کشتی های تفریحی کیش

کشتی‌ تفریحی کیش، با امکانات گوناگون و برنامه‌های متنوع، با گشت دریایی دو ساعته روی دریای نیلگون خلیج فارس، می‌تواند تجربه‌ای بی‌بدیل را برای شما رقم بزنند. آن‌ها به‌عنوان یکی از بهترین تفریحات کیش، امکان قرار گیری گردشگران و مسافران بر روی عرشه و در دل دریا را فراهم می‌کنند. همچنین مسافران می‌توانند از برنامه‌هایی که برای آن‌ها تدارک دیده شده، از جمله موزیک شاد، استندآپ کمدی و… بهره ببرند. در ادامه مطلب تعدادی از بهترین و ارزان تر‌ین کشتی‌ها تفریحی کیش را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم؛ تا شما را در انتخابی مناسب یاری دهیم.

هتل کیش

انواع کشتی های تفریحی کیش

پس از سفر به جزیره زیبای کیش، در کنار سر زدن به جاهای دیدنی کیش، قدم زدن در ساحل و گردش بر روی دریا می‌تواند دلچسب باشد. اگر گردش بر روی عرشه کشتی و حضور در دریا را به‌عنوان یکی از تفریحات خود در جزیره زیبای کیش انتخاب کرده‌اید؛ باید بدانید که انتخاب‌های متنوعی پیش رو دارید. انواع کشتی های تفریحی کیش، می‌توانند برای شما لحظات هیجان‌انگیزی رقم بزنند، اما در نهایت تفاوت‌هایی دارند؛ که آن‌ها را از یک‌دیگر متمایز می‌کند. پس بهتر است قبل از انتخاب، آن‌ها را بشناسید. در ادامه تعدادی از کشتی‌های فعال در جزیره را معرفی می‌کنیم.

کشتی تفریحی اوستا کیش

کشتی اوستا، می‌تواند عنوان محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین کشتی های تفریحی کیش را به خود اختصاص دهد. تفاوتی ندارد که چه ساعتی آن را رزرو کرده‌ باشید؛ در هر صورت می‌توانید به راحتی از امکاناتی مثل اجرای موزیک‌، استندآپ کمدی کافی‌شاپ، عکاسی، نقش حنا و… بهره‌مند شوید. درصورتی که بلیط با شام خریده باشید، می‌توانید شام خود را در سطح عرشه بزرگ کشتی و روی دریا میل کنید.

طبقه پایین این کشتی، کافه تریا و رستوران، و طبقه دیگر سالن بزرگی است که با زیبایی تمام برای اجرای مراسم‌ها آماده شده. شما همچنین می‌توانید؛ روی عرشه که 270 متر است قدم بزنید و از چشم انداز دریای پهناور لذت ببرید. لازم به‌ذکر است که برای حضور در این کشتی، باید برای کودکان بالای 3 سال بلیط تهیه کنید. برای برنامه‌ریزی بهتر و جلوگیری از تکمیل ظرفیت، بهتر است هرچه سریع‌تر، نسبت به رزرو بلیط اقدام کنید.    

کشتی تفریحی کیش اوستا، از کشتی های تفریحی کیش

کشتی تفریحی تاپ تورز کیش

از کشتی تفریحی تاپ تورز می‌توان به عنوان مجلل‌ترین کشتی های تفریحی کیش یاد کرد. طراحی زیبا و خیره کننده آن در کنار زیبایی دریا، لذتی وصف نشدنی را به شما هدیه خواهد داد. این کشتی تنها کشتی قاره‌پیمای جزیره کیش است؛ که می‌تواند شما را در سانس‌ها 3 ساعته روی آب بچرخاند.

در صورتی که قصد دارید شام خود را بر روی آب‌های نیلگون و پهناور خیلج فارس و در کشتی تفریحی تاپ تورز کیش صرف کنید؛ باید قبل از هرچیزی بن غذا تهیه کنید. رزرو بن غذا و بلیط ورود به کشتی، از سایت‌های معتبر امکان پذیر است. لازم است بدانید؛ درصورت داشتن کودک بالای 3 سال، نیاز به بلیط دارد. استفاده از سایر امکانات کشتی مانند اجرای موزیک زنده وسایر برنامه‌های مفرح رایگان خواهد بود.

کشتی تاپ تورز کیش

کشتی تفریحی کارینا کیش

کشتی تفریحی کارینا یکی از انواع کشتی تفریحی کیش است؛ که ظرفیتی معادل 800 نفر داشته. اما برای آسایش و راحتی گردشگران، تنها از 350 نفر در هر سانس پذیرش دارد. کشتی تفریحی کارنا کیش، دو عرشه با ظرفیت 150 نفرد دارد؛ که با حضور روی آن‌دو، علاوه بر داشتن چشم اندازی از دریای خلیج فارس، امکان بهره بردن از برنامه‌های مفرحی که برایتان در نظر گرفته شده را خواهید داشت.

رزرو تور

 از امتیازهای این کشتی می‌توان به استیج بزرگ، شیشه‌های قدی با دید دریا، سالن بزرگ و … اشاره کرد. غرفه لوازم آرایشی،سرویس بهداشتی، غرفه نقش حنا، کافی شاپ، اتاق خواب و روم های vip برای مراسم های خاص نیز از مهم‌ترین خدماتی هستند که در این کشتی های تفریحی کیش ارائه می‌شود.

کشتی تفریحی کارینا

کشتی‌های آکواریومی کیش

حضور در کشتی‌های آکواریومی تجربه‌ای بی‌همتا است و به شما امکان مشاهده دریا از نزدیک‌ترین فاصله ممکن را می‌دهد. آب‌های سواحل جزیره کیش بسیار زلال بوده و به‌راحتی قابل رویت است. شاید یکی از دلایل محبوبیت آن همین باشد و به همین دلیل، انواع تفریحات آبی آن در مرکز توجه است. کشتی آکواریومی، این تجربه آبی را به‌صورت خانوادگی یا دوستانه به شما ارائه می‌دهد.

 آن‌ها از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر به مدت 1 ساعت خدمات خود را ارائه می‌دهند. در کشتی معمولا خواننده  وجود دارد؛ اما در روزهای رحلت سرویس‌دهی کشتی بدون موزیک خواهد بود. در ادامه تعدادی کشتی های تفریحی کیش، که حالتی آکواریومی دارند را بررسی می‌کنیم تا اگر قصد گذراندن اوقات خود در آن‌ها را دارید، با اطلاعات بهتری انتخاب کنید.

کشتی تفریحی سیمرغ کیش

 یکی از زیباترین کشتی های تفریحی کیش، کشتی تفریحی سیمرغ کیش است؛ که با کف شیشه‌ای خود، شما را به یک سفر دریایی می‌برد. این کشتی از ساعت 9 صبح تا ساعت 5 بعد از ظهر ارائه خدمت می‌کند.

 هر سانس کشتی معادل 2 ساعت است و شما در این مدت زمان می‌توانید از برنامه‌های مفرحی که برایتان در نظر گرفته شده از جمله جنگ شادی، قرعه کشی، اجرای موسیقی زنده و… بهره ببرید. اگر قصد گردش با این کشتی را دارید، لازم است که در اسرع وقت نسبت به خرید بلیط اقدام کرده و حداقل نیم ساعت قبل از حرکت، در اسکله حضور یابید تا از حرکت جا نمانید.

کشتی تفریحی سیمرغ کیش

کشتی آکواریومی گردشگر کیش

 اگر به دنبال کشتی های تفریحی کیش که قیمت مناسبی هم داشته باشد هستید، کشتی آکواریومی گردشگر کیش برای شما مناسب است. این کشتی نیز با داشتن سالن‌های پنجره دار، امکان مشاهده دریای آرام و انواع آبزیان موجود در آن ناحیه را به شما می‌دهد. مقصد کشتی گردشگر، معمولا زیستگاه مرجان‎ها یا مکان‌های پر تجمع ماهی‌ها است.

این کشتی هم مانند سایر اغلب کشتی های تفریحی کیش، از ساعت 21 الی 1 یا 2 بامداد، ارائه خدمات تفریحی از جمله موزیک زنده و برنامه‌های سرگرم کننده را آغاز کرده و لحظات خوشی را برای مسافران خود رقم میزند.

کشتی تفریحی گردشگر کیش

کشتی تفریحی ستاره دریایی کیش

از جمله کشتی‌های آکواریومی بی‌نظیر جزیره کیش، کشتی ستاره دریایی کیش است؛ که به شما امکان مشاهده دریا در کم‌ترین فاصله و موجودات دریایی از جمله مرجان‌ها، گیاهان دریایی، خرچنگ‌ها و ماهی‌ها را می‌دهد. کف و دیواره شیشه‌ای این کشتی تفریحی کیش، به شما امکان مشاهده دریا در عمق 2 ونیم متری را می‌دهد. شما همچنین می‌توانید از قدم زدن روی عرشه کشتی زیر آسمان زیبا، سرو شام، برنامه‌های شاد و موسیقی‌های زنده‌ای که در کشتی پخش می‌شود، نهایت لذت را ببرید.

کشتی تفریحی ستاره دریایی کیش

کشتی تفریحی تیکا کیش

کشتی تیکا، از دیگر کشتی های تفریحی کیش آکواریومی است؛ که شما را به وجد خواهد آورد. این کشتی تفریحی کیش شما را به عمق 2 و نیم متری خواهد برد تا بتوانید تجمع آبزیان و گیاهان دریایی را از کف و دیواره‌های شیشه‌ای کشتی مشاهده کنید. شما می‌توانید همراه خانواده خود در قسمت پایین کشتی یا در عرشه، از چشم انداز دریا و اجرای موسیقی زنده لذت ببرید. در مسابقات و برنامه‌های تفریحی که برایتان در نظر گرفته شده شرکت کنید. در کشتی تیکا لازم است که برای کودکان بالای 4 سال همراه خود، بلیط تهیه کنید.

کشتی تفریحی کیش تیکا

بهترین کشتی های تفریحی کیش

تمام کشتی‌هایی که تا کنون معرفی شد، با ارائه خدمات بی‌نقص، امکانات متنوع و برنامه‌های مفرحی که برای مسافران در نظر گرفتند می‌توانند جزو بهترین کشتی تفریحی کیش باشند. اما در ادامه تعداد دیگری از کشتی های تفریحی کیش که رضایت حداکثر مشتریان را به خود جلب کرده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم. شما با شناخت ویژگی و خدمات هر یک به‌راحتی می‌توانید از میان کشتی‌های معرفی شده انتخاب کنید.

کشتی تفریحی امپراطور کیش

کشتی تفریحی امپراطور کیش، از کشتی های تفریحی کیش مدرنی است که فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرده است. این کشتی سه طبقه دارد و به‌‌راحتی می‌توان در آن مراسم‌ها وبرنامه‌های متنوعی برگزار کرد. کشتی تفریحی امپراطور کیش توسط متخصصان ژاپنی ساخته شده، بسیار مجهز است و فضایی لوکس را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. شما می‌توانید از ساعت 9 صبح الی 1 بامداد از خدمات این کشتی که در سانس‌های مختلف ارائه می‌شود بهره ببرید. کافی است که عملیات رزرو را به‌موقع انجام دهید تا با تکمیل ظرفیت آن مواجه نشوید.

کشتی امپراطور کیش

کشتی تفریحی ارزان کیش

رزرو کشتی های تفریحی کیش، قیمت بالایی دارد و ممکن است برای افرادی که یک سفر اقتصادی را برای خود در نظر گرفته‌اند، مناسب نباشد. اما جای نگرانی نیست زیرا شما می‌توانید کشتی‌هایی با امکانات خوب و درعین حال مقرون به‌صرفه را رزرو کنید و از تماشای دریای پهناور خلیج فارس لذت ببرید. دو کشتی کم هزینه که سفر شما را شیرین‌تر خواهند کرد، کشتی آکواریومی گردشگر گیش و کشتی تفریحی آرامیش کیش هستند. این دو کشتی امکانات مختلفی در اختیار شما قرار داده و در سانس‌های مختلف برنامه‌های جالبی برایتان در نظر گرفته‌اند.

تفاوت کشتی های تفریحی کیش

کشتی های تفریحی کیش، از منظرهای زیادی مشابه یک دیگر بوده، اما تفاوت‌هایی نیز دارند. برای مثال، اغلب آن‌ها دارای سانس‌های 2 الی 3 ساعته هستند. خیلی از آن‌ها اجرای موسیقی زنده، کنسرت، پذیرایی رایگان و… را در اولویت قرار داده و با دعوت از خوانندگان معروف سعی در جذب مسافران دارند.

از مهم‌ترین تفاوت این کشتی های تفریحی کیش نیز می‌توان به وسعت کشتی اشاره کرد. به‌این صورت که هرچقدر وسعت کشتی تفریحی کیش بیش‌تر باشد، هزینه بیشتری روی دست مشتری خواهد گذاشت. برخی از آن‌ها از نوع آکواریومی بوده و امکان مشاهده آب دریا و موجودات دریایی را به شما می‌دهند و در برخی دیگر برای مشاهده سطح دریا باید روی عرشه کشتی قرار بگیرید.

هتل‌های نزدیک کشتی های تفریحی کیش

اگر قصد دارید در سفر به جزیره کیش، به کشتی تفریحی کیش سری بزنید و به برنامه‌های آن دسترسی داشته باشید؛ بهتر است که محل اقامت خود را از میان هتل های کیش نزدیک به بندرگاه انتخاب کنید. در بندرگاه علاوه بر اینکه امکان قدم زدن در ساحل و حضور در اسکله تفریحی کیش را دارید، می‌توانید در هر ساعت از روز که بخواهید بلیط رزرو کرده و از کشتی‌ تفریحی کیش نیز لذت ببرید. از نزدیک ترین هتل ها به اسکله تفریحی کیش، می توان به هتل های زیر نیز اشاره نمود:

هتلفاصله تا اسکله (پیاده)
هتل آرامش کیش12 دقیقه
هتل شایان کیش11 دقیقه
هتل سورینت صدف کیش15 دقیقه
هتل ویدا کیش14 دقیقه
هتل گلدیس کیش15 دقیقه

شما بگویید! کدام کشتی تفریحی بهتر است؟

در این مقاله به بررسی تعدادی کشتی تفریحی کیش پرداختیم. این کشتی‌ها هریک دارای ویژگی خاص و منحصر به‌فردی هستند. ما سعی کردیم که اطلاعات مختصری از هریک در اختیار شما قرار دهیم تا انتخاب بهتری داشته باشید. درصورتی که تجربه استفاده از هریک از این کشتی‌ها را داشته‌اید؛ می‌توانید در قسمت کامنت با دیگران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خانه ملک و وقفیات آن در مشهد

پنج‌شنبه 2 شهریور 1402
همه ما حداقل در طول سال یک بار به مشهد سفر می‌کنیم. ولی چند نفر از ما به جز زیارت […]
خانه ملک در مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس