بهترین سایت های رزرو هتل در ایران

همزمان با رشد میزان سفرهای تفریحی و کاری، بر میزان سرویس های ارائه دهنده خدمات غیر حضوری در زمینه رزرو هتل، تهیه بلیط هواپیما و سایر بخش های گردشگری نیز افزوده شده است. از جمله آنها می توان به سایت های رزرو هتل و اقامتگاه اشاره کرد. به این منظور، ما در ادامه قصد داریم 10 سایت برتر رزرو هتل در ایران را به شما معرفی کنیم.  

 با بررسی 10 سایت برتر رزرو هتل در ایران می توانید پیش از سفر از امکانات هتل مورد نظر خود مطلع شده و بر اساس معیارهایتان، و سپس اقدام به رزرو اتاق کنید. به این ترتیب می توانید یک سفر فراموش نشدنی و متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اید را برنامه ریزی کنید.

بهترین سایت های رزرو هتل در ایران

1- هتل یار

وب سایت هتل یار اولین و یکی از معتبرترین سایت های رزرو هتل در ایران است. این وب سایت با آدرس hotelyar.com خدمات ارزنده ای برای رزرو هتل به شما ارائه می دهد، دارای ضمانت قیمت های ارائه شده است و در قبال کنسلی هیچ کارمزدی از کاربر دریافت نمی شود.

از دیگر امکانات سایت هتل یار برای کاربران معرفی بهترین هتل ها، دسته بندی رزرو هتل، وبلاگ گردشگری، رزرو آنلاین تشریفات اختصاصی فرودگاهی، نقد هتل ها، ارائه نظر سنجی و بازخورد نظرات مسافران است.

2- ایران هتل

سایت ایران هتل انتخاب دیگری است که بین 10 سایت برتر رزرو هتل در ایران وجود دارد. این سایت که می توانید آن را با آدرس iranhotelonline.com پیدا کنید، جزئیات کاملی از خدمات هتل ها ارائه می دهد و ضمانت کننده بهترین نرخ رزرو هتل های طرف قرارداد خود است.

در این وب سایت علاوه بر اطلاعات کامل ارائه شده درباره هتل ها، نظرات مسافران از خدمات رفاهی به روشنی منعکس شده است. از جمله ویژگی های سایت، امکان مشاهده تصاویر زنده از قسمت های مختلف هتل است. سایر اطلاعات قرار داده شده در سایت ایران هتل شامل دسته بندی رزرو هتل، دسته بندی بهترین قیمت ها، دسته بندی اقامتگاهای بومگردی و سایر موارد مفید دیگر است.

3- جاباما

وب سایت جاباما امکان رزرو هتل های ایرانی و خارجی را برای شما فراهم می کند. شما می توانید از طریق آدرس jabama.com به این سایت دسترسی پیدا کنید. از قابلیت های منحصر به فرد این سایت امکان رزرو ویلا است.

دیگر خدمات سایت جاباما شامل دسته بندی رزرو هتل ها، اقامتگاه ها و ویلاها و اقامتگاه های بومگردی، دسته بندی تخفیفات ویژه، نظرات مسافران، معرفی پرفروش ترین هتل ها و دیگر موارد مفید است.

4- های هتل

های هتل به آدرس اینترنتی hihotel.ir، یکی از تخصصی ترین 10 سایت برتر رزرو هتل در ایران است که ارائه دهنده خدمات رزرواسیون آنلاین هتل و هتل آپارتمان در مشهد و سایر نقاط سطح کشور است. این سایت با بررسی کیفی و کمی هتل ها و اقامتگاه ها در نقاط مختلف کشور، اقدام به معرفی آنها می کند.

های هتل اطلاعات جامعی از تعداد و قیمت هتل ها، تخفیفات و شرایط رزرو اتاق فراهم کرده است تا مسافران بتوانند با شناخت کامل از موقعیت جغرافیای هتل و خدمات قابل ارائه، اقدام به رزرو آنلاین کنند. از دیگر خدمات ارائه شده توسط تیم های هتل مشاره رایگان و راهنمایی درباره امکانات تفریحی و بازارهای شهر مورد نظر است.

از دیگر امکانات منحصر به فرد وبسایت “های هتل” قابلیت مقایسه هتل های مورد نظر خود می باشد. شما می توانید با وجود این امکان هتل های مطلوب و نزدیک به سلایق خود را هوشمندانه تر انتخاب کنید.

های هتل یکی از بهترین سایت های رزرو هتل در ایران

5- علی بابا

علی بابا اطلاعات جامعی در مورد هتل های داخلی و خارجی به علاقمندان سفر ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به مطالب ارائه شده در سایت alibaba.ir و بررسی نظرات و امتیازدهی کاربران، اقدام به رزرو آنلاین هتل کنید. گردآوری اطلاعات درباره امکانات رفاهی هر هتل و اتاق مورد نظر شما، جاذبه های گردشگری شهر مورد نظر و قیمت هتل فرصت مقایسه را به شما می دهد.

از امکانات سایت علی بابا وجود فیلترهای متنوع جستجو، مثل قیمت هتل، درجه هتل، امکانات رفاهی و میزان محبوبیت هتل و اقامتگاه است. در صورتیکه نتوانستید پاسخ تمام سوال های خود را پیدا کنید، تیم پشتیبانی آماده پاسخگویی به تمام پرسش هایی هستند که احتمالاً دارید.

6- اقامت 24

اقامت 24 سایت دیگری است که می تواند در بین 10 سایت برتر رزرو هتل در ایران جای بگیرد. اقامت 24 جزو با سابقه ترین سایت ها در رزرواسیون هتل و بلیط هواپیما است. شما با مراجعه به آدرس eghamat24.com بدون پرداخت هیچ کارمزدی امکان کنسلی و استرداد فوری را خواهید داشت.

اگر بخواهیم نگاهی به امکانات سایت اقامت 24 بیندازیم، می توانیم دسته بندی رزرو هتل و بلیط هوایپما، تفکیک هتل ها بر اساس هر شهر، هتل های پربازدید، نقشه راهنمای گردشگری و تخفیف ها را مشاهده کنیم.

7- اسنپ تریپ

اسنپ تریپ در چند سال اخیر فعالیت خود را آغاز کرده است و در زمینه رزرو آنلاین هتل در شهرهای مختلف اقدام به ارائه خدمات کرده است. شما می توانید از طریق آدرس snapptrip.com در کنار رزرو هتل و اقامتگاه و رزرو آنلاین بلیط هواپیما، با جاذبه های گردشگری مقصد مورد نظر خود نیز آشنا شوید.

از مهمترین امکانات سایت اسنپ تریپ دسته بندی هتل های داخلی، دسته بندی بلیط هواپیما و اتوبوس و دسته بندی شهرهایی محبوب و گردشگری اشاره کرد.

8- الی گشت

سایت الی گشت را می توان در رده جامع ترین سایت های برتر رزرو هتل در ایران دانست. از طرق سرویس رزرواسیون آنلاین هتل سایت الی گشت می توان در کوتاه ترین مدت ممکن، اتاق مورد نظر خود را در هتل ایده آل خود رزرو کنید. سایت eligasht.com امکان جستجوی آسان را برای کاربر فراهم می کند تا نیاز مسافران را برطرف کند.

از جمله خدمات ارائه شده در سایت الی گشت، امکان یافتن فرصت رزرو اتاق در هتل های شهر مقصد در تاریخ مورد نظر است. به علاوه این سایت اطلاعات بسیار کاملی از اماکن تفریحی و گردشگری هر شهر را جمع آوری کرده است که کمک بزرگی به مسافران می کند.

الی گشت یکی از سایت های رزرو هتل در ایران

9- جااینجاس

سایت جااینجاس طراحی شده است تا ارائه دهنده طیف گسترده ای از هتل ها، اقامتگاه ها و اقامتگاه های سنتی در شهرهای مختلف ایران باشد. این سایت به آدرس اینترنتی jainjas.com امکان رزرو هتل تنها با چند کیک را به شما می دهد. ویژگی جستجو موقعیت های مورد نظر تفریحی- تجاری در این سایت قرار داده شده است.

از امکاناتی که این سایت برای مسافران فراهم کرده می توان به روش جستجو بر اساس ظرفیت اتاق، دسته بندی رزرو سریع، پیگیری سفارش، دسته بندی بلیط، معرفی هتل های محبوب کاربران اشاره کرد.

10- رهی نو

رهی نو یکی از شرکت های نوپا در زمینه رزرواسیون هتل به صورت آنلاین است که ارائه دهنده تخفیفات شگفت انگیز برای مشتریان می باشد. کاربران سایتraheeno.com می توانند پس از مشاوره با کارشناسان از این تخفیفات مطلع و سپس اقدام به رزرو آنلاین اتاق کنند.

اگر بخواهیم به برخی از امکانات سایت رهی نو که جزو 10 سایت برتر رزرو هتل در ایران است اشاره کنیم می توانیم دسته بندی رزرو هتل، دسته بندی خدمات فرودگاهی، دسته بندی برترین هتل ها و پیشنهادات داغ امروز را نام ببریم.

یک دیدگاه برای “بهترین سایت های رزرو هتل در ایران

  1. با سللم هر جا میرید برید فقط هتل ارغوان مشهد نرید واقعا برخورد بدی دارن و آدم هارو اذیت میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راهنمای تور یا تورلیدری چیست؟

سه‌شنبه 3 تیر 1399
راهنمای تور یا تورلیدری یکی از مشاغل پرطرفدار این روزهاست . این شغل علاوه بر ماجراجویی و شغلی شاد ، […]
راهنمای تور یا تورلیدری

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس