مرکز خرید لیدوما تهران

در شهرک غرب تهران، یک مجتمع تجاری بسیار لوکس به ‌‌نام لیدوما در کنار مرکز خرید میلاد نور قرار دارد. مرکز خرید لیدوما یکی از مجتمع‌‌های لوکس تهران است که فاصله نزدیکی با برج میلاد تهران دارد. این مرکز خرید دارای رستورانی مجلل در طبقه آخر است که چشم‌انداز بسیار زیبایی از بوستان پردیسان و برج میلاد از بخش روباز آن دیده می‌شود. دسترسی به این مرکز خرید از طریق BRT و ایستگاه مترو میدان صنعت امکان‌پذیر است.

مرکز خرید لیدوما تهران در سال 1394 افتتاح شد و دارای بیش از 20 فروشگاه معتبر است. علاوه‌بر این در مرکز خرید لیدوما تجهیزات رفاهی کاملی مانند پارکینگ، سرویس بهداشتی، خانه کودک، آسانسور، پله برقی و… برای بازدیدکنندگان وجود دارد.

مرکز خرید لیدوما تهران

مرکز خرید لیدوما کجاست ؟

برای دسترسی به مرکز خرید لیدوما تهران می‌توانید از خودروی شخصی و وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. اگر قصد دارید با خودرو شخصی به این مرکز خرید دسترسی یابید، باید ابتدا وارد اتوبان همت شوید و سپس مسیر خود را به سمت اتوبان شیخ فصل‌الله شمالی ادامه دهید. پس از رسیدن به میدان صنعت، باید مسیر خروجی سمت چپ آن را به سمت بلوار فرحزادی ادامه دهید تا به مرکز خرید لیدوما تهران برسید. اگر قصد دارید از طریق مترو به این مرکز خرید بروید، باید خط ۷ مترو تهران را انتخاب کنید. این خط شما را به ایستگاه مترو میدان صنعت می‌رساند که فاصله بسیار کمی تا مرکز خرید لیدوما دارد.

آدرس مرکز خرید لیدوما تهران: بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، جنب مرکز خرید میلاد نور (مرکز خرید لیدوما تهران روی نقشه)

مشخصات مرکز خرید لیدوما تهران

مجتمع خرید لیدوما دارای 5 طبقه است که در هر کدام از آن‌ها انواع فروشگاه‌های طلا و جواهرات، پوشاک، دکوراسیون، لوازم خانه و آشپزخانه، کادویی، تزئینات کیف و کفش و لوازم ورزشی وجود دارد. راه‌های ارتباطی با مرکز خرید لیدوما تهران عبارتند از:

  • شماره تماس مرکز خرید لیدوما: 02186090540
  • ساعت بازدید: 10 تا 23

بخش‌ های مختلف مرکز خرید لیدوما تهران

مرکز خرید لیدوما تهران دارای بخش‌‌های مختلفی است که می‌توانند شما را ساعت‌ها سرگرم کنند. محیط تمیز، تهویه مناسب و جلوه‌های دیدنی و لوکسی که در معماری این مرکز خرید لیدوما وجود دارد، باعث می‌شود که گشت و گذار در این مکان کاملا لذت‌بخش باشد. بخش‌های مرکز خرید لیدوما تهران عبارتند از:

فروشگاه‌ های لوکس مرکز خرید لیدوما تهران

پاساژ لیدوما شهرک غرب مجهز به مغازه‌های بسیار متنوع و دارای کالاهای داخلی و خارجی است. یکی از مهم‌ترین فروشگاه‌های این مرکز خرید، فروشگاه‌های دکوری و پوشاک هستند که در برخی از فصول سال تخفیف‌هایی شگفت‌انگیز را ارائه می‌دهند. در مرکز خرید لیدوما بیش از 80 درصد از فروشگاه‌ها از صبح تا بعد از ظهر فعالیت می‌کنند. ناگفته نماند که در لیدوما سنتر تهران آرایشگاه‌ و مراکز زیبایی نیز بخشی از غرفه‌ها را به خود اختصاص می‌دهند.

کاخ رستوران لیدوما تهران

مطمعناً یکی از قسمت‌های مهم مرکز خرید لیدوما تهران، طبقه‌ بالای آن است که دارای رستورانی مجلل با چشم‌‌اندازی زیباست. پنجره‌های این رستوران کاملاً شیشه‌ای است و محیطی نورگیر و دلباز را فراهم می‌کند. سقف بلند و منقش این رستوران مزین به لوسترهایی اشرافی است که محیط داخلی آن را متحیرکننده می‌کند. در فضای بیرونی این کاخ رستوران امکان استعمال دخانیاتی مانند سیگار و قلیان برای افراد وجود دارد.

وسعت این رستوران بیش از 250 متر مربع است و دارای بخش‌های مختلفی شامل فضای روباز، وی‌ آی پی و محیط داخلی است. ظرفیت کاخ رستوران بیش از 500 نفر بوده و میزبان مناسبی برای برگزاری مراسم تولد، سالگردها و دورهمی‌های دوستانه است. به‌دلیل فضای خیره‌کننده گرفتن عکس از فراز این نقطه قاب‌های بسیار زیبایی را ایجاد می‌کند. در این رستوران ۳ وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام خوراک‌های گیاهی و انواع غذاهای ملل متنوع را برای مشتریان عرضه می‌کند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت منو رستوران لیدوما به اینستاگرام رستوران لیدوما و یا سایت آن مراجعه نمایید.

  • ساعت کاری رستوران کاخ لیدوما: 7:30 تا 23
صبحانهغذای اصلیپیش غذانوشیدنی سردنوشیدنی‌های گرم ‍
املت بیکن، شقاب مکزیکی، املت سبزیجات، املت اسفناج رژیمیایرانی: غذاهای دریایی مانند ماهی قزل‌آلا، ماهی سالمون، بشقاب دریایی کاخ، کالاماری کریسپی، انواع کباب‌ها، ماهیچه مخصوص، سردست بره همایونی. فرنگی: لم چاپس، فاهیتا چیکن، چیکن پی‌کاتا، بشقاب سبزیجات، پنه آلفردوسالاد سزار، سالاد مخصوص کاخ، سالاد گاردن، سالاد انتروکت، سالاد مدیترانه‌ای،َ سوپ مخصوص کاخ، نان سیر، قارچ و سیب‌ زمینی سوخارینوشیدنی سرد سنتی، آب‌میوه فصل، اسموتیقهوه اسپرسو، آیس موکا، فراپاچینو، موکا، کاپوچینو، آیس لاته، چای، هات چاکلت، چای ماسالا
نمایی از کاخ رستوران لیدوما تهران

فودکورت

این فودکورت که لقب بلندترین فودکورت تهران را به‌ خود اختصاص داده است، دارای 9 بخش با سبک مختلف است. خوراک‌هایی که در این بخش‌ها سرو می‌شود، با بخش‌های دیگر متفاوت است. مساحت بیش از 2000 متری این فودکورت به دو بخش روباز و بسته تقسیم می‌شود. خوراک‌هایی مکزیکی، مدیترانه‌ای، ایرانی، فرنگی و ترکی در این فودکورت وجود دارند.

کافه ویونا

این کافه در محیطی کاملاً دلباز در طبقه بالای مرکز خرید لیدوما تهران قرار دارد. بار سرد، گرم و دسرهای بسیار لذیذی که در این کافه سرو می‌شوند رضایت مشتریان را جلب کرده‌اند. فضای این کافه با گل و گیاه‌ها و چمن مصنوعی به شکل مدرن دیزاین شده‌ است. در این کافه محیطی خارجی و داخلی برای مشتریان وجود دارد. کروسان، کیک خیس، کیک بستنی و کوکی‌ها از محبوب‌ترین دسرهای این کافه محسوب می‌شوند.

گیم سنتر لیدوما

در طبقه زیر همکف، پلاک 19 این مرکز تجاری، گیم سنتر ایستگاه آدرنالین وجود دارد. این گیم سنتر مجهز به انواع سیستم‌های رایانه‌ای، ایکس باکس، پی اس فور و… برای تفریح جوانان است. تنوع بازی‌های این گیم سنتر بسیار زیاد است و شامل بازی‌های اکشن، ورزشی، ریاضی، موسیقی و استراتژی است. بازدید از این مکان در همه روزهای هفته و از ساعت 8 تا 23 شب وجود دارد.

هایپرمارکت

جالب است بدانید که بسیاری از افراد به قصد خرید مایحتاج خوراکی خانه وارد این هایپر مارکت می‌شوند. در این مکان همه اقلام ضروری و غیرضروری مانند گوشت گرم، نان، شیرینی، لبنیات، مرغ و ماهی، لوازم خانگی، محصولات آرایشی و بهداشتی، سبزیجات و حتی بذر و محصولات کشاورزی وجود دارد. همه خوراک‌های موجود در این هایپرمارکت تازه و کاملا پاکیزه به دست مشتریان می‌رسد.

خانه بازی کودک

اگر در هنگام خرید دغدغه‌ی تفریح کودکتان را دارید، می‌توانید از خانه بازی آوای شادی در مرکز خرید لیدوما تهران استفاده کنید. تمامی بخش‌های این مکان اعم از تونل حلزون، استخر توپ، ترامپلین، ماهی تعادلی و تاب و آلاکلنگ در منظم‌ترین حالت خود قرار گرفته‌اند. علاوه‌بر این بازی‌های متعددی مانند لگو، عروسک بازی، سوپر مارکت و آشپزخانه برای تفریح کودکان وجود دارد. این مکان برای تفریح کودکان یک تا ۶ سال در نظر گرفته شده است.

  • ساعت بازدید خانه بازی آوای شادی:  11 تا 23
خانه بازی کودک در مرکز خرید لیدوما تهران

امکانات رفاهی مرکز خرید لیدوما تهران

مشخص است که مرکز خرید لوکسی مانند لیدوما امکاناتی را برای رفاه حال مردم به همراه دارد. از جمله امکانات لیدوما تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آسانسور
  • فودکورت
  • کاخ رستوران لیدوما
  • گیم‌ سنتر
  • سرویس بهداشتی
  • تهویه مطبوع
  • معماری بسیار زیبا
  • پله برقی و اضطراری
  • کافی شاپ لیدوما
  • فروشگاه‌های متنوع
  • پارکینگ با ظرفیت بیش از 100 خودرو

جاهای دیدنی نزدیک به مرکز خرید لیدوما تهران

این مرکز خرید در غرب تهران، به بسیاری از مکان‌های دیدنی این شهر نزدیک است. همین موضوع باعث شده که دسترسی به مرکز خرید لیدوما تهران از طریق مترو، اتوبوس و خودرو شخصی آسان باشد. از جمله مهم‌ترین جاهای نزدیک به این مرکز خرید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مرکز خرید گلستان

مرکز خرید گلستان که به عنوان قدیمی‌ترین مرکز خرید غرب پایتخت شناخته می‌شود، در سه کیلومتری لیدوما شهرک غرب قرار دارد. در کمتر از ۱۰ دقیقه با ماشین می‌توانید خود را به این مرکز خرید برسانید. نمای آجری و به سبک سنتی مرکز خرید گلستان باعث شهرت آن شده و با ۸۲ غرفه مختص بازارچه و ۱۸۷ واحد تجاری در سه طبقه فعالیت می‌کند. واحدهای تجاری این مرکز انواع لوازم ‌خانگی، صنایع دستی، عینک، تابلو، موبایل، مصنوعات چرمی، اکسسوری، فرش و… را به فروش می‌رسانند. برای دسترسی به مرکز خرید گلستان باید مسیر شهرک غرب، خیابان ایران‌ زمین، ابتدای خیابان مهستان را پیش بگیرید.

پارک نهج البلاغه

اگر پس از یک خرید عالی در مرکز خرید لیدوما تهران قصد تفریح و گشت‌وگذار در یک مکان زیبا را داشته باشید، پارک نهج البلاغه در 7.1 کیلومتری شما قرار دارد و تنها 10دقیقه زمان نیاز دارید که با خودرو خود را به آن برسانید. این پارک با داشتن 4 فاز و تفریحات و امکانات رفاهی همچون پل معلق، یادمان شهدا، مسیر دوچرخه‌سواری، فروشگاه و زمین اسکیت، شهربازی، سینما 6 بعدی و… یک روز مفرح و عالی را برای شما رقم خواهد زد. برای دسترسی به این پارک باید به آدرس حاشیه اتوبان همت، بین اتوبان یادگار امام و اتوبان اشرفی اصفهانی مراجعه نمایید.

مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور در فاصله 120 متری لیدوما سنتر قرار دارد و با دو دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به آن برسانید. واحدهای تجاری این مرکز خرید شامل ۳۲۶ فروشگاه در ۶ طبقه می‌شود. جالب است دانید که طبقه ششم گلستان سنتر به سبک مراکز خرید اروپایی طراحی شده است. اگر سری به این مرکز خرید بزنید، می‌توانید انواع لوازم ورزشی، طلا و جواهر، پوشاک زنانه و مردانه، لوازم بهداشتی و زیبایی، کیف و کفش و… را خریداری کنید. برای رسیدن به مرکز خرید گلستان باید به شهرک غرب، بلوار فرحزادی مراجعه نمایید.

برج میلاد

برج میلاد تهران حدود هفت کیلومتر و کمتر از ۱۵ دقیقه با ماشین با مرکز خرید لیدوما تهران فاصله دارد. ارتفاع ۴۳۵ متری این برج آن را به بلندترین برج ایران تبدیل کرده و در جهان رتبه ششم را به خود اختصاص داده است. از امکانات تفریحی برج میلاد می‌توان به بولینگ، بانجی جامپینگ، موزه سکه و موزه مشاهیر، رستوران گردان، شهربازی، کافه، سالن کنسرت، بیلیارد و… اشاره کرد. برای دسترسی به این برج باید به آدرس بزرگراه‌ حکیم غرب، بعد از بزرگراه چمران، ورودی اختصاصی برج بروید.

هتل های نزدیک به مرکز خرید لیدوما

هتل‌های غرب تهران در نزدیکی این مرکز خرید قرار دارند و از جمله هتل‌های لوکس تهران به‌شمار می‌روند. دسترسی به هتل‌ های تهران نزدیک به مرکز خرید لیدوما از طریق مترو، اتوبوس‌های شهری و تاکسی امکان‌پذیر است. از جمله این هتل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نام و امتیاز هتلآدرسفاصله هتل تا مرکز خرید لیدوما
هتل اسپیناس پالاس تهران سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود، خیابان عابدی6.2 کیلومتر
هتل آپارتمان تاج محل تهرانمیدان ونک – خیابان ملاصدرا – خیابان شیخ بهایی جنوبی5.1 کیلومتر
هتل پارسیان آزادی تهرانتقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام7 کیلومتر

سوالات متداول

مرکز خرید لیدوما دارای چه بخش‌هایی است؟

کاخ رستوران، فودکورت، کافی شاپ ، خانه بازی کودک، گیم سنتر و…

فضای داخلی کاخ رستوران لیدوما چگونه است؟

فضای این کاخ رستوران با بهره‌گیری از المان‌های سنتی و ایرانی دارای کاشی‌کاری‌ها و نورپردازی‌هایی بسیار زیباست. این رستوران دو طبقه دارد که طبقه دوم آن دارای فضایی روباز VIP است.

در مرکز خرید لیدوما چه فروشگاه‌هایی وجود دارد؟

فروشگاه‌های پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی، کادویی، ظروف آشپزخانه و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پاساژ چارسو تهران

سه‌شنبه 1 اسفند 1402
پاساژ چارسو تهران در خیابان جمهوری تهران قرار دارد که به عنوان مرکز لوازم و کالاهای دیجیتال شناخته می‌شود. در این […]
مرکز خرید چارسو تهران

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس