حداقل 3 و حداکثر 30 کاراکتر
جستجوهای اخیر شما: (حذف همه جستجوها)
    0 مورد یافت شد
    close-search-modal
    MILAD کپی
    رزرو بلیط پرواز از هر نقطه ایران به مشهد با تخفیف ویژه میلاد امام رضا(ع)
    خرید بلیط
    MILAD کپی
    رزرو هتل با تخفیف 200 هزار تومانی ویژه ولادت امام رضا(ع)
    رزرو هتل
    اینستاگرام instagramImg بلیط هواپیما ticketImg تخفیف ها offImg تورهای اقساطی tourImg
    searchIcon
    051-34042
    های هتل
    /

    هتل های نزدیک منطقه آزاد چابهار

    category thumb image

    اگر به جنوب شرقی‌ترین بخش کشور سفر کنید، وارد منطقه آزاد چابهار خواهید شد. این منطقه در ابتدای اقیانوس هند و در ساحل دریای عمان واقع شده است. موقعیت مکانی عالی این منطقه باعث شده تا کشور‌های همسایه وابستگی زیادی از نظر حمل و نقل به ایران داشته باشند.

    تمام این موارد این منطقه را به یک منطقه فوق‌العاده بیزینسی تبدیل کرده است. وجود مسافرین زیاد و رفت و آمد در این منطقه به دلیل سفر‌های کاری و تفریحی باعث شده تا هتل‌های متنوعی در نزدیکی منطقه آزاد ساخته شود. بهترین هتل‌های چابهار نزدیک به منطقه آزاد، هتل‌های موجود در لیست هتل 5 ستاره چابهار هستند؛ اما اگر قصد دارید در طی سفر به چابهار هزینه کمتری برای اقامت پرداخت کنید، می‌توانید به رزرو اتاق در هتل چهار ستاره چابهار با فاصله کمی از منطقه آزاد بپردازید، این هتل‌ها نیز دارای امکانات خوبی هستند.

    به طور کلی در نزدیکی این منطقه هتل‌های خوبی اعم از هتل سپیده، هتل لیپار، هتل لاله، هتل فردوس، هتل آذین، هتل صدف و… وجود دارد. هر یک از این هتل‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند. برای اینکه بتوانید به راحتی از هتل‌ های نزدیک منطقه آزاد چابهار اطلاع پیدا کنید، جدول زیر را مطالعه نمایید.

    نام هتل تعداد ستاره فاصله تا منطقه آزاد
    هتل سپیده 2 ستاره 2.5 Km
    هتل لیپار 5 ستاره 6.6 Km
    هتل آذین 3 ستاره 3.5 Km
    هتل لاله 4 ستاره 4.5 Km
    هتل فردوس 4 ستاره 6.6 Km
    هتل شاهان 4 ستاره 3.5 Km

    اگر به دنبال رزرو هتل های چابهار نزدیک منطقه آزاد هستید، می‌توانید برای رزرو از سایت های هتل اقدام کنید و علاوه بر فاصله کم با منطقه آزاد، فاصله مناسبی هم تا دریا داشته باشید.

    هتل فردوس چابهار - هتل های نزدیک منطقه ازاد چابهار

    هتل فردوس چابهار

    هتل فردوس چابهار یکی از هتل‌های 4 ستاره چابهار است. این هتل در سال 1394 در دو طبقه با 79 واحد اقامتی افتتاح گردید. تنوع اتاق در این هتل زیاد است و هر یک از اتاق‌ها بسته به نوع خود دارای امکاناتی هستند؛ اما از امکانات کلی اتاق‌ها و هتل باید به مواردی اعم از رستوران با ظرفیت 80 نفر، پارکینگ رایگان، اینترنت در لابی به صورت رایگان و نامحدود، یخچال، مبلمان، تلفن در اتاق‌ها، تلویزیون، رخت آویز، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق‌ها، فکس، فتوکپی، پرینتر، فضای سبز، کافی شاپ، چایخانه سنتی، پارک کودک، خدمات تور، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات و… اشاره کنیم.

    هزینه اقامت در هتل بر اساس نوع اتاق و امکانات استفاده شده تعیین می‌شود؛ ولی به طور کلی کمترین هزینه برای یک شب اقامت در این هتل در حدود 3.500.000 تومان است و بیشترین هزینه برای یک شب در حدود 4.300.000 تومان می‌شود. توجه داشته باشید که این قیمت‌ها برای هفته اول آبان ماه سال 1402 در هتل فردوس است.

    هتل فردوس تقریباً 6.6 کیلومتر با منطقه آزاد چابهار فاصله دارد، که در حدود 10 دقیقه با ماشین می‌توان این مسیر را پیمود.

    آدرس هتل فردوس چابهار

    چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی، خیابان تجارت

    هتل لیپار - هتل های نزدیک منطقه ازاد چابهار

    هتل لیپار

    هتل لیپار در حال حاضر تنها هتل 5 ستاره چابهار است که در دسته هتل‌ های نزدیک منطقه آزاد چابهار نیز قرار می‌گیرد. هتل لیپار در سال 1386 در 3 طبقه با 107 اتاق تأسیس شد و سپس در سال 1394 برای ارتقا و افزایش کیفیت مورد بازسازی قرار گرفت. اتاق‌های متنوعی در این هتل وجود دارد که می‌توانید اتاقی کاملاً مطابق با بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید. در این هتل امکانات و خدمات خاصی به مسافرین ارائه می‌شود، موارد گفته شده در ادامه از امکانات هتل لیپار هستند:

    رستوران با ظرفیت 250 نفر، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، پرینتر، فکس، فتوکپی، نمازخانه، کافی شاپ، چایخانه سنتی، سالن ورزشی، فروشگاه، آرایشگاه و…

    اگر قصد رزرو اتاق در هتل لیپار را دارید و به دنبال هزینه اقامت در این هتل هستید، باید بدانید که کمترین هزینه برای اقامت یک شبه در این هتل 2.900.000 تومان است و بیشترین هزینه برای اقامت در یک شب در حدود 14.600.000 تومان هست؛ البته این مبالغ برای هفته اول آبان سال 1402 است.

    هتل لیپار فاصله زیادی تا منطقه آزاد چابهار ندارد و فاصله تقریبی این هتل تا منطقه در حدود 6.5 کیلومتر است.

    آدرس هتل لیپار

    چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی.

    051-34042 whitePhoneIcon