رستوران هتل پرسپولیس شیراز + آدرس و منو قیمت

هتل پرسپولیس شیراز جز هتل‌های مدرن و منحصربه‌فرد شیراز برای اقامت مسافران است. این هتل در سال 1385 تاسیس و در سال 1397 مرمت و نوسازی‌ شد. و به دلیل خدمات و امکانات متنوع خود نام آن در لیست بهترین هتل‌ های 5 ستاره شیراز به‌چشم‌می‌خورد، همچنین هتل پرسپولیس با 7 طبقه و 104 واحد اقامتی از جمله با کیفیت ترین و لوکس ترین هتل‌ های شیراز است.

تنهاترین و بهترین رستوران‌ هتل پرسپولیس شیراز که محبوبیت بسیاری دارد، رستوران آپادانا است. این رستوران در طبقه همکف هتل قرار دارد و محلی مناسب برای سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی، فرنگی، سنتی، دریایی، پیش‌غذا و دسر است.

آدرس هتل پرسپولیس شیراز

 حد فاصل چهارراه حافظ به ميدان قائم (اطلسی) 

معرفی رستوران هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس شیراز یک رستوران به نام آپادانا دارد که از ظرفیت 300 نفره برخوردار است. برای صرف صبحانه، ناهار و شام در این رستوران باید به طبقه همکف هتل بروید و از منوی باز آن غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

کیفیت غذاها و تازگی آن‌ها سبب‌شده است که مسافران از خدمات این هتل رضایت کامل داشته‌باشند. طراحی داخلی این رستوران از سبک معماری سنتی ایرانی و تاریخی شیراز بهره‌گرفته‌شده است. ستون‌های بلند با نگاره‌های هخامنشی این رستوران یادآور گذشته باعظمت ایران است.

این رستوران دارای منویی از بهترین غذاهای ایرانی، بین‌المللی، غذاهای دریایی، بوفه اردور و دسرهای متفاوت است. برای صرف صبحانه می‌توانید از ساعت 07:00 الی 09:30، برای ناهار از 13:00 الی 15:30 و برای شام از 20:30 الی 22:30 به این رستوران مراجعه‌کنید.

شروع یک روز متفاوت در رستوران آپادانا هتل پرسپولیس شیراز

منوی غذایی رستوران هتل پرسپولیس شیراز

کیفیت و تنوع غذا مهمترین عامل جذب رضایت مشتریان از این رستوران است. غذاهای رستوران آپادانا هتل پرسپولیس شیراز در وعده صبحانه به‌صورت بوفه سرو می‌شوند و برای مهمانان ساکن در هتل رایگان هستند. برای صرف ناهار و شام نیز منوی این رستوران باز است و مشتریان با توجه به ذائقه خود می‌توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

این غذاها توسط بهترین سرآشپزان ایرانی و بین‌المللی تهیه می‌شوند. در منوی این رستوران غذاهای محبوبی همچون کباب‌برگ، استیک، ماهی‌شیر، شیشلیک، پاستا پنه و سایر غذاهای فرنگی، محلی، ایرانی و دریایی قرار دارد. در حالت‌کلی، این منو شامل: انواع چلوکباب، غذاهای فرنگی، گریل‌ها، خوراک‌ها پیش غذا، دسر و نوشیدنی است.

قیمت منوی غذایی رستوران هتل پرسپولیس شیراز

رستوران آپادانا در هتل پرسپولیس جز رستوران‌های محبوب شیراز از نظر قیمت است. غذاهای این رستوران از تازه‌ترین و بهترین ترکیبات تولید می‌شوند و بدیهی است که قیمت آن‌ها کمی بالا باشد. البته گران‌ترین غذای این رستوران فیله‌کباب و فیله‌مینیون با قیمت ۵۸۰ هزار تومان است. غذاهای فرنگی رستوران آپادانا رنج قیمت کمتری دارند و برای تمامی افراد مناسب هستند. البته قیمت غذاها با توجه به نوسانات بازار تغییر خواهد کرد.

کافی‌شاپ هتل پرسپولیس شیراز

در این هتل یک کافی‌شاپ به نام وتریا لوتوس وجود دارد که به‌صورت 24 ساعته آماده سرویس‌دهی است. کافی‌شاپ وتریا لوتوس در طبقه همکف هتل پرسپولیس شیراز قرار دارد و حداکثر ظرفیت آن 30 نفر است. همچنین در محیط آن آرامش را به‌معنای واقعی، حس‌ خواهید کرد. این کافی‌شاپ برای صرف نوشیدنی‌های متنوع، بستنی، شیک، گلاسه، کیک‌های روز و دسر انتخاب ایده‌آلی است.

سوالات متداول

آدرس هتل پرسپولیس شیراز کجاست؟

 حد فاصل چهارراه حافظ به ميدان قائم (اطلسی) 

هتل پرسپولیس شیراز چند رستوران دارد؟

در این هتل یک رستوران به نام آپادانا با سبک معماری کهن ایرانی بنا‌شده است.

رستوران آپادانا چه منو غذایی نیز ارائه می دهد؟

در این رستوران منوی صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود که انواع غذاهای ایرانی، دریایی، سنتی، فرنگی، دسر، نوشیدنی، پیش‌غذا و سالاد قابل سفارش است.

ساعت کاری رستوران آپادانا هتل پرسپولیس شیراز چگونه است؟

این رستوران از ساعت 07:00 الی 09:30 برای صرف صبحانه و از ساعت 13:00 الی 15:30 برای ناهار و از ساعت 20:30 الی 22:30 برای شام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تجربه ای هیجان انگیز در مرتفع ترین رستوران‌ های هتل چمران شیراز

شنبه 21 بهمن 1402
هتل چمران از هتل های پنج ستاره شیراز برای استراحت و لذت‌بردن از طعم غذاهای متنوع ایرانی، سنتی و فرنگی […]
رستوران‌های هتل چمران شیراز

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس