تصاویر بیشتر
آدرس: یزد، خیابان سید گل سرخ، کوچه لرد کیوان ۱۷، پلاک ۱
در حال بروزرسانی قیمت
انتخاب اتاق
اتاق یک تخته
نوع تخت: یک تخت یک نفره
ظرفیت اتاق: 2 نفر
اتاق چهار تخته
نوع تخت: دو تخت دو نفره و دو تخت یک نفره
ظرفیت اتاق: 2 نفر
اتاق دو تخته
نوع تخت: یک تخت دو نفره
ظرفیت اتاق: 2 نفر
امکانات رفاهی
اقامتگاه سنتی پارسیک یزد بنایی با قدمت بیش از ۱۰۰ سال دارد که پس از مرمت و بازسازی در 2 طبقه و با 16 واحد اقامتی در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد. این اقامتگاه یک ستاره در بافت تاریخی شهر و در نزدیکی مناطق دیدنی مثل زندان اسکندر، خانه لاریها، بازار خان و باز مسگرها قرار گرفته است.
قوانین عمومی هتل پارسیک يزد
ساعت تحویل اتاق 14:00 ساعت تخلیه اتاق 12:00 قانون خردسال در صورتی که سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب میشود. در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 6 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه میشود. قوانین پذیرش در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمیگیرد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است. پذیرش زوجهای ایرانی فقط با همراه داشتن شناسنامه عکسدار زوجین امکانپذیر است. پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء امکانپذیر است. اگر مسافر پیش از ساعت ۱۴ وارد هتل شود، قوانین رزرو هتل در ایران، هیچگونه تعهدی برای تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ را برای پذیرش هتل تضمین نمیکند. واردکردن خسارت به اتاق و أموال هتل، جریمه دارد و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی میشود. ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع میباشد. قوانین عمومی پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائهی کارت ملی و شناسنامه عکسدار فرد امکانپذیر است. بانوان و آقایان نمیتوانند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت کنند و مسئولیتی متوجه هتل نخواهد بود. پذیرش صیغهنامه رسمی به صورت دفترچهای با مهر برجسته، به همراه ارائهی کارت ملی و شناسنامه عکسدار زوجین، امکانپذیر است. به اطلاع مهمانان گرامی میرساند، نرخ هتل برای مهمانان خارجی متفاوت بوده و نیازمند استعلام است. استعمال دخانیات ممنوع میباشد و شامل جریمه میشود.
قوانین کنسلی
کنسلی رزرو تا 0 ساعت قبل از ورود مهمان شامل 100% از نرخ اتاق به ازاي کل شب ها
نظرات مهمان
بدون نظر
دسته بندی ها:
کارکنان
0
رسیدگی به درخواستها
0
پاکیزگی
0
کیفیت و تنوع غذا
0
امکانات
0
ارزش هتل به نسبت قیمت
0
ببینید مهمانان چه چیزی را بیشتر دوست داشتند: