بازار زیتون کیش، مرکز خریدی زیبا و جمع‌وجور

یکی دیگر از مراکز خرید کیش که در قلب تپنده کیش یعنی ساحل غربی آن واقع شده است، بازار زیتون کیش است. این بازار را می‌توان جزء چند بازار مهم کیش برشمرد که به دلایل گوناگونی در بین گردشگران و کیشوندان محبوب است. اگر می‌خواهید با این مرکز خرید بزرگ و کاربردی آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

هتل کیش

بازار زیتون کیش کجاست؟

موقعیت مرکز خرید زیتون کیش بسیار عالی است و در میان انبوهی از جاهای دیدنی کیش و مراکز خریدی مانند مرکز خرید ونوس کیش و بازار مروارید کیش قرار دارد. برای رسیدن به این بازار کافیست به خیابان فردوسی و میدان امیرکبیر بروید، سپس بازار زیتون را با معماری خاصش در بلوار ساحل پیدا خواهید کرد.

بازار زیتون کیش

برای دسترسی راحت‌تر به پاساژ زیتون کیش می‌توانید از نقشه زیر استفاده کنید:


View Larger Map

معماری بازار زیتون کیش

از مهم‌ترین دلایلی که پاساژ زیتون کیش در بین سایر مراکز خرید، شناخته‌شده‌تر است، معماری خاص آن است که در تصاویر بازار زیتون کیش خواهید دید. طراحی بیرون پاساژ با خطوط هندسی زاویه‌دار و مورب مشخص می‌شود و طراحی داخلی آن با نیم‌طبقه‌ها متمایز می‌شود. این طراحی زیبا در عین این‌که زیبایی بصری را حفظ می‌کند باعث دسترسی راحت و تسلط بازدیدکنندگان بر غرفه‌ها می‌شود.

آدرس بازار زیتون کیش

مغازه های پاساژ زیتون کیش

بازار زیتون در زیربنایی به متراژ 5000 متر مربع ساخته شده است و دارای 108 غرفه است. اغلب غرفه‌های این پاساژ تجاری هستند و تعداد کمتری مربوط به امور اداری می‌باشند. از بین غرفه‌های تجاری, اغلب مغازه‌ها به فروش پوشاک، کیف‌وکفش، عطر و اکسسوری، لوازم خرازی، اسباب‌بازی و… تعلق دارند و تعداد کمی نیز مخصوص فروش سوغات کیش و شیرینی و شکلات می‌باشند.

مغازه های بازار زیتون کیش

مزایا و امکانات بازار زیتون کیش

شاید متراژ این بازار کوچک باشد اما امکاناتی دارد که به بازدید از آن می‌ارزد. از امکانات و مزایای این پاساژ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن رستوران وکافی‌شاپ
  • داشتن پارکینگ
  • معماری جالب
  • تنوع و کیفیت کالاها
  • قیمت مناسب اقلام
  • موقعیت و راه دسترسی آسان
  • جمع‌وجور بودن محیط و مغازه‌ها

ساعت کار بازار زیتون کیش

برای خرید و یا گشت‌وگذار در مرکز خرید زیتون جزیره کیش، می‌توانید همه روزه، حتی روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر، و از ۵ بعد از ظهر تا ۱۰ شب به بازار سر بزنید. در این میان اگر تمایل داشتید، می‌توانید برای صرف نهار یا شام از رستوران و کافی‌شاپ بازار استفاده کنید و یا به بیرون از پاساژ رفته و ضمن گردش در شهر، غذای خود را نوش‌جان کنید.

ساعت کار بازار زیتون کیش

هتل های نزدیک بازار زیتون کیش

هتل های زیادی در نزدیکی پاساژ زیتون کیش قرار دارند. از معروف ترین هتل های کیش در نزدیکی مرکز خرید زیتون می‌توان به هتل فلامینگو کیش با 750 متر فاصله، هتل آرامش کیش با 600 متر و هتل سارا کیش با 900 متر فاصله اشاره کرد. سایر هتل های نزدیک مرکز خرید زیتون، هتل شایان، هتل لوتوس، هتل لیلوم و هتل آرامیس پلاس هستند.

جاهای دیدنی نزدیک بازار زیتون کیش

در کنار بازدید از بازار زیتون می‌توانید به جاهای دیدنی کیش که در نزدیکی آن قرار دارند نیز سری بزنید. البته تعداد این مناطق بسیار زیاد است که بولینگ مریم کیش، اسکله تفریحی کیش، تله کابین میکامال کیش و شهربازی هایلند از مهم‌ترین آن‌ها هستند.

اطلاعات تماس بازار زیتون کیش

آدرسجزیره کیش، میدان امیر کبیر، تقاطع بلوار ساحل و بلوار فردوسی
آدرس بازار زیتون کیش076-44424161
ساعت کار بازار زیتون کیشهمه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر و از ۵ بعد از ظهر تا ۱۰ شب

سخن پایانی

مرکز خرید زیتون کیش برای آن دسته از افراد که حوصله گشتن در مراکز خرید بزرگ را ندارند و می‌خواهند خرید خود را در کم‌ترین زمان ممکن انجام دهند، بسیار مناسب است. همچنین اگر قصد خرید البسه و اکسسوری دارید بازار زیتون با تنوعی از پوشاک برای شما گزینه‌ای خوب محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مسیر دوچرخه سواری کیش

دوشنبه 20 شهریور 1402
دوستداران ورزش و کسانی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند، محال است که حتی در سفر، دست از ورزش کردن […]
مسیر دوچرخه سواری کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس