کد تخفیف 30 هزارتومان ویژه دهه اول محرم
M4042 کپی
خرید بلیط
تخفیف 200 هزار تومانی ویژه هتل های 100% آنلاین
tabestoon کپی
رزرو هتل

همه چیز درباره رستوران های هتل قصر الضیافه قدس مشهد

هتل قصر الضیافه قدس مشهد، از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد است که رستوران‌های متنوعی برای انواع سلایق دارد. منوی رستوران‌های این شامل انواع صبحانه سرد و گرم مانند میوه، آبمیوه، کمپوت، لبنیات، املت، سیب‌زمینی سرخ‌کرده، حلیم و… می‌شود. محیط کافه رستوران میلانو در هتل قصر الضیافه مشهد، تلفیقی از یک کافه و رستوران ایتالیایی بوده که برای علاقه‌مندان به غذاهای ایتالیایی طراحی شده است. در این کافه رستوران می‌توانید انواع پاستا و پیتزاهای ایتالیایی را سفارش دهید. رستوران رکسان نیز غذاهای مختلف ایرانی، عربی و دریایی را سرو می‌کند. منوی متنوع رستوران زیتون هم که با غذاهای اصیل عربی پر شده است، علاقه‌مندان به این نوع غذاها را سر ذوق می‌آورد. همچنین لازم به ذکر است که، گرچه این هتل جزء هتل های ارزان مشهد به شمار نمی رود، اما قیمت آن نسبت به امکانات و خدماتی که ارائه می دهد، منصفانه است.

آدرس هتل قصرالضیافه قدس مشهد

  • مشهد، حرم مطهر، صحن هدایت
رستوران های هتل قصرالضیافه قدس مشهد

رستوران رکسان هتل قصرالضیافه قدس مشهد

رستوران رکسان که در طبقه اول هتل قصر الضیافه قدس مشهد واقع شده، بهترین غذاها را برای نهار و شام سرو می‌کند. این هتل فضایی مدرن و لوکس داشته و از مهمانان با صبحانه، نهار و شام‌هایی خوش‌طعم پذیرایی می‌کند. بوفه متنوع رستوران رکسان از برجسته‌ترین ویژگی‌های آن است که توجه مهمانان را جلب می‌کند. از بوفه این رستوران انواع ایرانی، عربی، فرنگی و دریایی را می‌توانید تهیه کنید. رستوران رکسان با تنوع غذایی بالای خود توانسته توجه مهمانان و گردشگران را با هر نوع ذائقه و سلیقه‌ا‌ی جلب کند.

اگر می‌خواهید انواع سوپ، سالاد و… همراه غذای خود میل کنید، می‌توانید به بوفه سفارشی رستوران رکسان مراجعه کنید. در این بوفه انواع سالاد، ترشی، ماست، دسر، میوه، شیرینی و نوشیدنی‌های متنوع وجود داشته و برای 212 نفر ظرفیت دارد.

  • ساعت کاری صبح‌ها: از ساعت 7:30 الی 10
  • ساعت کاری هرها: از ساعت 13 الی 16
  • ساعت کاری شب‌ها: از ساعت 20 الی 22:30

کافه رستوران میلانو هتل قصرالضیافه قدس مشهد

هتل قصر الضیافه مشهد تجربه حضور در یک رستوران ایتالیایی منحصربه‌فرد را برای مهمانان فراهم می‌کند. در این کافه رستوران مجلل می‌توانید اوقاتی خوش با دوستان و خانواده خود بگذرانید. در کافه رستوران میلانو بهترین و به‌روزترین نوشیدنی‌ها در کنار کیک‌ها و دسرهای متنوع و رنگارنگ سرو می‌شود. در منوی این رستوران فهرستی کامل از انواع غذاها و پیش‌غذاهای معروف مانند پاستا، پیتزا و ساندویچ‌های مختلف وجود دارد که اشتهای هر مهمانی را باز می‌کنند. این کافه رستوران تراس‌های روباز و اتاق‌های VIP اختصاصی نیز دارد که در صورت تمایل می‌توانید رزرو کنید. کافه رستوران میلانو برای 176 نفر گنجایش دارد.

  • ساعت کاری صبح‌ها: 7 تا 11 صبح
  • ساعت کاری شب‌ها: 18 تا 23 شب
کافه رستوران هتل قصرالضیافه مشهد

کافه رستوران بام هتل قصرالضیافه قدس مشهد

اگر می‌خواهید حین میل کردن غذا چشم‌اندازی به حرم مطهر هم داشته باشید، کافه رستوران بام این هتل برای شما طراحی شده است. در این کافه رستوران که محیطی دلباز و و آرام دارد، می‌توانید غذای موردعلاقه خود را از منویی متنوع سفارش داده و از منظره زیبای پیش رویتان لذت ببرید. این کافه رستوران برای 117 نفر گنجایش دارد.

رستوران مدیترانه ای زیتون هتل قصرالضیافه قدس مشهد

در رستوران زیتون هتل قصر الضیافه انواع غذاهای بین‌المللی و متفاوت سرو می‌شود. این رستوران که محیطی مراکشی و گرم دارد با متنوع‌ترین غذاها آماده پذیرایی از مهمانان گرانقدر است. در منوی این رستوران مدیترانه‌ای آیتم‌های مختلفی مانند خوراک‌های عربی خوشمزه گنجانده شده است که توسط ماهرترین سرآشپزها تهیه می‌شوند. فضاهای اختصاصی جانبی از دیگر امکانات این رستوران است که راحتی بیشتری برای مهمانان فراهم می‌کند. این رستوران برای 95 نفر ظرفیت دارد.

  • ساعت کاری: 12 الی 3 بعداز ظهر
رستوران رکسان هتل قصر الضیافه مشهد

رزرو هتل قصرالضیافه مشهد از های هتل

در نهایت از طریق رزرواسیون های هتل، می توانید رزرو هر یک از هتل های مشهد را انجام دهید. با انجام رزرو از این وب سایت، نه تنها از پشتیبانی 24 ساعته بهره مند می شوید، بلکه در مناسبت های خاص از تخفیفات ویژه هم می توانید استفاه کنید.

سوالات متداول

رستوران‌های هتل قصر الضیافه مشهد کدام هستند؟

رستوران رکسان، رستوران زیتون، کافه رستوران بام و کافه رستوران میلانو از رستوران‌های هتل قصر الضیافه مشهد هستند.

در منوی صبحانه سرد سلف سرویس هتل قصر الضیافه مشهد چه آیتم‌هایی وجود دارد؟

در منوی بوفه سرد صبحانه این هتل انواع نان، کیک، انواع شیرینی، میوه، خشکبار، انواع مربا و مارمالاد، انواع دسر و سالاد وجود دارد.

در منوی صبحانه گرم سلف سرویس هتل قصر الضیافه مشهد چه آیتم‌هایی وجود دارد؟

در منوی گرم این هتل انواع املت، تخم‌مرغ، فرنی، حلیم، سیب زمینی سرخ کرده و کوکو سبزی وجود دارد.

در رستوران رکسان هتل قصر الضیافه مشهد چه وعده‌های غذایی سرو می‌شود؟

در رستوران رکسان صبحانه، نهار و شام سرو می‌شود.

در کافه رستوران میلانو هتل قصر الضیافه مشهد چه غذاهایی سرو می‌شود؟

در کافه رستوران میلانو انواع غذاها و پیش غذاهای ایتالیایی ماننند پاستا، پیتزا و ساندویچ سرو می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی کامل هتل های پنج ستاره مشهد با ناهار و شام

شنبه 22 اردیبهشت 1403
هتل الماس 2، هتل سی نور، هتل قصر الضیافت الزهرا و هتل پارسیس تعدادی از هتل‌ های 5 ستاره مشهد […]
هتل پنج ستاره مشهد با نهار و شام

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس