارای امکانات رفاهی متعددی مانند باشگاه ورزشی، کافی شاپ، رستوران و آسانسور است.

    آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳

    • هتل جواد مشهد

    این هتل ۸ طبقه با راهروهای مرتبط دارد که در مجموع تعداد ۱۰۵ اتاق را در خود جای می‌دهد. هتل جواد دارای اتاق‌های متنوعی است که با پرداخت هزینه بیش‌تر می‌توانید سبک معماری ایتالیایی، فرانسوی یا انگلیسی را داشته باشید. این هتل به دلیل امکانات رفاهی بالا در لیست مراکز اقامتی ۴ ستاره قرار می‌گیرد که دسترسی راحت شما به حرم مطهر و بازار رضا را فراهم می‌کند.

    آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۳

    • هتل فردوس مشهد

    این هتل یکی دیگر از هتل‌های موجود در خیابان امام رضا است که دسترسی راحت و سریع به حرم مطهر را برای زائران فراهم می‌کند. هتل فردوس در ۱۰ طبقه تأسیس شد و تعداد ۹۸ درب اتاق مجزا را در اختیار میهمانان عزیز قرار می‌دهد. این هتل امکانات رفاهی مانند کافی شاپ، رستوران، پارکینگ و سالن ورزشی را در مجموعه خود جای داده است.

    آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۸

    قیمت هتل‌های لوکس مشهد

    هزینه رزرو اتاق در هتل‌های لوکس مشهد مقدار ثابت و مشخصی نیست و به عوامل متعددی مانند خدمات و سرویس دهی هتل بستگی دارد. هتل‌های ۵ ستاره به دلیل برخورداری از امکانات رفاهی و فضای بهتر هزینه رزرو بالاتری دارند؛ بنابراین با انتخاب اتاق در این هتل‌ها می‌توانید تجربه یک اقامت لذت‌بخش را داشته باشید.

    موقعیت‌ زمانی یکی دیگر از عوامل موثر بر روی هزینه رزرو اتاق در هتل های لوکس مشهد است؛ به طوری که در مناسبت‌های مذهبی خاص مانند شهادت یا ولادت امام رضا به دلیل افزایش تعداد مسافرهای قطب رضوی هزینه رزرو اتاق بیش‌تر می‌شود. در فصول بهار و تابستان به طور معمول قیمت رزرواسیون افزایش می‌یابد.

    فاصله تا حرم یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر روی هزینه نهایی رزرو اتاق در هتل‌های لوکس مشهد است که باید آن را در نظر بگیرید. هر چه هتل مورد نظر به ورودی حرم مطهر نزدیک‌تر شود هزینه رزرو اتاق به طور معنا داری افزایش می‌یابد؛ زیرا دسترسی به حرم و مراکز خرید نزدیک آن راحت‌تر می‌شود. با در نظر گرفتن تمامی موارد هزینه رزرو اتاق در هتل‌های لوکس مشهد بین ۳۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان متغیر است.

    رزرو هتل لوکس مشهد از های هتل

    برای رزرو آنلاین هتل لوکس در مشهد می‌توانید از طریق سایت های هتل اقدام کنید‌ و پس از طی کردن مراحل مشخصی اتاق مورد نظر خود را تحویل بگیرید. در اولین مرحله از این فرآیند باید وارد سایت اینترنتی های هتل شوید و با توجه به راهنمایی موجود هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید‌.

    پس از انتخاب کردن هتل مورد نظر باید تاریخ ورود و خروج از اتاق را وارد کنید تا لیست گزینه‌های موجود به همراه قیمت آن‌ها برای شما نمایش داده شود. در این مرحله از بین گزینه‌های موجود اتاق متناسب با تعداد افراد را انتخاب می‌کنید‌ تا به مرحله بعدی بروید‌.

    پس از انتخاب اتاق و خواندن شرایط موجود باید مشخصات مورد نیاز را وارد کنید‌ تا امکان احراز هویت فرد رزرو کننده مشخص شود. در مرحله آخر با پرداخت هزینه مشخص شده فرآیند رزرواسیون تکمیل می‌شود و در تاریخ مقرر می‌توانید برای دریافت اتاق به هتل مراجعه کنید‌.

    051-34042 whitePhoneIcon