رستوران‌ های کیش: سفر به دنیای طعم و لذت

اگر در کیش قدم بگذارید متوجه تنوع و تعدد رستوران‌های این جزیره در کنار جاهای دیدنی و هتل های کیش خواهید شد. بنابراین شاید برای شما سخت باشد که از بین آن همه رستوران و فست‌فود یک انتخاب داشته باشید. ما در این مطلب می‌خواهیم به شما کمک کنیم که در کم‌ترین زمان ممکن از بین رستوران های کیش رستوران مورد نظر خود را پیدا کنید. با ما باشید تا لیست رستوران های کیش با قیمت و دسته بندی را به شما ارائه کنیم.

هتل کیش

بهترین رستوران های کیش

مگر می‌شود به کیش سفر کرد و در فکر انتخاب رستوران خوب و صرف غذا در آن نبود. تقریباً اغلب ما وقتی مسافرت می‌کنیم، سریع اینترنت خود را روشن کرده و به دنبال بهترین رستوران آن شهر می‌گردیم. لیست رستوران های کیش نیز بسیار متنوع است، بنابراین بررسی همه آن‌ها در یک مطلب ممکن است کمی دشوار باشد. با این‌حال ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که تمامی این رستوران ها را در دسته‌بندی مختلف برای شما بیاوریم تا بتوانید رستوران مورد علاقه خود را انتخاب کنید. پس بیایید ابتدا جدولی از رستوران های کیش را با هم ببینیم.

در ادامه به بررسی جزئی هر کدام از دسته‌بندی‌های رستوران های کیش خواهیم پرداخت.

رستوران های ساحلی کیش

نقطه مهم گردشگری کیش، ساحل زیبا و بکر آن می‌باشد، بنابراین برای بسیاری از افراد مهم است که در یکی از بهترین رستوران های ساحلی کیش، غذای خود را نوش‌جان کنند. این رستوران‌ها شامل موارد زیر است:

  • رستوران میر مهنا کیش

میرمهنا یکی از بهترین و لاکچری ترین رستوران های کیش است که سابقه زیادی هم دارد. از سری مزایای این رستوران می‌توان به تنوع غذاها، طعم بسیار لذیذ آن‌ها و فضای بزرگ و مدرن آن اشاره کرد. هرچند قیمت خدمات در رستوران میرمهنا کیش زیاد است اما بسیاری از افراد عقیده دارند که به امتحان کردن غذاهای خوشمزه و فضای دنج آن می‌ارزد.

یکی از ویژگی‌های عالی رستوران ساحلی میرمهنا، پخش زنده موسیقی در سراسر رستوران است که باعث جلب توجه مهمانان زیادی شده است.

رستوران میرمهنا کیش
شماره تلفن رستوران میرمهنا کیش09347698820
ساعت کاری رستوران میرمهنا کیش12 تا 16:30 و 20:30 تا 00:30 بامداد

آدرس رستوران میر مهنا کیش: جزیره کیش، نوار ساحلی، خیابان پروین اعتصامی، کنار هتل تاپ رز


View Larger Map
  • رستوران شاندیز صفدری کیش

شاید رستوران شاندیز صفدری کیش به زیبایی رستوران میرمهنا نباشد، اما کیفیت بالای غذای آن خودش یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های خاص این رستوران ساحلی، پخش موسیقی زنده، وای فای رایگان و تنوع زیاد غذاها است. مسافرانی که به این رستوران رفته‌اند، خوردن غذاهایی مانند لابستر و چلوماهی رستوران شاندیز را پیشنهاد می‌دهند.

رستوران شاندیز صفدری کیش
شماره تماس رستوران شاندیز صفدری کیش09020098076
ساعت کاری رستوران شاندیز صفدری کیش12 الی 17 و 21 الی 24

آدرس رستوران شاندیز صفدری کیش: جزیره کیش، جاده جهان کیش، بعد از پارک ساحلی مرجان، رو به روی برج‌های دوقلوی کیش


View Larger Map
  • رستوران هوک لانژ کیش

زیبایی هوک لانژ خیره‌کننده است. فضای این کافه به قدری زیبا و منحصربه‌فرد است که هر شخصی را غذا خوردن در آن ترغیب می‌کند. آرامشی که در هوک لانژ وجود دارد در هیچ رستوران ساحلی دیگر نمی‌توان یافت. این رستوران برای هر نوع ذائقه‌ای اعم از علاقه‌مندان به غذاهای ایران و فرنگی و دریایی، منوی متنوع دارد. توصیه می‌کنیم اگر به رستوران ساحلی هوک لانژ کیش رفتید، حتماً چای مراکشی و دسرهای ترکیه‌ای را امتحان کنید.

رستوران هوک لانژ کیش
شماره تماس رستوران هوک لانژ کیش09347680305
ساعت کاری رستوران هوک لانژ کیشهمه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت 11 الی 2 بامداد

آدرس رستوران هوک لانژ کیش: جزیره کیش، انتهای بلوار اندیشه، مجتمع فرهنگی آوای خلیج فارس


View Larger Map
  • رستوران کف شیشه ای بام رویایی کیش

اولین رستوران دارای کف کاملاً شیشه‌ای در ایران، رستوران بام رویایی کیش می‌باشد. ضمناً رستوران بام رویایی در نزدیکی ساحل و روی ارتفاع واقع شده است که دلیل نام‌گذاری آن همین مورد است. پس رستوران کف شیشه ای بام رویایی کیش مخصوص افراد پر دل و جرأت است.

رزرو تور

ساعت کاری رستوران بام رویایی از 1 هر تا 1 بامداد است و با داشتن تنوع غذایی و یک کافه مجزا آماده خدمت‌رسانی به هر نوع سلیقه‌ای می‌باشد.

رستوران بام رویایی کیش
شماره تماس رستوران بام رویایی کیش09122000516
ساعت کاری رستوران بام رویایی کیش13 الی 1 بامداد

آدرس رستوران بام رویایی کیش: جزیره کیش، جاده جهان، روبه‌روی مجتمع بزرگ پدیده


View Larger Map

سایر رستوران های ساحلی کیش

  • رستوران دیاکو کیش
  • رستوران سالود کیش
  • کافه رستوران طهرون کیش
  • رستوران آلور بیسترو کیش
  • رستوران کلبه درویش کیش
  • رستوران فلای برد کیش
  • رستوران فود سان کیش

رستوران های کیش با موسیقی زنده

بسیاری از ‌رستوران های کیش اجرای موسیقی زنده را در برنامه‌های خود گنجاده‌اند تا بتوانند لحظاتی رویایی و خاطره‌انگیز به مهمانان خود هدیه دهند. ما در این میان گلچینی از بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده را به شما معرفی می‌کنیم.

  • رستوران بین‌المللی پاشا کیش

یکی از لاکچری ترین رستوران های کیش با موسیقی زنده که هر نوع امکاناتی را در خود گنجانده است رستوران بین‌المللی پاشا کیش می‌باشد. از امکانات رستوران پاشا کیش می‌توان به دکوراسیون و نورپردازی زیبا، 2 نوع چیدمان مدرن و سنتی، قیمت عالی، منوی متنوع، نزدیک بودن به جاهای دیدنی و مراکز خرید کیش، ویوی زیبا، سقف متحرک و…  اشاره کرد.

رستوران پاشا کیش
شماره تماس رستوران پاشا کیش09347693177
ساعت کاری رستوران پاشا کیش11 تا 23:30

آدرس رستوران پاشا کیش: جزیره کیش، پشت بازار دیپلمات کیش


View Larger Map
  • رستوران پایاب کیش

پایاب یک رستوران سنتی با فضای باز یا آلاچیق سرپوشیده است. فضای این رستوران بسیار بزرگ است و دارای انواع غذاهای ایرانی مانند کباب‌ها، خورشت، آبگوشت و انواع غذاهای فرنگی می‌باشد. رستوران پایاب کیش امکان برگزاری انواع مراسم وجشن‌ها را برای افراد فراهم کرده است. همچنین شما عزیزان می‌توانید در کنار فضای سبز و فواره‌های آن رستوران از موسیقی زنده آن هم لذت ببرید.

از امکانات ویژه رستوران پایاب کیش، پارکینگ اختصاصی، قیمت مناسب، زمین بازی کودکان، نزدیکی به مجموعه تاریخی پایاب و اینترنت رایگان است.

رستوران پایاب کیش
شماره تماس رستوران پایاب کیش09128033879 و 44423628-076
ساعت کاری رستوران پایاب کیش12:30 تا 00:30 بامداد

آدرس رستوران پایاب کیش: جزیره کیش، میدان المپیک، بلوار المپیک


View Larger Map
  • رستوران تایم لپس کیش

رستوران تایم لپس کیش یکی از بهترین رستوران های کیش به شمار می رود که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید غذای خود را با لذت بردن موسیقی زنده، نوش جان کنید. این رستوران دارای محیطی بسیار شیک و مدرن است. در این کافه علاوه بر وعده‌های غذایی ناهار و شام، صبحانه هم سرو می‌شود. غذاهای تایم لپس شامل انواع غذاهای بین‌المللی مانند سوشی، سوپ، پیتزا، سالاد و… است.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کافه رستوران، رفتار رضایت‌بخش پرسنل و کیفیت بسیار خوب غذا است. البته قیمت غذاهای تایم لپس بالا است که می‌توان دلیل آن را کیفیت و مواد اولیه مرغوب دانست.

رستوران تایم لپس کیش
شماره تماس کافه رستوران تایم لپس کیش 076-44444420 و 09129494200
ساعت کاری کافه رستوران تایم لپس کیش10 الی 1 بامداد

آدرس کافه رستوران تایم لپس کیش: جزیره کیش، میدان مرجان، ابتدای بلوار پارس، طبقه چهارم مرکز خرید کوروش برند سنتر (کوروش سنتر)


View Larger Map

سایر رستوران های با موسیقی زنده کیش

  • رستوران خرچنگ کیش
  • رستوران هشتگ کیش
  • رستوران شاندیز صفدری کیش
  • رستوران میرمهنا کیش
  • رستوران آرینا کیش
  • رستوران کوه نور کیش
  • رستوران هوک لانژ کیش
  • رستوران سی وان کیش

رستوران های کیش با قیمت مناسب

یکی از فاکتورهای مهم برای اغلب ما در انتخاب بهترین رستوران، قیمت مناسب غذاها در عین کیفیت خوب است. اگر دوست دارید در مخارج سفر کیش خود صرفه‌جویی کنید، می‌توانید یکی از رستوران‌ های کیش که در ادامه می‌آوریم را انتخاب کنید:

  • رستوران پاتوق کیش

رستوران قیمت مناسب پاتوق کیش، یکی از بهترین رستوران های کیش سنتی ایرانی است که انواع غذاها از جمله چلو خورشت، کباب، ماهی، دیزی، انواع پیش‌غذا مانند کشک بادمجان و … را ارائه می‌دهد. قیمت غذاهای پاتوق بسیار مناسب است، اما این قیمت مناسب مانع از کیفیت خوب غذاها نشده است.

رستوران پاتوق کیش در نزدیکی جاهای دیدنی کیش مانند شهربازی هایلند، کیبل اسکی کیش، پارک شهر و مرکز خرید مروارید واقع شده است.

رستوران پاتوق کیش
شماره تماس رستوران پاتوق کیش076-44458416
ساعت کاری رستوران پاتوق کیش12 الی 16:30 و 20 الی 24

آدرس رستوران پاتوق کیش: جزیره کیش، بازار مروارید، ایوان مروارید، غرفه شماره 237


View Larger Map
  • رستوران سالود کیش

رستوران سالود کیش ضمن اینکه از کیفیت عالی و دکور زیبا بهره می‌برد، از سری بهترین رستوران های با موسیقی زنده کیش هم محسوب می‌شود. اما قیمت غذاهای سالود با توجه به این کیفیت بالا همچنان در رنج خوبی قرار دارد و جزء رستوران های با قیمت مناسب کیش می‌باشد. شما با رفتن به این رستوران، می‌توانید از کافی‌شاپ شیک مجموعه نیز استفاده کنید.

همچنین قابل ذکر است که رستوران سالود کیش به دلیل دور بودن از مرکز شهر، امکان ترانسفر رایگان رفت و برگشت را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

رستوران سالود کیش
شماره تماس رستوران سالود کیش09020098031
ساعت کاری رستوران سالود کیش11 الی 23:30

آدرس رستوران سالود کیش: جزیره کیش، جاده جهان، جنب کلبه هور


View Larger Map
  • رستوران بابا قدرت کیش

مجموعه رستوران های بابا قدرت برای اولین بار کار خود را در مشهد آغاز کرد و باتوجه به موفقیت‌های فراوان، شعبه‌های دیگر را در شهرهای تهران و کیش افتتاح کرد. این مجموعه دارنده اولین نشان حلال در کشور و یکی از خوش‌قیمت‌ترین رستوران های کیش است که غذاهای ایرانی سرو می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های رستوران باباقدرت کیش، تنوع بالای غذاهای سنتی ایرانی است. از انواع کباب مانند کوبیده، چنجه، برگ، سلطانی، برگ شتر، انواع چلوخورشت و جوجه با استخوان و بی‌استخوان، دیزی، سوپ و پیش‌غذاست.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، فضای این رستوران کاملا سنتی و مطابق با سلیقه‌ی ایرانی‌ پسندها است. در بابا قدرت می‌توانید لذت غذای خود را با گوش دادن به موسیقی اصیل ایرانی دوچندان کنید.

رستوران بابا قدرت کیش
شماره تماس رستوران بابا قدرت کیش076-44467700
ساعت کاری رستوران بابا قدرت کیش10 الی 23

آدرس رستوران بابا قدرت کیش: جزیره كیش، خیابان رودكی، جنب هتل پارمیدا


View Larger Map
  • رستوران برادران بختیاری کیش

یکی دیگر از بهترین رستوران های قیمت مناسب کیش، رستوران بختیاری یا آشپزخانه برادران بختیاری کیش است. دلیل نام‌گذاری این مجموعه به آشپزخانه، به علت سفارش زیاد غذای بیرون‌بر آن است. امروزه مدیریت این رستوران بر عهده آقای محمدی است و انواع غذاهای ایرانی مانند انواع کباب و جوجه، خورشت‌ها، ماکارونی، انواع پلوها، قلیه ماهی و میگو است که همگی قیمت مناسب و کیفیت عالی دارند در آن سرو می‌شود.

رستوران بختیاری کیش
شماره تماس رستوران بختیاری کیش09347689423
ساعت کاری رستوران بختیاری کیش11 الی 15:30 و 20 الی 23

آدرس رستوران بختیاری کیش: جزیره کیش، محله عرب‌ها، بلوار نیایش، جنب مسجد خاتم الانبیاء


View Larger Map

سایر رستوران های ارزان قیمت کیش

  • رستوران پارسیان کیش
  • رستوران پایاب کیش
  • رستوران البرز کیش
  • رستوران شاندیز صفدری کیش
  • رستوران پوریا کیش

رستوران های لاکچری کیش

می‌توان گفت بیشتر رستوران های کیش در نوع خود لاکچری و مجلل هستند. البته هزینه سرو غذا نیز در این رستوران های کیش لوکس به مراتب بیشتر از رستوران های دیگر است. بنابراین دقت کنید که اگر می‌خواهید به یکی از این رستوران ها بروید، مخارج خود را برای سایر تفریحاتتان مدیریت کنید. تعدادی از بهترین رستوران های گران قیمت کیش در زیر آمده است:

  • رستوران کوه‌ نور کیش

طراحی داخلی و خارجی رستوران لاکچری کوه نور کیش بسیار زیباست، به طوری که از بیرون شبیه یک کوه و از داخل شبیه غار است. نورپردازی رستوران کوه نور کیش به قدری زیبا است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. برای مشتریان این مجموعه امکان نشستن و سرو غذا در داخل و خارج رستوران فراهم شده است. ضمن اینکه می‌توانند از کافی‌شاپ آن و انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای فراوان لذت ببرند.

رستوران کوه‌ نور کیش
تلفن تماس رستوران کوه نور کیش 0934768919 و 09347685010 
ساعت کاری رستوران کوه نور کیش12 الی 00:30 بامداد

آدرس رستوران کوه نور کیش: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، جنب هتل صدف


View Larger Map
  • رستوران توتی فروتی کیش

هر کسی که به جزیره کیش سفر می‌کند، عاشق دیدن منظره دریاست. در رستوران توتی فروتی کیش، شما هم منظره دریا را در بالای پشت‌بام خواهید داشت و هم نمای فضای سبز را در طبقه اول! شاید توتی فروتی یکی از گران ترین و لوکس ترین رستوران های کیش باشد اما تنوع غذاهای فرنگی و ایرانی و کیفیت مثال‌زدنی آن این مسئله را تا حدودی توجیه می‌کند. دکور داخلی این رستوران نیز بسیار خاص می‌باشد.

رستوران توتی فروتی کیش
شماره تماس ریتوران توتی فروتی کیش09347698454 و 44450452-076
ساعت کاری رستوران توتی فروتی کیش13 الی 1 بامداد

آدرس رستوران توتی فروتی کیش: جزیره کیش، انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی


View Larger Map
  • رستوران فودلند کیش

مسافران کیش علاقه دارند که قسمتی از زمان خود را به گشت و گذار در مراکز خرید کیش اختصاص دهند. به همین دلیل رستوران فودلند کیش از محبوبیت بالایی برخوردار است، زیرا این رستوران در نزدیکی بازار مرجان کیش و مرکز خرید صدف کیش واقع شده است.

فودلند از سری بهترین رستوران های لاکچری کیش برای مهمانان خود انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، فست‌فود و ساندویچ، انواع نوشیدنی و دسر را اختصاص داده است. ضمن اینکه در قسمتی از این رستوران امکان صرف چای و میان‌وعده فراهم شده است. دکوراسیون خاص در کنار تنوع غذایی از دلایل موفقیت رستوران فود لند کیش است.

رستوران فودلند کیش
شماره تماس رستوران فودلند کیش076-44466333
ساعت کاری رستوران فودلند کیش12 الی 00:30 بامداد

آدرس رستوران فودلند کیش: جزیره کیش، انتهای لاین غربی بازار مرجان، جنب دانشگاه شیراز


View Larger Map

سایر رستوران های لوکس کیش

  • رستوران میرمهنا کیش
  • رستوران پایاب کیش
  • رستوران شاندیز صفدری کیش
  • رستوران فودکورت دامون کیش
  • رستوران نهنگ سفید
  • رستوران رویال استار کیش

بهترین رستوران های کیش از نظر مردم

همیشه نظرات مردم در انتخاب بهترین رستوران های کیش بسیار مهم است. زیرا اغلب ما تجربه‌ای مشابه با یکدیگر داریم و وقتی به پیشنهادات هم در مورد رستوران و کافه گوش می‌دهیم، معمولاً انتخاب درست‌تری خواهیم داشت.

ما تعدادی از رستوران های خوب کیش از نظر مردم مانند رستوران میرمهنا کیش و رستوران کوه نور کیش را در مطالب بالا برای شما کاملاً بررسی کردیم. در این قسمت نیز می‌خواهیم تعداد دیگری از آن‌ها را معرفی کنیم.

  • رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار کیش یک رستوران نوپا است اما در طی همین مدت کم توانسته است نظرات بسیاری را به خود جلب کند و از بهترین رستوران های کیش از نظر مردم باشد. از دلایل موفقیت رویال، دکوراسیون خیلی شیک است و داشتن دو محیط جداگانه سرباز و سرپوشیده است. همچنین این رستوران دارای منوی کامل برای هر وعده، کافی‌شاپ، پارکینگ، زمین بازی، وای فای رایگان، موزیک زنده و امکان رزرو تلفنی است.

رستوران رویال استار کیش
شماره تماس رستوران رویال استار کیش076-44441053
ساعت کاری رستوران رویال استار کیش12 الی 1 بامداد

آدرس رستوران رویال استار کیش: جزیره کیش، بلوار صدف، فاز 1، ساختمان بساک، طبقه 3


View Larger Map
  • رستوران پدیده شاندیز کیش

همانطور که می‌دانید رستوران‌های پدیده در تعدادی از شهرهای کشور از جمله مشهد شعب مختلفی دارد. این رستوران با شیشلیک‌های دلپذیر خود معروف شده است و در کیش نیز جای خود را در بین 10 رستوران برتر کیش از نظر مردم باز کرده است.

از امکانات عالی این مجموعه برخورد خوب پرسنل, طراحی داخلی زیبا به شکل یک لنگر، محیط آرام و تنوع غذایی ان می‌باشد.

رستوران پدیده شاندیز کیش
شماره تماس رستوران پدیده شاندیز کیش09020098110
ساعت کاری رستوران پدیده شاندیز کیش12 الی 16 و 21 الی 00:30 بامداد

آدرس رستوران پدیده شاندیز کیش: جزیره کیش، بلوار جهان، پشت هتل مارینا پارک


View Larger Map
  • رستوران خانه اسپاگتی کیش

یکی دیگر از بهترین رستوران های خوب کیش از نظر مردم، خانه اسپاگتی است. همان‌گونه که از اسم این رستوران مشخص است، خانه اسپاگتی ارائه‌دهنده انواع غذاهای ایتالیایی به خصوص اسپاگتی است. برای آن‌ها که می‌خواهند از دست غذاهای تکراری خلاص شوند و تجربه‌ای جدید رقم بزنند، امتحان کردن غذاهای رستوران خانه اسپاگتی کیش، بسیار مناسب است. ضمن اینکه اگر بخواهید می‌توانید با سفارش غذا از این مجموعه آن را درب هتل یا منزل خود تحویل بگیرید.

خانه اسپاگتی کیش در شب‌ها، اجرای موسیقی زنده را در برنامه‌های خود قرار داده است و مشتریان می‌توانند در محیطی دنج با لذت هرچه بیشتر غذای خود را میل کنند.

رستوران خانه اسپاگتی کیش
شماره تماس رستوران خانه اسپاگتی کیش09347699014
ساعت کاری رستوران خانه اسپاگتی کیش13 الی 1 بامداد

آدرس رستوران خانه اسپاگتی کیش: جزیره کیش، میدان پردیس، روبه‌روی بازار پردیس 2، هتل پارمیس، طبقه زیرزمین


View Larger Map
  • رستوران دارچین کیش

رستوران دارچین کیش یک رستوران ساحلی و بسیار زیبای کیش است که با کیفیت و حجم بالای غذاهای خود توانسته جزء بهترین رستوران های کیش از نظر مردم باشد. از دیگر ویژگی‌های مثبت این رستوران که باعث شده مردم آن را دوست داشته باشند، برخورد خوب و صبورانه پرسنل است.در رستوران دارچین کیش انواع غذاهای ایرانی و دریایی سرو می‌شود و محیط رستوران بسیار دنج است.

رستوران دارچین کیش
شماره تماس رستوران دارچین کیش076-44423090
ساعت کاری رستوران دارچین کیش12:30 الی 00:00 بامداد

آدرس رستوران دارچین کیش: جزیره کیش، سنایی، انتهای خیابان اندیشه، روبه‌روی آبنمای موزیکال آوای خلیج فارس


View Larger Map

سایر رستوران های خوب کیش از نظر مردم

  • رستوران میرمهنا کیش
  • رستوران کوه نور
  • رستوران فودلند کیش
  • رستوران هواری کیش
  • رستوران هشتگ کیش
  • رستوران بهشت کیش

سخن پایانی

ما سعی کردیم در این مقاله بهترین رستوران های کیش با هر نوع دسته‌بندی را مورد بررسی قرار دهیم. بنابراین امیدواریم در انتخاب یک رستوران خوب مطابق با سلیقه شما کمک شایانی کرده باشیم. با این‌حال انتخاب یک رستوران خوب می‌تواند امری سلیقه‌ای باشد و یا ممکن است تعدادی از این رستوران‌ها در این مقاله نیامده باشد. به همین دلیل خواهشمندیم چنانچه پیشنهاد و یا نظرات دیگری در مورد رستوران های کیش دارید، در قسمت کامنت‌ها با ما در میان بگذارید تا بتوانیم آن را در مطالب بعدی خود لحاظ کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فاصله هتل کوروش کیش تا مراکز خرید مهم شهر

سه‌شنبه 14 شهریور 1402
هتل کوروش کیش در شهر کیش و میدان پردیس واقع شده است. این هتل تا مراکز خرید مهم مانند پردیس […]
هتل کوروش کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس