مرکز خرید پلاتین تهران

مرکز خرید پلاتین تهران از مراکز تجاری جدید در پایتخت است که فروشگاه‌های بسیاری را در خود جای داده است. در این مرکز خرید می‌توانید انواع لوازم مورد نیاز خود را خریداری نمایید. در مرکز خرید پلاتین، رستوران‌ها و فودکورت‌هایی وجود دارند که فضای آن‌ها بسیار دنج بوده و مناسب برای صرف انواع غذا و خوراکی هستند. همچنین مجتمع تجاری پلاتین دارای پارکینگ طبقانی با ظرفیت بالایی بوده که می‌توانید خودروی خود را در آن نگهداری کنید.

بنای مجتمع تجاری پلاتین تهران

مرکز خرید پلاتین تهران کجاست ؟

مرکز خرید پلاتین تهران در میدان صنعت این شهر واقع شده است. از این رو، شما می‌توانید از سه طریق به مجتمع‌ تجاری پلاتین تهران بروید که این سه روش به شرح زیر است:

  • دسترسی به مرکز خرید پلاتین تهران با خودروی شخصی: اگر با خودرو شخصی خود به تهران سفر کرده‌اید، باید در ابتدا خود را به بزرگراه چمران برسانید. البته می‌توانید از سایر بزرگراه‌هایی چون همت و شیخ فضل‌الله نیز به مرکز خرید پلاتین بروید.
  • دسترسی به مرکز خرید پلاتین تهران با مترو: اگر می‌خواهید از طریق نزدیک ترین مترو به مرکز خرید پلاتین بروید، می‌توانید در نقاط مختلف شهر تهران سوار مترو شوید و در ایستگاه میدان صنعت آن پیاده شوید. زمانی که در این ایستگاه پیاده شدید، تنها 1 کیلومتر با بلوار فرحزاد فاصله خواهید داشت که می‌توانید این مسیر را پیاده‌روی کنید تا به مجتمع ‌تجاری پلاتین برسید.
  • دسترسی به مرکز خرید پلاتین تهران با اتوبوس: اتوبوس‌های متعددی از نقاط مختلف شهر تهران به سمت میدان صنعت حرکت می‌کنند. شما می‌توانید سوار اتوبوس‌های میدان انقلاب، میدان رسالت، میدان هفت‌تیر یا پایانه آزادی شده و در میدان صنعت تهران پیاده شوید و بقیه مسیر را به سمت مجتمع‌ تجاری پلاتین پیاده‌روی نمایید.

مرکز خرید پلاتین تهران روی نقشه

ساعت بازدید از مرکز خرید پلاتین تهران

  • ساعت کاری: این مرکز خرید از ساعت 10 صبح الی 23 شب باز است.
  • ساعت کاری سینمای مرکز خرید پلاتین: 10:00 صبح الی 2:00 بامداد
نمایی از ورودی مرکز خرید پلاتین تهران

معرفی مرکز خرید پلاتین تهران

مرکز تجاری پلاتین از مراکز خرید تازه تاسیس در تهران است که در سال 1397 افتتاح شده است. این مرکز خرید مساحتی حدود 10.500 مترمربع با زیربنایی نزدیک به 65.000 مترمربع دارد. در پلاتین سنتر علاوه‌بر 302 واحد تجاری، امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری چون رستوران، کافی‌شاپ، فودکورت، پارکینگ و سینما وجود دارد. برخی از برندهای مطرح در این مرکز خرید فعالیت می‌کنند؛ از این‌ رو برخی از فروشگاه‌ها ممکن است اجناس فروشی خود را با قیمت بالاتری به مشتریان ارائه دهند.

در مجتمع تجاری پلاتین، فروشگاهی به نام هایپرمی وجود دارد که در سال 1399 و در ماه 18 دی آغاز به کار کرده است و خانوارها می‌توانند لوازم موردنیاز خود را فروشگاه‌های زنجیره‌ای آن که در مرکز خرید پلاتین نیز وجود دارد، خریداری کنند.

نمایی از فروشگاه هایپر می در مرکز خرید پلاتین تهران

فروشگاه های مجتمع تجاری پلاتین تهران

در مرکز خرید پلاتین تهران، برندهای مطرح بسیار فعالیت می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به برندهای ماسیمودوتی(پوشاک آقایان)، لگو(اسباب‌بازی کودکان)، نایکی(لوازم ورزشی)، مارال(چرم) و برند مشهور سیاوود(فروشگاه پوشاک) اشاره کرد. در این مجتمع‌تجاری، فروشگاه‌های اپل‌استور، سامسونگ و مبلمان رویال نیز فعالیت می‌کنند که می‌توانید تمامی اجناس را با خیال راحت خریداری کنید. ناگفته نماند که چندین فروشگاه صرافی و طلافروشی نیز در پاساژ پلاتین وجود دارد. از سایر اجناس فروشی در این مجتمع‌تجاری، می‌توان به لوازم آرایشی، اکسسوری، لنزهای رنگی و عینک، آجیل و خشکبار، کفش، شکلات و شیرینی و وسایل تزئینی و ظروف اشاره کرد.

رستوران و فودکورت مرکز خرید پلاتین تهران

فودکورت‌ها می‌توانند بخش مهمی از مراکز تجاری باشند؛ زیرا مسافران هنگام بازدید از مراکز تجاری ممکن است به دنبال صرف انواع نوشیدنی یا صرف غذایی نیز باشند که در این صورت معمولا به رستوران آن مرکز خرید و یا فودکورت آن سری می‌زنند. یکی از فودکورت‌های مرکز خرید پلاتین در طبقه پنجم آن فعالیت می‌کند که فضایی خلوت و بسیار دنج دارد. کافی‌شاپ ویونا نیز در این مرکز خرید فعالیت می‌کند و تمامی سفارش‌های مشتریان را با سرعت بالایی آماده می‌کند. یکی از رستوران‌های پلاتین در راهروی باریکی قرار دارد که با انواع غذاهای سنتی، برگر، پیتزا و انواع فست‌فود پذیرای افراد است.

فود کورت پلاتین مرکز خرید پلاتین

پردیس شهرک در مرکز خرید پلاتین تهران

پردیس سینمایی در طبقه 5 مرکز خرید پلاتین قرار دارد که در سال 1396 فعالیت خود را شروع کرده است. این پردیس دارای 11 سالن اختصاصی برای اکران فیلم است و یک سالن ویژه برای برگزاری تئاتر دارد. فاصله نزدیک پردیس سینمایی با میدان صنعت سبب شده تا به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. در این پردیس سینمایی روزانه چندین فیلم مختلف را هم‌زمان اکران می‌کنند و شما می‌توانید فیلم موردعلاقه خود را در آن‌جا تماشا کنید. برخی اوقات زمان برگزاری بازی‌های بین‌المللی و بازی‌های تیم ملی، در چندین سالن این پردیس سینمایی مردم به تماشای بازی می‌پردازند.

مکان های نزدیک به مرکز خرید پلاتین تهران

به دلیل این‌که مرکز خرید پلاتین در شهرک غرب تهران بنا شده، به بسیاری از دیگر مراکز تجاری محبوب این شهر نزدیک است. در ادامه مطالب می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد اماکن دیدنی نزدیک مرکز خرید پلاتین کسب نمایید.

مرکز خرید لیدوما تهران

مرکز خرید لیدوما از محبوب‌ترین مراکز تجاری واقع در غرب تهران است که در منطقه دو شهرداری این شهر قرار دارد. مجاورت این مرکز تجاری با مرکز خرید میلاد نور سبب شده تا شما بتوانید بعد اتمام خرید خود، به مرکز خرید میلاد نور نیز سری بزنید. ایستگاه میدان صنعت از نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به این مرکز خرید است که در 500 متری آن قرار دارد. ناگفته نماند که در مرکز خرید لیدوما رستوران‌ها و فودکورت‌های بسیاری پذیرای بازدیدکنندگان هستند. از انواع لوازم فروشی در این مرکز خرید می‌توان به طلافروشی، لوازم ورزشی، لوازم‌خانگی، پوشاک و کیف و کفش اشاره کرد.

  • آدرس: تهران، بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، جنب مرکز خرید میلاد نور
  • فاصله تا مرکز خرید پلاتین: 130 متر، 2 دقیقه پیاده روی
  • ساعت کاری: 7:30 صبح الی 24 بامداد، تمامی روزهای هفته به‌جز روزهای تعطیل

مرکز خرید گلستان تهران

پاساژ گلستان از مطرح‌ترین مراکز تجاری شهرک غرب تهران است که شما از سه طریق خودرو شخصی، مترو و تاکسی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. ایستگاه مترو میدان صنعت فاصله بسیار کمی با مرکز خرید گلستان دارد و شما از طریق آن می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی خود را به این پاساژ برسانید. این پاساژ دارای معماری اصیل و سنتی است که در سه طبقه ساخته شده است. امروزه مرکز خرید گلستان بیش از 187 واحد تجاری فعال دارد و از امکانات رفاهی آن می‌توان به غرفه‌های ویژه، مشاور املاک، رستوران، داروخانه، کافی‌شاپ و شعب بانک‌های مختلف اشاره کرد.

  • آدرس: تهران، شهرک غرب، خیابان ایران‌زمین، ابتدای خیابان مهستان، پاساژ گلستان
  • فاصله تا مرکز خرید پلاتین: 2.5 کیلومتر، 20 دقیقه پیاده روی
  • ساعت کاری: همه روز از ساعت 10:00 صبح الی 22:00 شب

مجتمع تجاری میلاد نور تهران

مرکزخرید میلاد نور در سال 1378 بنا گردیده که معماری آن از معماری مراکز تجاری کشورهای اروپایی الهام گرفته شده است. از برندهای مشهور حاضر در این مرکز تجاری می‌توان به برندهای دسینی، مادرکر، فورجینال، سها، یاتاش، لیوایز، پیرگاردین، پوما و آدیداس اشاره کرد. در طبقه ششم این مجتمع‌ تجاری یک رستوران بین‌المللی با فضای بسیار لوکس قرار دارد. طبقه دوم مرکز خرید میلاد نور به فروشگاه‌های طلا، جواهرات و ساعت اختصاص داده شده است که شما در این طبقه قادر به مشاهده تنوع گسترده‌ای از جواهرات زیبا خواهید بود.

  • آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی
  • فاصله تا مرکزخرید پلاتین:  8.9 کیلومتر، 40 دقیقه پیادهروی
  • ساعت کاری: همه روز از ساعت 10:00 صبح الی 22:00 شب

بوستان کامبیز تهران

بوستان کامبیز از دیگر پارک‌های سرسبز تهران است که در شهرک غرب این شهر قرار دارد. موقعیت جغرافیایی خوب این بوستان سبب شده تا پارک کامبیز فاصله کمی با مراکز خرید غرب تهران چون مرکز خرید میلاد نور و مجتمع تجاری و اداری ستین دارد و در نزدیکی بیمارستان لاله قرار گرفته است. رستوران‌ها فست‌فودهای بسیاری در اطراف بوستان کامبیز وجود دارند که می‌توانید به انتخاب خود در یکی از آن‌ها غذای دلخواه خود را میل نمایید. در نزدیکی این بوستان، ایستگاه اتوبوسی قرار دارد که از طریق آن می‌توانید به سایر نقاط شهر دسترسی داشته باشید.

  • آدرس: تهران، بزرگراه شهید همت، یادگار امام، ایوانک شرقی
  • فاصله تا مرکز خرید پلاتین: 550 متر، 7 دقیقه پیاده روی
  • ساعت بازدید: همه روزه و 24 ساعته

موزه تنوع زیستی و حیات وحش پردیسان تهران

موزه تنوع زیستی از موزه‌های دیدنی تهران است که در غرب این شهر قرار دارد و در آن می‌توانید انواع گونه‌های جانوری و گیاهی جهان را مشاهده کنید. از گونه‌های جانوری نگهداری شده در این موزه می‌توان به سیاه خروس، گور ایرانی، هوبره، میش مرغ و یوزپلنگ اشاره کرد. موزه حیات‌وحش پردیسان در زمینی با مساحت 1800 مترمربع قرار گرفته است و در راستای وظایف قانونی سازمان حفاظت از محیط‌‌زیست بنا شده است. در محله پردیسان تهران سه موزه قرار دارد که از موزه حیات‌وحش از پربازدیدترین آن‌ها است.

  • آدرس: تهران، بزرگراه شیخ فضل‌الله، بزرگراه شهید همت
  • فاصله تا مرکز خرید پلاتین: 3.9 کیلومتر، 16 دقیقه پیاده
  • ساعت بازدید: ساعات 8:00 صبح الی 19:00 عصر

هتل های نزدیک مرکز خرید پلاتین تهران

مرکز خرید پلاتین در غرب تهران قرار دارد که در آن ‌مناطق نیز هتل‌های بی‌شماری بنا شده‌اند. در جدول زیر می‌توانید با سایر هتل‌ های غرب تهران و نزدیک مرکز خرید پلاتین تهران آشنا شوید.

نام هتلامتیاز هتلآدرس هتلفاصله تا مرکزخرید پلاتین
هتل اوین تهران****تهران، بزرگراه چمران، تقاطع اوین7.8 کیلومتر
هتل آپارتمان تاج محل تهران****تهران، خیابان ملاصدرا، شیخ بهائی جنوبی4.2 کیلومتر
هتل آپارتمان تاوریژ تهران****تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، خیابان برزیل غربی5.2 کیلومتر
هتل اسپیناس پالاس تهران*****تهران، سعادت‌آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود5.7 کیلومتر
هتل نیلو تهران***تهران، خیابان ولی‌عصر، نرسیده به میدان ونک8.5 کیلومتر
هتل آپارتمان ونک تهران*تهران، میدان ونک، برزیل شرقی8.8 کیلومتر
هتل هما تهران*****تهران، خیابان ولی‌عصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان شهید خدامی8.5 کیلومتر
هتل زیتون تهران***تهران، اتوبان رفسنجانی غرب به شرق، نرسیده به اتوبان کردستان، داخل مجتمع مسکونی فجر9.8 کیلومتر
یکی از اتاق های دو نفره هتل اسپیناس پالاس تهران

سوالات متداول

مرکز خرید پلاتین تهران در کجا قرار دارد؟

از هتل‌های نزدیک به مرکز خرید پلاتین تهران می‌توان به هتل‌های اوین، اسپیناس پالاس، تاوریژ، نیلو، ونک و هتل هما اشاره کرد.

چه هتل‌هایی فاصله کمی با مرکز خرید پلاتین دارند؟

از هتل‌های نزدیک به مرکز خرید پلاتین تهران می‌توان به هتل‌های اوین، اسپیناس پالاس، تاوریژ، نیلو، ونک و هتل هما اشاره کرد.

چه برندهایی در مرکز خرید پلاتین فعالیت می‌کنند؟

از برندهای مطرح در این مرکز خرید می‌توان به برندهای لگو برای اسباب‌بازی، مارال برای وسایل چرمی، نایکی برای وسایل ورزشی، سامسونگ، ماسیمودوتی برای پوشاک آقایان و سیاوورد برای پوشاک اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اقامت در هتل های لوکس شیراز

پنج‌شنبه 3 اسفند 1402
در شهر شیراز، به ‌منظور رفاه هرچه بیشتر مسافران و گردشگران عزیز هتل‌های لوکس بسیاری پدید آمده است که شما […]
هتل های لوکس شیراز

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس