معرفی جم سنتر نیاوران تهران

جم سنتر تهران پاساژی بوده که برای نیازهای مادران و کودکان ساخته شده است. این پاساژ در خیابان جماران قرار دارد و از بخش‌های مختلفی مانند فروشگاه‌ها، آرایشگاه تخصصی کودک، سینما کودک، کافه کودک، فودکورت و… تشکیل شده است. همچنین در اطراف پاساژ جم سنتر مراکز دیدنی بسیاری مانند کاخ نیاوران، بوستان نیاوران و… قرار دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز دیدن نمایید. از امکانات رفاهی پاساژ جم سنتر می‌توان به داروخانه، آژانس خدمات مهاجرتی، خیاطی، کارواش، دندانپزشکی و… اشاره کرد.

مسیر دسترسی به جم سنتر نیاوران

برای دسترسی به مجموعه جم سنتر می‌توانید از ماشین شخصی یا مترو استفاده نمایید. اگر می‌خواهید با ماشین شخصی به این مرکز خرید بروید، ابتدا باید خود را به میدان تجریش برسانید، سپس وارد خیابان شهید باهنر شوید و آن را ادامه دهید تا به خیابان جماران برسید. در نتیجه مرکز خرید جم سنتر را در این خیابان مشاهده خواهید کرد. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مجموعه، ایستگاه خط 1 مترو کهریزک-تجریش است. این ایستگاه در 3 کیلومتری جم سنتر واقع شده که می‌توانید با تاکسی یا اتوبوس‌های جماران خود را به مرکز خرید برسانید.

آدرس جم سنتر نیاوران

تهران، خیابان نیاوران، خیابان جماران (روی نقشه)

معرفی جم سنتر نیاوران

مرکز خرید جم سنتر نیاوران پاساژی بسیار مدرن و به‌روز است که به علت نزدیکی به نیاوران و تجریش طرفداران بسیاری دارد. این مجتمع اداری و تجاری در سال 1390 به مساحت 3.100 احداث شد و در تابستان سال 1397 به بهره‌داری رسید. جالب است بدانید که نام جم سنتر از کلمه جماران الهام گرفته شده است. این پاساژ 15 طبقه دارد و پارکینگ طبقاتی آن تا هزار خودرو را در خود جای می‌دهد.

جم سنتر به پاساژ مادر و کودک شناخته می‌شود که با هدف آرامش و آسایش مادران و کودکان ساخته شده و با امکانات تفریحی متنوع و رفاهی خود، بسیاری از بانوان را به بازدید از پاساژ جذب کرده است. در این مرکز خرید طلا و جواهرات، اکسسوری و نقره، فرش و تابلو فرش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم سیسمونی، کیف و کفش، انواع پوشاک کودک و بزرگسالان و… به فروش می‌رسد.

بخش های مختلف جم سنتر نیاوران

مرکز خرید جم سنتر تهران به‌ دلیل مساحت وسیعی که دارد، بخش‌های بسیار جذاب و کاربردی را در خود جای داده که عبارتند از:

فروشگاه ها

اکثر مغازه‌ها و فروشگاه‌های این پاساژ برای مادران و کودکان اختصاص یافته است. فروشگاه‌های بسیاری در زمینه سیسمونی، اسباب‌بازی، ست لباس‌های مادر فرزندی در این پاساژ وجود دارد. در جم سنتر فروشگاهی به نام خانواده باهوش من در طبقه اول قرار دارد که به فروش اسباب بازی می‌پردازد و علاوه‌بر کودکان، بزرگسالان را نیز به وجد می‌آورد.

در کنار این فروشگاه، مغازه پارتی شاپ قرار گرفته است که تجهیزات مربوط به جشن تولد را به فروش می‌رساند. از فروشگاه‌های دیگر جم سنتر می‌توان به خانه شکلات میتا کیش، استودیو گل ژالان، ام‌تی اکسسوری، دکتر کنگ، تاتی کیدز، جواهر مادر و کودک نانا گالری، رزمینا، ریکالاکو، سیلور گالری، دیاموند، مونا زورا، کارامل و مموری لایف اشاره کرد که در طبقه همکف قرار دارند.

آرایشگاه تخصصی کودک

آرایشگاه تخصصی کودک در طبقه همکف مرکز خرید جم سنتر نیاوران قرار دارد که در آن براساس اصول روانشناسی کودک با فرزندان شما رفتار می‌کنند. به این معنی که در این آرایشگاه صندلی‌هایی به شکل ماشین و عروسک قرار دارد و کودکان با نشستن روی آن‌ها و تماشا کردن انیمیشن‌های جذاب، به‌طور هم‌زمان موهایشان مرتب می‌شود و در نتیجه در کاهش بهانه‌گیری آن‌ها بسیار تاثیر می‌گذارد و در آخر نیز به کودک هدیه‌ای می‌دهند.

در کنار این بخش، آتلیه‌ای مستقر شده است که پس از اصلاح مو کودک شما در صورت تمایل می‌توانید عکسی به یادگاری ثبت نمایید. این آرایشگاه به علت محیط جذاب و برخورد اصولی پرسنل، بسیاری از مادران کوتاهی اولیه موهای فرزند خود را در این آرایشگاه انجام می‌دهند که عکسی از قبل و بعد از کودک به شما داده می‌شود.

سینما کودک

سینما کودک جم سنتر در طبقه دوم قرار دارد که به صورت تخصصی در زمینه کودکان فعالیت می‌کند و با نام سینما کندو شناخته می‌شود. در سینما کندو جدیدترین کارتون‌های روز دنیا بخش می‌شود که علاوه‌بر کودکان، برای بزرگسالان نیز جذابیت بسیاری دارد. در مجموعه کندو، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 98 نفر، سالن برای برگزاری جشن تولد، مهد کودک و شهربازی نیز وجود دارد.

شهر مشاغل کودک

جابزی یا شهر مشاغل کودک در طبقه اول این پاساژ قرار دارد که به عنوان مکان تفریحی کودکان فعالیت می‌کند. در شهر مشاغل اتاق‌های مختلفی وجود دارد که در هر کدام از آن‌ها مشاغلی را برای کودکان فراهم کرده‌اند. از اتاق‌های این بخش می‌توان به اتاق نقاشی، اتاق خاله بازی، جاده ماشین سواری، اتاق شن بازی، باغبانی، آشپزی، نجاری، پمپ بنزین، بیمارستان و پلیس اشاره کرد که تجربه و خاطره لذت‌بخشی را برای کودکان ایجاد می‌کنند.

کافه کودک جم سنتر

کافه کودک مرکز خرید جم سنتر نیاوران مکانی جذاب و دیدنی برای کودکان محسوب می‌شود که در کم‌تر جایی می‌توانید مانند آن را مشاهده کنید. در این کافه منو متفاوتی وجود دارد که برای فرزندان شما طراحی شده است. در نتیجه کودکان می‌توانند انواع نوشیدنی و غذاهای مخصوص خود را سفارش دهند و میل کنند.

سالن ورزشی

سالن ورزشی لوکس و مدرن مجموعه جم سنتر در طبقه 12 قرار گرفته است. این مجموعه شامل رختشوی‌خانه، آرایشگاه، وان شیر، آبشار یخ، لاکرهای وی‌آی‌پی، دو سالن مجهز اسپا، جکوزی، سونا بخار، سونا خشک، حمام ترکی، سالن اختصاصی کراس فیت، کلاس TRX  و بدن‌سازی می‌شود.

هایپرمارکت

هایپرمارکت جم سنتر در طبقه منفی یک این مجموعه قرار دارد که برای خرید روزانه بسیار مناسب است. در این هایپرمارکت می‌توانید انواع تنقلات، انواع روغن، گوشت تازه و یخ زده، لبنیات، صیفی‌جات، سبزیجات تازه، میوه‌ها و غذاهای آماده را پیدا کنید.

رستوران و فودکورت در جم سنتر نیاوران

در مرکز خرید جم سنتر نیاوران انواع رستوران و فودکورت وجود دارد که می‌توانید غذاهای ایرانی و بین‌المللی را سفارش دهید. از رستوران و فودکورت مجموعه جم سنتر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رستوران مامونیا: رستوران مامونیا در طبقه 15 جم سنتر قرار دارد که به صورت روف گاردن و سرپوشیده است. در این رستوران می‌توانید انواع نوشیدنی، غذاهای اصلی، کباب، سوپ، پیش غذا، غذاهای ایرانی، مراکشی و عربی را سفارش دهید.
  • رستوران کانکا: رستوران کانکا، رستوران ترکی است که در طبقه 15 این مجموعه قرار دارد. در این رستوران غذاهای فرنگی، ایرانی، ترکی، دسر، سالاد، پاستا، برگر، غذاهای برنجی، غذاهای ترکی، استیک و انواع کباب سرو می‌شود.
  • فودکورت: فودکورت جم سنتر در طبقه دوم قرار دارد که انواع قهوه و نوشیدنی، فست‌فود، غذاهای دریایی، غذاهای آسیایی، غذاهای ایرانی و عربی با کیفیت عالی وجود دارد که می‌توانید سفارش دهید.
  • بستنی میو: بستنی میو در طبقه همکف جم سنتر قرار دارد که اولین بستنی فروشی اورگانیک در سطح تهران محسوب می‌شود که می‌توانید انواع کیک و بستنی‌های خشمزه را امتحان کنید.
  • کافه دونات: کافه دونات در طبقه 12 این مجموعه قرار دارد که می‌توانید انواع دونات‌های بی‌نظیر را همراه با دمنوش و نوشیدنی‌های کافئین‌دار سفارش دهید.

امکانات رفاهی جم سنتر نیاوران

مجموعه جم سنتر از امکانات رفاهی بسیارخوبی برخودار است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارکینگ اختصاصی رایگان
  • کارواش
  • کلینیک خودرو
  • داروخانه
  • پله‌برقی
  • آسانسور
  • فودکورت
  • رستوران
  • آژانس خدمات مهاجرتی
  • دندانپزشکی
  • سالن زیبایی بانوان
  • آرایشگاه مردانه
  • سالن ورزشی اکسیژن پرو
  • مهد کودک

لازم به ذکر است که در کارواش و کلینیک خودرو جم سنتر، خدماتی مانند رفع ترک و خوردگی، سرویس روغن، کاور، پولیش، واکس، توشویی و روشویی ارائه می‌شود.

جاهای دیدنی اطراف جم سنتر نیاوران

در اطراف جم سنتر جاهای دیدنی بسیاری وجود دارد که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. از جاهای دیدنی اطراف جم سنتر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاخ نیاوران تهران

کاخ نیاوران در میدان شهید باهنر تهران قرار دارد که فاصله آن تا جم سنتر تنها 1.5 کیلومتر است. این کاخ در گذشته محلی برای اقامت خانواده پهلوی بوده که اکنون به موزه تاریخی تبدیل شده است. معماری کاخ نیاوران از کاشی‌کاری، آینه‌کاری و گچ‌بری‌های زیبایی بوده که ظروف تزئینی گران‌بها، تابلوهای هنرمندان و فرش‌های دست‌باف ارزشمند در این کاخ به یادگار نگهداری می‌شود. ساعت بازدید از این موزه در نیمه اول سال از 9 صبح تا 7 شب، نیمه دوم سال از 8 صبح تا 5 عصر است.

بوستان نیاوران

بوستان نیاوران نیز در انتهای شمالی خیابان پاسداران واقع شده است که 1.6 کیلومتر با مجموعه جم سنتر فاصله دارد. این بوستان در سال 1348 به سبک باغ‌های سنتی ایران ساخته شد که درختی با قدمت 150 سال در آن خودنمایی می‌کند.

بوستان نیاوران حدود 62.000 مترمربع مساحت دارد که بخش‌های مختلف آن با آب‌نما و چمن و گل تزئین شده است. از امکانات تفریحی و رفاهی این پارک می‌توان به فضا بازی کودکان، نمازخانه، آمفی تئاتر، کتابخانه، باشگاه تیراندازی، میزهای شطرنج و تنیس روی میز، وسایل بازی و آلاچیق اشاره کرد. ساعت بازدید از این پارک به صورت شبانه‌روزی است.

موزه طبیعت و حیات وحش دارآباد

موزه طبیعت و حیات وحش دارآباد در خیابان دارآباد واقع شده است که حدود 3.5 کیلومتر با مجموعه جم سنتر فاصله دارد. موزه طبیعت و حیات‌وحش دارآباد جامع‌ترین گونه‌های حیات‌وحش و طبیعی را در خود جای داده که مساحت آن 12.000 مترمربع است. در این موزه 165 گونه پرندگان و 8.000 گونه گیاهی نگهداری می‌شود. از امکانات رفاهی موزه طبیعت و حیات وحش می‌توان به دامپزشکی و فروشگاه حیوانات، سالن آمفی تئاتر، سینما روباز، سینما 6 بعدی و کتابخانه تخصصی اشاره کرد. ساعت بازدید از این موزه در نیمه اول سال از 8 صبح تا 8 شب، نیمه دوم سال از 8 صبح تا 6 عصر است.

هیومن پارک

هیومن پارک در خیابان دارآباد و بخشی از موزه حیات‌وحش دارآباد قرار گرفته است که 3.5 کیلومتر با مجموعه جم سنتر فاصله دارد. این پارک برای گروه سنتی کودکان بسیار مناسب و از تفریحات هیجان‌انگیز محسوب می‌شود. در واقع هیومن پارک یک شهربازی است که به موضوع آناتومی بدن انسان می‌پردازد و در نتیجه برای کودکان بسیار آموزنده خواهد بود.

در این مجموعه تمام اندام‌های درونی و بیرونی انسان به صورت مولاژ قابل لمس است. کودکان در ابتدا ماجراجویی خود، وارد گوش انسان می‌شوند و از بخش‌های مختلف بدن مانند معده، کلیه، قلب، ریه، بینی، چشم، مغز عبور می‌کنند و سپس از روده خارج می‌شوند.

هتل های تهران نزدیک به جم سنتر نیاوران

در حوالی مرکز خرید جم سنتر نیاوران هتل‌هایی قرار گرفته‌اند که برای افرادی که از جاهای نسبتاً دوری به تهران آمده‌اند انتخاب مناسبی محسوب می‌شوند. هتل‌ های تهران نزدیک به مجموعه جم سنتر را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

نام هتلفاصله تا مجموعه جم سنتر
هتل ویستریا تهران6.68 کیلومتر
هتل آپارتمان سپهر تهران6.78 کیلومتر
هتل آپارتمان مدیا تهران9.49 کیلومتر
هتل دیاموند تهران9.70 کیلومتر
هتل پاریز تهران10.10 کیلومتر
هتل آپارتمان طوبی تهران10.26 کیلومتر
هتل پارسیان استقلال تهران11.90 کیلومتر
هتل اوین تهران12.14 کیلومتر

سوالات متداول

ساعت بازدید از جم سنتر چگونه است؟

ساعت بازدید از این مجموعه از 9 صبح تا 11 شب است.

جم سنتر چه امکاناتی دارد؟

از امکانات جم سنتر می‌توان به رستوران، دندانپزشکی، داروخانه، پارکینگ، مهد کودک، سالن زیبایی مردانه و زنانه و… اشاره کرد.

جم سنتر در کجای تهران قرار دارد؟

این پاساژ در خیابان نیاوران، خیابان جماران واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آشنایی با مجتمع تجاری آوا سنتر تهران

شنبه 28 بهمن 1402
مرکز خرید آوا سنتر تهران در اقدسیه تهران واقع شده است که به عنوان مجتمع تفریحی، فرهنگی و تجاری شناخته […]
مرکز خرید آوا سنتر تهران

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس