اقامت در هتل های لاکچری تهران

یکی از دلایل محبوبیت و استقبال میهمانان از برخی مجموعه‌های اقامتی در پایتخت، استفاده از امکانات و ارائه خدمات ویژه به آنها است. اقامتی رویایی در لاکچری‌ترین هتل‌های تهران در مرحله اول مربوط به اتاق‌ها در مجموعه‌های لوکس پایتخت است که خوشبختانه اغلب هتل‌های ۵ ستاره را شامل می‌شود. در کنار این مورد دارابودن رستوران و کافی‌شاپ در مجموعه‌های اقامتی باعث جلب رضایت بیشتر میهمانان خواهد شد.

به همین دلیل اکثر قریب به‌اتفاق هتل های تهران دارای فضایی هر چند کوچک در این زمینه هستند تا قادر به ارائه بهترین خدمات به میهمانان خود در مدت اقامتشان باشند. در کنار موارد ذکر شده امکان دسترسی به مناطق خوش‌آب‌وهوای پایتخت و استفاده از امکانات و جاذبه‌های گردشگری تهران از دیگر مواردی است که باعث جذب بیشتر میهمانان به این مجموعه‌های لوکس در پایتخت شده است.

هتل های لاکچری تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران از لاکچری‌ترین هتل‌های تهران، به‌منظور رفاه حال بیشتر مهمانان خود دارای رستوران‌های مجهز برای پذیرایی است. رستوران لاتون، رستوران دیبا و رستوران اسکای لانج رستوران مطرح و لوکس در این هتل هستند که آماده ارائه بهترین خدمات به میهمانان خود در این مجموعه هستند. این مراکز پذیرایی با منوی‌های مختلف ایرانی و بین‌المللی آماده ارائه بهترین خدمات به میهمانان خود در مدت‌زمان اقامتشان در این هتل لوکس تهران هستند. قیمت غذا در رستوران‌های این مجموعه بسته به منوی انتخابی میهمانان، متفاوت خواهد بود.

این مجموعه اقامتی لوکس در تهران در کنار ارائه خدمات ذکر شده، دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهزی به‌منظور رفاه حال میهمانان خود است. قیمت رزرو گران‌ترین اتاق در این مجموعه مربوط به سوئیت اسکای آن است. میهمانانی که قصد رزرو این سوئیت را برای اقامت خود دارند، می‌بایست شبی ۴۴ میلیون تومان هزینه صرف نمایند. این مبلغ در روزهای آخر شهریورماه با تخفیف به مبلغ ۰۰۰’۸۰۰’۴۱ رسیده است؛ البته باید عنوان نمود شروع قیمت رزرو اتاق در این مجموعه از شبی ۰۰۰’۱۹۵’۸ هزار تومان شروع می‌شود.

هتل اسپیناس پالاس تهران به عنوان یکی از هتل های لاکچری تهران

هتل ویستریا تهران

هر چند که میهمانان قدیمی این هتل به‌عنوان یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های تهران، رستوران اسکای لانژ، رویال و روف‌گاردن را به‌عنوان مجموعه‌های پذیرایی خاطر دارند، اما باید بگوییم در حال حاضر رستوران و کافی‌شاپ هتل ویستریا تهران به‌عنوان یکی از نقاط برجسته این مجموعه برای پذیرایی از میهمانان شناخته شده است. این دو مجموعه پذیرایی با منویی متنوع از غذاها و نوشیدنی‌های مختلف ایرانی و بین‌المللی آماده پذیرایی از میهمانان در تمامی ایام هفته است. میهمانانی که قصد رزرو این مجموعه را برای مدت اقامت خود در پایتخت دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت های هتل و طی نمودن فرایند زیر، اقدام به این امر نماید:

  • تعیین زمان ورود و خروج
  • درج اطلاعات رزرو کننده به همراه تعداد نفرات
  • انتخاب نوع اتاق
  • بررسی قیمت و در صورت داشتن کد تخفیف وارد نمودن آن
  • انتخاب یکی از روش‌های پرداخت آنلاین

ضمناً شروع قیمت رزرو در این مجموعه لوکس به‌عنوان یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های تهران، از شبی ۰۰۰’۰۶۰’۵ هزار تومان شروع می‌شود.

هتل ویستریا تهران - هتل های لاکچری تهران

هتل پارسیان آزادی تهران

این مجموعه اقامتی لوکس در تهران دارای چندین رستوران در خود است. رستوران پارسه، رستوران کنزو، رستوران پارمین، رستوران سرو و بوفه سرد هتل پارسیان آزادی تهران جزو مراکز سرو و پذیرایی از میهمانان در این مجموعه است. داشتن فضایی بی‌نظیر در کنار استفاده از منوهای متنوع ایرانی و بین‌المللی این مجموعه را به یک مکان بی‌نقص برای پذیرایی از میهمانان نموده است. در کنار این مراکز پذیرایی امکان رزرو اتاق در این مجموعه از دیگر مواردی است که باعث وجه تمایز این هتل به‌عنوان بهترین هتل مطرح در پایتخت شده است. میهمانانی که قصد رزرو اتاق در این مجموعه را دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت های هتل و طی نمودن فرایند زیر به‌صورت آنلاین اقدام به رزرو اتاق نمایند:

  • تعیین زمان ورود و خروج
  • درج اطلاعات رزرو کننده به همراه تعداد نفرات
  • انتخاب نوع اتاق
  • بررسی قیمت و در صورت داشتن کد تخفیف وارد نمودن آن
  • انتخاب یکی از روش‌های پرداخت آنلاین

شایان‌ذکر است که شروع قیمت رزرو اتاق در این هتل لوکس پایتخت از شبی ۰۰۰’۸۴۰’۳ هزار تومان خواهد بود.

هتل پارسیان آزادی جزو هتل های لاکچری تهران

هتل پرشین پلازا تهران

این هتل ۵ ستاره در پایتخت دارای یک رستوران مجلل به نام رستوران گلکسی است که از یک چیدمان خاص و لوکس برخوردار است. خدمات گستره این مجموعه به‌گونه‌ای است که علاوه بر میهمانان این مجموعه، به‌راحتی پذیرای دیگر مهمانان از خارج از هتل است. ضمن اینکه کافی‌شاپ لوکس هتل پرشین پلازا تهران نیز با منوی متنوع آماده خدمات‌رسانی بهتر به میهمانان است. امکان رزرو این مجموعه به‌صورت آنلاین به‌منظور رفاه حال بیشتر مهمانان فراهم است. کافیست به سایت های هتل مراجعه و با طی فرایند زیر اقدام به رزرو این مجموعه به‌عنوان یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های تهران نمایید:

  • تعیین زمان ورود و خروج
  • درج اطلاعات رزرو کننده به همراه تعداد نفرات
  • انتخاب نوع اتاق
  • بررسی قیمت و در صورت داشتن کد تخفیف وارد نمودن آن
  • انتخاب یکی از روش‌های پرداخت آنلاین

رنج رزرو قیمت در این مجموعه نیز در حال حاضر از شبی ۰۰۰’۲۹۰’۳ هزار تومان شروع خواهد شد.

هتل پرشین پلازا تهران در لیست هتل های لاکچری تهران

هتل استقلال تهران

این مجموعه اقامتی ۵ ستاره در پایتخت به‌عنوان یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های تهران به‌منظور رفاه حال بیشتر میهمانان دارای سه مجموعه پذیرایی لوکس در خود است. رستوران آبشار گیله وار، رستوران مطبخ و رستوران رز سه مرکز پذیرایی در هتل استقلال تهران هستند که با منوی منوهای متنوع از غذاهای ایرانی و بین‌الملل آماده ارائه بهترین خدمات به میهمانان هتل هستند. از دیگر مواردی که باعث استقبال میهمانان و مسافران به این مجموعه اقامتی لوکس در پایتخت شده، امکان رزرو آنلاین این مجموعه است. برای این منظور با مراجعه به سایت های هتل و طی نمودن مراحل زیر قادر به رزرو در این مجموعه خواهید بود:

  • تعیین زمان ورود و خروج
  • درج اطلاعات رزرو کننده به همراه تعداد نفرات
  • انتخاب نوع اتاق
  • بررسی قیمت و در صورت داشتن کد تخفیف وارد نمودن آن
  • انتخاب یکی از روش‌های پرداخت آنلاین

لازم به ذکر است که قیمت رزرو اتاق در این مجموعه از شبی ۰۰۰’۲۷۰’۴ هزار تومان شروع خواهد شد.

هتل استقلال تهران از هتل های لاکچری تهران

تهران به‌عنوان پایتخت کشور دارای هتل‌ها و مراکز اقامتی لوکس و مجهزی برای اقامت میهمانان خود است. استفاده از امکانات رفاهی ویژه در اتاق‌ها، دارابودن کافی‌شاپ و رستوران و… از جمله نکات مهم و حائز اهمیت در انتخاب میهمانان به شمار می‌رود. به همین دلیل هر چقدر خدمات ارائه شده در این زمینه در هتل‌های پایتخت بیشتر باشد، مسلماً پذیرای میهمانان بسیاری در تمامی ایام سال خواهد بود.

اقامتی رویایی در لاکچری‌ترین هتل‌های تهران با ارائه بهترین خدمات در فضایی لوکس و زیبا با امکان دسترسی به مناطق خوش‌آب‌وهوا و جاذبه‌های گردشگری تهران برای میهمانان در بیشتر این مجموعه‌های اقامتی فراهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی 3 تا از بهترین شهرهای ایران برای سفرهای نوروزی

شنبه 5 اسفند 1402
شهرهای زیادی در ایران هستند که در فصل بهار مقصد سفرهای نوروزی محسوب می‌شوند. اگر قصد دارید، تعطیلات نوروز خود […]
شهرهای ایران برای سفرهای نوروزی

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس