هتل های قشم دارای استخر تجربه اقامتی دلچسب

شاید پیش آمده باشد که بخواهید برای سفر و گردشگری هایتان اقامتگاه خوب و همراه با امکانات پیدا کنید.  پیدا کردن اقامتگاه برای خیلی از مسافران و گردشگران دغدغه بزرگی به شمار می‌آید به صورتی که اگر اقامتگاه خوبی نداشته باشید نمی توانید به طور کامل از سفر خود لذت ببرید. در این بین بعضی به دنبال هتل های قشم دارای استخر هستند و بعضی این گزینه براشان ملاک نیست. در این مقاله به معرفی هتل های قشم دارای استخر می پردازیم و که به شما در راستای رزرو هتل های قشم دارای استخر، کمک میکند.

هتل های قشم دارای استخر

هتل های قشم دارای استخر عبارتند از:

  • هتل ساحل طلایی قشم
  • هتل بوتیک فولتون قشم
  • هتل سورینت قشم
  • هتل بوتیک ایرمان قشم
  • هتل خلیج فارس قشم

هتل ساحل طلایی قشم، هتلی با ویوی فوق العاده

هتل ساحل طلایی قشم، یک هتل ۴ ستاره است و جزو یکی از بهترین هتل های قشم دارای استخر این جزیره محسوب می شود. این هتل در فاصله ۱۵ کیلومتری شهر قشم قرار دارد. امکاناتی مانند استخر، رستوران، ساحل اختصاصی، فضای سبز و فروشگاه بوده و دارای ۵۸ اتاق واحد اقامتی دارد. هتل ساحل طلایی قشم، همچنین دارای استخر سرپوشیده همراه با سونا و جکوزی بوده که در تمامی فصل های سال می توانید از ان لذت ببرید و البته در فصل هایی که امکان شنا کردن در دریا وجود دارد ساحل اختصاصی آن می تواند برای قایق سواری، جت اسکی، اسکی روی آب و اسکله برای ماهیگیری باشد.

هتل بوتیک فولتون هتلی با چشم انداز دریا

هتل بوتیک فولتون قشم یکی از هتل های بسیار شیک این جزیره است. این هتل در منطقه حوضچه هامون قرار دارد و دارای سه مدل اقامتگاه ویلا، آپارتمان، هتل است. این هتل در منطقه ای زیبا و با صفا قرار گرفته است که ویوی جذابی از دریا می دهد. امکانات این هتل شامل زمین والیبال، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، استخر، چشم اندازه دریا می باشد. هتل بوتیک دارای استخر روباز از چشم انداز دریای خلیج فارس و سیستم تصفیه استخر که آب را مداوم تمیز می کند و تمیز نگه می دارد. این هتل علاوه برمزیت دشتن استخر و نزدیک بودن به دریا محیطی ارام و دلنشین اقامتی را دارا است.

هتل 5 ستاره سورینت قشم هتلی با امکانات کامل

هتل سورینت قشم یک هتل ۵ ستاره در جزیره است که طراحی بسیار زیبایی دارد و دارای استخر، سونا و جکوزی است که البته این هتل در حال حاضر در دست احداث است و اطلاعات زیادی از آن نیست اما این هتل می تواند هتل بسیار عالی برای شما عزیزان باشد. طراحی این هتل از معماری روز دنیا و اشکال هندسی در مفهوم های ساده است.

هتل بوتیک ایرمان قشم یکی از هتل های دارای استخر قشم

هتل بوتیک ایرمان قشم در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را اغاز کرد و اولین هتل بوتیک این جزیره محسوب می شود. این هتل خاص و محبوب پنج طبقه درواقع هتل های کوچکی هستند که کمتر از ۱۰۰ واحد اقامتی دارند و خدماتی به مهمانان ارائه می دهند. ساختار این هتل تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است. از امکانات این هتل می توان کافی شاپ، اینترنت، روم سرویس، صندوق امانات، استخر و فاصله کوتاه آن به ساحل را نام برد.از امتیازات دیگراین هتل می‌توان به دسترسی آسان به ساحل زیبای خلیج فارس و مراکز خرید مهم جزیره از جمله سیتی سنتر ۱ و ۲ اشاره نمود. این هتل اتاق ها و سوییت های لوکس دارد که از میهمانان پذیرایی می‌کند.

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

هتل خلیج فارس قشم در میدان علم و صنعت یکی از هتل های قشم دارای استخر است. این هتل در فاصله نزدیکی که با ساحل و دریا دارد یکی از خوش اب و هوا ترین هتل های جزیره به حساب می اید. امکاناتی مانند سالن بیلیارد، سالن مخصوص بازی های واکنشی، زمین تنیس، رستوران و استخر از مزیت های این هتل است. یکی دیگر از امکانات خوب هتل خلیج فارس نزدیک بودن ان به دریا و ساحل است هر زمان بخواهید تنها با چند قدم به ساحل می رسید. این هتل دارای استخر و سونا و جکوزی بوده و حتی امکانات بازی های آبی را در اختیار شما قرار می دهد.

خرید بلیط هواپیما و اتوبوس

رزرو هتل های قشم دارای استخر

قشم یکی از جذاب ترین جزیره های ایران است که خیلی از گردشگران برای امکانات تفریحی و تجربه کردن لحظات زیبا و به یاد ماندنی به آنجا می روند. در این جزیره به دلیل توریستی بودن و حجم گردشگران زیاد هتل های زیاد همراه با امکانات رفاهی زیادی برای گردشگران و مسافران وجود دارد که به آنها امکان تجربه سفر به یاد ماندنی می دهد.

در اینجا برای شما چند نمونه از هتل های قشم دارای استخر قشم را معرفی کردیم تا شما بتوانید از طریق وب سایت های هتل هر یک از آن ها را به انتخاب خود رزرو کنید. شما نیز اگر تجربه اقامت در این هتل ها را دارید، نظرات خود را برای ما بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قلعه وحشت کیش؛ خاطره‌ای فراموش نشدنی!

دوشنبه 10 مهر 1402
اگر می‌خواهید هیجان زیادی را تجربه کنید و عاشق فیلم‌های ترسناک هستید، بی‌شک به شما پیشنهاد حضور در قلعه وحشت […]
قلعه وحشت کیش کجاست؟ +امکانات، قیمت و آدرس قلعه وحشت

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس