هتل های نزدیک بازار ستاره قشم

قشم بزرگترین جزیره ایران است که در آن مراکز خرید بسیار متنوعی فعالیت می‌کنند. بازار ستاره قشم یکی از مراکز خرید قشم است که مسافران فرصت خرید انواع مختلف وسایل را در آن دارند و در واقع می‌توانند تمامی نیازهای خود را در این بازار برآورده کنند. قیمت مناسب و همچنین دسترسی آسان به مراکز خرید قشم، موجب محبوبیت هتل‌ های نزدیک به این بازارها در میان گردشگران شده است.

در ادامه این مطلب با شماییم تا به معرفی بهترین هتل های قشم نزدیک بازار ستاره بپردازیم و اطلاعات جامعی را در مورد امکانات و موقعیت آن‌ها نسبت به مراکز مهم قشم ارائه دهیم. اگر شما نیز در سفر به قشم قصد خرید از بازار ستاره قشم را دارید با ما در این این مقاله از سایت های هتل همراه شوید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

هتل های نزدیک بازار ستاره قشم

هتل ریحان قشم

هتل ریحان از هتل‌های نوساز و زیبای جزیره قشم بوده که در چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، نبش کوچه سینا 5 واقع شده است. این موضوع موجب شده هتل ریحان یکی از محبوب‌ترین هتل‌های سه ستاره جزیره محسوب شود. اکثر اتاق‌های این هتل چشم‌انداز زیبایی رو به دریا داشته و هر مسافری را مجذوب  موقعیت بی‌نظیر خود می‌کند.

علاوه‌براین، نزدیکی به مکان‌های دیدنی و مراکز خرید نظیر بازار ستاره نیز از مزایای هتل ریحان به‌شمار می‌آیند. درواقع این هتل در فاصله 946 متری بازار ستاره قشم قرار دارد و کمتر از ده دقیقه پیاده‌روی از این هتل نیاز است که از این مرکز خرید بازدید کنید.

از امکانات و خدماتی که هتل ریحان قشم به مسافرین خود ارائه می‌دهد، می‌توان به آسانسور، نمازخانه، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، تلویزیون در لابی، سالن صبحانه‌خوری، اینترنت در اتاق‌ها و لابی، اتاق چمدان، آژانس مسافرتی، خدمات باربری، ترانسفر استقبال رایگان، خدمات تور و لاندری اشاره کرد.

فاصله هتل ریحان تا مراکز مهم قشم

هتل ریحان که از هتل های نزدیک بازار ستاره قشم قرار دارد، علاوه بر این بازار به سایر مراکز مهم جزیره نیز نزدیک است.

هتل ریحان قشم

هتل دیانا پلاس قشم

هتل دیانا پلاس قشم یکی از هتل‌های زیبا و منحصربه‌فرد این جزیره بوده که در بلوار آزادگان، نبش میدان شهدا احداث شده است. هتل دیانا پلاس قشم یکی از هتل‌های زیبا و منحصربه‌فرد این جزیره است که اقامت در آن بسیار اقتصادی بوده و در میان سایر هتل‌های قشم به دلیل کم هزینه بودن اقامت در آن، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

اگر در این هتل اقامت داشته باشید، تنها با 20 دقیقه پیاده‌روی یا 5 دقیقه رانندگی به بازار ستاره قشم دسترسی خواهید داشت چرا که هتل دیانا در فاصله 1 کیلومتر و 943 متری این بازار واقع شده است.

از امکانات هتل دیانا پلاس می‌توان به آسانسور، رستوران، کافی‌شاپ، صندوق امانات، سالن صبحانه‌خوری، تاکسی سرویس، لابی، روم سرویس، سالن بیلیارد، پارکینگ رایگان، لاندری، تلویزیون در لابی و اتاق چمدان اشاره کرد.

فاصله هتل دیانا پلاس با مراکز مهم قشم

هتل دیانا در فاصله نزدیکی با دیگر مراکز خرید و جاهای دیدنی قشم قرار گرفته که عبارتند از:

  • فاصله تا پارک زیتون قشم: 6.237 کیلومتر
  • فاصله تا بازار سنتی قدیم: 1.251 کیلومتر
  • فاصله تا غار نمکدان: 838 متر
  • فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها: 1.482 کیلومتر
هتل دیانا پلاس قشم

هتل ماریانا 2 قشم

این هتل در بلوار ولیعصر، خیابان خلیج فارس واقع شده و با فاصله 906 متری از مرکز خرید ستاره قشم، از نزدیک‌ترین هتل‌ها به این بازار محسوب می‌شود. هتل ماریانا امکانات و خدماتی نظیر چایخانه سنتی، رستوران در فضای باز، کافی‌شاپ، نمازخانه، آسانسور، سالن صبحانه‌خوری، تلویزیون در لابی، اتاق چمدان، روم سرویس، خدمات تور، سرو ناهار در اتاق، اینترنت رایگان و غیره ارائه می‌دهد. ویو اتاق‌ها در این هتل رو به دریا بوده و کارکنان آن مسلط به زبان انگلیسی هستند. جاذبه‌های گردشگری نظیر مجتمع تجاری سیتی سنتر، پارک زیتون و غار نمکدان قشم در نزدیکی هتل ماریانا 2 قرار گرفته‌اند.

فاصله هتل مارینا 2 با مراکز مهم قشم

این هتل نیز در فاصله‌های ذکر شده با دیگر مراکز مهم جزیره قشم واقع شده است.

  • فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: 1.339 کیلومتر
  • فاصله تا بازار سنتی قدیم: 2.491 کیلومتر
  • فاصله تا پارک زیتون: 7.975 کیلومتر
  • فاصله تا قلعه پرتغالی‌ قشم: 1.974 کیلومتر

هتل آرام قشم

هتل سه ستاره آرام از هتل های نزدیک بازار ستاره قشم است که در بلوار ولیعصر، نرسیده به چهارراه پروین، کوچه رضوان، قرار دارد. این هتل در فاصله 960 متری بازار ستاره، واقع شده و با یک پیاده‌روی 10 دقیقه‌ای به آن خواهید رسید.

از مهمترین خدمات و امکانات هتل آرام قشم می‌توان به صندوق امانات، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، آسانسور، تلویزیون در لابی، اینترنت رایگان و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. پرسنل این هتل نیز به زبان انگلیسی مسلط بوده و پذیرای مهمانان خارجی هستند.

فاصله هتل آرام با مراکز مهم قشم

هتل آرام یکی از هتل‌ های نزدیک بازار ستاره قشم و مراکز تفریحی و خرید این جزیره بوده و لحظاتی شاد و پرهیجان را برای مسافرین خود فراهم می‌کند. این مراکز عبارتند از:

  • فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: 1.358 کیلومتر
  • فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها: 1.650 کیلومتر
  • فاصله تا بازار سنتی قدیم: 1.401 کیلومتر
  • فاصله تا میدان امام قلی خان: 950 متر
هتل آرام کیش

هتل رویال قشم

این هتل که از هتل های نزدیک بازار ستاره قشم است که در چهارراه پردیس و خیابان فلسطین واقع شده و دارای اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی و همچنین چشم‌اندازی زیبا و دسترسی آسان به خلیج فارس و مراکز خرید و مکان‌های دیدنی این جزیره است. باتوجه به فاصله 665 متری هتل رویال قشم با بازار ستاره، این هتل نزدیکترین مجموعه اقامتی به این بازار محسوب می‌شود و با کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی شما به این مرکز خرید خواهید رسید.

از امکانات هتل رویال می‌توان روم سرویس، کمد لباس، مبلمان، صبحانه، تلفن در اتاق، شبکه پخش فیلم، مینی بار با هزینه، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی و تلویزیون را نام برد.

فاصله هتل رویال با مراکز مهم قشم

هتل رویال با توجه موقعیت جغرافیایی مناسب خود به دیگر مراکز و مکان‌های مهمی دسترسی داشته و فاصله هتل تا این مراکز به قرار زیر است:

  • فاصله تا قلعه پرتغالی‌های قشم: 1.41 کیلومتر
  • فاصله تا بازار سنتی قدیم: 1.626 کیلومتر
  • فاصله تا میدان امام قلی خان: 1.731 کیلومتر
  • فاصله تا مجتمع تجاری خلیج فارس: 2.3 کیلومتر
  • فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: 2.4 کیلومتر
هتل رویال قشم
هتل رویال قشم

نتیجه‌گیری

ما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از هتل ‌های نزدیک بازار ستاره قشم را به همراه خدمات و امکانات آن‌ها معرفی کنیم تا شما بتوانید برای اقامت در قشم و نزدیک بازار ستاره، با آگاهی کامل انتخاب کنید. های هتل با ارائه خدمات رزرو هتل در قشم و سایر شهرهای کشور نظیر بهترین هتل های قشم کار شما را آسان کرده و در زمان کمی قادر خواهید بود که بهترین هتل را در مکانی که تمایل دارید رزرو کنید. برای آشنایی با سایر هتل های نزدیک بازار ستاره قشم و امکانات آن‌ها با کارشناسان ما در سایت های هتل در ارتباط باشید.

سوالات متداول

بازار ستاره قشم در کجا قرار دارد؟

این بازار معروف در محله آزادگان، بلوار ولیعصر، خیابان تختی واقع شده است.

هتل های نزدیک بازار ستاره قشم کدامند؟

هتل آرام، هتل ریحان، هتل دیانا، هتل مارینا 2، هتل رویال، هتل بهشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس