تجربه ای دل انگیز در رستوران هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش، از هتل های 5 ستاره کیش است که با افتتاح در سال 1400، به جمع هتل‌های لوکس این جزیره پیوست. این هتل به دلیل موقعیت مکانی خود دسترسی آسانی به ساحل، بازارها، مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری کیش دارد. ترانسفر فرودگاهی و صبحانه این هتل رایگان هستند. این هتل 15 طبقه‌ای 233 اتاق دارد. مهمانان هتل پالاس می‌توانند از خدماتی مانند صبحانه بوفه، خدمات پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات بلیط هواپیما و تور نیز بهره‌مند شوند.

آدرس هتل پالاس کیش

كيش، مابین میدان سیری و میدان داریوش

رستوران هتل پالاس کیش

معرفی رستوران هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش دارای یک رستوران بزرگ و مجلل به نام رستوران پالاس است که در طبقه همکف هتل واقع شده است. این رستوران با ظرفیت 250 نفر، در سه وعده صبحانه، ناهار و شام از مهمانان هتل و همچنین افراد غیرمقیم هتل پذیرایی می‌کند. فضای داخلی رستوران هتل پالاس کیش بسیار شیک و مجلل است. استفاده از رنگ‌های طلایی و قهوه‌ای، در کنار لوسترهای کریستالی و آینه‌های قدی، فضایی لوکس و چشم‌نواز را خلق کرده است. میزها با فاصله مناسب از یکدیگر چیده شده‌اند تا مهمانان بتوانند در آرامش کامل از صرف غذا لذت ببرند. صندلی‌های رستوران بسیار راحت بوده و با دکوراسیون کلی رستوران هماهنگی دارند.

علاوه بر این، رستوران پالاس منوی مخصوصی برای کودکان نیز دارد که شامل غذاهای ساده و خوشمزه مانند کتلت، مرغ سوخاری، ماکارونی و… است. قیمت غذاهای رستوران پالاس با توجه به کیفیت و تنوع آن‌ها، متغیر است. البته، قیمت برخی از غذاهای دریایی و غذاهای ویژه رستوران کمی بالا است. در رستوران پالاس موسیقی زنده نیز برگزار می‌شود.

منوی رستوران پالاس کیش

منوی رستوران پالاس کیش بسیار متنوع و شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود است. در این منو می‌توانید غذاهای سنتی ایرانی مانند قرمه‌سبزی، کباب کوبیده، باقالی‌پلو، چلوکباب و… را بیابید. همچنین، اگر به دنبال غذاهای فرنگی هستید، می‌توانید از پاستا، استیک، پیتزا و… سفارش دهید. غذاهای دریایی رستوران پالاس نیز بسیار محبوب هستند و با استفاده از مواد اولیه تازه تهیه می‌شوند. طعم و مزه غذاها بی‌نظیر است و به وضوح می‌توان تازگی و کیفیت مواد اولیه را در آن‌ها حس کرد.

معرفی رستوران هتل پالاس کیش

کافی شاپ هتل پالاس کیش

کافی شاپ هتل پالاس با فضایی دنج و آرامش‌بخش و منویی متنوع انتخابی عالی برای استراحت و دورهمی در قلب هتل پالاس کیش است. اگر به دنبال مکانی هستید که در آن بتوانید از طعم بی‌نظیر قهوه و دسرهای لذیذ لذت ببرید، کافی شاپ هتل پالاس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این کافی شاپ می‌توانید در کنار دوستان خود از صرف نوشیدنی و غذاهای خوشمزه لذت ببرید و اوقات خوشی را با هم سپری کنید. کافی شاپ هتل پالاس در تمام طول روز از 8 صبح تا 12 شب به مهمانان خود خدمات ارائه می‌دهد. قیمت‌ها در کافی شاپ هتل پالاس نسبتاً بالا است.

رزرو هتل پالاس کیش از های هتل

پیشنهاد می‌کنیم اقامت خود را در جزیره زیبای کیش، در یکی از بهترین هتل‌های کیش، مانند هتل پالاس نیز بگذرانید. برای رزرو هتل کیش می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی 24 ساعته های هتل، اتاق مدنظر خود را انتخاب کنید و اقامتی لوکس را تجربه کنید و طعم غذاهای متنوع رستوران هتل پالاس کیش را بچشید.

سوالات متداول

قیمت غذاهای رستوران هتل پالاس کیش چقدر است؟

غذاهای این رستوران به دلیل کیفیت بالا و منوی غذایی متنوع، قیمت نسبتاً بالایی دارند.

ظرفیت رستوران هتل پالاس کیش چقدر است؟

رستوران هتل پالاس کیش ظرفیت 250 نفر را دارد.

رستوران هتل پالاس کیش در کدام طبقه هتل قرار دارد؟

در طبقه همکف هتل پالاس کیش می‌توانید به رستوران آن سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

می دونستی رستوران هتل ویدا کیش چه امکاناتی داره؟

چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
هتل ویدا کیش، از هتل های 5 ستاره کیش است که در سال 1396 در جزیره کیش به بهره‌برداری رسید. […]
هتل ویدا کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس