کد تخفیف 30 هزارتومان ویژه دهه اول محرم
M4042 کپی
خرید بلیط
تخفیف 200 هزار تومانی ویژه هتل های 100% آنلاین
tabestoon کپی
رزرو هتل

لوکس ترین مراکز خرید تهران

مراکز خرید تهران تنها به بازارهای بزرگ و قدیمی مانند بازار بزرگ تهران و بازار تجریش خلاصه نمی‌شود. در پایتخت تعداد زیاد و متعددی پاساژ مدرن وجود دارد که طرفداران زیادی دارد.

شهر تهران، یک کلان شهر بزرگ و مدرن است که دارای جاذبه‌های گردشگری و تفریحی متعددی است؛ یکی از جاذبه‌های پایتخت مراکز خرید است. مجموعه‌های تجاری است که جزو لوکس‌ترین مراکز خرید تهران حساب می‌شود. باید بدانید که بهترین مراکز خرید تهران فقط دارای واحدهای تجاری نیست و با ارائه خدماتی مانند باشگاه ورزشی، رستوران، شهربازی، فودکورت، سینما و غیره، به یک مجموعه کامل برای گردشگران تبدیل شده است. اکنون به معرفی لوکس‌ترین مراکز خرید تهران می‌پردازیم:  

مرکز خرید پالادیوم تهران

مرکز خرید پالادیوم یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید ایران و تهران به شمار می‌رود که در محله زعفرانیه قرار دارد. این مرکز خرید به دلیل ارائه بهترین بردهای داخلی و خارجی در زمینه پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش و غیره دارای محبوبیت بالایی است. از برندهای موجود در مرکز خرید پالادیوم می‌توان به آدیداس، نایکی، پوما، ریباک، جین وست، منگو، جنیفر، تی‌تی، پاما، پونت و غیره اشاره کرد.

مرکز تجاری پالادیوم یک مجموعه تفریحی و تجاری کامل است و یکی از دیدنی‌ترین مراکز تهران تبدیل شده است. شما در این مرکز علاوه بر خرید طلا و جواهرات، اسباب بازی، خوراکی ( انواع شیرینی و شکلات)، محصولات فرهنگی، کتاب و لوازم التحریر و غیره؛ می‌توانید از خدمات ورزشی، مهدکودک، کتابخانه، خانه بازی استفاده کنید. علاوه بر تمام این ویژگی‌ها، مرکز خرید پالادیوم دارای فودکورت‌ها و رستوران‌هایی است که با وجود منوی متنوع و با کیفیت خود، یک گزینه عالی برای شما به شمار می‌رود. همچنین مجموعه خرید پالادیوم دارای پارکینگ، سوپرمارکت، داروخانه و موسسه موسیقی نیز است.

تلفن امور مشتریان:02122663066
تلفن اطلاعات مرکز خرید: 02122010600
آدرس:تهران، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم

هتل‌های نزدیک به مرکز خرید پالادیوم

  • هتل استقلال تهران: 3.29 کیلومتر
  • هتل پارسیان آزادی تهران: 3.51 کیلومتر
  • هتل بلوط تهران: 1.14 کیلومتر
  • هتل آپارتمان سپهر تهران: 2042 کیلومتر
  • هتل دیاموند تهران: 2.20 کیلومتر

مرکز خرید ارگ تجریش

مرکز خرید ارگ تجریش دارای 10 طبقه در ضلع شمالی میدان تجریش قرار دارد که دارای پنج طبقه تجاری و باقی پارکینگ اختصاصی است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های پاساژ، پارکینگ است. وجود پارکینگ در این پاساژ می‌تواند به بازدیدکنندگان امکان دهد تا با آسودگی و خیال راحت به خرید خود بپردازند.

مرکز خرید ارگ تجریش دارای امکاناتی از قبیل کافی‌شاپ، فود کورت، رستوران، کارواش، پردیس سینمایی، شهربازی فان تایم، آمفی تئاتر و بام سبز است که به یکی از برترین و ایده‌آل‌ترین مراکز خرید تبدیل شده است. شما می‌توانید به راحتی برای خرید انواع پوشاک، سیسمونی، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره از برندهای معتبر داخلی و خارجی اقدام کنید.

تلفن: ۲۲۳۹۶۱۲۱ – ۲۲۳۹۶۸۹۲
آدرس: میدان تجریش، ابتدای خیابان سعدآباد، مرکز خرید ارگ تجریش

هتل‌های نزدیک به مرکز خرید ارگ تجریش

  • هتل ویستریا تهران: 3.28 کیلومتر
  • هتل پارسیان استقلال تهران: 6.10 کیلومتر
  • هتل استقلال تهران: 5.87 کیلومتر
  • هتل دیاموند تهران: 2.31 کیلومتر
  • هتل بلوط تهران: 4.57 کیلومتر
  • هتل اوین تهران: 6.11 کیلومتر

مرکز خرید تندیس

مرکز خرید تندیس در سال 1383 در میدان تجریش تهران شروع به کار کرده است و به یکی از برترین مراکز خرید در منطقه یک تبدیل شده است. مرکز خرید تندیس دارای چهار طبقه و بیش از 170 فروشگاه است که طیف گسترده‌ای از کالاها نظیر پوشاک، کیف و کفش، طلا و جواهرات، شال و روسری، اسباب‌بازی، عطر و ادکلن، محصولات آرایشی و بهداشتی، بدلیجات، لوازم خانگی و غیره از برندهای معروف خارجی و داخلی عرضه می‌کند.

مجموعه مرکز خرید تندیس، دارای امکانات متعددی است که ما به آن اشاره می‌کنیم. در طبقه آخر این مرکز خرید، رستوران سلف سرویس اردک آبی قرار دارد که یکی از مشهورترین و بهترین رستوران‌های تران به شمار می‌رود. همچنین مرکز خرید تندیس دارای پنج طبقه پارکینگ اختصاصی است تا افراد بتوانند به راحتی و با خیالی آسوده به خرید خود بپردازند. همچنین از دیگر امکانات و خدمات این مجموعه می‌توان به دستگاه خودپرداز، اتاق سیگار، صندلی استراحت، سرویس بهداشتی، نمازخانه، آرایشگاه، کافی‌نت و غیره اشاره کرد.

تلفن: ۰۲۱۲۲۷۴۴۶۹۴
آدرس: تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان جعفری، مرکز خرید تندیس

هتل‌های نزدیک به مرکز خرید تندیس

  • هتل ویستریا تهران: 3.28 کیلومتر

مجتمع تجاری کوروش

مجتمع تجاری کوروش ( کوروش مال) یکی دیگر از مراکز لوکس و مدرن در شمال غرب تهران می‌باشد. در واحدهای تجاری این مجموعه محصولات متنوعی به فروش می‌رسد. همچنین در این مرکز خرید برندهای ایرانی و خارجی مطرح مانند آدیداس، اورسی، ریباک، اسکچرز، پوما، نوین چرم و غیره وجود دارد و شما می‌توانید خریدی باکیفیت از این برندها داشته باشید.

 یکی از ویژگی‌هایی که کوروش مال را نسبت به سایر مراکز خرید متمایز می‌کند، وجود تراریوم یا باغ شیشه‌ای اشاره کرد که یک جلوه زیبایی به بورس موبایل کوروش در ورودی شمال مرکز خرید داده است. روف گاردن موجود در کوروش مال، به دو صورت سر باز و سرپوشیده است که پذیرای بیش از 650 نفر می‌باشد. همچنین این مرکز خرید دارای پردیس سینمایی با 14 سالن سینمایی است که در سال 1393 افتتاح شده است.

پردیس سینمایی کوروش مجهز به تجهیزات نور و صدا از کانادا و صندلی‌هایی از کشور فرانسه است و شما می‌توانید در کنار خرید از این مجموعه، به تماشای فیلم و تفریح نیز بپردازید. علاوه بر تمام این امکانات، کوروش مال دارای خدمات دیگری نیز می‌باشد که عبارتند از؛ سرزمین بازی، کافی‌شاپ و رستوران، کتاب‌فروشی، بورس موبایل و رایانه، باجه بانک ملت، داروخانه، کارواش، هایپر استار، گل‌فروشی، خانه کودک، پارکینگ و غیره است که شما می‌توانید یک پاساژگردی متفاوت و جذابی را تجربه کنید.  

تلفن: ۰۲۱۴۴۰۰۰۰۱۰
آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری، نبش خیابان پیامبر مرکزی، مجتمع تجاری کوروش

هتل‌های نزدیک مرکز خرید کوروش

  • هتل المپیک تهران: 10 کیلومتر
  • هتل آپارتمان تاج محل تهران: 10.28 کیلومتر
  • هتل نیلو تهران: 10.29 کیلومتر
  • هتل آپارتمان پردیس تهران: 10.86 کیلومتر

اطلس مال

اطلس مال یکی از جدیدترین مراکز خرید پایتخت در نزدیکی پارک نیاوران است که دارای هشت طبقه اداری، چهار طبقه تجاری و 6 طبقه پارکینگ و همچنین یک طبقه فودکورت است. یکی از جذابیت‌های اطلس مال، ایجاد فضاهای سبز با آبشار، آسانسورهای پانوراما، استفاده بهینه از انرژی خورشید و قرارگیری در کنار پارک نیاوران است. همچنین وجود روف گاردن (باغ بام) زیبایی خاصی به این مرکز خرید داده است و مانند یک عایق از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند.

تلفن: ۰۲۱۲۲۸۱۰۱۹۹
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، ضلع جنوبی پارک نیاوران، اطلس مال

هتل‌های نزدیک به اطلس مال

  • هتل آپارتمان سپهر تهران: 5.77 کیلومتر
  • هتل دیاموند تهران: 6.96 کیلومتر
  • هتل بلوط تهران: 7.29 کیلومتر

بام لند

مجموعه تفریحی تجاری بام لند یکی از معروف ترین مراکز خرید لوکس در تهران به شمار می‌رود. در این مرکز خرید علاوه بر خرید امکانات متعددی مانند ماهیگیری، پیاده روی، قایق سواری و غیره نیز دارد و بازدیدکنندگان می‌توانند از این امکانات لذت ببرند. مرکز خرید بام لند از 12 ویلای دو طبقه تشکیل شده است که تعدادی از لوکس‌ترین کافه‌های تهران و بهترین فورشگاه‌های مد و لباس، لوازم خانگی، جواهرات و غیره را در خود جای داده است.

مرکز خرید بام لند همچنین دارای تفریحات متعددی است که این تفریحات شامل وی آر لند، قایق سواری، واقعیت مجازی زاویه، ماهیگیری، شهربازی، فوتبال دستی انسانی، اسکای فلایر، شهربازی سرپوشیده کیدز گاردن، پرش آزاد، مجموعه ساحل شنی پرشین و پیست پانیتاژ می‌شود.

  • آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف

هتل‌های نزدیک به مرکز خرید بام لند

  • هتل المپیک تهران: 8.27 کیلومتر
  • هتل پژوهش تهران: 12.06 کیلومتر
  • هتل دانش تهران: 12.77 کیلومتر
  • هتل اسپیناس پالاس تهران: 19.02 کیلومتر

مرکز خرید اپال

مرکز تجاری اپال دارای 23 طبقه است که 9 طبقه آن در زیر زمین قرار دارد و باقی آن‌ها روی زمین قرار دارد. این مرکز خرید به دلیل تنوع بالای محصولات و مغازه‌های شیک به یکی از محبوب‌ترین مرکز خرید در تهران تبدیل شده است. همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند از امکانات تفریحی مانند سینما، سالن بولینگ و بیلیارد استفاده کنند و بهره‌مند شوند. امکانات این مجموعه شامل اتاق اختصاصی «پدر و کودک» و «مادر و کودک»، کارواش، هایپرمارکت و هفت طبقه پارکینگ می‌شود.

تلفن: ۰۲۱۲۲۱۱۷۰۷۰
آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، بلوار کوهستان، مرکز تجاری اپال

هتل‌های نزدیک به مرکز خرید اپال

  • هتل بلوط تهران: 4.86 کیلومتر
  • هتل دیاموند تهران: 7.45 کیلومتر
  • هتل آپارتمان سپهر تهران: 8.19 کیلومتر

مگامال

مجتمع تجاری مگامال در شهرک اکباتان قرار دارد که بخش عظیمی از این مجموعه به فضای عمومی، ورزشی، تفریحی و فرهنگی اختصاص دارد. این مرکز تجاری دارای امکانات متعددی نظیر فودکورت، دنیای بانوان، شهربازی، تالار، پارکینگ سرپوشیده، فضای سبز، پردیس سینمایی، اینترنت وای‌فای، نمازخانه، سرویس بهداشتی، آی تی لند (دنیای فناوری)، هایپرمارکت و غیره است که با این اوصاف افراد می‌توانند اوقات خوبی را در آن سپری کنید.

فروشگاه‌های این مجموعه شامل کیف و کفش، صنایع دستی، زیورآلات، لوازم‌خانگی، شال و روسری، چرم، محصولات آرایشی و بهداشتی، ورزشی و…  است که از برندهای معروف مختلفی مانند زیلان، آر سی جی، جوونی، نیونیل، سرژه، جین وست، نیکوتن پوش، مارال چرم، ‌کاتر پیلار، ریباک، ‌فیلا، پوما و سایر برندها هستند.

تلفن: ۰۲۱۴۴۶۹۴۴۷۱
آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز دو، میدان شهید صارمی، مجتمع تجاری مگامال

هتل‌های نزدیک به مگامال

  • هتل آساره تهران: 8.39 کیلومتر
  • هتل پاسارگاد تهران: 8.55 کیلومتر
  • هتل آپارتمان کیمیا (پارسی) تهران: 9.09 کیلومتر
  • هتل امید تهران: 9.12 کیلومتر

ایران مال

ایران مال یک مرکز تجاری در شمال غرب تهران و در نزدیکی پارک چیتگر قرار دارد. این مرکز حرید دارای بخش‌های مختلفی مانند مسجد جامع با معماری و تزیینات فوق العاده، باغ ایرانی با طرح و الگوی باغ‌های ایرانی، باغ دیدار مجهز به پل شیشه‌ای روی آب و آبشار پلکانی، بازار سنتی با راسته، گنبد مرکزی و چهار سوق است که تنها بخشی از این همه زیبایی است. ایران مال یکی از بزرگترین مراکز خرید در خاورمیانه محسوب می‌شود.

وجود تالار آینه با آینه‌کاری‌های چشم نواز در سقف ودیوارها، شربت‌خانه با طراحی دیدنی، سازه طلایی رنگ و تماشایی ایوان شرق، باغ رستوران ملل و باغ کتاب در ایران مال باعث شده است تا به یک مجموعه دیدنی تبدیل شود. مجموعه تجاری و تفریحی ایران مال، علاوه بر هایپر استار، مجهز به فروشگاه‌های لوازم و دکوراسیون منزل، محصولات فرهنگی و تفریحی، محصولات چرمی، جواهرات، ساعت و زیورآلات، محصولات زیبایی و سلامت، مد، پوشاک و لوازم ورزشی است. رستوران‌ و کافی شاپ، پردیس سینمایی، شهربازی، مجموعه ورزشی، هتل،‌ پاتیناژ ایران مال و هلی پد سایر بخش‌های این مجموعه هستند.

  • آدرس: تهران، انتهای بزرگراه خرازی، ایران مال

هتل‌های نزدیک به مجموعه ایران مال

  • هتل پژوهش تهران: 4.60 کیلومتر
  • هتل دانش تهران: 5.22 کیلومتر
  • هتل المپیک تهران: 14.09 کیلومتر
  • هتل آپارتمان تاج محل تهران: 19.65 کیلومتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آبشار کلوگان تهران ، یکی از جاذبه‌های طبیعی پایتخت

دوشنبه 19 مهر 1400
پایتخت کشور یکی از غنی‌ترین شهرهای ایران از لحاظ جاذبه‌های گردشگری است. در داخل شهر تهران جاذبه‌های گردشگری بسیاری وجود […]
آبشار کلوگان تهران

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس