رستوران میر مهنا کیش؛ خاطره‌ای خوشمزه از کیش!

یکی از معروف‌ترین و دلچسب‌ترین رستوران‌هایی که در جزیره کیش واقع شده است، رستوران میرمهنا کیش می‌ باشد. این رستوران ساحلی که جزء بهترین رستوران های کیش محسوب می شود؛ با غذاهای متنوع دریایی، فرنگی و ایرانی که دارد، بهترین گزینه انتخاب برای گردشگرانی است که پس از سفری عالی می‌خواهند به خوردن غذا بپردازند. هر مشتری با هر سلیقه‌ای که داشته باشد، باید حتما از غذاهای میر مهنا استفاده کند. این رستوران دارای قسمتی دنج است و از معماری بی‌نظیری هم برخوردار می باشد. به علت نزدیکی آن به ساحل، در هر وعده‌ی غذایی گردشگران زیادی این رستوران را برای رفع گرسنگی انتخاب می‌کنند. در ادامه به معرفی این رستوران خواهیم پرداخت.

هتل کیش

رستوران میرمهنا کیش کجاست؟

اولین سوالی که پس از آشنایی با این رستوران ممکن است در ذهن شما به وجود بیاید، این است که آدرس میر مهنا در کجا است. برای رفتن به این رستوران باید به خیابان پروین اعتصامی بروید و در روبروی هتل آبادگران این رستوران را ببینید.

آدرس رستوران مهرمهنا کیشکیش، خیابان فردوسی، خیابان اعتصامی، روبروی هتل آبادگران
شماره تماس رستوران میرمهنا کیش09347698820

معرفی رستوران میرمهنا کیش

تغذیه سالم یکی از نیازهای هر انسانی است. فرقی هم ندارد که این فرد در سفر است یا نه، در هر صورت باید تغذیه خوبی داشته باشد. از این رو خیلی از گردشگران جزیره رویایی کیش همواره به دنبال بهترین رستوران‌های این جزیره هستند. بهترین رستوران‌های کیش همیشه زبانزد گردشگران و حتی خود کیشوندان هستند.

رستوران میر مهنا نیز از همین رستوران‌ها است که سالیانه میزبانی صدها هزار نفر از توریستان را بر عهده دارد. این رستوران در شمال شرقی جزیره کیش واقع شده است و به دلیل فاصله کمی که با دریا دارد، از آن با نام رستوران ساحلی کیش یاد می‌شود. به همین دلیل گردشگران ضمن خوردن غذا در این فضا می‌توانند به تماشای دریا هم بپردازند.

لازم به ذکر است که کیفیت غذاهای این رستوران و تنوع آن‌ها فوق العاده بالا است. پس تجربه خوردن غذایی بی نظیر در کنار ساحل را با انتخاب رستوران میر مهنا به دست خواهید آورد.

رستوران میرمهنا کیش کجاست؟

منوی رستوران میرمهنا کیش

منوی رستوران میرمهنای کیش انواع و اقسام غذاها چه از نوع دریایی، چه از نوع فرنگی و ایرانی را دارد. در کنار این غذاها، منوی کافه هم در اختیار شما قرار می‌گیرد و امکان سفارش سالاد بار در رستوران میر مهنا وجود دارد. به منظور بهره مندی از لذیذترین غذاهایی که در کیش تهیه می‌شوند، از شما دعوت می‌کنیم که با منوی این رستوران آشنا شوید.

غذاهای دریایی

بخش دیگر منو رستوران میرمهنا کیش، غذاهای دریایی هستند. اگر غذاهای ایرانی و خورشتی یا حتی غذاهای فرنگی برایتان عادی شده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم که از غذاهای دریایی استفاده کنید. به دلیل موقعیت جغرافیایی مطلوبی که جزیره کیش دارد، انواع ماهی‌های تازه برای طبخ نیز به وفور در این جزیره یافت می‌شوند. غذاهایی همچون قلیه ماهی، ماهی شیر کبابی، لابستر، میگو و ماهی جاش جزو پرطرفدارترین غذاهای دریایی این رستوران هستند. آشپزان میر مهنا به روش‌های رستورانی به مزه دار کردن و طبخ ماهی می‌پردازند، پس بوی گس ماهی کاملا از بین خواهد رفت و طعم آن نیز به یاد ماندنی خواهند بود.

غذاهای دریایی رستوران میر مهنا کیش

غذاهای فرنگی

در کنار غذاهای کبابی، غذاهای فرنگی نیز در این رستوران طبخ شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. افرادی که دوست دارند در طعام خود کمی تنوع ایجاد کنند، می‌توانند از این غذاها استفاده کنند. لازم به ذکر است که غذاهای فرنگی این رستوران همیشه بسیار عالی و خوش طعم هستند. چیکن فینگر، انواع استیک، کورمن بونه فرانسوی و پیتزا از لذیذترین غذاهای فرنگی موجود در رستوران میرمهنا کیش به شمار می‌آیند.

غذاهای ایرانی

غذاهای ایرانی نیز در رستوران میرمهنا کیش وجود دارند. انواع خورشت‌ها، کوک و سایر غذاهای مطلوب ایرانیان را می‌توانید در میر مهنا امتحان کنید. در این میان نیز می توان به غذاهای کبابی این رستوران اشاره کرد. منوی غذاهای سنتی هم در این رستوران خودنمایی می‌کند و در لحظه‌ی مشاهده آن، انواع غذاهای کبابی توجه شما را جلب خواهند کرد. ما ایرانیان همیشه غذاهای کبابی را دوست داشته و داریم. کباب چنجه، رولت گوشت، کباب برگ با گوشت گوسفند، جوجه کباب، کوبیده و نگینی در این منو به چشم می‌خورند. قسمت غذاهای کبابی به نسبت سایر غذاها بسیار بیشتر است.

منو کافی شاپ رستوران میر مهنا

در کافی شاپ رستوران میر مهنا شما با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع سالادها رو به رو هستید. از خوشمزه ترین این موارد عبارتند از:

سالاد بار:

اگر دوست دارید برای یک بار هم که شده از غذاهای سبک و رژیمی کیش استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم که سالاد بار رستوران میر مهنا را امتحان نمایید. با پرداخت مبلغ کمی پول امکان استفاده از این سالادها وجود دارد. در ضمن، تعداد و تنوع سالاد بار این رستوران زیاد است. شما با هر سلیقه‌ای که دارید، می‌توانید بهترین سالاد بار رستوران میر مهنا را بخورید.

قهوه ‌گرم:

علاقمندان به قهوه با در بر داشتن منوی کافی شاپ این رستوران می‌توانند قهوه گرم را سفارش دهند. نه تنها قهوه بلکه انواع چای، هات چاکلت و سایر دمنوش‌ها گزینه‌های مندرج در منوی کافه این رستوران هستند.

آبمیوه طبیعی:

در منوی کافه میر مهنا افزون بر نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد نیز به چشم می‌خورند. انواع آبمیوه، شیر موز، شیر کاکائو، موهیتو و لیموناد در این رستوران سرو می‌شوند. این نوشیدنی‌ها از تزیینات بی نظیری هم برخوردار هستند.

بستنی و کیک:

مانند هر کافه دیگری، کافه میر مهنا به سرو بستنی و کیک نیز می‌پردازد. این دسرها در طعم‌های مختلف در این کافه وجود دارند. در صورت نیاز مشتری می‌تواند هر طعمی که دلش خواست را سفارش دهد. برخی از مشتریان نیز به صورت همزمان هم کیک و هم بستنی را سفارش می‌دهند.

معماری رستوران میر مهنا

رستوران میر مهنا همان طور که گفتیم، در قلب جزیره کیش و در ساحل مرجانی این جزیره واقع شده است. این رستوران با طراحی مدرن و سنتی که دارد، همواره جای خود را در دل گردشگران حفظ می‌کند. در طراحی دکوراسیون داخلی این رستوران از رنگ‌هایی همچون آبی، قهوه‌ای و رنگ سفید استفاده گسترده‌ای شده است. وجود اشعار شاعران معروف در این مجموعه هم باعث زیبایی هر چه بیشتر آن شده است.

در کنار آن، نورپردازی‌های عالی و خاص محیطی رویایی با اکسسوری‌های جذاب باعث افزایش چشم نوازی این رستوران شده‌اند. پس این محیط می‌تواند محیطی جذاب برای گذراندن اوقات فراغت و غذا خوردن باشد. برخی از مهم‌ترین مواردی که برای اطلاع بیشتر از معماری این رستوران باید بدانید، عبارتند از:

1.فضای رستوران میرمهنا کیش:

به دلیل فضای دلنشینی که این رستوران دارد، ممکن است شما ترغیب به غذا خوردن شوید و میل بیشتری هم داشته باشید. در نمای این رستوران از سبک مدرن و سنتی با رنگ‌های ویژه استفاده شده است. در کنار آن، وجود موزیک زنده و میزها و صندلی زیبا هم باعث دلنشین‌تر شدن این رستوران شده‌اند.

رزرو تور

2.نمای رستوران میرمهنا کیش:

رستوران میرمهنا کیش نه تنها از فضای داخلی بی نظیری بهره مند است بلکه نمای بیرونی خوبی هم دارد. در نمای بیرونی این رستوران نام میر مهنا قرار دارد تا گردشگران به راحتی این رستوران را پیدا کنند. این رستوران در ساحل جزیره مرجانی قرار دارد و سریعا قابل دسترسی است.

3.ورودی رستوران میرمهنا کیش:

رستوران میر مهنا در کیش به واسطه داشتن ورودی زیبا هم همواره مورد توجه است. در این ورودی شما می‌توانید عکس بیندازید و لحظات به یادماندنی خود را ثبت کنید. با ورود به این رستوران، شما می‌توانید از وای فای آن به صورت رایگان بهره مند شوید.

منوی رستوران میرمهنا کیش

قیمت رستوران میرمهنا کیش

در کنار این که کیفیت غذاهای رستوران میر مهنا و طعم آن‌ها بسیار مهم هستند، قیمت منوی این رستوران هم اهمیت زیادی دارد. با توجه به این که ظرفیت این رستوران محدودیت دارد و مشتاقان آن عمدتاً زیاد هستند، بهتر است از قبل برای صرف هزینه و رزرو این رستوران بپردازید.

قیمت و میزان استفاده از خدمات رستوران میرمهنا کیش به چند عامل مختلف بستگی دارد. وجود موزیک زنده، وجود تزئینات ورودی و کیفیت غذا برای تعیین هزینه موردنیاز برای خوردن در میر مهنا مهم هستند. در کل باید دانست که به دلیل پخش زنده موسیقی در این رستوران، هزینه‌های آن نسبت به رستوران‌های معمولی بیشتر است. علاوه بر این، شرایط توریستی و کیفیت همیشگی گردشگران در جزیره کیش باعث می‌شود که این قیمت‌ها نسبت به سایر نقاط بیشتر باشند.

با این حال، باید ذکر کرد که هزینه غذاهای منوی رستوران میرمهنا کیش با سرویس‌های پیشرفته آن، بسیار خوب در نظر گرفته شده‌اند. کیفیت این غذاها بسیار بالا است و طعم آن‌ها هم با سلیقه هر فردی هماهنگ است. نوسانات قیمت این غذاها باعث شده‌اند که نتوانیم لیستی از قیمت ثابت غذاهای رستوران میر مهنا ارائه کنیم. در کل این را بدانید که شما با هزینه‌هایی منصفانه می‌توانید به میر مهنا کیش بروید و غذا بخورید.

قیمت رستوران میرمهنا کیش

قوانین و مقررات رستوران میر مهنا در کیش

اگر دوست دارید که در رستوران میرمهنا کیش غذا بخورید، پس حتما باید در مورد تایم کاری و سایر قوانین و مقررات این رستوران بیشتر بدانید:

میهمانانی که قصد دارند میز شام را در این رستوران رزرو کنند، باید قبل از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه شب در این رستوران حضور داشته باشند. چرا که از ساعت ۹ شب به بعد موسیقی زنده این رستوران آغاز می‌شود. البته این موسیقی در روزهای عزاداری پخش نخواهد شد.

مبلغی که شما برای رزرو رستوران به صورت غیر حضوری یا حضوری پرداخت می‌کنید، مبلغ علی الحساب است. پس از صرف غذا این مبالغ از حساب اصلی شما کسر خواهند شد. در واقع مبلغی که شما صرف می‌کنید شامل هزینه‌های موزیک زنده و  ورودی رستوران هم خواهد بود.  لازم به ذکر است که برای کودکانی که زیر ۸ سال سن دارند، نیازی به صرف هزینه ورودی نیست.

رزرو رستوران میرمهنا کیش

بهتر است برای آسودگی خاطر خود و گذراندن یک روز خوب در این رستوران، با برنامه ریزی دقیقی به آن مراجعه کنید. یعنی قبل از مراجعه به رستوران به رزرو کردن آن بپردازید. سپس در روز مورد نظر خود به رستوران بروید.

توجه داشته باشید که اگر خودروی شخصی دارید، می‌توانید آن را در پارکینگ رستوران پارک کنید. با وسایل نقلیه عمومی هم امکان دسترسی به رستوران میرمهنا کیش وجود دارد. ورودی این رستوران برای کودکان زیر ۸ سال رایگان است. شما باید برای موسیقی زنده این رستوران نیز هزینه صرف کنید. اگر در تعطیلات می‌خواهید به این رستوران بروید، پس بهتر است رستوران را رزرو کنید تا در شلوغی و هیاهوی رستوران، باز هم جایی برای شما مانده باشد.

رزرو رستوران میرمهنا کیش

هتل‌های نزدیک به رستوران میرمهنا

اقامت در کیش اولین و مهم‌ترین چیزی است که گردشگران به آن فکر می‌کنند. اگر شما هم با دیدن رستوران میرمهنا کیش عاشق این رستوران شده‌اید و می‌خواهید ساعاتی را در آن بگذرانید، این برایتان مهم باشد که هتل نزدیک به این رستوران چه هتلی است. در اطراف رستوران میر مهنا و ساحل مرجانی جزیره کیش هتل‌های اقامتی زیادی وجود دارند:

جاهای دیدنی نزدیک رستوان میرمهنا

جاهای دیدنی کیش تنوع زیادی دارند. اما این که کدام جاذبه دیدنی این جزیره در نزدیکی رستوران میرمهنا کیش واقع شده است، ممکن است سوال شما هم باشد. با بازدید از این جاهای دیدنی و خوردن غذا در رستوران میرمهنا کیش، می‌توانید لذت سفر خود را چند برابر کنید.

پارک برفی کیش

پارک برفی کیش از جمله بهترین مکان‌های دیدنی کیش به شمار می‌آید که در بلوار موج و در میدان سنایی واقع شده است. این پارک نخستین پارک برفی در کشور ما است و ورزش‌های مختلفی هم دارد. شما با مراجعه به پارک برفی می‌توانید تله کابین یا تیوب سوار شوید. در این مجموعه رستوران و کافی شاپ اختصاصی هم وجود دارد. برای رفتن به این پارک باید ۲۲ دقیقه پیاده روی کنید.

پارک برفی کیش

ساحل مرجان کیش

از دیگر جاذبه‌های دیدنی کیش که در نزدیکی رستوران میرمهنا کیش واقع شده است، ساحل مرجان است. در این ساحل اسکله‌ای هم وجود دارد که زیبایی آن را چند برابر کرده است. در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید به این ساحل بروید و از زیبایی آن استفاده کنید. این ساحل به پیست دوچرخه سواری، کافی شاپ، انواع تفریحات آبی و غیر آبی و… مجهز است.

ساحل مرجان کیش

تله کابین میکا مال کیش

از دیگر جاذبه‌های دیدنی کیش در اطراف رستوران میرمهنا کیش می‌توانیم به تله کابین میکا مال اشاره کنیم. از رستوران میر مهنا تا این تله کابین اگر بخواهید پیاده بروید، تنها ۹ دقیقه زمان لازم دارید. این تله کابین در ارتفاع ۳۰ متری قرار دارد و در مسیری به طول سه کیلومتر گردشگران را جا به جا می‌کند. افرادی که عاشق هیجان هستند، می‌توانند از این تله کابین هم دیدن کنند.

تله کابین میکا مال کیش

سخن پایانی

ما در این مطلب در مورد رستوران میرمهنا کیش صحبت کردیم. این رستوران زیبا با دکوراسیون سنتی و مدرن خود پذیرای خیل عظیمی از گردشگران است. در منوی غذایی آن، تنوع غذای بالایی وجود دارد و در منوی کافه آن نیز انواع دسرها دیده می‌شوند. شما می‌توانید در یکی از هتل‌های نزدیک به این رستوران اقامت کنید تا دسترسی به آن آسان باشد. همچنین در اوقات فراغت خود می‌توانید از مکان‌های دیدنی اطراف میر مهنا بازدید نمایید. در کل با انتخاب این رستوران، لذت خوردن غذا با طعمی متفاوت را تجربه خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هتل های نزدیک به فرودگاه قشم: بهترین انتخاب برای سفرهای راحت و آسان

پنج‌شنبه 20 مهر 1402
شما با رزرو هتل های نزدیک به فرودگاه قشم، به آسانی می‌ توانید به محل اقامت خود بروید و لحظاتی […]
هتل های نزدیک به فرودگاه قشم

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس