امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس تهران

اگر شما عازم سفر به تهران برای تفریح یا انجام امور خود هستید، قاعدتا برای ماندن خود در پایتخت به دنبال هتلی مرغوب و معتبر هستید. اکنون ما یکی از هزاران هتل‌ های تهران را به شما معرفی می‌کنیم تا در انتخاب آن، اطلاعات کامل را داشته باشید. هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از برترین و مجهزترین هتل‌ها در سطح کشور می‌باشد و با توجه به تجهیزات مدرنی که دارد، به عنوان یک هتل محبوب بین مردم شناخته شده است. این هتل دارای امکانات فراوانی است که به شما اجازه می‌دهد تا لذت کامل را از ماندن در این هتل ببرید. در ادامه این مطلب نیز به معرفی کامل امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس تهران نیز می پردازیم.

امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران، در سال 1394 در منطقه سعادت آباد، یکی از برترین محله‌های پایتخت افتتاح شد. این هتل برگرفته از معماری مدرن است و دارای 400 اتاق و سوئیت مجهز در 21 طبقه است. هتل اسپیناس پالاس تهران دارای فضایی دلنشین، لابی مجلل، خدمات‌رسانی لوکس و پاسخگویی به همه انتظارات و نیازهای مشتریان به بهترین شکل ممکن است. هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس تهران با بهترین پرسنل متخصص و با تجربه، همواره در تلاش است تا یک اقامت به یاد ماندنی و لذت‌بخش برای مسافران این هتل رقم بزند.

این هتل به دلیل قرار گیری در ارتفاعات محله سعادت آباد باعث شده است که مهمانان آن، یک چشم انداز زیبا و حیرت‌آور از پایتخت داشته باشند. هتل اسپیناس پالاس تهران به دلیل دارا بودن امکانات متعدد مانند لابی لاکچری و شیک، سالن‌های گردهمایی، مراکز خرید، انواع رستوران و فست فود، سالن‌های ماساژ و غیره مورد توجه مسافرانی که عازم تهران هستند قرار گرفته است. همچنین به دلیل آب و هوای مناسب و بالا بودن موقعیت مکانی هتل اسپیناس در محله سعادت آباد و دوری از شلوغی شهر یکی از دلایل دیگر انتخاب این هتل توسط مسافران است. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس می‌توانیم به پارک پرواز تهران و پارک ژوراسیک تهران اشاره کنیم.

هتل اسپیناس پالاس تهران کجاست؟

هتل اسپیناس پالاس تهران در سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ۳۳ قرار گرفته است که برای رفتن به آن، می‌توانید از طریق متروی تهران یا BRT به میدان ولیعصر و بعد از آن به بلوار کشاورز بروید.

امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران به دلیل داشتن امکانات بالا، تجهیزات مدرن و استفاده از به روزترین محصولات، یکی از برترین هتل‌ها در کل کشور می‌باشد. امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس تهران به صورتی است که مسافران با انتخاب آن بهترین اقامت را تجربه خواهند کرد. در ادامه نیز به بررسی امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس تهران برای بانوان و آقایان می پردازیم.

امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس تهران برای بانوان

هتل اسپیناس پالاس تهران دارای خدمات و امکانات متعددی برای بانوان است. خانم‌ها در تمامی شرایط حتی در سفر نیز به سلامت و ظاهر خودشان اهمیت می‌دهند. اکنون هتل اسپیناس پالاس به دلیل دانستن این خصلت بانوان، در میان امکانات رفاهی خود، خدمات زیبایی برای بانوان را نیز قرار داده است. این خدمات در کنار اقامت در اتاق‎‌های مدرن، باعث می‌شود تا شما عاشق اقامت در این هتل شوید. هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس تهران به شما اطمینان می‌دهد که شما قرار است علاوه بر اقامت در این اتاق‌های شیک و زیبا، از خدمات ویژه‌ای نیز برخوردار شوید.

اکنون به بررسی خدمات زیبایی بانوان در هتل اسپیناس پالاس تهران می‌پردازیم.

  • ارائه خدمات کلی ناخن
  • اصلاح صورت و ابرو
  • انجام خدمات متعدد در زمینه مو
  • مژه موقت
  • فیشیال
  • خدمات جانبی
امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس تهران برای بانوان

امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس تهران برای آقایان

هتل اسپیناس پالاس تهران دارای امکانات رفاهی متعددی برای آقایان است؛ خدمات متعددی که ممکن است در هر جایی ارائه نشوند، اما به دلیل وجود کادری مجرب و حرفه‌ای در هتل اسپیناس پالاس باعث شده است که این بخش مورد توجه آقایان قرار بگیرد. اکنون به بررسی خدمات متعدد و زیبایی برای آقایان در هتل اسپیناس پالاس تهران می‌پردازیم.

  • اصلاح موی سر
  • اصلاح ریش صورت
  • مانیکور مردانه
  • فشیال صورت
  • خدمات ماسک و تقویت‌کننده مو
  • گریم صورت
  • خدمات مو
  • خدمات جانبی
امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس تهران برای آقایان

امکانات رفاهی ورزشی هتل اسپیناس پالاس تهران

امکانات موجود درهتل اسپیناس پالاس فقط در خدمات زیبایی برای بانوان و آقایان خلاصه نمی‌شود و دارای امکانات رفاهی ورزشی نیز می‌باشد. این هتل به دلیل داشتن امکانات رفاهی ورزشی باعث می‌شود تا لحظات خوشی برای شما به ارمغان بیاید. وجود باشگاه بدن‌سازی، استخر، سونا و جکوزی از جمله خدمات ورزشی این مجموعه می‌باشد.

علاوه بر این امکانات، هتل اسپیناس پالاس دارای یک زمین تنیس مجهز و بزرگ نیز است و فقط مخصوص مهمانان نیست و افرادی که به تنیس علاقه دارند نیز به اینجا می‌آیند. همچنین باشگاه بدن‌سازی هتل اسپیناس پالاس، دارای مشاوران ورزشی نیز است و شما می‌توانید توسط آن‌ها برنامه ورزشی خود را دنبال کنید. علاوه بر این یکی دیگر از خدمات ورزشی این هتل، مربی خصوصی است، یعنی شما می‌توانید تمامی حرکات خود را زیر نظر یک مربی تحصیل کرده و متخصص انجام دهید تا آسیب نبینید.

هتل اسپیناس پالاس تهران همچنین دارای قسمت آموزش شنا نیز است. شما می‌توانید در محیطی تمیز و بهداشتی و زیر نظر یک مربی حرفه‌ای، شنا یاد بگیرید. یکی از ویژگی‌های خدمات رفاهی ورزشی هتل اسپیناس پالاس مانند سالن بدن‌سازی، روزانه هستند اما بعضی دیگر از خدمات ورزشی از یک ماه تا شش ماه اعتبار دارد و شما می‌توانید علاوه بر مهمانان ایرانی و خارجی، ساکنین تهران را نیز مشاهده می‌کنید.

امکانات رفاهی ورزشی هتل اسپیناس پالاس تهران

امکانات رفاهی فان سنتر هتل اسپیناس پالاس تهران

فان سنتر نیز یکی از امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس تهران است که زیبایی فوق‌العاده و جذابی دارد. این مجموعه از امکانات هتل اسپیناس پالاس شامل تجربه دنیای جدیدی از بازی‌های واقعیت مجازی، پلی استیشن، تماشای مسابقات ورزشی، دستگاه شبیه‌ساز و بولینگ است. فان سنتر همچنین دارای یک بخش پذیرایی نیز است که منوی کامل آن شما را به بازی بیشتر ترغیب می‎‌کند. این مرکز تفریحی در طبقه منفی 3 هتل قرار دارد و ساعت کاری آن نیز همه روزه از ساعت 2 بعد از ظهر تا نیمه شب است.

امکانات رفاهی فان سنتر هتل اسپیناس پالاس تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران

چهارشنبه 9 اسفند 1402
یکی از مهم ترین موضوعاتی که اکثر مسافران در زمان رزرو هتل به آن می پردازند، وجود رستوران در هتل […]
رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس