صفر تا صد هزینه سفر به کیش

اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید، ممکن است این سوال برایتان به‌وجود آمده باشد که هزینه سفر به کیش چقدر است؟ این برآورد مالی می‌تواند در برنامه‌ریزی بهتر برای مسافرت کمک کند و ریز هزینه‌ها از جمله رفت و آمد در جزیره، هزینه قطار، هواپیما، خودروی شخصی، هزینه اقامت، رستوران و… را شامل ‌شود. اما باید توجه داشت که سفر به کیش الزاما پرهزینه نیست و بسته به محل اقامت، تعداد افراد، رستوران ها و تفریحات مورد استفاده ممکن است متفاوت باشد. در ادامه صفر تا صد هزینه سفر به کیش را با بررسی عوامل موثر بررسی می‌کنیم.  

فهرست مطالب

 هزینه سفر به کیش با هواپیما

اولین کاری که باید برای سفر انجام دهید، انتخاب وسیله حمل و نقل است. با توجه به اینکه قسمتی از مسیر رفت و برگشت آبی است و درصورت مسافرت زمینی باید از آن بگذرید، پیشنهاد می‌شود که به‌صورت مستقیم با هواپیما وارد جزیره شده یا از آن خارج شوید. البته باید توجه داشته باشید، که سفر با هوایپما علاوه بر آسان بودن، نسبت به روش‌های دیگر پر هزینه‌تر است و در نهایت منجر به افزایش هزینه سفر به کیش می‌شود.

کافی است که بلیط مورد نظر خود را از وبسایت معتبر بخرید تا از پروازتان مطمئن شوید. البته تعداد پرواز به جزیه کیش، از شهر‌های متفاوت، تعداد متفاوتی داشته و هزینه‌های مختلفی را به‌همراه دارد. قیمت بلیط از شهر تهران به جزیره کیش، در سال 1402 در کم‌ترین و بیش‌ترین حالت چیزی بین یک میلیون و 400 هزار تومان تا  دو میلیون و 500 هزارتومان است.

هزینه سفر به کیش با هواپیما

قیمت باور نکردنی بلیط هواپیما به کیش

زمان سفر یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تاثیرگذار بر هزینه هواپیما است. برای مثال در فصل‌های پیک سفر، اعیاد نوروز و… ممکن است، این هزینه از حداقل مبلغ دو میلیون و 800 هزار تومان تا 5 میلیون تومان نیز برسد.

از طرفی بلیط‌های لحظه آخری و در فصل‌هایی که میزان سفر کاهش پیدا می‌کند با مبلغ 500 هزارتومان نیز فروخته می‌شوند که این شگفت انیز است! راه‌های دیگری که می‌توانید هزینه سفر به کیش را کاهش دهید، استفاده از ایرلاین‌های ارزان و در تایم عصر است.  

هزینه سفر زمینی به کیش

از دیگر راه‌های سفر به کیش، سفر زمینی است. در اینجا باید به چند مسئله توجه داشت. اول اینکه در سفر زمینی، زمان رسیدن به مقصد به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. مورد مهم دیگر این است که در قسمت آبی مسیر باید جابجا شوید و کمی برایتان دشوار خواهد بود. اما مزیت این روش در کاهش هزینه است.

پس اگر یک سفر اقتصادی را در اولویت قرار می‌دهید و دیدن مسیر برایتان لذت بش است، سفر زمینی را به شما توصیه می‌کنیم. با انجام این کار در هزینه سفر به ‌کیش، به میزان قابل توجهی صرفه‌جویی خواهد شد.   

هزینه سفر زمینی کیش

 هزینه سفر به کیش با قطار

سفر با قطار، برای خانواده‌ها امکانی را فراهم می‌آورد تا بتوانند در کوپه‌های کوچک گرد هم آمده، از زیبایی‌های مسیر لذت برده و لحظات خوشی را تجربه کنند. سفر با قطار معمولا به افرادی توصیه می‌شود؛ که بتوانند حداقل دو روز را برای سفر اختصاص دهند. البته قبل از هرچیزی باید ببیند که از شهر شما قطار به مقصد بندرعباس وجود دارد یا نه.

توصیه می‌شود که برای رزرو بلیط حداقل دو هفته زودتر اقدام کنید؛ تا با عدم ظرفیت قطار روبه‌رو نشوید و برنامه‌هایتان به هم نریزد. در سال 1402، قیمت هر بلیط قطار تهران تا بندرعباس، برای کوپه‌های 6 نفره 231 هزارتومان و برای کوپه‌های 4 نفره، 490هزارتومان است. سفر با قطار، هزینه سفر به کیش را به میزان قابل توجهی کاهش داده و مدت زمان سفر را افزایش می‌دهد.  

هزینه سفر به کیش با قطار

هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توان به جزیره زیبای کیش سفر کرد، با ماشین شخصی است. خیلی از افراد سفر با خودروی شخصی را ترجیح می‌دهند و بر این باورند که سفر راحت‌تری را تجربه خواهند کرد. بدین ترتیب تا بندرعباس هزینه‌ای جز چندین باک بنزین نخواهند داشت. برای این شیوه از مسافرت، ابتدا مسیر مناسب از شهر خود تا بندرعباس را بپیمایید و هنگامی که به این شهر رسیدید، از بندر چارک با لندی‌گراف، درحالی که سوار ماشین خود هستید؛ عازم جزیره کیش شوید.

اگر می‌پرسید که هزینه لندی‌گراف چقدر است، باید بدانید که هزینه آن امسال حدود 2 میلیون و 400 هزارتومان است. این مبلغ به همراه 300 هزار تومان ورودی جزیره، هزینه سفر به کیش را حدود 2 میلیون و 700 هزار تومان افزایش می‌دهد. سفر به کیش با خودروی شخصی می‌تواند تجربه‌ای متفاوت برای شما باشد؛ تا بتواند از مسیر رسیدن به این شهر نیز لذت ببرید یا در شهر کیش به‌راحتی و بدون پرداخت هزینه اضافی به مکان مورد نظر بروید.

سفر به کیش با ماشین شخصی

هزینه سفر به کیش با تور

اگر رزرو بلیط، رزرو هتل و موارد این چنینی برایتان نگران کننده‌ است؛ می‌توانید آن را به یک تور گردشگری بسپرید. این تورها که تعدادشان هم کم نیست، تمام هماهنگی‌های سفر را برای شما عزیزان انجام می‌دهند. بدین ترتیب می‌توانید تا آخرین لحظات قبل از سفر از زمان خود استفاده کرده و به‌کارهای خود برسید.

هزینه سفر به کیش با تور، به عوامل زیادی بستگی دارد که نوع خدمات، هتل، پرواز و… از جمله این موارد هستند. اما میانگین قیمت سفر با تور گردشگری، برای 3 شب در جزیره کیش، حدود 3 میلیون و 500 هزار تا 10 میلیون تومان است.

رزرو تور

جزیره زیبای کیش، گزینه‌های متنوعی را برای اقامت در اختیار گردشگران و مسافران قرار می‌دهد و شما به‌راحتی می‌توانید، از میان هتل‌های 5 ستاره تا بدون ستاره، سوئیت، آپارتمان، خانه و… مکانی را برای اقامت خود و خانواده انتخاب کنید.

انتخاب محل اقامت نیز می‌تواند بر هزینه سفر به کیش تاثیر بگذارد. تنها با کمی جست‌وجو می‌توانید ارزان‌ترین هتل کیش را بیابید و قبل از سفر رزرو کنید تا هنگام ورود به جزیره برای اقامت به مشکل برنخوردید.  

هزینه سفر به کیش با رزرو هتل

هتل در کیش

قیمت هتل های ۵ ستاره کیش

هتل‌ های 5 ستاره کیش، از جمله هتل‌های محبوب مسافران و بهترین هتل‌ های کیش هستند؛ زیرا خدمات و امکانات بسیار خوبی را ارائه می‌دهند. اما باید توجه داشته باشید که هزینه هتل‌های 5 ستاره کیش، گران است و بر هزینه سفر به کیش می‌افزاید. شما با حضور در این اقامتگاه‌ها، علاوه بر داشتن موقعیت مکانی مناسب، دسترسی به مراکز مهم و دریا از امکانات رفاهی مانند استخر، سونا، سالن‌های بدنسازی یا ورزشی، رستوران و کافی‌شاپ‌های لوکس بهره‌مند می‌شوید.

کم‌ترین هزینه تعیین شده برای اقامت هر نفر در هتل‌های 5 ستاره کیش، یک میلیون و 500 هزارتومان در نظر گرفته شده و حداکثر قیمت برای سوئیت دو خوابه چهار نفره 22 میلیون تومان است. در ادامه تعدادی از هتل‌های 5 ستاره و حداقل هزینه آن، برای اقامت یک نفر را بررسی می‌کنیم.  

هتلشروع قیمت
هتل پانوراما کیش900000
هتل آرامیش پلاس کیش700000
هتل شایان کیش2425000
هتل داریوش کیش3162000
هتل کوروش کیش1000000
هتل بین المللی کیش کیش490000

قیمت هتل های ۴ ستاره کیش

اگر احساس می‌کنید که انتخاب محل اقامت از میان هتل‌های 5 ستاره، هزینه سفر به کیش را افزایش می‌دهد؛ می‌توانید از بین هتل‌ های 4 ستاره کیش، اقامتگاه خود را انتخاب کنید. به‌طور معمول هتل‌های 4 ستاره نیز بخش قابل توجهی از خدمات هتل‌های 5 ستاره را ارائه می‌دهند و در عین‌حال هزینه کم‌تری دارند.

اغلب این هتل‌ها به مراکز خرید و مکان‌های مهم  جزیر دسترسی دارند. هتل مریم، فلامینگو و صدف تعدادی از این اقامتگاه‌ها هستند. همچنین اغلب آن‌ها به شما امکان دسترسی آسان به دریا را می‌دهند. به‌طور معمول قیمت‌ هتل‌های 4 ستاره در این جزیره، برای هر شب چیزی حدود یک میلیون تومان و یا بیش‌تر است.   

قیمت هتل های ۳ ستاره کیش

با اقامت در هتل‌ های 3 ستاره کیش، می‌توانید هزینه سفر به کیش را به میزان زیادی کاهش دهید. این اقامتگاه‌ها، از استاندارد بالایی برخوردارند؛ با این وجود، با هتل‌های 5 ستاره و 4 ستاره، از نظر امکانات قابل قیاس نیستند.

شما می‌توانید هتل‌های 3 ستاره را بر اساس امکانات موقعیت و… با قیمت 770هزارتومان به بالا رزرو کنید. هتل گامبرون، سیمرغ، پارسیان، سان‌رایز، شایلی و سارا کیش، تنها برخی از هتل‌های سه ستاره محبوب این جزیره هستند.

هزینه هتل‌های 2 ستاره و 1 ستاره کیش

 اگر در نظر دارید هنوز هم هزینه سفر به کیش را کاهش دهید، می‌توانید از میان هتل‎‌های دو ستاره و یک ستاره، هتل مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید. اغلب این هتل‌ها امکاناتی مثل یخچال، تلویزیون، مینی بار، کافی‌شاپ، رستوران، تاکسی سرویس، تلفن و… را ارائه می‌دهند.

برای انتخاب اقامتگاه لازم است که امکانات، محل قرارگیری، فاصله تا دریا و مراکز گردشگری جزیره را بررسی کنید و با مقایسه قیمت‌ها، هتل ایده آل خود را انتخاب کنید. اما به‌طور معمول و با داشتن همه امکانات ذکر شده، باز هم قیمت آن‌ها در سال 1402، کم‌تر از 770 هزار تومان است.   

هزینه غذا در کیش

غذا یکی از مهم‌ترین نیازهایی است که خود به تنهایی می‌تواند یکی از لذت‌های سفر نیز باشد. آن‌ها بخش زیادی از هزینه سفر به کیش را، به‌ خود اختصاص می‌دهند. پس بیایید هزینه غذا را نیز به لیست هزینه سفر به کیش اضافه کنید تا برآورد دقیق‌تری داشته باشید. توصیه ما به شما در سفر کیش، تجربه غذاهای دریایی در رستوران های ساحلی کیش است.

شما می‌توانید بهترین نوع میگو‌ها و ماهی‌های تازه را در رستوران این جزیره بیابید. از طرفی باید توجه داشته باشید که غذاهای دریایی گران‌تر هستند. البته اگر به مصرف غذاهای دیگر نیز تمایل دارید،جای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا می‌توانید انواع غذاهای بین المللی، ایرانی، ایتالیایی و… را در منوی رستوران‌های جزیره کیش بیابید.

در هتل های کیش، صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود و تنها ناهار و شام را در رستوران سرو می‌کنید. کم‌ترین هزینه‌ی هر پرس غذا در این جزیره، 150 هزار تومان بوده و اگر غذای بهتر با مخلفات بیش‌تری سفارش دهید، ممکن است این رقم به 750 هزار تومان برای هر پرس غذا نیز برسد.

غذا در رستوران کیش

آیا هزینه غذا در رستوران‌ های کیش گران‌تر است؟

تا اینجا فهمیدیم که غذا می‌تواند بخش عمده ای از هزینه سفر به کیش برای یک خانواده را به‌خود اختصاص دهد؛ اما سوالی که به‌وجود می‌آید این است که آیا هزینه خورد و خوراک در شهر کیش گران‌تر از شهر خودمان است؟ قطعا بله. اگر میانگین قیمت غذا در شهرهای دیگر ایران را بگیرید، قیمت غذا در شهر کیش، حدود 10 الی 20 درصد گران‌تر است.

دلیل این گرانی را می‌توان توریستی بودن جزیره، شرایط پرهزینه نگهداری موارد غذایی، واردات مواد غذایی، لوکس بودن رستوران‌ها و… دانست. به‌طور معمول و بدون در نظر گرفتن مخلفات غذا، می‌توانیم غذاها را در این شهر به سه دسته لوکس با قیمت 300 هزار تومان، متوسط با قیمت 200 هزار تومان و غذای معمولی با قیمت 100 هزار تومان تقسیم کنیم.

هزینه تفریحات کیش

تفریحات و جاهای دیدنی کیش، از مهم‌ترین دلایل اغلب مسافران، برای حضور در این جزیره خوش آب و هوا است. مهم‌ترین تفریح که به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد، تاثیری روی هزینه سفر به کیش نخواهد داشت. بله شما بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای امکان حضور در کنار دریا و چشم انداز ساحل را خواهید داشت.

کافی است در کنار دریا بنشینید و به صدای طبیعت گوش کنید یا نظاره‌گر طلوع و غروب خورشید باشید. اما در کنار آن می‌توانید از سایر تفریحات جالبی که برای شما عزیزان در نظر گرفته شده، لذت ببرید. لازم است که هزینه تفریحات را نیز در مجموع هزینه سفر به کیش قرار دهید. جت اسکی، فلای برد، جایروکوپتر، شاتل سواری و… از جمله مهیج‌ترین و مدرن‌ترین تفریحات آبی کیش هستند.

برای تجربه هر یک از این تفریحات، باید از 80 هزار تومان به بالا هزینه کنید. همچنین‌ حضور در مراکز تاریخی و گردشگری نیز نیاز به پرداخت هزینه دارد. در ادامه تعدادی از تفریحات جزیره کیش به همراه هزینه آن برایتان لیست شده.

 تفریحات کیش
ردیفتفریحات و ورزش های آبیقیمت
1غواصی تفریحی- یک نفر -20 دقیقه600000
2فلای بورد- یک نفر- 20 دقیقه800000
3جت اسکی-یک نفر- 15 دقیقه390000
4گشت با قایق تندرو تک موتور اسکله تفریحی تا دهکده ساحلی 1 تا 10 نفر- 60 دقیقه1500000
5پلاژ آقایان/بانوان80000
6پارک آبی کیش850000
7پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان550000
8اسکوتر زیر دریایی800000
9کشتی‌های تفریحی آکواریوم230000
10گشت با قایق کف شیشه‌ای140000
11بانجی جامپینگ1100000

خرید در کیش

اگر شما هم اهل خرید و گشت‌و‌گذار در مراکز خرید و پاساژها هستید، لازم است که بخشی از هزینه سفر به کیش خود را به خرید و بازارگردی اختصاص دهید؛ زیرا این جزیره دارای بازارهای زیبا و متنوعی است که چشم هر بیننده‌ای را به‌خود خیره می‌کند.

هزینه‌ای که برای خرید کنار می‌گذارید و میزان خرید کردن، بستگی‌ به‌خودتان دارد؛ اما لازم است بدانید که قیمت اجناس در کیش مشابه شهرهای دیگر بوده و در برخی موارد حتی گران‌تر نیز هست. اگر می‌خواهید سفری مقرون به‌صرفه و اقتصادی داشته باشید، پیشنهاد ما به شما این است که از خرید کردن بپرهیزید.

البته با خرید کردن از بازارهای ارزان جزیره، و یا استفاده از تخفیف‌ها در ایام غیر پیک، می‌توانید هزینه سفر به کیش را به‌میزان زیادی کاهش دهید.

بازار های کیش

هزینه حمل و نقل عمومی در جزیره کیش

اگر به دنبال راهی هستید که هزینه سفر به کیش را کاهش دهید؛ یکی از شیوه‌های موثر، استفاده از حمل و نقل عمومی در این جزیره خواهد بود. وسایل حمل و نقل عمومی در کیش، شامل تاکسی، مینی بوس و … می‌شود که در ادامه به بررسی هریک می‌پردازیم.

هزینه کرایه تاکسی در کیش

یکی از راه‌های جابجایی بین مقاصد در جزیره کیش، استفاده از تاکسی‌ها است که نسبت به مینی بوس‌ها، خرج بیش‌تری روی دستتان می‌گذارند. تاکسی‌ها در کیش، با دو رنگ زرد و سفید از یک دیگر متمایز می‌شوند. هریک از آن‌ها نرخ های متفاوتی دارند؛ همچنین برای استفاده از آن‌ها باید مبلغی به‌عنوان ورودی بپردازید.

این ورودی معمولا 10 هزار تومان بوده و هزینه جابجایی بین نقاط مختلف جزیره نیز، به‌طور میانگین بین 50 تا 90هزارتومان خواهد بود. از آنجایی که مقاصد گردشگری و تفریحی کیش، نزدیک به هم هستند؛ کافی است که یکی از آن‌ها را به عنوان مقصد انتخاب کرده و سپس با پای پیاده از مراکز نزدیک به آن دیدن کنید تا از هزینه‌ سفر به کیش، کاسته شود.

هزینه کرایه تاکسی زرد در کیش

منظور از تاکسی زرد، همان تاکسی‌های خطی جزیره است که با رنگ زرد از بقیه تاکسی‌ها متمایز می‌شوند. آن‌ها در مسیرهای اصلی جزیره کیش تردد می‌کنند و مدت زمان آن‌ها برای رسیدن به مقصد، کم‌تر از شهرهای بزرگ است؛ چراکه در کیش ترافیک وجود ندارد.

هزینه کرایه تاکسی سفید در کیش

تاکسی‌های سفید، می‌توانند شما را تا مقصد دلخواهتان به‌صورت دربست و بدون محدودیت مسافت برسانند. در حقیقت آن‌ها نقش آژانس در جزیره را دارند. در صورت استفاده از این خودروها پیمایش تا سقف ۷ کیلومتر به ازای هر کیلومتر ۱،۸۰۰ تومان و پیمایش بالای ۷ کیلومتر به ازای هر کیلومتر ۲،۰۰۰ تومان و با ورودی‌هایی نسبت به مبدا، محاسبه خواهد شد.

 چند نکته مهم در استفاده از تاکسی سفید:
  • اگر سرویسی را کنسل کنید باید 20 درصد ورودی آن منطقه را بپردازید.
  • تاکسی‌های سفید باید از تاکسی‌متر استفاده کنند.
  • از ساعت 24 شب تا 6 صبح، 20 درصد به مبلغ کرایه افزوده می‌شود.

 هزینه تاکسی های لندنی در کیش

یکی دیگر از گزینه‌های شما برا انتخاب وسیله نقلیه درون جزیره، تاکسی‌های لندنی هستند. این تاکسی‌های مشکی رنگ، تجربه‌ای جدید برای شما خواهند بود و حال و هوای حضور در لندن را برای شما به ارمغان می‌آورند. آن‌ها برای افراد سالمند یا ویلچری نیز مناسب هستند؛ زیرا این تاکسی‌ها دارای رمپ بوده و امکان سوار شدن آسان آن‌ها را فراهم می‌کند. تعرفه آن نیز مشابه تاکسی‌های بی‌سیم و زرد است.

هزینه مینی بوس در کیش

جالب است بدانید که در جزیره کیش، برای جابجایی مسافران، هیچ اتوبوسی در نظر گرفته نشده و این کار با استفاده از مینی‌بوس‌ها صورت می‌گیرد. این مینی بوس‌ها از ساعت 6 صبح، تا نیمه شب، به شما عزیزان خدمت‌رسانی می‌کنند. پس اگر با خودروی شخصی به این جزیره سفر نکرده‌اید و نمی‌خواهید هزینه زیادی برای عبور و مرور در جزیره بپردارید، استفاده از این مینی‌بوس‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

انجام این کار هزینه سفر به کیش را مقداری کاهش می‌دهد. لازم است بدانید شیوه خدمت‌رسانی آن‌ها با دو خط یک و دو است. مینی بوس‌های خط یک شما را به بازارهای کیش و مینی‌بوس‌های خط دو، شمارا به جاذبه‌های گردشگری جزیره می‌رسانند. آن‌ها اکثر نقاط جزیره را پوشش می‌دهند. شما همچنین امکان کرایه مینی‌بوس برای مسیرهای داخلی را دارید. کرایه این مینی بوس‌ها، بین 3000 تا 8000 تومان است.

مینی بوس کیش

 چند توصیه مهم برای کاهش هزینه سفر به کیش

اگر با همه این تفاسیر، هنوز هم به‌دنبال سفری ارزان به جزیره کیش هستید، کافی است از چند ترفند ساده برای کاهش هزینه سفر به کیش استفاده کنید. در ادامه این راه‌ حل‌ها را بررسی می‌کنیم.

هتل‌های ارزان

 همانطور که گفته شد، محل اقامت، میزان زیادی از هزینه‌ها را به‌خود اختصاص می‌دهد، اگر در اختیار داشتن امکانات فوق‌العاده مدنظر شما نیست و امکانات معمولی هم می‌تواند پاسخگوی نیازتان باشد، کافی است که از بین هتل‌های 2 ستاره و 3 ستاره انتخاب کنید.

انتخاب غذا و رستوران مناسب

انتخاب غذاهای خارجی یا دریایی، می‌تواند برایتان گران تمام شود. دلیل اصلی این اتفاق بالا بودن مواد اولیه است. شما می‌توانید در انتخاب غذا دقت بیش‌تری به‌خرج دهید یا مواد اولیه غذا را بازارهای ارزان، خریداری کرده و آن را خودتان بپزید. همچنین باید توجه داشته باشید که برخی از رستوران‌ها دارای هزینه ورودی هستند؛ که در نهایت بر هزینه سفر به ‌کیش تاثیر می‌گذارند.

استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی

همانطور که گفته شد، در جزیره کیش، مینی بوس‌ها، تاکسی‌های زرد، سفید و لندنی، مسافران را به مقصد می‌رسانند. با مقایسه‌ای کوتاه، به راحتی می‌توان اختلاف قیمت 4 وسیله نقلیه را متوجه شد. بهتر است استفاده از مینی‌بوس را جایگزین هر وسیله نقلیه دیگری بکنید.

مراجعه به مراکز خرید ارزان

از آنجایی که محصولات در بازارهای لوکس جزیره قیمت بالایی دارند، پیشنهاد می‌شود که برنامه خرید را از  لیست کارها حذف کنید. اما ممکن است بگویید که خرید یکی از مهم‌ترین دلایلی است که به این جزیره سفر کرده‌اید. در این شرایط پیشنهاد ما به شما خرید از بازارها و مراکز خرید ارزان‌تر است. شما می‌توانید سوغاتی‌های خود را از بازار مریم، پانیذ، عرب‌های کیش، زیتون، پدیده، مرجان، چینی های کیش و… بخرید.

زمان مناسبی برای سفر خود انتخاب کنید

در بعضی از فضل‌های سال که در آن سفر به جزیره کیش افزایش پیدا می‌کند، هزینه سفر به کیش نیز افزایش پیدا می‌کند. در این شرایط  بهتر است، سفر خود را به بعد از تعطیلات نوروز یا تعطیلات تابستانی موکول کنید. در این مدت زمان به‌دلیل اینکه تقاضا برای دریافت خدمات و هزینه‌ها کاهش می‌یابد، شاهد کاهش قیمت یا تخفیف‌های بی‌نظیر در هزینه سفر به کیش خواهید بود.

از تفریحات بی‌هزینه کیش لذت ببرید!

شهر کیش دارای تفریحات بی‌هزینه زیادی است که شاید خیلی از افراد از آن مطلع نباشند. پس پول خود را دور نریزید و با بهره‌مندی از این تفریحات بی‌هزینه در کنار خانواده خود لحظات خوشی را رقم بزنید. صخره قارچی کیش، نخلستان‌های کیش، ساحل کلبه هور کیش، گذر طبیعت کیش، جزیره لاکپشت‌ها کیش و… همگی از جاذبه‌های گردشگری رایگان این جزیره هستند. شما همچنین می‌توانید از مهم‌ترین مکان گردشگری این جزیره که همان ساحل است لذت ببرید.

رزرو هوشمندانه بلیط هواپیما

یکی از هزینه‌های عمده سفر، هزینه رزرو هواپیما است. برای کاهش هزینه سفر به کیش، می‌توانید بعد از تعطیلات که قیمت بلیط‌ها کاهش یدا می‌کند سفر کنید. به ایرلاین‌هایی که به‌صورت مقطعی برای بلیط‌های خود تخفیف می‌گذارند؛ توجه داشته باشید. عصر بلیط بگیرید و از بلیط‌های لحظه آخری غافل نشوید، زیرا در عصر‌ها به دلیل پذیرش هتل‌، تعداد مسافران کم‌تر شده و هزینه بلیط‌ها کاهش می‌یابد. همچنین برخی از بلیط‌های لحظه آخری تخیف مناسبی خواهند داشت.

 از تجربه‌های سفرتان بگویید!

در این مقاله سعی شد که صفر تا صد هزینه سفر به کیش بررسی شود؛ تا برآورد مناسبی از خرج و هزینه سفر به کیش داشته باشید و بتوانید از آن نهایت استفاده را ببرید. همچنین ترفند‌های کاهش هزینه را با یک‌دیگر بررسی کردیم. اگر شما نیز تجربه سفر به کیش را داشته‌اید، می‌توانید هزینه‌های اضافی که هر شخص ممکن است متحمل شود، یا راهکارهایی برای کاهش هزینه را با ما و همراهان وبسایت، در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کشتی های تفریحی کیش

چهارشنبه 1 شهریور 1402
کشتی‌ تفریحی کیش، با امکانات گوناگون و برنامه‌های متنوع، با گشت دریایی دو ساعته روی دریای نیلگون خلیج فارس، می‌تواند […]
کشتی تفریحی کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس