کافه‌ بازی‌ های مشهد، مقصدی مهیج برای علاقه‌مندان به بازی و تفریح

همه ما برای یک بار هم که شده در طول عمرمان راهی سفر به مشهد می‌شویم. سفر به مشهد فقط شامل زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) نمی‌شود. مشهد جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد که باید حتما به عنوان گردشگر یا شهروند این شهر به آن‌ها سری بزنید. از مجموعه تفریحات جذاب و جاهای دیدنی مشهد می‌توان به کافه بازی ‌های مشهد اشاره کرد. هر کافه بازی تفریحات خاص و مخصوص خود را دارد. کافه‌های مخصوص بازی در مشهد برای هر سنی مناسب هستند. در این مقاله از مجله گردشگری سایت های هتل، اطلاعات کاملی از کافه بازی های مشهد را در اختیار شما قرار می‌دهیم. اگر قصد برنامه ریزی برای سفر دارید حتما رفتن به بهترین کافه بازی مشهد را در برنامه خود قرار دهید.

هتل مشهد

کافه بازی بازینو مشهد

یکی از جالب‌ترین کافه بازی ‌های مشهد، کافه بازینو است. بهترین کافه بازی مشهد کافه‌ای با خصوصیات کافه بازینو هست. تیم این کافه تبلیغات بسیار هیجان انگیز و خلاقانه‌ای انجام داده‌اند به طوری که شما با دیدن آن‌ها بسیار ترغیب می‌شوید که به این کافه بروید. این کافه، بازی‌های مختلفی دارد و در صدر لیست بهترین کافه بازی‌ مافیا مشهد قرار دارد. شب‌های مافیای این کافه بسیار جذاب هستند.

بازی‌های دیگری اعم از جاسوسی و انواع بازی‌های رومیزی همچون استورژیت تا دسیسه در این کافه صورت می‌گیرد. بیش از 60 بازی در این مجموعه وجود دارد که در گروه‌های دو تا 60 نفره می‌توانید بازی کنید. بازی‌های مختلف به شما آموزش داده می‌شوند تا بتوانید بازی‌های جدید را تجربه کنید. نوشیدنی و خوراکی‌های متنوعی در این مورد از کافه بازی های مشهد موجود است. هزینه بازی‌های این مجموعه از 15 هزار تومان شروع می‌شود و ساعات کاری این مجموعه نیز از ساعت 11 صبح تا 23 نیمه شب است.

آدرس کافه بازی بازینو مشهد بلوار هاشمیه، هاشمیه 43، پلاک 16
شماره تماس کافه بازی بازینو 0991052189
فاصله کافه بازی بازینو تا حرم امام رضا حدود 30 دقیقه با ماشین
کافه بازی ‌های مشهد

کافه بازی کاپیتان مشهد

کافه بازی کاپیتان یا سلطان کافه بازی ‌های مشهد، یکی از دنج‌ترین کافه‌های مشهد برای دورهمی‌های خانوادگی است، که می‌توانید در کنار وقت گذراندن با خانواده به بازی‌ نیز بپردازید. ساعات کاری این مجموعه از ساعت 4 بعد از ظهر تا 2 بامداد است. منوی این کافه دارای تنوع زیادی است و نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک‌های مختلف، غذاهای متنوع و… از مجموعه خوراکی‌های موجود در منوی این کافه هستند. بازی‌های متنوعی نیز در این کافه بازی، انجام می‌شوند که برای اطلاع از آن‌ها می‌توانید با شماره اعلام شده در پایین تماس داشته باشید.

آدرس کافه بازی کاپیتان مشهد دلاوران 46، نخل 21، نبش زیتون 17.
شماره تماس کافه بازی کاپیتان 05138227103
فاصله کافه بازی کاپیتان تا حرم مطهر حدود 14 کیلومتر

کافه سیاره بازی مشهد

کافه سیاره بازی یا کافه گیم پلنت در شهر مشهد یکی از مناسب‌ترین کافه بازی های مشهد برای جوانان و نوجوانان است. این مجموعه بازی‌های متنوعی به صورت دست جمعی و رومیزی دارد. پیشنهاد ما به شما در مجله گردشگری سایت های هتل این است که اگر به کافه سیاره بازی مشهد رفتید، حتما بازی‌های بلیط حرکت، رودخانه و ساگرادا را انجام دهید. منوی این کافه شامل نوشیدنی‌های مختلفی است. این مجموعه با حرم مقدس امام رضا (ع) 10 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس کافه سیاره بازی مشهد ( گیم پلنت) بلوار فلسطین، فلسطین ۱۹
شماره تماس کافه سیاره بازی  ۰۹۱۵۶۷۹۴۲۴۴   –   ۰۹۱۵۸۰۶۰۷۱۵
فاصله کافه سیاره بازی تا حرم حدود 10 کیلومتر
کافه بازی ‌های مشهد

کافه بازی فکری نو

باید در ابتدای توضیحات به اطلاع شما همراهان برسانیم که کافه بازی فکری نو در حال حاضر بسته است. این کافه در زمانی که باز بود، بازی‌های مختلفی اعم از پانتومیم، بازی‌های رومیزی، مافیا و.. داشت. کافه بازی فکری نو یکی از کافه بازی مافیا مشهد با طرفداران زیادی بوده است. به دلیل بسته بودن کافه بازی فکری نو، از کافه بازی های مشهد، اطلاعی از منو و سایر موارد مربوطه در رابطه با این کافه در درست نیست. فاصله تقریبا این کافه با حرم چیزی در حدود 20 کیلومتر بود.

آدرس کافه بازی فکری نو مشهد کوثر شمالی، کوثر شمالی 1/8، پلاک 12
شماره تماس کافه بازی فکری نو 05138815549
فاصله کافه بازی فکر نو تا حرم حدود 20 کیلومتر
کافه بازی ‌های مشهد

کافه رستوران کانو

یکی از بزرگترین مجموعه‌های بازی فکری در شرق ایران کافه رستوران کانو است. این مجموعه در سال 1396، اولین اتاق فرار شهر مشهد شد که در کنار اتاق فرار، بازی‌های مختلف و متنوع دیگری همچون مافیا، بازی‌های رومیزی و… نیز در آن انجام می‌شد. منظور از رستوران در نام این یکی از کافه بازی های مشهد، رستوران فکر است. منوی این کافه همانند سایر کافه‌های بازی شامل نوشیدنی و برخی از خوراکی‌های ساده می‌شود.

آدرس کافه رستوران کانو مشهد بلوار سجاد، انتهای حامد 12 ، پلاک 158
شماره تماس کافه رستوران کانو 05136024014
ساعت کاری کافه رستوران کانو از 11 صبح الی 12 شب
کافه بازی ‌های مشهد

کافه بازی فکر خوب

کافه بازی فکر خوب، یکی از کافه‌های بازی است که در سرتاسر ایران شعبه دارد. این مجموعه حتی در مشهد دو شعبه دارد. شما اگر حتی در مشهد نتوانستید به بازی در این کافه بپردازید، می‌توانید به دنبال آدرس این مجموعه در شهر خود باشید. ساعات کاری این کافه بازی های مشهد در هر دو شعبه از 9 صبح تا نیمه شب است.کافه بازی‌های فکر خوب، بازی‌های گروهی و تکی مختلفی ارائه می‌دهند. در کنار بازی می‌توانید از منوی خوراکی این کافه نیز استفاده کنید. البته در حال حاضر به دلایلی شعبه اول این مجموعه بسته است که امیدواریم به زودی بازگشایی شود. اگر برای سفر اقدام به رزرو تور گردشگری در مشهد کرده‌اید، حتما با افراد تور به شعبه دوم این مجموعه سری بزنید و ساعاتی را به بازی و هیجان سپری کنید.ساعات کاری این کافه بازی های مشهد در هر دو شعبه از 9 صبح تا نیمه شب می‌باشد.

آدرس شعبه 1 کافه بازی فکر خوب احمد آباد، نرسیده به ابوذر غفاری 1.
آدرس شعبه 2 کافه بازی فکر خوب بلوار معلم، بین معلم 6 و 8
شماره تماس‌ کافه بازی فکر خوب 05136092653 – 09152727074
فاصله کافه بازی فکر خوب تا حرم حدود 20 کیلومتر
کافه بازی ‌های مشهد

کافه رستوران دو سولی مشهد

اگر به دنبال یک کافه برای بازی و صرف غذایی جذاب هستید، کافه دو سولی از کافه بازی های مشهد با ویژگی‌ها و منوی بسیار خاص است. یکی از نکات بسیار مثبت و حائز اهمیت در رابطه با کافه دو سولی این است که، این کافه یک برنامه کاملا جدی برای بازی دارد. هر چند وقت یکبار در این کافه رویدادهایی در رابطه با بازی‌های تخته‌ای و وینتیج برگذار می‌شود.

به طور مرتب در کافه دوسولی، بازی مافیا برگذار می‌گردد. اکثر مردم این شهر کافه دوسولی را با بهترین کافه بازی مافیا مشهد می‌شناسند. شما در کنار بازی در این رستوران می‌توانید از منوی غذایی متنوع همراه با صرفه اقتصادی این کافه نیز استفاده کنید. کافه دوسولی در کنار تمامی ویژگی‌های متنوعی یکی از بهترین رستوران‌های شهر مشهد است.

آدرس کافه دو سولی مشهد بلوار وکیل آباد، بین باهنر 3 و 4، طبقه دوم
شماره تماس کافه دو سولی 09021185004
فاصله کافه دو سولی تا حرم کمتر از ۱۰ کیلومتر
کافه بازی ‌های مشهد

کافه جیم شین مشهد

یکی دیگر از کافه بازی های مشهد کافه جیم شین است. این کافه در کنار بازی‌های گوناگون و متنوع دارای منوی جذابی برای هر سه وعده هست. غذاهای فست فود، بیشترین غذاهای موجود در منوی این کافه بازی هستند. شما می‌توانید علاوه بر بازی به پاساژ گردی نیز بپردازید. ساعات کاری این مجموعه از 9 صبح تا نیمه شب است و هزینه بازی‌های گروهی در این مجموعه ساعتی 50 هزار تومان هست.

آدرس کافه جیم شین مشهد بلوار سجاد، نبش بزرگمهر جنوبی 4
شماره تماس کافه جیم شین مشهد 05137601511
فاصله کافه بازی جیم شین تا حرم 9 کیلومتر
کافه بازی ‌های مشهد

کافه بازی بی‌ نهایت مشهد

یکی از موارد موجود در لیست بهترین کافه بازی مشهد، کافه بی‌ نهایت است. این کافه با نام کافه گیم اینفینیتی نیز در لیست کافه بازی های مشهد شناخته می‌شود. در این کافه بازی انواع و اقسام بازی‌های گروهی، کامپیوتری و تکی را تجربه کنید. در این کافه، بازی رومیزی لیگ نیز بازی می‌شود. در این بازی افراد در گروه‌های مختلف تقسیم بندی می‌شوند و سپس در سه مرحله مقدماتی، حذفی و نهایی در بازی‌های رومیزی با یک دیگر رقابت می‌کنند.

منوی کافه بازی بی‌ نهایت مشهد شامل خوراکی‌های مختلفی اعم از نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع کیک، انواع خوراکی‌های فست فودی و انواع بستنی است. هزینه بازی‌های گروهی بین 20 تا 30 هزار تومان و هزینه‌ بازی‌های تک نفره بین 10 تا 40 هزار تومان نسبت به نوع بازی متغییر هست. همچنین ساعات کاری کافه بازی بی‌نهایت مشهد از 11 صبح تا 11ونیم شب است.

آدرس کافه بازی بی‌نهایت مشهد بلوار باهنر، باهنر 8، پلاک 1
شماره تماس کافه بازی بی‌ نهایت 05138817885
فاصله تقریبی این کافه تا حرم حدود 40 دقیقه با ماشین

بهترین کافه بازی مخصوص بانوان در مشهد

علاوه بر کافه‌ بازی‌های گفته شده، در شهر مشهد کافه‌هایی وجود دارد که فقط مخصوص بانوان است. در کافه بازی مخصوص بانوان در مشهد، خانم‌های محترم می‌توانند به راحتی به بازی بپردازند و اوقات خوشی را طی کنند. برخی از کافه بازی ‌های مشهد برای بانوان به شرح زیر است:

کافه مروارید مشهد

اگر به دنبال جذاب‌ترین کافه بازی های مشهد برای بانوان هستید باید به اطلاع شما برسانم که، کافه مروارید از کافه‌های بازی مخصوص بانوان در مشهد است. این محیط جذاب برای خانم‌ها بسیار امن و راحت هست. روی در ورودی این کافه نوشته شده؛ ورود آقایان ممنوع. در این کافه علاوه بر امکان بازی‌های گوناگون گروهی و تک، امکاناتی همچون، عکاسی سنتی، کتابخوانی و تورهای مختلف وجود دارد. این کافه تا حرم تنها با ماشین تنها 5 دقیقه فاصله دارد و شما می‌توانید حتی پیاده به این کافه بروید. از ساعت 10 تا 8 شب این کافه پذیرای بانوان محترم است.

آدرس کافه مروارید مشهدمیدان شریعتی، ملک شعرا بهار، رزم4، بهشتی 4، پلاک 47.
شماره تماس کافه مروارید09931798317 – 09309700184
فاصله کافه مروارید مشهد5 دقیقه با ماشین
کافه بازی ‌های مشهد

کافه صورتی مهرکافه

کافه مهرکافه که با نام صورتی‌ترین کافه مشهد نیز شناخته می‌شود، یکی دیگر از کافه بازی ‌های مشهد است. این کافه از کافه بازی مخصوص بانون در مشهد برآورد می‌شود. فضای داخلی این کافه به قدی زیبا و جالب هست که باید حتما سری به آنجا بزنید.

در این کافه شما می‌توانید مراسمات خاص را در جمع‌های دوستانه خود برگذار کنید. این کافه امکانات بازی مافیا و سایر بازی‌های رومیزی را نیز دارد. شما می‌توانید از منوی خاص این کافه نیز استفاده کنید. ساعات کاری این کافه از ساعت 10 صبح تا 10 شب است. برای پرسیدن سوالاتی اعم از قیمت بلیط و منوی کافه می‌توانید با شماره تماس این مجموعه حاصل فرمایید.

آدرس کافه صورتی مهرکافه انتهای امام رضا 6، جنب پارک وکیل آباد.
شماره تماس کافه صورتی مهرکافه 09154037089
فاصله کافه صورتی مهرکافه تا حرم کمتر از 20 کیلومتر
کافه بازی ‌های مشهد

کافه دایس

کافه دایس نیز یکی از کافه بازی های مشهد ویژه بانوان با جذابیت بالا است. این مجموعه 120 بازی مختلف و گوناگون دارد. عموما بازی‌های فکری این مجموعه از قیمت 10 هزار تومان شروع می‌شود. این مجموعه دارای منوی بسیار جذابی است. هر روز از ساعت 4ونیم عصر تا هشت و نیم شب می‌توانید به این مجموعه مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های کافه در ارتباط باشید.

آدرس کافه دایس مشهد بلوار احمد آباد 9، پلاک 8، طبقه یک.
شماره تماس کافه دایس 09932911435 – 05138413845
فاصله کافه دایس تا حرم حدود 4 کیلومتر
کافه بازی ‌های مشهد

مروری جامع بر کافه بازی ‌های مشهد

رفتن به کافه بازی از تفریحات جذابی است، که شما می‌توانید در یک زمان هم بازی کنید و هم از رفتن به کافه لذت ببرید. از آنجایی که گردشگران به دنبال تفریح در شهرهای گردشگری هستند، ما در این بلاگ از سایت های هتل به کافه بازی ‌های مشهد پرداختیم.

 در این شهر کافه بازی‌های متعددی وجود دارد. هر یک از کافه بازی‌ها قابلیت خاصی برای خود دارند. فاصله تقریبی تمامی کافه بازی‌های شرح داده شده، تا حرم امام رضا در اختیار شما قرار گرفت. خبر خوب برای بانوان عزیز این است که، تعداد کافه بازی مخصوص بانوان در مشهد وجود دارد. بهتر است به همراه تور یا گروهی به کافه بازی بروید و از بازی دست جمعی لذت ببرید. تیم پشتیبانی سایت های هتل آماده پاسخگویی به ابهامات شما در رابطه با کافه بازی ‌های مشهد هست. تجربیات خود را از رفتن به کافه بازی در شهر مشهد با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اتاق فرار مشهد، سفری به دنیای مخفی و هیجان‌انگیز

پنج‌شنبه 30 شهریور 1402
نام اتاق فرار، احساس هیجان و حتی شاید ترس را در وجود ما برانگیخته کند. در چند سال اخیر اتاق […]
اتاق فرار مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس