رستوران کوه نور، رستورانی بی نظیر واقع در کیش

اگر در حوزه گردشگری قصد سفر به توریستی ترین شهرها را داشته باشید بی شک اولین گزینه کیش رفتن به رستوران کوه نور می باشد که مقصد بسیاری از گردشگران است. رستوران کوه نور در قسمت مرکزی و شرق جزیره کیش قرار گرفته است. اکثر جاذبه های گردشگری کیش و مراکز خرید کیش نیز در این قسمت و در نزدیکی رستوران قرار گرفته اند. جاذبه هایی مثل پارک برفی پنگوئن، پلاژ آقایان و بانوان، بولینگ مریم و اسکله تفریحی کیش و همچنین مراکز مهم خرید کیش مثل مرکز خرید پردیس کیش، مرکز خرید سارینا کیش و مرکز خرید مریم کیش.

معرفی رستوران کوه نور

رستوران سنگی کوه نور کیش

نمای بیرونی این رستوران زیبا و بی نظیر داخل کوهی با ارتفاع حدود 30 متر همراه با آبشارهایی با چشم انداز فوق العاده قرار گرفته است. اگر شب قصد رفتن به رستوران کوه نور را داشته باشید، خاطره ای به یادماندنی برایتان رقم می خورد، زیرا نورپردازی های شگفت انگیزی دارد که حتی از فاصله های دور هم قابل مشاهده می باشد.

رستوران دارای فضایی دل انگیز و به یادماندنی است و ارائه دهنده بهترین و لذیذترین غذاهای سنتی، کبابی و دریایی با عطر و طعمی دلپذیر می باشد. بوفه رستوران کوه نور از انواع پیش غذاها و سالادها تشکیل شده است. یکی از معروف ترین و خوشمزه ترین غذاهایی که در منوی غذایی رستوران قرار دارد، به نام بروشه فرانسوی می باشد.  

رستوران از صندلی‌های حصیری و میزهای دایره ای، مربعی، و بیضی شکل برخوردار می‌باشد. رستوران کوه نور کیش ، یکی از رستوران های موزیکال کیش محسوب می شود، چراکه هر شب مهمانان می توانند از موسیقی زنده استفاده و لذت ببرند. یکی از مزیت های این رستوران وجود پارکینگ می باشد که خیال مسافرین را از بابت پارک خودرو راحت کرده است. بطور کلی ظرفیت این رستوران 170 نفر می باشد.

اگر قصد گرفتن مراسم خاص و یا تولد را دارید به نظر می رسد این رستوران گزینه بسیار مناسبی برای برگزاری چنین اقداماتی است و باتوجه به داشتن منوی متنوع و تزئینات بسیار زیبا هر نوع سلیقه ای را راضی می کند.

آدرس: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، نزدیک به هتل 5 ستاره سورینت صدف، روبروی دانشگاه کیش

ویژگی های منحصر بفرد رستوران کوه نور

  • دارای صندلی های حصیری شکل
  • دکوری مملو از سنگ و صخره
  • فضایی دلنشین و خاطره انگیز
  • نواختن پیانو توسط شخصی ماهر
  • دارای سالادبار
  • دارای کافی شاپی به وسعت 120 متر
  • پخش موزیک زنده هر شب توسط خواننده های مطرح جنوبی به همراه ساز و آلات مخصوص جزیره
  • اجرای موسیقی زنده هرشب ساعت 8 تا 11 شب
  • قراردادن ترانسفر رایگان از محل اقامت شما در صورت انتخاب رزرو مستقیم
  • امکان بازدید رستوران همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب
  • قیمت های نسبتا بالا و گران اما در عین حال باکیفیت و تنوع بسیار خوب غذاها
  • نوع معماری به کار رفته مدرن می باشد.
  • منوی رستوران انتخابی و متنوع
  • دارای انواع غذاهای خارجی و وطنی
  • امکان سرو قلیان وجود ندارد.
رستوران دیدنی کوه نور کیش

موقعیت مکانی رستوران کوه نور کیش

این رستوران جذاب و دیدنی در دل کوه و صخره قرار گرفته است. شما برای اینکه به رستوران کوه نور کیش بروید، ابتدا باید ارتفاعی حدود 30 متر را به سمت بالا طی کنید تا به ورودی رستوران برسید. درب ورودی رستوران از جنس سنگ است و با سیستم و تجهیزاتی که در آن استفاده شده است، به صورت برقی و اتومات باز و بسته می شود. آبشار باشکوه و جذابی هم در نزدیکی رستوران کوه نور قرار گرفته که زیبایی محدوده رستوران را دوچندان نموده است. بخش داخلی رستوران کوه نور ظرفیت حدود صد نفر را دارد. مساحت این رستوران زیبا حدود 600 متر مربع می‌باشد.

نظر مسافران نسبت به رستوران کوه نور کیش

با توجه به نظر مسافران مختلفی که از رستوران کوه نور کیش بازدید نموده اند، به این دیدگاه مشترک می رسیم که از دیدن این رستوران رضایت کامل داشته اند. آیا شما هم به رستوران کوه نور کیش رفته اید؟ اگر از این رستوران بازدید داشته اید خوشحال می شویم نظرتان را برایمان بنویسید.

آیا رستوران کوه نور دارای فضای باز نیز هست؟

بله، این رستوران فضای باز هم دارد.

آیا می توان از رستوران کوه نور غذای بیرون بر نیز سفارش داد؟

خیر، مسافران فقط به صورت حضوری می توانند غذا سرو نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تفریحات هیجانی مشهد ، آدرنالین خود را بالا ببرید!

سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1400
تفریحات هیجانی مشهد از دیگراولویت های گردشگران این شهر بعد از زیارت است. به طور کلی تفریح و سرگرمی یکی […]
تفریحات

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس