رستوران هتل جوار الملک مشهد همراه با آدرس

رستوران هتل جوار الملک مشهد از جمله بهترین رستوران‌های مشهد با ظرفیت ۳۰۰ نفر بوده که در هتل جوار الملک مشهد قرار گرفته است. این رستوران در سال ۱۴۰۰ تاسیس گردیده و یک رستوران شیک و نوساز محسوب می‌شود. شما می‌توانید با اقامت در این هتل ارزان مشهد، هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام را در ساعات مشخصی در این رستوران میل کنید. در رستوران هتل جوار الملک مشهد، انواع غذاهای ایرانی، سنتی و دریایی سرو می‌شود و لزومی به از پیش رزرو کردن آن دیده نمی‌شود. این رستوران، برای گیاه‌خواران نیز غذاهای منحصربه فردی در نظر گرفته است و شما می‌توانید طعم انواع سالاد و سوپ را در این رستوران بچشید.

آدرس هتل جوارالملک مشهد

آدرس:  اندرزگو18، آخوند خراسانی 8

رستوران هتل جوار الملک مشهد

خدمات‌ رستوران هتل جوار الملک مشهد

رستوران هتل جوار الملک مشهد، یک رستوران تازه ساخت بوده و  این رستوران، وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به شکل بوفه یا منوی انتخابی ارائه می‌شود. این رستوران مجهز به بوفه صبحانه بوده و شما می‌توانید وعده‌های مختلفی همچون نان‌ها، پنیرها، مرباها، عسل، تخم مرغ، سوسیس، کالباس، میوه‌ها و… را در این رستوران میل نمایید. این وعده‌ها کمک می‌کند تا آغاز روز شما با صبحانه کامل و مقوی باشد. در وعده‌های ناهار و شام غذاهای متنوع ایرانی، فرنگی، دریایی و گیاهی سرو می‌شود. در رستوران هتل جوار الملک مشهد، یک منوی انتخابی پیش‌روی شما قرار داده می‌شود.

شما می‌توانید از سرویس بیرون‌بر این رستوران نیز استفاده کنید و غذای خود را در فضای خارج رستوران میل نمایید. این رستوران دارای یک کافی‌شاپ دنج و محیط آرام بوده که شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد به همراه کیک و دسر را در این کافی‌شاپ میل کنید. از دیگر مزیت‌ها و امکانات رستوران این هتل مشهد، می‌‌توان به محیط شیک و باشکوه آن، دکوراسیون خاص، نورپردازی ملایم، مبلمان راحتی، چیدمان هنرمندانه، تابلوهای نقاشی و المان‌های تزئینی، پرسنل مجرب و کیفیت بالای غذا به همراه قیمت مناسب اشاره کرد.

خدمات‌ رستوران هتل جوار الملک مشهد

کافی شاپ هتل جوار الملک مشهد، مکانی برای آرامش و لذت

در رستوران هتل جوار الملک مشهد، یک کافی‌شاپ نیز دیده می‌شود که فضایی آرام را برای داشتن عصرانه ای دلچسب فراهم کرده است. شما می‌توانید تنهایی یا با دوستانتان به کافی‌شاپ بروید و قهوه و کیک و دسرهای لذیذ و خوشمزه‌ای را امتحان کنید.

نکات مراجعه به رستوران هتل جوار الملک مشهد

برای اینکه غذای خود را در رستوران هتل جوار الملک مشهد میل کنید، لزومی ندارد که از پیش اقدام به رزرو نمایید. این رستوران در تمامی روزهای هفته از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب، آماده خدمات‌رسانی است. قیمت غذاهای رستوران هتل جوار الملک مشهد در سطح متوسطی قرار داشته و با توجه به کیفیت بالای آن، قیمت غذاهای این رستوران بسیار مناسب به نظر می‌رسد. شما در رستوران هتل جوار الملک مشهد می‌توانید از خدمات سرویس بیرون‌بر نیز بهره‌مند شوید؛ بنابراین، پس از اقامت در این هتل، برای صرف لذیذترین وعده‌های غذایی، به رستوران هتل جوار الملک مشهد بیایید.

نکات مراجعه به رستوران هتل جوار الملک مشهد

رزرو هتل جوارالملک مشهد از های هتل

در راستای رزرو هتل جوارالملک مشهد، می توانید از طریق وب سایت های هتل نیز اقدام نمایید. این رزرواسیون نه تنها پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان را در اختیار شما قرار داده است، بلکه می توانید از تخفیفات ویژه در مناسبت های خاص نیر بهره مند گردید.

سوالات متداول

در رستوران هتل جوار الملک مشهد چه غذاهایی سرو می‌شود؟

شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و گیاهی را در این رستوران امتحان کنید. در وعده صبحانه، غذاهای متنوعی همچون نان، پنیر، مربا، عسل، تخم مرغ، سوسیس، کالباس، میوه و… پیش‌روی شما قرار داده می‌شود. در این رستوران سرو ناهار و شام نیز انجام می‌گیرد.

آیا در رستوران هتل جوار الملک مشهد برای گیاه‌خواران نیز غذا سرو‌ می شود؟

بله؛ رستوران هتل جوار الملک مشهد غذاهایی ویژه گیاهخواران نیز در نظر گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع سالاد، سوپ و… اشاره کرد.

ساعت کاری رستوران هتل جوار الملک مشهد به چه صورت است؟

صبحانه در ساعات ۷ تا ۱۰ صبح سرو می‌شود و امکان صرف ناهار در ساعت ۱۲ تا ۳ ظهر وجود دارد؛ همچنین شام از ساعت ۷ تا ۱۰ سرو‌ می‌شود‌. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همه چیز درباره رستوران های هتل قصر الضیافه قدس مشهد

شنبه 22 اردیبهشت 1403
هتل قصر الضیافه قدس مشهد، از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد است که رستوران‌های متنوعی برای انواع سلایق دارد. […]
رستوران هتل قصر الضیافه مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس