خانه وارونه مشهد، عجایب وارونگی در دل شهر

خانه وارونه یکی از جاذبه‌های گردشگری مشهد است که در مجتمع تجاری و گردشگری الماس شرق واقع شده است. این مجتمع در منطقه گردشگری سپاد قرار دارد. خانه وارونه مشهد یک فضای هنری و خلاقانه است که در آن تمام وسایل و اجسام خانه به صورت وارونه نصب شده‌اند.

شما می‌توانید در این فضا در حالی که روی دیوار‌ها یا سقف اتاق قدم می‌گذارید عکس‌های جالب و خاطره‌انگیزی بگیرند و حس به هم زدن قانون جاذبه را تجربه کنید. خانه وارونه در مشهد در سال 1400 افتتاح شده است و تاکنون بازخورد‌های مثبتی از طرف گردشگران داشته است. در این مقاله از مجله گردشگری سایت های هتل به معرفی دقیق‌تر خانه وارونه مشهد الماس شرق می‌پردازیم.

خانه وارونه چیست؟

خانه وارونه یک سبک خلاقانه و جذاب از معماری است که با استفاده از حقه‌های خطای دید، فضایی خارق العاده ساخته می‌شود. در این سبک، همه چیز مخالف جاذبه قرار داده می‌شود و سقف به کف و کف به سقف تبدیل می‌شود. این سبک معماری در برخی کشور‌ها مثل لهستان، تایلند، ترکیه و ایران پیاده شده است و جاذبه‌ای برای گردشگران و علاقه‌مندان به هنر و عکاسی است. خانه وارونه در مشهد یکی از خانه‌های وارونه موجود در ایران است که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

آدرس خانه وارونه مشهد

خانه وارونه مشهد در مجتمع تجاری و گردشگری الماس شرق قرار دارد. برای رسیدن به خانه وارونه الماس مشهد می‌توانید از خطوط اتوبوسرانی مشهد یا تاکسی استفاده کنید. همچنین می‌توانید با خودرو شخصی به آنجا بروید و از پارکینگ رایگان مجتمع استفاده کنید. برای اینکه با ماشین به مجتمع تجاری الماس شرق مشهد برسید، می‌توانید از چندین مسیر استفاده کنید:

  • مسیر اول: از بزرگراه امام علی به سمت میدان سپاد حرکت کنید و سپس از بلوار خیام شمالی به سمت منطقه گردشگری سپاد بروید. در انتهای بلوار خیام شمالی، مجتمع الماس شرق قرار دارد.
  • مسیر دوم: از بزرگراه آزادی به سمت بلوار وکیل آباد حرکت کنید و سپس از خیابان بهارستان به سمت منطقه گردشگری سپاد بروید. در خیابان بهارستان چهارم، مجتمع الماس شرق قرار دارد.

همچنین نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مجتمع گردشگری، ایستگاه مترو خیام است. شما می‌توانید بعد از رسیدن به این ایستگاه با تاکسی یا اتوبوس خودتان را به مجتمع گردشگری الماس شرق برسانید. خانه وارونه الماس مشهد در طبقه منفی یک مجتمع قرار دارد و از ورودی 2 مجتمع الماس شرق سریعتر به این مکان می‌رسید.

خانه وارونه مشهد

امکانات مجتمع گردشگری الماس شرق

مجتمع گردشگری الماس شرق مشهد امکانات رفاهی و تفریحی متنوع و جذاب دیگری هم دارد که می‌توانید همراه خانواده از آن‌ها استفاده کنید و لذت ببرید. برای نمونه می‌توان به شهربازی سرپوشیده با دستگاه‌های مختلف و هیجان‌انگیز اشاره کرد که می‌تواند اوقات خوشی برای شما و فرزندانتان بسازد. یکی دیگر از این امکانات سینمای پنج بعدی است که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، تجربه‌ای واقع‌گرایانه و هولناک را به شما ارائه می‌دهد.

همچنین می‌توانید در کافی شاپ و رستوران‌های موجود در این پاساژ از غذا‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های سرد و گرم لذت ببرید. امکانات دیگری مانند نمازخانه، آکواریوم، عکاسخانه سنتی، سالن بولینگ و … نیز در این مجتمع تفریحی موجود است که به افزایش رفاه حال شما کمک می‌کند.

آدرس خانه وارونه مشهد: مشهد، انتهای خیام شمالی، مجتمع الماس شرق، ورودی 2، طبقه منفی یک

بازدید از خانه وارونه مشهد

اگر شما هم از علاقه مندان به هنر معماری و عکاسی فانتزی هستید و دوست دارید با راه رفتن روی سقف و دیوار‌های خانه، وارونه دیدن اطرأفتان را تجربه کنید و عکس‌های عجیب و غریب بگیرید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از خانه وارونه در مشهد بازدید کنید. ساعت کاری خانه وارونه مشهد از 12 ظهر آغاز می‌شود و تا 21 شب ادامه دارد.

بلیط خانه وارونه مشهد

برای اطلاع از نحوه خرید بلیط و هزینه ورودی خانه وارونه مشهد می‌توانید با شماره تلفن مسئول مربوطه این جاذبه تماس بگیرید. آخرین قیمت بلیط خانه وارونه مشهد برای هر نفر ۱۵ هزار تومان بوده است.

شماره خانه وارونه مشهد: 05137113111 – 09156895619

خانه وارونه مشهد

16 دیدگاه برای “خانه وارونه مشهد، عجایب وارونگی در دل شهر

    1. نفرین آمون بر آنها. نمیگند تحریک می‌کنه باعث حرکت میشه خانم فقط باید بشینه خونه. آشپزی. و زایمان و آشپزی و دوباره زایمان هی آشپزی هی زایمان اون وقت. نفرین آمون. با تحریک و حرکت نمیشه 😂😂😂😂😂😂

    2. مغزهای کوچک زنگ‌زده بین زن و مرد تفاوت قایل میشه و حجاب رو درک نمیکنه،متاسفانه

  1. بابا کابینت را زیرش را یه کفپوش پلاستیکی چسبوندن یه چندتا چیز چسبوندن زیرش. اونم که رو دیوار هست. با. یه قاب. که به دیوار متصل هست. و اینا روش دراز کشیدن. یا لباس مخصوص گذاشتن رو دیوار. که آدم می‌ره داخل لباس آویزون میمونه. بابا قصر یخی می‌سازند. میرن داخلش. خونه رویای میسازن مثل خونه شکلاتی بعد میگن عجیب این وارونه از مود افتاده لؤس شده یا خونه ها که داخل انیمیشین ها هست مثل همون بسازند و چیزا دیگه

  2. بعصی نظرات واقعا انسان را عمگین می‌کند….چرا برای تبلیغ از تصاویر زن استفاده کرده اید ..چرا و چرا ..من بعنوان یک ایرانی نمی دانستم که ۶۰ سال پیش ارتش ایران چتر باز زن داشته .وقتی فهمیدم ..یک لحظه غرور تمام وجودم را گرفت ….آهای آقا..آهای خانم …هزاره سوم است ..زنان رفتن به فضا ..زنان مدال‌های طلا درو کردن …ولی ما…..زن.مرد ..مرد.زن

  3. الکیه بابا چرا لباس قرمزه اون زن همون‌جوری صاف مونده خب ب هر حال برعکس شده معلق شدن اینجوری نیستش ک با کامپیوتر درسش کردن

  4. من رفتم پارسال تازه اون موقع ورودیش رایگان بود ازمون عکاسی کردن کمه کمش ۴۰۰ در اومد عکساش خیلی گرونه و اینکه عکاسی با دوربین خودت ممنوعه
    من ک باحاش حال نکردم
    برای ژست گرفتن هم هیچ ایده ای نداشتن

  5. تورفتی ک داری حرف میزنی اصلا هم اینطور ک میگی نیست اطلاعات بلد نیستی نده اطلاعات غلط چرا میدی من رفتم تمام وسایلا ب سقف اویزونه و تو عکاسی ک اونا ازت عکس میگیرن اینجوری وارونه دیده میشه وگرنه همه چیز عادیه ….لطفا اگه چیزی بلد نیستین نگین بهم دیگ یا اطلاعات غلط بدین ک چی مجبور ک نیستی 😐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هتل های قشم دارای استخر تجربه اقامتی دلچسب

چهارشنبه 5 مهر 1402
شاید پیش آمده باشد که بخواهید برای سفر و گردشگری هایتان اقامتگاه خوب و همراه با امکانات پیدا کنید.  پیدا […]
هتل های قشم دارای استخر

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس