درباره ما

کارشناسان محتوا “های هتل” در مجله خبری و رسانه ای وبلاگ خود قصد دارد تا با ارائه مقاله های به روز و کاربردی بتواند مسافرت خوبی را برای شما به عنوان گردشگران و زائران حرم امام رضا(ع) به ارمغان آورد. ما در تلاشیم که با گزارشات مردمی و به اشتراک گذاری نظرات عمومی و زائران مشهد مقدس، تجربیات دیگران را در سفر خود انتشار دهیم.

“هاي هتل” با پوشش فول گارانت از هتل هاي سطح شهر، تنوع در انتخاب اقامتگاه را براي شما عزيزان ميسر نموده است. همچنین پرسنل فنی، مشاوره و پشتیبانی “های هتل” متشکل از افرادی کارآزموده با سابقه درخشان می باشد که جهت خدمت رساني هرچه بهتر تلاش روز افزون دارند.

این مجموعه با هدف رفاه مسافرین عزیز وب سایتی تحت عنوان “های هتل“، امکان انتخاب هتل با کیفیت و قیمت های مختلف در اختیار شما عزیزان قرار داده است، در نهایت با به اشتراک گذاری عکس هتل های مختلف می توانید اقامتگاه مناسب را براساس کیفیت، قیمت و سلیقه شخصی خود انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است که به دلایل مسائل امنیتی و یا تاخیر در ثبت خرید ممکن است رزرو آنلاین برای ما دشوار باشد اما باید بگوییم خوشبختانه سامانه رزرو آنلاین “هاي هتل” با درگاه متصل به بانك ملت، عمليات پرداخت و ثبت رزرو را بدون هيچ تاخيري به پايان مي رساند همچنین كادر پشتيباني فني هاي هتل، جهت بر طرف نمودن هرگونه اختلال در سايت، خیلی سریع اقدام می نماید.

از آنجایی که مجموعه “های هتل” متشکل از افرادی صبور و دلسوز می باشد شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز توسط مشاوران و پشتیبانی فعال، نسبت به رزرو اقامتگاه خود از طریق سامانه اطلاعات کسب نمایید و در صورت هرگونه ابهام از مشاوره و پشتیبانی آنلاین بهره مند شوید. همچنین مشاوران کارآزموده ی ما در هر ساعت از شبانه روز آماده اند تا بتوانند با راهنمایی رایگان خود در مورد اماکن تفریحی و بازارهای خرید امکان سفر خاطره انگیزی را فراهم نمایند.

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس