صفر تا 100 بولینگ مریم کیش

همه ما می‌دانیم که جزیره کیش جزو برترین مناطق گردشگری در کشور ما است. این جزیره به واسطه جاهای دیدنی خود، هر ساله پذیرای گردشگران زیادی است. جاهای دیدنی کیش تعدد زیادی دارند و مسافران را برای سپری کردن اوقات خوش فرا می‌خوانند. بولینگ مریم کیش یکی از همین جاهای دیدنی است که در خیابان سنایی این جزیره واقع شده است. این بولینگ امکانات خدماتی و رفاهی زیادی دارد. شما می‌توانید از این مجموعه ورزشی بازدید کنید و روز خوبی را پشت سر بگذارید. اما قبل از آن لازم است که با امکانات این بولینگ آشنایی داشته باشید.

هتل کیش

معرفی مجموعه بولینگ مریم در کیش

جزیره کیش قطب گردشگری کشور است و انواع و اقسام تفریحات آبی و غیر آبی را در خود جای داده است. مجموعه بولینگ مریم کیش یکی از مکان‌های جذاب و قابل توجه در این جزیره است که در سال ۱۳۸۳ احداث شد. این مجموعه در ابتدا مکانی برای ورزش و بدنسازی بود؛ اما امروزه به یک مکان تفریحی برای گردشگران تبدیل شده است.

طراحی مدرن، نورپردازی حرفه‌ای و موقعیت جغرافیایی خوب این مجموعه از عواملی هستند که باعث پرطرفدار شدن این مجموعه شده‌اند.‌ در این بولینگ تجهیزات و دستگاه‌های ورزشی زیادی وجود دارند که هر یک به نوعی می‌تواند لحظات شما را پر کنند. لازم به ذکر است که هزینه‌های استفاده از خدمات بولینگ مریم بالا است. چرا که این مجموعه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است و هر بخشی هزینه خاص خود را دارد. شما با رزرو بولینگ مریم کیش می‌توانید به این بولینگ مراجعه کنید و لحظات خوشی را برای خود و همراهانتان ایجاد نمایید.

طراحی سالن‌های بولینگ مریم چگونه است؟

طراحی سالن‌های بولینگ مریم چگونه است؟

مجموعه بولینگ مریم یکی از شیک‌ترین و مدرن‌ترین مجموعه‌های ورزش و بازی است. شما از زمانی که پای خود را در این مجموعه می‌گذارید، احساس آرامش و هیجان خواهید کرد؛ چرا که قسمت به قسمت این مجموعه زیبا و جذاب طراحی شده است. این مجموعه دارای سالن‌هایی بزرگ با سقفی بلند است که لذت انجام ورزش‌های مختلف را برایتان بیشتر می‌کند. پس اگر می‌خواهید در یک فضای دنج و مدرن به ورزش کردن بپردازید، یادتان نرود که از بولینگ مریم کیش دیدن کنید.

آدرس و شماره تلفن بولینگ مریم کیش

 برای این که به بولینگ مریم بروید، قبل از هر چیزی باید از آدرس این مجموعه مطلع باشید. این بولینگ در کیش، خیابان سنایی، خیابان دریا قرار دارد و ساعت کار بولینگ مریم کیش همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ نیمه شب است. ویژگی خوبی که این بولینگ دارد، این است که برای ورود به این مجموعه نیازی به صرف هزینه نیست. اما اگر بخواهید از امکانات و دستگاه‌های این بولینگ استفاده کنید، باید هزینه پرداخت نمایید.

شماره تلفن بولینگ مریم کیش: ۰۷۶۴۴۴۲۱۱۲۱

امکانات مجموعه مریم در کیش

یکی از بزرگترین سالن‌های بولینگ که توانسته است فضایی جذاب و خلاقانه را در خود جای دهد و پذیرای میهمانان زیادی باشد، بولینگ مریم است. این سالن بولینگ در مجاورت با اسکله تفریحی کیش قرار دارد و از امکانات زیادی برخوردار شده است. شما می‌توانید از امکانات این مجموعه استفاده کنید و لذت ببرید. در واقع بولینگ مریم سالنی متشکل از بولینگ، بیلیارد، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و دنیایی از بازی‌ها است. در این مجموعه حتی رستوران و کافی شاپ هم وجود دارند. از مهمترین امکانات این مجموعه عبارتند از:

امکانات مجموعه مریم در کیش

سالن بولینگ

سالن بولینگ مریم کیش جزو بزرگترین سالن‌های بولینگ در کشور ما است که دارای ۱۶ خط ۴ نفره است. این خطوط با کمک نورپردازی به رنگ‌های مختلف از هم جدا شده‌اند. شما فارغ از این که در مسابقه بولینگ برنده خواهید شد یا نه، می‌توانید ساعت‌ها اوقات خود را در این بولینگ سپری کنید و گذر زمان را نیز حس نکنید.

سونا و جکوزی

شاید باورتان نشود اما یکی از بخش‌های مهیج و جذاب این بولینگ، بخش سونا و جکوزی است. سونا و جکوزی بولینگ مریم به طور همزمان پذیرای آقایان و خانم‌ها است. بنابراین اگر شما به صورت خانوادگی از این سونا و جکوزی دیدن کنید، می‌توانید با هم در این مرکز ریلکس نمایید. البته طبق اطلاعات مختلفی که از این بولینگ به دست آمده‌است، هم اکنون سونا و جکوزی بسته هستند. اگر شما زمانی به این مجموعه سفر کردید و متوجه باز بودن سونا و جکوزی آن شدید پیشنهاد می‌کنیم که از این سونا و جکوزی دیدن نمایید.

سالن بیلیارد

بیلیارد یکی از مهیج‌ترین بازی‌هایی است که خیلی از جوانان طرفدار آن هستند. در طبقه همکف بولینگ مریم کیش، یک سالن بیلیارد بزرگ قرار دارد. این سالن  خود به دو سالن مجزا تقسیم شده و دارای ۱۶ میز بیلیارد است.  طراحی زیبا و نور پردازی این سالن باعث افزایش جذابیت آن و به دنبال آن افزایش طرفداران این سالن شده‌ است.

سالن بیلیارد

دنیای بازی در بولینگ مریم

طراح سالن بولینگ مریم فقط به فکر جوانان و بزرگسالان نبوده است؛ بلکه برای کودکان نیز بخش خاصی را در نظر گرفته است. در دنیای بازی بولینگ مریم می‌توانید کودک خود را با تفریحات مهیج شاد کنید. در این سرزمین افزون بر بازی‌هایی که خاص کودکان طراحی شده است، بازی‌های کامپیوتری و رایانه‌ای هم وجود دارند که جوانان و نوجوانان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. بنابراین فرقی ندارد که چه گروه سنی دارید؛ در هر صورت با مراجعه به بولینگ مریم و دنیای بازی این بولینگ تا ساعت‌ها سرگرم خواهید شد.

رستوران و کافی شاپ بولینگ مریم

هیچ‌ چیزی جذاب‌تر و بهتر از غذا خوردن یا صرف نوشیدنی با دوستان و خانواده نیست!  با توجه به همین امر، در طبقه بالایی بولینگ مریم انواع رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها واقع شده‌اند که شما می‌توانید متنوع‌ترین و خوش طعم‌ترین غذاها را در آنجا میل کنید. در این رستوران‌ها جنگ‌های شبانه برگزار می‌شوند و لذت غذا خوردن را افزایش می‌دهند. در جنگ بولینگ مریم کیش هنرمندان نامدار کشور فعالیت می‌کنند. پس لحظات خوشی برایتان در این رستوران‌ها رقم خواهند خورد.

رزرو تور

سالن بدنسازی بولینگ مریم

اگر ورزشکاری حرفه‌ای هستید و از بابت نظم ورزش کردن خود نگرانی دارید، می‌توانید به سالن بدنسازی بولینگ مریم سری بزنید. در این سالن امکان انجام فعالیت‌های بدنی حتی در سفر هم وجود دارد. این سالن‌ها از تمامی امکانات ورزشی و دستگاه‌های مورد نیاز برای بدنسازی برخوردار شده است. تردمیل، دستگاه اسکوات، نیمکت پرس تخت و دستگاه سیم کشی زیر بغل جزو امکانات سالن بدنسازی بولینگ مریم در کیش هستند. این سالن در سانس صبح پذیرای بانوان است و در سانس بعدازظهر نیز به آقایان اختصاص دارد

سالن بدنسازی بولینگ مریم

بازدید از بولینگ مریم کیش

اگر قصد بازدید از بولینگ مریم را دارید، می‌توانید از ساعت ۱۰ تا ۱ بامداد به این مرکز مراجعه کنید. در ساعات ۱۷ الی ۲۱ اوج شلوغی بولینگ است. در این تایم به احتمال زیاد شما هم از ازدحام جمعیت خسته شوید و تفریحات برایتان لذت بخش نباشند. پس زودتر از این تایم به بولینگ مریم مراجعه نمایید.

قیمت بولینگ مریم کیش

هزینه خرید بلیط بولینگ مریم کیش بیلیارد بازان ۳۴۰ هزار تومان است. برای استفاده از خدمات سالن بیلیارد باید،۶۶ تومان و برای استفاده از بازی لینوکر باید ۷۷ هزار تومان بپردازید. برای استفاده از خدمات سالن‌های بدنسازی هم باید اشتراک خریداری نمایید که مبلغ آن برای هر ماه ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

اطراف بولینگ مریم کجا اقامت کنیم؟

بولینگ مریم کیش در قسمت مرکزی این جزیره قرار گرفته است. به همین دلیل هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی وجود دارند که در نزدیکی و اطراف این بولینگ واقع شده‌اند. اگر شما به دنبال یک مرکز مطمئن برای اقامت در این در نزدیکی این مرکز تجاری هستید، می‌توانید هتل‌هایی مثل هتل پارمیس کیش، هتل آرامیس کیش، هتل فلامینگو کیش و… را انتخاب کنید. این هتل‌ها از جمله هتل‌هایی هستند که در فاصله یک تا ۵ کیلومتری این بولینگ قرار گرفته‌اند.

اطراف بولینگ مریم کجا اقامت کنیم؟

مراکز خرید اطراف بولینگ مریم

حال که از بولینگ مریم کیش دیدن کردید، می‌توانید به مراکز خریدی که در نزدیکی این بولینگ هستند مراجعه نمایید. مرکز خرید پردیس ۱، مرکز خرید سارینا ۱ و بازار مروارید کیش جزو مراکزی هستند که برای تهیه سوغاتی برای دلبندان شما بسیار مناسبند. علاوه بر این، مرکز خرید ونوس کیش و مرکز خرید زیتون کیش و بازار مریم کیش نیز در فاصله یک الی دو کیلومتری این بولینگ قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید با پای پیاده یا با وسایل نقلیه شخصی و عمومی خود را به این مراکز خرید برسانید و خریدهای خود را انجام دهید.

رستوران‌های کیش در اطراف بولینگ مریم کیش

بدون شک پس از گذراندن یک روز هیجانی و انجام دادن ورزش‌های مختلف، شما هم گرسنه خواهید شد. در بولینگ مریم رستوران و کافه وجود دارد؛ اما خیلی از افراد ترجیح می‌دهند که از رستوران‌ های کیش بیرون این بولینگ خدمات دریافت کنند. رستوران توتی فروتی، میر مهنا و رستوران شاورما در اطراف بولینگ مریم پذیرای قدم‌های شما گردشگران عزیز خواهند بود.‌ این رستوران‌ها در کمترین فاصله با بولینگ مریم قرار گرفته‌اند و رفتن به آن‌ها وقت زیادی را از شما نخواهد گرفت.

بولینگ مریم کیش

سخن پایانی

ما در این مطلب در مورد بولینگ مریم کیش و امکانات این مجموعه جذاب و دیدنی صحبت کردیم. این بولینگ که در مرکز جزیره کیش واقع شده است، دنیایی ورزشی برای افرادی است که عاشق ورزش کردن هستند. شما می‌توانید همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱ بامداد به این مجموعه مراجعه کنید و اوقات فراغت خود را پر کنید. این بولینگ دارای بخش‌های بازی، رستوران، بیلیارد، بولینگ و سونا و ‌جکوزی است. پس در این مجموعه حوصله شما به هیچ عنوان سر نخواهد رفت. لازم به ذکر است که برای ورود به بولینگ مریم نیاز به صرف هزینه نیست. اما برای استفاده از امکانات آن باید هزینه صرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازار مروارید کیش؛ حس خرید در دوران هخامنشیان

سه‌شنبه 4 مهر 1402
مراکز خرید همیشه و در هر منطقه‌ای جزو مناطق دیدنی هستند که خیلی از افراد مشتاقانه از آنجا دیدن می‌کنند. […]
معرفی کامل بازار مروارید کیش + امکانات، ساعت کاری و آدرس

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس