مقایسه هتل درویشی با الماس ۲: هتل‌ های الماس ۲ و درویشی چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟

هتل‌ درویشی مشهد و هتل الماس ۲ مشهد از بهترین مراکز اقامتی مشهد و نزدیک حرم هستند که امکانات رفاهی و خدمات بالایی را به میهمانان عزیز ارائه می‌دهند‌. بررسی تفاوت‌های موجود در جوانب مختلف بین هتل‌های درویشی و الماس ۲ به شما در تصمیم گیری کمک زیادی می‌کند. به همین دلیل در این مقاله به مقایسه هتل درویشی با الماس ۲ مشهد پرداختیم تا تفاوت های این دو هتل 5 ستاره بیشتر برای شما مهمانان گرامی آشکار گردد.

مقایسه هتل درویشی با الماس ۲

همه چیز درباره هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ مشهد یکی از مجلل‌ترین مراکز اقامتی ۵ ستاره است که در سال ۱۳۹۵ تاسیس و به بهره برداری رسید. این هتل در ۲۶ طبقه و مجموع ۲۱۷ درب اتاق مجزا طراحی شده است که هر کدام از واحد‌های اقامتی به امکانات رفاهی متعددی تجهیز شده‌اند. این هتل نزدیک حرم امام رضا، دسترسی‌ خوبی به مراکز خرید، بازار رضا و حرم مطهر سریع و آسان است که نقطه قوت مهمی محسوب می‌شود. در این مجموعه انواع معماری‌های مختلف دنیا در طراحی اتاق‌ها به کار رفته است. مجموعه اقامتی هتل الماس ۲ مشهد با پرسنل و مدیریتی مجرب و حرفه‌ای به میهمانان عزیز خدمت رسانی می‌کند.

همه چیز درباره هتل درویشی مشهد

هتل درویشی یکی دیگر از مراکز اقامتی ۵ ستاره و نوساز در حوالی حرم مطهر است که با فاصله ۱.۴ کیلومتری از بارگاه رضوی قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۹۰ با ۲۵ طبقه مجموعه اقامتی احداث و به بهره برداری رسید؛ همچنین در مجموع تعداد ۲۲۰ درب اتاق مجزا با بهترین امکانات رفاهی را در خود جای داده است. درویشی اولین هتل آتریوم در شرق کشور است که به دلیل نحوه قرارگیری اشراف کاملی بر روی خیابان‌های اطراف و حرم مطهر دارد. هتل درویشی مشهد از انواع معماری‌های موجود در دنیا برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق‌ها استفاده کرده ‌است.

تفاوت در سال ساخت

هر ۲ هتل در لیست مراکز اقامتی نوساز و مجلل مشهد قرار می‌گیرند؛ اما هتل الماس ۲ مشهد در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد. در سمت مقابل هتل درویشی مشهد از سال ۱۳۹۰ به بعد خدمت رسانی خود را شروع کرده است.

تفاوت در تعداد اتاق‌ها

هتل الماس ۲ مشهد با داشتن ۲۶ طبقه و در مجموع ۲۱۷ واحد اقامتی یکی از بهترین گزینه‌های موجود در استان رضوی است. در سمت مقابل هتل درویشی در ۲۵ طبقه دارای ۲۲۰ واحد اقامتی است؛ بنابراین این ۲ هتل در زمینه تعداد طبقه و اتاق به طور تقریبی یکسان هستند.

تفاوت در موقعیت‌ جغرافیایی

هتل الماس ۲ و هتل درویشی مشهد هر دو جزو هتل های خیابان امام رضا مشهد قرار دارند که از سمتی به حرم مطهر و از سمت دیگر به بازار و موزه می‌رسد؛ همچنین فاصله هتل درویشی و الماس ۲ مشهد از حرم به صورت زیر است:

هتلفاصله تا حرم
هتل الماس ۲ مشهد۵.۱ کیلومتر
هتل درویشی مشهد۳.۱ کیلومتر

تفاوت در خدمات و امکانات رفاهی

هتل‌های الماس ۲ و درویشی در لیست مراکز اقامتی ۵ ستاره شهر مشهد قرار دارند و از لحاظ امکانات رفاهی دارای عملکرد فوق‌العاده‌ای هستند. هر ۲ هتل به انواع امکانات رفاهی موجود در اتاق‌ها تجهیز شده‌اند؛ همچنین امکانات عمومی مانند رستوران، کافی شاپ، سالن ورزشی و … در هر ۲ هتل موجود هستند.

تفاوت در معماری و طراحی

هتل درویشی به علت استفاده از وسایل کلاسیک و رنگ طلایی در مقایسه با الماس ۲ مشهد زیبایی و عظمت منحصر به فردی دارد. هر ۲ هتل در واحد‌های اقامتی خود دارای انواع معماری های جهانی هستند. سلیقه شخصی موضوع مهمی در انتخاب طراحی و معماری برتر است که با توجه به افراد تغییر می‌کند.

تفاوت‌ در رستوران‌ها

هر ۲ هتل درویشی و الماس ۲ مشهد دارای رستوران‌های مجللی هستند که با فضای دکوراتیو زیبا توجه شما را به خود جلب می‌کنند؛ همچنین منو غذایی در رستوران‌های هر ۲ هتل بی نقص و با تنوع بالا سرو می‌شود. رستوران های هتل الماس 2 مشهد، به دلیل داشتن رستوران پانوراما در مقایسه با هتل درویشی امتیاز بهتری می‌گیرد.

درمقابل رستوران ها و کافی شاپ هتل درویشی مشهد، با دکوراسیون بی نظیر و معماری مدرن، چشم هر مهمانی را به خود جلب می کند و فضایی دل انگیز و آرامش بخش را برای شما پدیدار کرده است.

تفاوت در واحد‌های اقامتی

واحد‌های اقامتی در هر ۲ هتل الماس و درویشی از تنوع بالایی در سبک معماری و طراحی داخلی برخوردار هستند. هر یک از واحدهای اقامتی ۲ هتل امکانات رفاهی تکمیلی دارند که در ظرفیت‌های مختلف عرضه می‌شوند. هتل درویشی به دلیل داشتن اتاق‌های VIP و پنت هاوس پیشرفته در این زمینه امتیاز بهتری می‌گیرد.

تفاوت در قیمت رزرو اتاق

هزینه رزرو اتاق در هتل‌های الماس ۲ و درویشی به معیارهای متعددی مانند ظرفیت، ویو، معماری و امکانات بستگی دارد؛ بنابراین قیمت رزرو با توجه به خواسته شما تغییر می‌کند. با در نظر گرفتن سطح امکانات بالا و ۵ ستاره بودن هتل‌های درویشی و الماس هزینه رزرو به مراتب بالاتر از سایر مراکز اقامتی است.

کدام هتل قدیمی‌تر است ؟

هتل درویشی با اختلاف ۵ سال قدیمی‌تر است.

کدام هتل امکانات رفاهی بیش‌تری دارد؟

هر ۲ هتل به دلیل ۵ ستاره بودن امکانات رفاهی خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

کدام هتل رستوران پانوراما دارد؟

هتل الماس ۲ مشهد بر خلاف درویشی رستوران‌ پانوراما دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بوتیک هتل های یزد را کامل بشناسید + امکانات و فاصله از مکان های مهم

شنبه 7 بهمن 1402
امروزه هتل‌های بسیاری در یزد بنا شده؛ اما بسیاری از مسافران به جای هتل لوکس و مدرن به دنبال اقامت […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس