رستوران هتل زندیه شیراز + آدرس و قیمت منو

هتل زندیه از هتل های پنج ستاره شیراز که در سال 1349 تاسیس‌شده است. این هتل دارای 6 طبقه است همچنین که دو رستوران این هتل به‌صورت سنتی و کلاسیک با ظرفیت‌های متفاوت طراحی‌شده‌اند. در این رستوران‌ها غذاهای ایرانی متنوع، غذاهای سنتی، انواع فست‌فود و غذاهای فرنگی قابل سفارش هستند. همچنین در کافی‌شاپ‌های این مجموعه می‌توانید از آرامش فضا لذت‌ببرید و در کنار آن انواع نوشیدنی‌ها و دسرها را با قیمت‌های باورنکردی میل کنید.

رستوران سنتی با تزئینات آجری و کاشی‌های لعاب‌دار به شکل مسافرخانه‌ طراحی‌شده است که مکانی نوستالژی برای ثبت خاطرات دلنشین مسافران باشد. رستوران کلاسیک هتل زندیه شیراز نیز از دکوراسیون جذاب برخوردار است که تاریخ هنر و معماری کلاسیک را در این رستوران به‌نمایش گذاشته است. این رستوران دارای تزئینات چوبی است که با نورپردازی‌های زیبای این مجموعه هماهنگی فراوانی دارد و محیطی گرم را برای پذیرایی از مهمانان ایجاد می‌کند.

آدرس هتل زندیه شیراز

شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم‌خان

رستوران سنتی هتل زندیه شیراز

معماری این رستوران پیرو سبک سنتی ساختمان‌های دوران زندیه و یادآور شکوه این سلسله قدرتمند است. رستوران سنتی هتل زندیه با تجهیزات چوبی و آجرهای نارنجی شما را به فضایی عرفانی می‌برد.

روی دیوارهای این رستوران هتل نقاشی‌های جذاب قرار گرفته است و طرح‌های مشبک سقف و صندلی‌های چوبی آن با سایر تجهیزات موجود در فضا هارمونی دارند. ظرفیت رستوران مورد نظر 150 نفر است که برای وعده ناهار و شام از میهمانان پذیرایی می‌شود.

رستوران سنتی هتل زندیه شیراز

رستوران کلاسیک هتل زندیه شیراز

یکی از رستوران‌های باشکوه این مجموعه رستوران کلاسیک نام دارد که از فضایی با دکوراسیون کلاسیک و نورپردازی‌های ملایم برخوردار است. این رستوران با ظرفیت 100 مهمان جز رستوران‌های لوکس شهر شیراز به شمار می‌رود که با انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی از مهمانان پذیرایی می‌شود. رستوران کلاسیک برای صرف صبحانه، ناهار و شام از ساعت 7:00 تا 23:00 به روی گردشگران باز است.

رستوران کلاسیک هتل زندیه شیراز

منو رستوران هتل زندیه شیراز

انواع غذاهای زیر در منوی رستوران‌های کلاسیک و سنتی وجود دارند که می‌توانید با توجه به بودجه خود آن‌ها را انتخاب کنید:

  • فیله ماهی‌کباب با ادویه‌ مخصوص
  • انواع کباب‌ها مانند: کباب‌برگ، لقمه‌کباب و جوجه‌کباب
  • باقالی‌پلو با گوشت بره
  • دیزی‌های مخصوص و شوربا
  • خورشت‌های خوشمزه
  • کلم‌پلوی شیرازی و سایر غذاهای سنتی
  • دسرهای متنوع
  • انواع پیش‌غذا
  • غذاهای دریایی همچون ماهی و میگو
  • غذاهای بین‌المللی مانند: پیتزا، انواع پاستا و سالادها

قیمت این غذاها نسبت به کیفیت آن‌ها مناسب است. بدون شک غذاهای دریایی و انواع کباب در این مجموعه از قیمت‌های بالاتری برخوردار هستند. برای اطلاع دقیق از قیمت غذاهای موجود در منوی رستوران‌های هتل زندیه شیراز بهتر است با پذیرش هتل تماس بگیرید.

بوفه صبحانه رستوران هتل زندیه شیراز

در منوی بوفه صبحانه رستوران کلاسیک هتل زندیه غذاهای سرد و گرم متنوعی وجود دارد. این بوفه برای مهمانان هتل رایگان است و جز خدمات هتل محسوب می‌شود؛ اما سایر افراد برای استفاده از غذاهای متنوع این بوفه باید هزینه غذا را پرداخت کنند. بوفه صبحانه رستوران کلاسیک همه روزه از ساعت 7:00 الی 10:00 صبح به روی مهمانان باز است.

بوفه ناهار و شام رستوران هتل زندیه شیراز

در رستوران کلاسیک و سنتی بوفه ناهار و شام با منوی انتخابی مهمانان ارائه می‌شود. پرطرفدارترین غذاهای ایرانی بوفه ناهار و شام رستورا‌ن‌های این هتل از نظر طعم بی‌نظیر هستند و تازگی مواد استفاده‌شده در آن‌ها به‌خوبی در دهان حس می‌شود. در منوی رستوران‌های این هتل غذاهای فرنگی نیز زبانزد هستند و طرفداران خاص خود را دارند.

کافی‌شاپ هتل زندیه شیراز

کافی‌شاپ‌ این هتل در کنار لابی قرار دارد و با مبلمان کلاسیک و زیبا مزین‌شده است. لابی‌لانژ طبقه همکف این هتل نیز فضایی خاص را برای برقراری دورهمی‌های دوستانه برای شما ایجاد می‌کند. نوشیدنی‌های خنک و گرم‌ همراه با انواع بستنی، اسموتی، شیک، دسر و کیک در این کافی‌شاپ ارائه می‌شوند که زندگی را به کام شما شیرین خواهند کرد.

سوالات متداول

چگونه به هتل زندیه شیراز برویم؟

شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم‌خان

هتل زندیه چند رستوران دارد؟

در هتل زندیه شیراز دو رستوران با سبک کلاسیک و سنتی نیز وجود دارد.

فضا رستوران سنتی هتل زندیه شیراز چگونه است؟

رستوران سنتی هتل زندیه شیراز به‌صورت سفره‌خانه طراحی‌شده است و لوازم چوبی با سبک سنتی در آن‌جا دیده‌می‌شود‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رستوران هتل پرسپولیس شیراز + آدرس و منو قیمت

شنبه 21 بهمن 1402
هتل پرسپولیس شیراز جز هتل‌های مدرن و منحصربه‌فرد شیراز برای اقامت مسافران است. این هتل در سال 1385 تاسیس و […]
رستوران هتل پرسپولیس شیراز؛ فضایی منحصربه‌فرد برای تجربه طعم غذاهای متنوع

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس