مراکز خرید کیش، لیستی کامل از بازار های ارزان تا گران قیمت

جزیره زیبای کیش مراکز خرید، مکان های تفریحی زیاد و متنوع و هتل های چند ستاره گوناگونی دارد. در این مطلب سعی داریم شما را با انواع مراکز و بازارهای خرید از مراکز ارزان قیمت گرفته تا مراکز گران و لوکس آشنا کنیم. ممکن است بسیاری از افرادی که قصد خرید از کیش داشته باشند، از انواع بازارهای آن مطلع نباشند که سعی داریم در ادامه شما را با این مراکز آشنا نماییم.

ارزان ترین مراکز خرید کیش کدام بازارها هستند؟

بازار عرب‌ های کیش

اگر دغدغه ای از بابت قیمت ها داشته باشید، می توانید به یکی از قدیمی‌ترین و دلنشین‌ترین مراکز خرید کیش، بازار عربهای کیش سر بزنید که به بازار ته لنجی کیش معروف بوده و در بین بازار های ارزان کیش قرار دارد. این بازار به دلیل حضور فعال عرب ها در تجارت و فروش کالاها در جزیره کیش، به نام بازار عرب ها شناخته می‌ شود.

اگر چه مساحت این بازار کم است؛ اما در همین مساحت کم حدود 70 غرفه قرار داده شده است که می توان از 6 ورودی متفاوت به آن ها دسترسی پیدا کرد. از جمله کالا هایی که در این بازار ارائه شده است، می توان به انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، انواع مواد غذایی، انواع لوازم خانگی، انواع اسباب بازی، کیف و کفش، انواع پارچه های با کیفیت و… را پیدا کنید. علاوه بر آن، این بازار نیز به بازار صنایع دستی کیش که ساخته دست بومیان و عرب های جزیره است، مشهور می باشد.

بازار عرب‌ها در کیش

علاوه بر خرید در این بازار برای صرف غذا نیز می توانید به نزدیک ترین رستوران بازار عرب های کیش مراجعه کرده و از غذاهای بسیار خوشمزه آن لذت ببرید.

از نظر برخورداری از امکانات، باید بدانید که این بازار از امکانات رفاهی حداقلی برخوردار است، اما به دلیل نزدیکی به مراکز مهم، این امکان را فراهم کرده است که بتوانید در کمترین زمان ممکن به آن ها دسترسی پیدا کنید. بانک ملت بازار عرب های کیش در کنار شعبه های بانک تجارت و بانک ملی از امکانات موجود در بازار عرب ها به شمار می روند.

ساعت کاری بازار عربها کیشساعت 9:30 الی 14 و از 17:30 الی 23
رنج قیمتیارزان

ادرس بازار عرب های کیش: بلوار پیامبر کیش، نرسیده به بازار پارس خلیج


View Larger Map

بازار بزرگ مروارید در کیش

یکی دیگر از مراکز خرید کیش که اجناس آن با قیمتی ارزان به فروش می‌رسند، بازار مروارید در کیش است. این بازار به دلیل این که جزو بازارهای قدیمی با سبک معماری مطلوب است، همواره مورد توجه قرار دارد. برای این که وارد این بازار شوید، می‌توانید از ۱۲ درب ورودی آن استفاده کنید. قسمتی از این بازار برای فروش پوشاک، قسمتی برای فروش کیف و کفش، بخشی برای فروش لوازم خانگی، قسمتی برای خرید خوراکی و قسمتی هم برای خرید لوازم آرایشی تعبیه شده است.‌

بازار مروارید در کیش

این پاساژ به سبک معماری هخامنشیان طراحی شده است و از مس کاری، گچ بری و سنگ کاری برخوردار است. این بازار دارای امکانات متعددی است و یکی از بهترین مراکز خرید کیش است. رستوران، کافی شاپ، بانک، نمازخانه، هایپر مارکت و خودپرداز از امکاناتی هستند که در بازار مروارید قرار دارند.‌ در ضمن، هر شب در بازار مروارید موسیقی زنده پخش می‌شود و این می‌تواند لحظات شادی را برایتان مهیا کند.

ساعت کاری بازار مرواید کیش  ساعت 9 صبح الی 13:30 و 17 الی 23
رنج قیمتیارزان

آدرس بازار مروارید کیش: بلوار مروارید کیش


View Larger Map

بازار مرجان کیش

یکی از مراکز خرید کیش که در شرق جزیره کیش قرار گرفته است، بازار مرجان است. این بازار که در نزدیکی ساحل بزرگ مرجان قرار دارد، ۱۳۴ غرفه فعال برای فروش انواع وسایل را در خود جای داده است. از جمله زیبایی های این بازار می توان به وجود آکواریومی زیبا با ارتفاع ۵۴۰۰ متر و وجود آب نما اشاره نمود. وجود نورپردازی های زیاد در اطراف این بازار جلوه و زیبایی خاصی به آن داده است. اگر به فکر خرید سوغاتی‌های ارزان قیمت هستید، پیشنهاد می‌کنیم که به این بازار حتما سر بزنید.

بازار مرجان در کیش

از جمله مهم‌ترین امکاناتی که شما در بازار مرجان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، عبارتند از:

  • نمازخانه
  • پارک
  • بانک
  • فود کورت و کافی شاپ
  • خود پرداز
ساعت کاری بازار مرجان کیشساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۲
رنج قیمتیارزان

آدرس بازار مرجان در کیش: خیابان جهان، مجتمع مرجان


View Larger Map

بازار بین‌ المللی زیتون کیش

مرکز خرید زیتون کیش در زمره مراکز خریدی طبقه بندی می‌شود که بر خلاف تصور عموم افراد، قیمت اجناس در آن بسیار مناسب هستند. این مجتمع زیبا دارای ۲ طبقه مجزا است که در کل ۱۰۸ مغازه در آن جا گرفته‌اند. اگر می‌‌خواهید سوغاتی مخصوص کیش را خریداری کنید، پس حتما باید سری به این بازار بزنید. در این مرکز خرید انواع کالاهای زیر به فروش می‌رسند:

  • لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی
  • عطر، ادکلن و لوازم آرایشی
  • انواع پوشاک بچگانه، زنانه و مردانه
رزرو تور

بازار زیتون افزون بر این که جزو بهترین مراکز خرید کیش است، یک مکان عالی برای تفریح و شادی هم محسوب می‌شود. پس با بازدید از این بازار می‌توانید در کنار دوستان و خانواده خود لحظات خوشی را سپری کنید.

ساعت کاری بازار زیتون کیش9:00 صبح الی 13:00 و 17:00 بعدازظهر الی 23:00 
رنج قیمتیارزان
مرکز خرید زیتون در کیش

آدرس بازار زیتون کیش، خیابان فردوسی، بازار زیتون


View Larger Map

مرکز خرید مریم کیش

بازار مریم کیش، تنها مرکز خرید کیش است که روباز طراحی شده است. این پاساژ جذاب در بلوار دریا واقع شده و به راحتی قابل دسترسی است. این پاساژ در اصل در مرکز کیش قرار دارد. کالاهایی که در این مرکز فروش به فروش می‌رسند، همگی در برندهای معتبر تولید شده‌اند.

با این حال، قیمت آن‌ها بسیار مناسب و اقتصادی است. بیشتر غرفه‌های فعال در مرکز خرید مریم کیش مشغول فروش کیف، کفش، چمدان و انواع پوشاک هستند.

ساعت کاری بازار مریم کیش ساعت 10 صبح الی 13 عصر – 16 عصر الی 22 شب
رنج قیمتیمتوسط

آدرس بازار مریم: خیابان سنائی


View Larger Map
بازار مریم کیش

بازار چینی ها در کیش

همان طور که گفتیم، مراکز خرید کیش متنوع هستند و نام‌های مختلفی هم دارند. یکی از آن‌ها، مرکز خرید چین است. همان طور که از نام این بازار پیدا است، بسیاری از اجناس چینی کم پیدا در این بازار به فروش گذاشته شده‌اند. جالب‌تر این است که فروشندگانی که در این بازار فعالیت دارند، چینی هستند. همین امر باعث جذابیت هر چه بیشتر این مرکز خرید برای گردشگران شده است. در واقع زمانی که شما از این بازار دیدن می‌کنید، گویی به یکی از بازارهای چین سر زده‌اید!

مرکز خرید چین در کیش

در این بازار لباس‌های سنتی مردم چین به وفور یافت می‌شوند. اگر به عکاسی علاقه دارید و می‌خواهید یک یادگاری هم با لباس چینی داشته باشید، پس نباید بازار چینی‌ها در کیش را از دست بدهید. در این بازار انواع پارچه، لوازم خانگی، کفش و لباس و… با قیمتی مناسب یافت می‌شوند. شما هر روز از ساعت ۹ تا ۱۳ و از ساعت ۱۷ تا ۲۱ می‌توانید از این بازار دیدن کنید.

ساعت کاری بازار چینی ها در کیشساعت 9 تا 13 و 17 الی 21
رنج قیمتیارزان

آدرس بازار چینی در کیش: بلوار مروارید، بازار چینی


View Larger Map

بازار ونوس در کیش

بازار ونوس کیش نیز جزو بهترین مراکز خرید کیش است که بالغ بر ۳۰۰ غرفه را در خود جای داده است. در مجتمع ونوس کیش شما می‌توانید کالاهایی که مورد نیازتان هستند را با قیمتی مناسب خریداری کنید و دغدغه‌ای از بابت کمبود بودجه نداشته باشید. این بازار نه تنها برای گردشگران بلکه برای مردم محلی کیش نیز اهمیت زیادی دارد. بازار ونوس جزو آن دسته از بازارهایی است که چندین طبقه دارد و می‌تواند لذت خریدی عالی را به شما بدهد.

بازار ونوس در کیش

این بازار در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی کیش قرار گرفته است و مشابه موقعیت جغرافیایی که دارد، همواره مملوء از جمعیت گردشگر خریدار هم هست. در این بازار از سرویس بهداشتی و نماز خانه گرفته تا رستوران و کافی شاپ و … وجود دارند.

ساعت کاری بازار ونوس کیش10 صبح الی 13 و 16 الی 22 شب
رنج قیمتیمتوسط

آدرس بازار ونوس در کیش: خیابان سنائی، بازار ونوس


View Larger Map

گران ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

افرادی که عاشق کالاهای لوکس هستند و دوست دارند محصولاتی در برندهای باکیفیت را خریداری کنند، باید حتما با لوکس ترین مراکز خرید کیش آشنا باشند. شما در این بازارها کالاهایی گران قیمت و تجملی را خواهید یافت که در جهان نظیری ندارند. اگر دوست دارید حسابی ولخرجی کنید و گشت و گذار هم داشته باشید، یعنی همانند یک سلبریتی وقت بگذرانید، حتما از این مراکز خرید کیش دیدن کنید:

بازار پردیس ۱ کیش

یکی از بهترین مراکز خرید کیش، مجتمع تجاری پردیس کیش است که دارای دو شعبه مختلف در همین جزیره است. مرکز خرید پردیس ۱ کیش از سال ۱۳۷۳ به بعد راه اندازی شد و از همان سال تاکنون طرفداران زیادی دارد. هم اکنون حدود ۲۰۰ مغازه تجاری در این مرکز خرید لوکس قرار دارند و هر کدام به نوعی نیاز شما را برطرف می‌کنند. شما در این بازار می‌توانید محصولاتی همچون پوشاک زنانه، پوشاک بچگانه، عینک، کیف، کفش. پوشاک مردانه، ساعت، لوازم برقی، لوازم آرایشی و… را خریداری کنید. 

مجتمع تجاری پردیس ۱ در کیش

وجه تمایزی که مرکز خرید پردیس ۱ را از سایر مراکز خرید کیش جدا کرده است، فروش لباس ورزشی در آن است. اگر به دنبال لباس‌های ورزشی مارک هستید، این بازار برایتان بسیار مناسب است. امکاناتی نظیر فست فود، کافی شاپ، بانک، کافی نت، اژانس‌های مسافرتی، سرویس بهداشتی و نماز خانه در این مرکز وجود دارند.

ساعت کاری بازار پردیس 1 کیشساعت ۹ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷ الی ۲۲:۳۰
رنج قیمتیگران
خرید بلیط هواپیما و اتوبوس

آدرس مرکز خرید پردیس ۱ در کیش: بلوار فردوسی، رو به روی پارک هنگام


View Larger Map

بازار پردیس ۲ در کیش

اگر قیمت کالاهای یک بازار برایتان مهم نیست، اما برند و کیفیت آن برایتان اهمیت دارد، پس مقصد اصلی شما باید بازار پردیس ۲ کیش باشد. این بازار بین المللی برای اولین بار در سال ۱۳۸۷ به بهره برداری رسید و بافتی جدید و سازه‌ای شیک دارد. شما به راحتی می‌توانید اجناس مارک؛ اما گران قیمت را در این بازار بیابید و آن‌ها را خریداری کنید.

لازم به ذکر است که امکانات رفاهی که در مراکز خرید کیش قرار گرفته‌اند، همگی باعث تجربه خریدی خوشایند برای شما خواهند شد. در این مرکز خرید آسانسورهای شیشه‌ای، معمولی و برقی، کافی شاپ، رستوران، سرویس بهداشتی و سایر خدمات وجود دارند. هر زمان که از خرید شدن خسته شدید یا خواستید حال و هوایی عوض کنید، می‌توانید به طبقه‌های بالایی این مرکز خرید بروید و غذا و نوشیدنی بخورید.

مجتمع تجاری پردیس ۲ در کیش

این مرکز خرید شیک جزو بهترین مراکز خرید کیش است و بسیار مجهز طراحی شده است. به همین دلیل در همین چند سالی که احداث شده، طرفداران زیادی دارد!

ساعت کاری بازار پردیس 2 کیشساعت ۹ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷ الی ۲۲:۳۰
رنج قیمتیگران

آدرس مجتمع تجاری پردیس ۲: بلوار خیام، میدان پردیس


View Larger Map

مرکز خرید رویال مال کیش

خرید کردن آن هم در یک فضای لوکس و زیبا که طبقه بندی هم شده است، حس دیگری دارد. مرکز خرید رویا مال جزو دیدنی‌ترین مراکز خرید کیش است که حس و حال جدیدی را از خرید کردن به نمایش می‌گذارد. این مرکز خرید ۵ طبقه دارای بخش‌های اداری و نیز بخش‌های تجاری می باشد. طبقه آخر آن نیز به رستوران و کافی شاپ و سایر امکانات رفاهی اختصاص یاقته است.‌

مرکز خرید رویا مال

رویا مال مکانی است که در آن می‌توانید کالاهای لوکسی را در برندهای مختلف مثل سامسونگ، اپل، دلونگی و بنتون خریداری کنید. این مرکز خرید زیبا و لوکس از نظر امکانات چیزی کم ندارد و همه چیز تمام است! پس با خیال راحت آدرس آن را یاد بگیرید و برای چند ساعت هم که شده از آن دیدن کنید.

ساعت کاری بازار رویال مالاز  ۹:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۷:۳۰ تا ۲۲:۳۰
رنج قیمتیگران

ادرس رویال مال کیش: خیابان رودکی، نبش هتل پارمیس


View Larger Map

بازار سارینا ۱ کیش

اگر به دنبال بهترین مراکز خرید کیش باشید، حتما نام مراکز خرید سارینا ۱ و ۲ را در لیست این مراکز خرید خواهید دید. مرکز خرید سارینا مرکزی ۱۰ طبقه است که در زمینی به متراژ ۵ هزار متر مربع ساخته شده است. این پاساژ به خیلی از جاهای دیدنی کیش دسترسی آسانی دارد و از امکانات متنوعی هم برخوردار شده است.

نکته مهمی که در مورد مرکز خرید سارینا ۱ باید بدانید، این است که این مرکز خرید دارای مجهزترین فود کورت در خاور میانه است و از پارکینگ اختصاصی، سینما، هایپر مارکت و مغازه‌های پوشاک و کیف و کفش نیز برخوردار شده است. از نظر نمای ظاهری هم باید بگوییم که نمای این مرکز خرید بسیار باشکوه و جذاب است؛ به گونه‌ای که شما پس از اولین بار دیدن این نما حیرت زده خواهید شد! در این بازار محصولات برندهای بین المللی به طور گسترده به فروش می رسند.

ساعت کاری بازار سارینا 1 کیشاز 9 صبح الی 23 شب
رنج قیمتیگران

آدرس مرکز خرید سارینا ۱: بلوار خیام، خیابان بابا طاهر، مرکز خرید سارینا ۱

مرکز خرید سارینا ۱

بازار سارینا ۲ کیش

مرکز خرید سارینا ۲ مرکز خریدی مجهزتر از مرکز خرید سارینا ۱ است که هنوز به بهره برداری کامل نرسیده است. این مجتمع تجاری ۸ طبقه دارای سالن بیلیارد، سالن ماساژ، سالن بولینگ، فود کورت، کافی شاپ و امکانات تفریحی دیگر است. ۶ طبقه از این مرکز خرید، به بخش تجاری و تفریحی، اختصاص داده خواهد شد. به نظر می‌رسد محصولاتی که در این مرکز خرید شیک به فروش برسند، قیمت بالایی هم داشته باشند اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

مرکز خرید سارینا ۲
ساعت کاری بازار سارینا 2 کیشاز 9 صبح الی 23 شب
رنج قیمتیگران

آدرس مرکز خرید سارینا ۲: میدان امیر کبیر


View Larger Map

ساعت کاری مراکز خرید کیش به چه صورت است؟

با توجه به اینکه کیش از نظر وضعیت آب و هوایی نسبت به دیگر نقاط کشور تفاوت هایی دارد، مسافرین و گردشگرانی گه قصد سفر به این منطقه را دارند باید از ساعات کاری مراکز خرید مطلع باشند. خوشبختانه تمامی مراکز خرید و بازارهای جزیره کیش هفت روز هفته از ساعت 9 صبح تا 13:30 و بعد از ظهر ها از ساعت 17 تا 23 فعالیت دارند و شما با خیال راحت می توانید در تمام روز هفته از مراکز خرید آن استفاده کنید.

حراجی‌های کیش

اگر خیلی خوش شانس باشید و در فصل حراجی‌ها به کیش بروید، می‌توانید از این آفرهای ویژه بهترین استفاده را کنید. دو ماه مختلف وجود دارند که اگر در این ماه‌ها به کیش سفر کنید، می‌توانید اجناسی با قیمت مناسب را نیز بخرید. اولین ماه، اوایل اردیبهشت ماه تا خرداد است و ماه دیگر اوایل مهر ماه تا آبان است.

در مواقعی آفرهای پاییز به اواخر آذر ماه نیز می‌رسد. در این تایم اجناسی که در کیس به فروش می‌رسند، گاها تا ۷۰ درصد هم آف خورده‌اند. پس اگر به قصد خرید محصولات برند می‌خواهید به کیش سفر کنید، بهتر است که یکی از این دو گزینه را انتخاب نمایید.

حراجی‌های کیش
  • ساعت کاری مراکز خرید کیش

نظر مردم در مورد مراکز خرید کیش

طبق تجاربی که گردشگران کیش به دست آمده است، هر کدام از مراکز خرید کیش به نوعی خوب هستند و می‌توانند نیاز شما را برطرف کنند. بازارهای لوکسی مثل بازار سارینا، پردیس یا رویا مال می‌توانند نیاز شما را به بهترین محصولات و برندها برطرف کنند. اما این در صورتی است که شما نگران پول خود نباشید! اگر قیمت محصولات نیز برایتان مهم است، می‌توانید از مراکز خریدی مثل ونوس، مرجان، زیتون و مروارید دیدن کنید. در کل اگر بخواهیم در نظر بگیریم، محصولاتی که در مراکز خرید کیش به فروش می‌‌رسند به نسبت سایر شهرهای کشور، گران‌تر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رستوران های هتل داریوش کیش با انواع غذاهای ایرانی و خارجی

دوشنبه 27 شهریور 1402
کافه لانچ، کافه استخر و کافه آتوسا، سه کافی‌شاپ هتل داریوش کیش و آپادانا و پاساگاد دو رستوران اختصاصی هتل […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس