کارتینگ کیش، لذت هیجان و سرعت در بزرگ‌ترین پیست ایران

کارتینگ کیش، بهترین مکان برای تخلیه هیجان و کسب انرژیِ علاقه‌مندان به سرعت

کیش به داشتن تعداد زیاد مراکز تفریحی و سرگرمی، معروف است و یکی از بهترین جاهای دیدنی کیش، کارتینگ کیش است. کارتینگ یا سافاری کیش که به پیست سرعت کیش هم معروف است، در نوع خود بهترین و بزرگ‌ترین پیست ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود. این پیست یک مکان عالی برای تخلیه انرژی و هیجان است، به‌خصوص آن‌هایی که عاشق سرعت هستند.

هتل کیش


ما در این مطلب راهنمای کاملی از این کارتینگ اعم از مشخصات، آدرس، هزینه و … را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

کارتینگ کیش

مشخصات پیست کارتینگ کیش

کارتینگ، یک پیست سرعت اتومبیل‌رانی است. خودروهای این پیست از نوع کوچک و چرخ‌باز هستند که نام آن‌ها کارت می‌باشد. این ورزش مفرح برای افرادی که به سرعت و سواری علاقه‌مندند، بهترین‌ راه برای تخلیه آدرنالین می‌باشد.
کارتینگ جزیره کیش نیز یکی از این مکان‌هاست که در سال ۱۳۷۸ توسط آقای ساسان جیربندی، اولین واردکننده تجهیزات و سازنده پیست در ایران ساخته شد. مساحت این کارتینگ ۸۰۰ متر مربع و عرض آن ۷ متر مربع است.
پیست سرعت کیش چندین سال میزبان مسابقات کارتینگ کشوری بوده است. این کار کمک شایانی به پیشرفت و تجهیز آن کرده است.

خودروها و امکانات کارتینگ کیش

خودروهای کارتینگ این جزیره دارای طراحی مخصوص می‌باشند. ارتفاع آن‌ها کوتاه و دارای فرمان، صندلی و چرخ‌های کوچکی هستند. همچنین چرخ‌‌های این ماشین‌ها از دوطرف بدنه بیرون زده‌اند، به همین دلیل به آن‌ها چرخ‌باز می‌گویند.

ماشین یا کارت‌های کارتینگ شامل دو نوع یک موتوره و دو موتوره می‌باشد که تفاوت آن‌ها در قدرت و سرعت بالاتر خودروی دو موتوره است. در واقع برای افراد مبتدی که می‌خواهند بار اول سواری با کارت را تجربه کنند، خودروی تک موتوره در نظر گرفته می‌شود. پس از این‌که فرد بتواند راند خود را در مدت زمان تعیین‌شده به پایان برساند، اجازه استفاده از کارت دو موتوره را خواهد داشت.

رزرو تور


درضمن این خودروها به‌صورت تک‌سرنشین می‌باشند و فقط تعدادی کارت آموزشی کودکان وجود دارد که امکان سوار شدن یک مربی به‌عنوان سرنشین دوم هم وجود دارد.

کارت های کارتینگ کیش

همانطور که دربالا اشاره کردیم پیست سافاری کیش بسیار مجهز است بنابراین امکانات متعددی دارد، از جمله:

  • خودروهای حرفه‌ای
  • امکان زمان‌گیری کامپیوتری
  • خودروهای کنترل از راه دور
  • رستوران
  • کافی‌شاپ

قوانین کارتینگ کیش

برای این‌که بتوانید از ورزش کارتینگ در کیش، نهایت استفاده و لذت را ببرید، نیاز است که با یک سری نکات و قوانین مهم این پیست آشنا باشید، برای مثال:

  • استفا‌ده از کارتینگ، نیاز به گواهینامه رانندگی ندارد.
  • سن مجاز برای اتومبیل‌رانی در آن، بیشتر از ۱۰ سال می‌باشد.
  • خانواده‌ها اعم از خانم‌ها و آقایان می‌توانند همزمان در این پیست مسابقه بدهند و سواری کنند.
  • حداقل قد افراد شرکت کننده، باید ۱۴۰ سانتی‌متر باشد.
  • افراد خیلی قدبلند یا دارای اضافه وزن، قادر به استفاده از این خودروها نیستند.
  • امکان استرداد بلیط وجود ندارد.
  • امکان نگهداری کودکان در این مجموعه وجود ندارد.
  • و…

بررسی آدرس و روش های دسترسی به کارتینگ کیش

آدرس کارتینگ کیش بسیار سر راست است. این کارتینگ زیبا در بلوار خلیج فارس به سمت میدان امیرکبیر و جنب شهربازی هایلند قرار دارد. از مراکز تفریحی کیش که نزدیک کارتینگ قرار دارند می‌توان به پارک دلفین های کیش، اسکله تفریحی کیش، باغ پرندگان کیش، بولینگ مریم کیش و بسیاری از مناطق دیدنی کیش اشاره کرد.

آدرس کارتینگ کیش

برای دسترسی به کارتینگ یا سافاری کیش، راه‌های متعددی وجود دارد. شما می‌توانید با خودروی شخصی خودتان به کارتینگ کیش بروید و یا از خودروی اجاره‌ای، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی درون‌شهری و آژانس استفاده کنید.
برای این کار کافیست فقط از بلوار خلیج فارس به سمت میدان امیرکبیر حرکت کنید، در میانه‌ی راه پیست کارتینگ کیش را خواهید دید.

قیمت و خرید بلیط کارتینگ کیش

هزینه این کارتینگ به طور عمومی فقط شامل قیمت بلیط کارتینگ کیش است و سایز هزینه‌ها مانند تهیه غذا یا نوشیدنی به خود فرد بستگی دارد. این هزینه با توجه به فاکتورهای مختلفی، متغیر است. یکی از این فاکتورها مدت زمان استفاده است، به‌طور مثال اگر هزینه بلیط کارتینگ در سال ۱۴۰۲ به ازای هر یک ربع استفاده ۱۲۵.۰۰۰ تومان باشد، چنانچه فردی بخواهد تایم بیشتری داشته باشد، این هزینه بالاتر می‌رود. همچنین قیمت کارت‌های تک موتوره نسبت به کارت‌های دو موتوره ارزان‌تر است.

بلیت کارتینگ کیش

بلیط کارتینگ کیش را می‌توانید هم به‌صورت حضوری تهیه فرمایید و هم آنلاین خریداری کنید. برای راحتی بیشتر، بهتر است خرید آنلاین بلیط کارتینگ کیش را از سایت کارتینگ کیش تجربه کنید.

ساعت کاری کارتینگ کیش

کارتینگ جزیره کیش همه روزه از ساعت 18 تا حدود 2 بامداد فعالیت دارد. اما جهت اطمینان، بهتر است قبل از مراجعه حضوری و یا خرید بلیط کارتینگ کیش با شماره کارتینگ کیش یعنی‌ ۴۴۴۲۲۲۲۵-۰۷۶ تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را کسب کنید.

هتل‌ ها و مراکز خرید نزدیک کارتینگ کیش

اگر در این هتل های کیش اقامت دارید راهی تا پیست سرعت کیش نخواهید داشت و تنها در ۱۰ دقیقه می‌توانید خودتان را به پیست برسانید، مانند:

از جمله مراکز خرید کیش که در نزدیکی سافاری کیش قرار دارند می‌توان به مرکز خرید سارینا کیش با 7 دقیقه فاصله به‌صورت پیاده‌روی، مرکز خرید پانیذ کیش با 14 دقیقه، مرکز خرید زیتون کیش با 15 دقیقه و بازار پردیس کیش 1 و 2 با 17 دقیقه پیاده‌روی اشاره کرد.

اطلاعات تماس کارتینگ کیش

ساعت کاری:از ساعت 18 تا 1 بامداد
شماره تلفن:44422225 – 076
آدرس:میدان امیرکبیر – بلوار خلیج فارس – جنب شهربازی هایلند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

باغ خونی مشهد؛ خونی یا نمادی از خون

چهارشنبه 8 شهریور 1402
شاید اکثر ایرانیان مشهد را فقط به عنوان یک شهر زیارتی بشناسند و اطلاعی از تاریخ پیچیده این شهر نداشته […]
باغ خونی مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس