قلعه وحشت کیش؛ خاطره‌ای فراموش نشدنی!

اگر می‌خواهید هیجان زیادی را تجربه کنید و عاشق فیلم‌های ترسناک هستید، بی‌شک به شما پیشنهاد حضور در قلعه وحشت کیش را می‌کنیم. در این قلعه، شما می‌توانید اتفاقات فیلم‌های معروفی مانند “اره”، “خو‌ن آشام”، “جن‌گیر” و غیره را از نزدیک تجربه کنید. لازم به ذکر است که در قلعه تفریحی کیش، آدرنالین خون شما به دلیل وجود آیتم‌ها و سناریوهای مختلف افزایش پیدا می‌کند و برای شما یک تجربه فراموش‌نشدنی را به ارمغان می‌آورد. ناگفته نماند که قلعه وحشت کیش یکی از جاهای دیدنی کیش محسوب می‌شود و در ادامه قصد داریم به توضیحات بیشتری درباره‌ی قیمت بلیط، ساعت کاری، آدرس و امکانات قلعه وحشت کیش بپردازیم. با ما همراه باشید.

هتل کیش

معرفی قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت یک مسیر ۱۰۰ متری با فضای کاملاً ترسناک و تاریک با انبوهی از عنکبوت‌های آویزان مصنوعی است و هر از گاهی این تارهای مصنوعی به صورت افراد می‌افتد و باعث بروز وحشت و ترس در افراد می‌شود. یکی از هیجان‌انگیز‌ترین و ترسناک‌ترین بخش قلعه وحشت زمانی است که یک شخص با یک اره برقی روشن و با صدای خطرناک به سمت شما حمله می‌کند. لازم به ذکر است که گاهی افراد چنین صحنه‌ها را واقعی می‌دانند و از شدت ترس توانایی فرار را نیز از دست می‌دهند؛ انگار که این اتفاقات در دنیای واقعی برای آن‌ها رخ می‌دهد.

نکته جالب توجه اینجاست که برخی از گردشگران از شدت ترس قادر به ادامه مسیر این تونل را ندارند و از ابتدا انصراف می‌دهند. ناگفته نماند که در طول مسیر قلعه تعدادی عکاس وجود دارد و در حین بازی از چهره‌های هیجان‌انگیز شما عکس می‌اندازند و شما می‌توانید بعد از خارج شدن از تونل با هزینه‌ای مجزا این عکس‌های خاطره‌انگیز را تهیه کنید و همیشه در کنار خود نگه دارید.

عکاسی در قلعه وحشت کیش

عکاسی در قلعه وحشت کیش

عکاسی در قلعه وحشت کیش به صورت نامحسوس یکی از ویژگی‌های جالب این تونل وحشت است. زمانی که شما از شدت ترس و هیجان در این مسیر پیش می‌روید، عکاسان از چهره‌های هیجان‌انگیز شما و همراهانتان عکس می‌گیرند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید بعد از خروج از قلعه وحشت با پرداخت هزینه‌ی مجزا این عکس‌ها را به عنوان یادگاری دریافت کنید. بی‌شک دیدن چهره‌هیجان‌انگیز خودتان باعث خنده شما خواهد بود!

رزرو تور

قلعه وحشت کیش کجاست؟

اگر دوست دارید که هیجان بسیار زیادی را تجربه کنید، می‌توانید قلعه وحشت کیش را انتخاب کنید. شما فقط به مدت ۷ دقیقه می‌توانید مسیر ۱۰۰ متری قلعه را طی کنید. ساعت کاری قلعه وحشت کیش نیز همیشه از ۶ بعد از ظهر تا ۲ نیمه شب باز است و شما می‌توانید در این بازه زمانی در این مکان حضور داشته باشید. لازم به ذکر است که قلعه وحشت کیش دقیقاً پشت محوطه هتل ارم قرار دارد.

ساعت کاری قلعه وحشت کیش همه روز از 6 عصر الی 2 نیمه شب
آدرس قلعه وحشت کیشبلوار داریوش، محوطه پشت هتل ارم
تلفن قلعه وحشت کیش۰۹۳۴۷۶۸۸۴۹۸

قلعه وحشت برای چه کسانی مناسب است؟

از آنجایی که قلعه وحشت کیش مسیری پر از هیجان و ترس است، بی‌شک برای همه سنین و همه افراد مناسب نیست. اما به صورت کلی، سناریوهای این قلعه به صورت فول اکشن و کم اکشن هستند و هر شخصی با توجه به سن، بیماری‌های زمینه‌ای و میزان علاقه خود می‌تواند یکی از این بخش‌ها را انتخاب کند. معمولاً کودکان زیر ۱۴ سال و افرادی که دچار بیماری‌های قلبی هستند، امکان انتخاب مرحله فول اکشن را ندارند.

لازم به ذکر است که اگر علاقه‌ای به دیدن لحظات ترسناک و وحشتناک ندارید، نباید وارد این تونل شوید. چرا که در چنین شرایطی ضربان قلب و فشار خون افزایش پیدا می‌کند. اگر شخصی دچار بیماری‌های مختلفی از جمله قلبی است، باعث بروز اتفاقات ناگواری می‌شود و نباید وارد این تونل شود.

قلعه وحشت برای چه کسانی مناسب است؟

در  داخل قلعه وحشت کیش چه می‌گذرد؟

آیا می‌دانستید که قلعه وحشت کیش اولین کلبه وحشتی است که در ایران ساخته شده است؟ شما با رفتن به این کلبه می‌توانید تجربه‌ای لذت بخش را داشته باشید و از سناریوهای آن هیجان‌های زیادی را تجربه کنید. بعد از اینکه بلیط را تهیه کرده و وارد سالن کاملاً تاریک شده‌اید، در اینجا فردی قوانین موجود در این کلبه را برای شما بازگو می‌کند. بعد از بازگو کردن قوانین، نوبت به انتخاب سناریو می‌رسد که در کل سه سناریو وجود دارد و هر فرد می‌تواند یکی از این موارد را انتخاب کند. این سناریوها عبارتند از:

  • سناریو فول: در این حالت شما نهایت ترس، اضطراب و هیجان را می‌توانید با تمام وجودتان تجربه کنید.
  • سناریو متوسط: این سناریو برای افرادی مناسب است که هیجان را دوست دارند؛ اما مایل نیستند که هیجان زیادی را تجربه کنند.
  • سناریو کم اکشن: این سناریو برای کودکان زیر ۱۴ سال طراحی شده است و مختص آن‌ها است.

بعد از انتخاب سناریو، وارد مسیر ۱۰۰ متری تونل وحشت می‌شوید. در این مسیر شما با دیوارهایی مواجه خواهید بود که از تارهای عنکبوت مصنوعی پر شده است. لازم به ذکر است که شما این مسیر را در تاریکی مطلق می‌روید، اما در کنار شما یک راهنما حرکت می‌کند و روی مسیری که باید بروید نور می‌اندازد تا مسیر را اشتباهی طی نکنید.

در این مسیر تاریک و هیجان‌انگیز شما چالش‌های مختلفی را پشت سر می‌گذارید. اما چالش برانگیزترین اتفاق، فرار از فردی است که اره برقی در دست دارد. جالب است بدانید که اگر مسیر را به طور اشتباهی طی کنید، نمی‌توانید به راحتی از دست این فرد فرار کنید.

قیمت بلیط قلعه وحشت کیش

قیمت بلیط قلعه وحشت کیش

قیمت بلیط ورود به قلعه وحشت کیش نسبت به سایر مکان‌های تفریحی کیش ارزان‌تر و مناسب‌تر است. به همین دلیل همیشه جلو قلعه وحشت کیش صف کشیده می‌شود و شما برای ورود و تهیه بلیط باید منتظر بمانید. لازم به ذکر است که اگر دوست ندارید این صف را طی کنید، می‌توانید بلیط خود را به صورت آنلاین رزرو کنید. شما با رزرو بلیط خود به صورت آنلاین به راحتی و بدون انتظار وارد قلعه وحشت کیش شوید و از این تونل ۱۰۰ متری نهایت لذت را ببرید. ناگفته نماند که قیمت بلیط قلعه وحشت کیش در سال 1402 هفتادو شش هزار تومان است.

جاذبه های گردشگری و اماکن دیدنی نزدیک قلعه وحشت

همانطور که می‌دانید، مدت زمان حضور در قلعه وحشت کیش ۷ دقیقه است، بنابراین می‌توانید بعد از حضور در این قلعه به سایر جاهای دیدنی کیش نیز بروید. جالب است بدانید که در جاذبه‌های گردشگری ساحل شرقی کیش برنامه‌های متنوعی وجود دارد و شما می‌توانید پس از حضور در این قلعه به سایر جاذبه‌های گردشگری کیش بروید و یک روز خاطره‌انگیز را سپری کنید. در جدول زیر می‌توانید نام و آدرس دقیق جاذبه‌های گردشگری نزدیک قلعه وحشت را مشاهده کنید.

پارک شهرکیش،شهرک صدف، بلوار تهران، بلوار مروارید
اسکله تفریحی کیشکیش، خیابان سنایی، بلوار دریا، اسکله تفریحی کیش
ساحل مرجانی کیشکیش، میدان مرجان
مرکز خرید سارینا کیششهرک صدف، بلوار خلیج فارس، میدان امیرکبیر
بازار پردیس 1 و 2شهرک پردیس، میدان سیری، خ. خیام
پارک ساحلی سیمرغ جزیره کیش، پارک ساحلی سیمرغ

سخن پایانی

اگر تصمیم به بازدید از قلعه وحشت کیش را گرفته‌اید، باید خودتان را برای تجربه‌ی یک روز هیجان‌انگیز و ترسناک آماده کنید. در این قلعه شما باید آمادگی هر اتفاقی را داشته باشید چرا که کسی نمی‌داند دقیقاً قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد. برای تهیه بلیط قلعه می‌توانید به صورت آنلاین رزرو کنید و یا در صف طولانی مدت آن حضور داشته باشید تا بتوانید بلیط را تهیه کرده و وارد این قلعه شوید. لازم به ذکر است که قیمت بلیط قلعه وحشت کیش ۷۲ هزار تومان است. اگر شما نیز تجربه رفتن به این قلعه را دارید، در بخش نظرات تجربیات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رستوران دریایی کیش، غذا خوردن در ساحل نقره ای کیش

پنج‌شنبه 13 مهر 1402
کمر کسی هست که به کیش سفر کند و عاشق دریای زیبا و تمیز آن نشود. یکی از بهترین تفریحات […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس