تجربه ای هیجان انگیز در مرتفع ترین رستوران‌ های هتل چمران شیراز

هتل چمران از هتل های پنج ستاره شیراز برای استراحت و لذت‌بردن از طعم غذاهای متنوع ایرانی، سنتی و فرنگی مکانی بسیار محبوب به‌شمار می‌رود. این هتل لوکس و مدرن در سال 1389 افتتاح‌ شد و دارای 30 طبقه است، هتل چمران جز مرتفع‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های شیراز است.

این هتل دارای 6 رستوران و دو کافی‌شاپ است که هر کدام از آن‌ها غذاهای متفاوتی را سرو می‌کنند. همچنین از نظر معماری داخلی نیز می‌توانید رستوران‌هایی با سبک سنتی، ایتالیایی و ایرانی را انتخاب کنید.

آدرس هتل چمران شیراز

شيراز، بلوار چمران

لیست رستوران‌های هتل چمران شیراز

یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این هتل، رستوران‌های آن عنوان می باشد. اسامی این رستوران‌ها عبارت‌اند از:

  • رستوران پانوراما
  • رستوران سنتی دیگ‌تو‌دیگ
  • رستوران ایتالیایی داوینچی
  • رستوران شاندیز
  • رستوران ملل
  • رستوران ویتوریا

هر کدام از این رستوران‌ها دکوراسیون و سبک و سیاق متفاوتی در طبخ غذا دارند که توانسته‌اند رضایت مهمانان این هتل را جلب کنند.

رستوران ملل هتل چمران شیراز

رستوران ملل با دکوراسیون مدرن و لوکس خود در طبقه سوم این هتل است و دو سالن شیک و یک بالکن دارد. در این رستوران بین‌المللی بوفه صبحانه با ظرفیت 300 نفر برای مهمانان هتل چمران شیراز به‌صورت رایگان در نظر گرفته‌شده است. این رستوران از ساعت 11 الی 24 خدمات صبحانه، ناهار و شام را به مهمانان ارائه می‌دهد.

ثبت خاطرات لذت‌بخش در رستوران ملل هتل چمران شیراز

رستوران شاندیز هتل چمران شیراز

این باغ رستوران در حیاط پشتی هتل چمران شیراز قرار دارد. برای صرف شام و ناهار می‌توانید در آلاچیق‌های این رستوران بنشینید. در رستوران شاندیز غذاهای ایرانی و سنتی برای مهمانان سرو می‌شوند. همچنین موسیقی زنده این رستوران در زمان شب به خاطره‌انگیز شدن سفر شما می‌افزاید. رستوران شاندیز هر روز از ساعت 12 الی 23 آماده خدمت‌رسانی به مهمانان است.

رستوران سنتی دیگ‌ تو‌ دیگ هتل چمران شیراز

این رستوران دارای فضای سنتی است که برای صرف شام و نهار پیشنهاد می‌شود. در این محیط آرام با معماری سنتی، غذاهای سنتی شیرازی و ایرانی با بهترین کیفیت برای مشتریان آماده می‌شوند. برای استفاده از خدمات این رستوران می‌توانید از ساعت 12 تا 23 در این محیط حضور داشته‌باشید.

رستوران پاناروما هتل چمران شیراز

رستوران پاناروما در طبقه 24 هتل چمران قرار دارد و منظره‌ای متفاوت از این شهر را نمایش می‌دهد. فضای داخلی رستوران پانوراما بسیار جذاب و مدرن است و در منوی آن انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی برای صرف صبحانه، ناهار و شام وجود دارند. موسیقی زنده یکی از ویژگی‌های جالب این رستوران است که طعم غذا را دلچسب‌تر می‌کند. ورودی این هتل از ساعت 7 الی 23 به روی مسافرین باز است.

رستوران ایتالیایی داوینچی هتل چمران شیراز

در طبقه 25 این هتل، رستوران ایتالیایی داوینچی قرار دارد. این رستوران برای دوست‌داران غذاهای ایتالیایی مانند پاستا، پیتزا، استیک و غیره گزینه مناسبی است. ویوی جذاب، طراحی داخلی منحصربه‌فرد و غذاهای متنوع فرنگی و ایتالیایی این رستوران همراه با موسیقی زنده، بدون شک رضایت هر مشتری را به خود جلب‌می‌کند. زمان کاری رستوران ایتالیایی داوینچی از ساعت 16 الی 24 است.

رستوران ویتوریا هتل چمران شیراز

این رستوران که به رستوران فست‌فود هتل چمران نیز شناخته‌می‌شود، در طبقه اول هتل قرار دارد. منوی فست‌فود رستوران ویتوریا از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار است. به‌همین‌دلیل، بسیاری از خانواده‌ها لژ خانوادگی رستوران ویتوریا را برای صرف ناهار و شام از ساعت 12 ظهر الی 24 شب انتخاب می‌کنند.

قیمت غذاهای رستوران هتل چمران شیراز

قیمت غذاها به دلیل تنوع بالای آن‌ها و همچنین تغییرات قیمت مواد اولیه متفاوت است. البته کیفیت غذاها و نوع آن‌ها نیز روی قیمت غذاها تاثیرگذار هستند. در حالت‌کلی، با توجه به کیفیت بالای غذاها، قیمت آن‌ها در رستوران‌های هتل چمران شیراز مناسب است.

منوی غذای رستوران‌های هتل چمران شیراز

در منوی رستوران‌های این هتل انواع غذاهای ایرانی، غذاهای سنتی شیراز، غذاهای بین‌المللی و فرنگی، دسر، پیش‌غذا و سالاد بار در نظر گرفته‌شده‌ است. همچنین غذاهای دریایی نیز از محبوب‌ترین و لذیذترین غذاهای موجود در منو رستوران‌های این مجموعه هستند.

در منوی شام و ناهار رستوران پاناروما 53 نوع غذای متنوع سرو می‌شود. همچنین بوفه صبحانه با منوی سرد و گرم از جمله خدمات رستوران ملل هتل چمران شیراز است که طرفداران بسیاری دارد.

کافی‌شاپ‌ های هتل چمران شیراز

هتل چمران دارای 2 کافه بسیار شیک و لوکس است که برای قرارهای کاری، دوستانه و خانوادگی محیطی دنج و مناسب است. کافی‌شاپ ایتالیایی این هتل در محوطه لابی قرار دارد و در این فضا با انواع فست‌فود، غذاهای ایتالیایی، نوشیدنی‌ها، شیرینی‌ها و بستنی‌ها از مهمانان پذیرایی می‌شود.

کافی‌شاپ چشم‌انداز نیز در طبقه 23 هتل چمران واقع است و دو سالن مجزا برای کافی‌شاپ و رستوران و یک تراس بزرگ دارد. این کافه با پخش موسیقی زنده در کنار سرو غذاها و دسرهای لذیذ و منظره تماشایی شهر شیراز، سفر گردشگران را برای آنان خاطره‌انگیز می‌کند. این کافه مدرن بین‌المللی از ساعت 16 الی 24 پذیرای مهمانان است.

فاصله هتل چمران به جاهای دیدنی شیراز

فاصله هتل چمران به برخی از جاهای دیدنی شیراز عبارت اند از:

سوالات متداول

آدرس هتل چمران شیراز کجاست؟

شيراز، بلوار چمران

در هتل چمران شیراز چند رستوران وجود دارد؟

6 رستوران به نام: رستوران پانوراما، رستوران سنتی دیگ‌تو‌دیگ، رستوران ایتالیایی داوینچی، رستوران شاندیز، رستوران ملل، رستوران ویتوریا

در منوی رستوران های هتل چمران شیراز چه غذاهایی سرو می شود؟

در منوی این رستوران‌ها انواع غذاهای دریایی، ایرانی، سنتی شیراز، ایتالیایی و بین‌المللی سرو می‌شوند.

مرتفع ترین رستوران هتل چمران شیراز در کدام طبقه است؟

رستوران ایتالیایی داوینچی هتل چمران در طبقه 25ام این هتل قرار دارد و دورنمایی از شهر شیراز را نمایش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برنامه سفر 7 روزه به چابهار

شنبه 21 بهمن 1402
اگر به دنبال یک پلن جذاب و برنامه سفر 7 روزه به چابهار هستید، باید بدانید که گزینه های زیادی […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس