رستوران هتل بین المللی قصر مشهد، خوشمزه گردی لاکچری

در هتل بین المللی قصر یکی از بهترین هتل های مشهد که 3 رستوران با یک سالن صبحانه‌خوری وجود دارد که در کنار آن دو کافی‌شاپ نیز فعالیت می‌کنند. وجود چندین رستوران در این هتل پنج ستاره سبب شده تا میهمانان هتل بتوانند باتوجه به سلیقه خود در رستوران انتخابی خود غذایی لذیذ را میل نمایند. در تمامی رستوران‌های هتل برای طبخ غذاها از مواد غذایی باکیفیت و تازه استفاده می‌شود. نام‌های رستوران هتل بین المللی قصر مشهد شامل رستوران‌های قصر، مرسده و رستوران سنتی رز است. همچنین مهمانان هتل می‌توانند بدون نیاز به حضور در رستوران غذای موردعلاقه خود را سفارش دهند تا غذا به اتاق آن‌ها ارسال شود.

آدرس هتل بین المللی قصر مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶

رستوران مرسده هتل بین المللی قصر مشهد

رستوران رویال مرسده از رستوران های هتل قصر مشهد

رستوران رویال مرسده هتل بین المللی قصر که به عنوان بهترین هتل نزدیک حرم مشهد معرفی شده است، با کیفیت ترین غذاهای دریایی شمال و جنوب ایران را سرو می‌نماید. در این رستوران تمامی غذاهای دریایی توسط آشپزانی مجرب طبخ و آماده می‌شوند؛ ازاین‌رو طعمی لذیذ دارند. ناگفته نماند که برای طبخ غذاهای دریایی از مواد تازه استفاده می‌شود و غذاهای دریایی به‌صورت کبابی، سوخاری و… سرو می‌شوند.

ساعت کاری رستوران رویال مرسده از ساعت 12:00 قبل از ظهر الی 24:00 بامداد است. در دکوراسیون این رستوران می‌توانید ترکیبی از تم رنگی آبی روشن و سفید را مشاهده کنید. همچنین در فضای آن آباژورهای زیبایی نصب شده‌اند و روی دیوارها آیینه‌کاری‌های منحصربه‌فردی کار شده‌اند.

رستوران قصر با مجموع غذاهای فرنگی و ایرانی

در رستوران قصر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به‌صورت کاملاً بهداشتی با چیدمانی ظریف و زیبا سرو می‌شود. در این رستوران می‌توانید غذاهایی باکیفیت بسیار بالا و طعمی لذیذ را میل نمایید. در این رستوران هر روز منوی غذای روزانه سرو می‌شود و در روزهای جمعه تمامی غذاها به‌صورت بوفه سرو می‌شود. رستوران قصر حدود 1500 نفر ظرفیت دارد. برای میل کردن ناهار در بازه زمانی 12:00 قبل از ظهر الی 15:30 ظهر و برای صرف شام در بازه زمانی 20:00 شب الی 23:30 شب به رستوران مراجعه کنید. ناگفته نماند که رستوران قصر در طبقه هم‌کف هتل قرار دارد.

ورودی رستوران قصر هتل بین المللی قصر مشهد

رستوران خاطره (صبحانه خوری) برای صرف صبحانه های لذیذ

در رستوران خاطره روزانه از ساعات 7:00 صبح الی 10:30 صبح انواع صبحانه‌ها به‌صورت سرد و گرم برای مهمانان سرو می‌شود. تمامی صبحانه‌ها و غذاها توسط آشپزانی حرفه‌ای آماده می‌شوند. در صبحانه‌خوری خاطره در کنار غذاها می‌توانید سه نوع املت، نیمرو ایرانی و کره‌ای را نیز سفارش دهید. ناگفته نماند که شما می‌توانید انواع جشن‌های کوچک مثل جشن تولد یا قرارهای دوستانه را در این سالن برگزار کنید.

رستوران سنتی رز با انواع غذاهای اصیل و سنتی

در رستوران سنتی رز می‌توانید منوی غذای متنوعی از انواع غذاهای اصیل، سنتی و ایرانی را مشاهده کنید و با قیمت مناسبی سفارش دهید. این رستوران دکوراسیون و فضای آرام و متفاوتی دارد. ناگفته نماند که ساعت کاری رستوران سنتی رز همه‌روزه از ساعات 18:00 عصر الی 3:00 بامداد است.

فضای رستوران سنتی رز در هتل قصر مشهد

کافی شاپ قصر و کافی شاپ ملودی با فضایی متفاوت

در کافی‌شاپ‌های قصر و ملودی انواع نوشیدنی، انواع عرقیات سنتی، انواع بستنی‌سنتی یا دستگاهی، کارامل و دیگر دسرهای لذیذ، غذاهای سبک و… سرو می‌شوند. از امکانات و خدمات تریا و کافی‌شاپ ملودی و همچنین کافی‌شاپ قصر می‌توان به روم سرویس رایگان و 24 ساعته و ارائه سرویس Welcome Drink برای ابتدای ورود مهمانانی که رزرو هتل انجام داده اند اشاره کرد.

کافی‌شاپ ملودی هتل بین المللی هتل قصر مشهد

سؤالات متداول

هتل بین المللی قصر مشهد چند رستوران دارد؟

در هتل بین المللی قصر مشهد 3 رستوران و 2 کافی‌شاپ با 1 سالن صبحانه‌خوری به نام‌های رستوران رز سنتی، رستوران رویال مرسده، کافی‌شاپ ملودی و قصر، سالن صبحانه‌خوری خاطره و رستوران قصر وجود دارد‌.

آیا امکان صرف غذا در هتل بین المللی قصر مشهد در اتاق وجود دارد؟

بله، می‌توانید غذای دلخواه خود را از رستوران دلخواه سفارش دهید تا در بسته‌بندی بهداشتی و به‌صورت گرم به اتاق شما ارسال شود.

آیا کیفیت غذاهای رستوران‌های هتل بین المللی قصر مشهد بالا است؟

در رستوران‌های این هتل آشپزانی مجرب و باتجربه مشغول به کار هستند و برای طبخ انواع غذاها از مواد غذایی تازه استفاده می‌شود؛ ازاین‌رو کیفیت غذاهای هتل بسیار بالا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

روستای ابیانه کاشان یا روستای سرخ کاشان؟؟

سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
ابیانه، که به عنوان “روستای سرخ” نیز شناخته می‌شود، از جمله روستاهای زیبا و توریستی نطنز واقع در استان اصفهان […]
روستای ابیانه کجاست

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس