معرفی رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران

یکی از مهم ترین موضوعاتی که اکثر مسافران در زمان رزرو هتل به آن می پردازند، وجود رستوران در هتل مورد نظر است. هتل اسپیناس پالاس تهران از جمله هتل های تهران است که با ارائه انواع رستوران که در بین رستوران های ایرانی و بین المللی قرار دارند، این امکان را برای آن دسته از افرادی که آن را برای اقامت خود انتخاب می کنند، فراهم کرده است که در زمان اقامت، برای صرف غذا دیگر نیازی به خروج از رستوران نداشته باشند و همچنین درگیر مشکلات پیدا کردن نزدیک ترین رستوران ها به هتل نیز نشوند. در ادامه نیز به معرفی بهترین رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران و منوی آن ها خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.  

رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران

رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران

همانطور که می دانید، این هتل 5 ستاره، از لوکس ترین هتل های تهران به شمار می رود و توانسته است با امکانات فوق العاده خود، امروزه نظر اکثر مسافران را نیز به خود جلب نماید. کافه و رستوران های بسیاری در این هتل مجلل قرار داده شده است که با دکوراسیون های متنوعی که دارند، می توانید برای انواع قرار های کاری، عاشقانه و… از آن ها استفاده نمائید.

رستوران مدرن ایرانی و بین المللی لاتون

یکی از انواع رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران، رستوران لاتون است که با به کارگیری انواع صندلی و مبلمان راحتی با طرح ها و رنگ های خیره کننده، نگاه هر فردی را به خود جذب می کند و باعث شده است که دکوراسیون رستوران بسیار تماشایی شود. این رستوران در طبقه سوم این هتل قرار گرفته است و ساعت کاری آن در سه وعده تنظیم شده است. برای صرف صبحانه در این رستوران، می بایست از ساعت 7 تا 10:30 صبح، وعده ناهار نیز از ساعت 12 تا 4 عصر و در نهایت برای صرف شام نیز بین ساعات 7 عصر تا 11 عصر می توانید مراجعه کنید.

رستوران لاتون دارای منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی و بین المللی، انواع سوپ، انواع نوشیدنی های سرد و گرم و قهوه، انواع سالاد و پیش غذا، انواع دسر می باشد که شما می توانید در زمان حضور در رستوران و اسکن بارکد آن، سفارش خود را ثبت نمائید. در صورتی که بخواهید این رستوران را برای مراسمات خود رزرو کنید، بایستی با شماره 02175675 تماس بگیرید. همچنین لازم به ذکر است که در رستوران لاتون اسپیناس پالاس، امکان استعمال دخانیات وجود ندارد.

رستوران مدرن ایرانی و بین المللی لاتون

رستوران سنتی ایرانی دیبا از رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران

اگر غذا خوردن در یک فضای سنتی را دست دارید، رستوران سنتی ایرانی دیبا انتخابی ایده آل برای شما می باشد. رستوران دیبا هتل اسپیناس پالاس تهران که در طبقه همکف این هتل قرار گرفته است، دارای منویی متنوع از انواع غذاهای اصیل و ایرانی همچون انواع کباب، شیشلیک، زرشک پلو، دیزی، ماهی قزل آلا و همچنین انواع نوشیدنی است که می توانید در محیطی کاملا گرم و صمیمی و در کنار خانواده و همزمان با تماشای موسیقی زنده نیز نوش جان کنید.

ساعت کاری رستوران سنتی دیبا هتل اسپیناس پالاس تهران از ساعت 12 ظهر تا 11 شب است. این رستوران نیز این امکان را نیز فراهم کرده است تا بتوانید برای جشن ها و مراسم های خانوادگی و یا خصوصی خود نیز رزرو کنید. قیمت منو رستوران دیبا اسپیناس پالاس تهران، بسیار بالا است که در مقابل کیفیت غذاهایی که ارائه می دهد، قیمتی منصفانه نیز به شمار می آید.

رستوران سنتی ایرانی رستوران دیبا

رستوران تلفیقی اسکای لانژ

در واقع می توان گفت که از جذاب ترین رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران می توان به رستوران تلفیقی اسکای لانژ اشاره کرد. این رستوران در بالاترین نقطه هتل و در طبقه 23 قرار گرفته است و چشم اندازی بی نظیر به سمت شهر را به نمایش می گذارد. منوی غذایی این رستوران، شامل انواع غذاهای ایرانی، دریایی، آسیایی و ایتالیایی و… است که می توانید انواع پیتزا، انواع سالاد، انواع سوشی و غذاهای دریایی را سفارش داده و نوش جان کنید.

برای صرف غذا در رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس پالاس تهران، همه روزه از ساعت 7 عصر تا 1 بامداد می توانید به آن مراجعه نمائید. همچنین لازم به ذکر است که این رستوران در روزهای تعطیل، علاوه بر عصر، از ساعت 10 صبح تا 3 عصر نیز آماده خدمت رسانی به مهمانان خود می باشد. قیمت منو این رستوران نیز گران است و باعث شده است که در دسته رستوران های لوکس قرار گرفته است. برای ثبت سفارشات خود در این رستوران، می بایست بارکد رستوران را اسکن نمائید.

رستوران تلفیقی اسکای لانژ

کافه سان ست هتل اسپیناس پالاس تهران

علاوه بر رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران که نام برده شد، هتل اسپیناس پالاس دارای کافه ای به نام کافه سان ست است که در کنار لابی هتل قرار گرفته است. این کافی شاپ نیز دارای سه قسمت است که بخشی از آن به لابی اختصاص داده شده و بخشی از آن در طبقه بالای کافی شاپ و بخشی دیگر نیز تراس است که چشم اندازی دیدنی از شهر تهران را به نمایش گذاشته است.

شما می توانید در این کافی شاپ، انواع نوشیدنی های سرد و گرم، انواع میان وعده، پاستا و ساندویچ و پیتزا، انواع شیرینی را سفارش دهید. لازم به ذکر است که این کافی شاپ دارای فضای بازی هم می باشد که امکان استعمال دخانیات نیز درآن مجاز می باشد. ساعت کاری کافه سان ست، در همه ایام هفته از ساعت 7 صبح تا 2 بامداد است. یکی از مزیت های استفاده از کافی شاپ سان ست، این است که می توانید سفارش خود را به صورت بیرون بر نیز انتخاب کنید.

کافه سان ست هتل اسپیناس پالاس تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی کامل رستوران هتل آوینا قشم

شنبه 12 اسفند 1402
هتل آوینا یکی دیگر از هتل های 4 ستاره قشم است که مانند نگین در قلب این جزیره زیبا می‌درخشد. […]
امکانات رفاهی هتل آوینا قشم

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس