رستوران دریایی کیش، غذا خوردن در ساحل نقره ای کیش

کمر کسی هست که به کیش سفر کند و عاشق دریای زیبا و تمیز آن نشود. یکی از بهترین تفریحات این جزیره، در کنار جاهای دیدنی و مراکز خرید کیش، ساحل زیبای آن است. حال تصور کنید که در کنار این دریا و ساحل، غذا بخورید و چند ساعتی را در آرامش سپری کنید، حتی تصور آن هم لذت‌بخش است. اما بهترین رستوران دریایی کیش کدام است؟ چگونه می‌توانیم در میان تعداد زیاد رستوران های کیش، یک رستوران دریایی کیش با کیفیت را پیدا کنیم؟ برای پیدا کردن جواب این سوالات ادامه مطلب را بخوانید تا سیر تا پیاز رستوران های دریایی کیش را به همراه منو و آدرس و سایر اطلاعات برای شما توضیح دهیم.

هتل کیش

5 رستوران دریایی کیش

پیدا کردن رستوران دریایی در کیش کار دشواری نیست، زیرا این جزیره سرشار از رستوران های ساحلی با کیفیت است. اما ما در ادامه پنج عدد از بهترین رستوران دریایی کیش را برای شما لیست می‌کنیم تا بتوانید بدون هیچ اتلاف وقتی به آن‌جا رفته و بهترین غذاها را نوش جان کنید.

1. رستوران میرمهنا کیش

اگر اهل غذا باشید حتماً اسم رستوران میرمهنا کیش به گوشتان خورده است. این رستوران معروف‌ترین و اولین رستوران دریایی کیش است که در ساحل شرقی جزیره در خيابان پروين اعتصامی و روبروی هتل آبادگران واقع شده است. رستوران میرمهنا مزایای زیادی دارد. برای مثال کیفیت و حجم غذای آن بسیار عالی است و امکان رزرو تلفنی در آن وجود دارد. همچنین این رستوران دارای ترانسفر رفت رایگان است و اگر میز رزرو کرده باشید، یک ماشین برای ترانسفر شما به درب هتل یا محل اقامت شما خواهد آمد و شما را تا درب رستوران خواهد رساند.

رستوران میر مهنا کیش
  • منوی رستوران میرمهنا کیش

منوی غذایی رستوران میرمهنا بسیار متنوع است و می‌توانید انواع غذاهای ایرانی, دسر، سالاد، کباب، غذاهای دریایی و … را سفارش دهید. شما می‌توانید با مشاهده دریا و زیبایی‌های آن غذای خود را نوش جان کنید و به موسیقی زنده که توسط بندهای محلی اجرا می‌شود، گوش دهید. سپس به کنار دریا رفته و در ساحل زیبای آن قدم بزنید.

آدرس رستوران میرمهنا کیشجزیره کیش، نوار ساحلی، خیابان پروین اعتصامی، کنار هتل تاپ رز
شماره تلفن رستوران میرمهنا کیش۰۹۳۴۷۶۹۸۸۲۰
ساعت کاری رستوران میرمهنا کیش۱۲ تا ۱۶:۳۰ و ۲۰:۳۰ تا ۰۰:۳۰ بامداد

2. رستوران توتی فروتی کیش

بزرگ‌ترین رستوران دریایی کیش که از زیباترین رستوران های کیش هم محسوب می‌شود، رستوران توتی فروتی است. این رستوران در شرق جزیره و نزدیکی اسکله تفریحی کیش واقع شده است. بنابراین با رفتن به آن به جاهای دیدنی کیش و هتل های کیش مانند بازار ونوس و بازار مریم کیش، هتل شایان کیش و هتل ویدا کیش، بسیار نزدیک خواهید بود.

توتی فروتی در 1400 متر مربع شاخته شده است که اغلب این فضا در محیطی باز قرار دارد و فقط 250 متر آن سرپوشیده است. البته نگران نباشید، زیرا در فضای بسته آن با وجود پنجره های فراوانی که تعبیه شده است کاملاً به دریا دید خواهید داشت.

  • منوی رستوران توتی فروتی کیش

رستوران توتی فروتی کیش، منوی گسترده‌ای از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی دارد که شامل کباب، انواع سالاد، اسپاگتی، غذاهای دریایی، سوپ، پنه و… است. البته شاید قیمت غداها در این رستوران دریایی کیش مقداری بالا باشد اما کیفیت غذاها آن را توجیه خواهد کرد.

آدرس رستوران توتی فروتی کیشجزیره کیش، انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی
شماره تلفن رستوران توتی فروتی کیش۰۹۳۴۷۶۹۸۴۵۴ و ۴۴۴۵۰۴۵۲-۰۷۶
ساعت کاری رستوران توتی فروتی کیش۱۳ الی ۱ بامداد

کافه رستوران هوک لانژ کیش

یکی از مدرن‌ترین رستوران های ساحلی کیش که با دکور و نورپردازی زیبای خود، شما را به وجد خواهد آورد، هوک لانژ استو. این کافه رستوران در مجتمع آوای خلیج فارس در انتهای بلوار اندیشه جزیره کیش واقع شده است. در کافه رستوران هوک لانژ کیش، یک فضای بیرونی سرسبز نیز برای مشتریان در نظر گرفته شده است که می‌توانند در کنار ساحل از صرف انواع نوشیدنی و غذا لذت ببرند.

  • منوی رستوران هوک لانژ کیش

قیمت منوی غذایی در این رستوران دریایی کیش به نسبت سایر رستوران های دریایی کیش مناسب‌تر است و شما می توانید انواع غذاهای فرنگی، ایتالیایی، فست‌فود، دریایی و حتی منوی ویژه گیاه‌خواری را در این رستوران دریافت کنید. همچنین با وجود یک کافی شاپ حرفه‌ای، بهترین نوشیدنی و دسرها برای شما مهیا خواهد شد.

آدرس رستوران هوک لانژ کیشجزیره کیش، انتهای بلوار اندیشه، مجتمع فرهنگی آوای خلیج فارس
شماره تلفن رستوران هوک لانژ کیش09347680305
ساعت کاری رستوران هوک لانژ کیشهمه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت 11 الی 2 بامداد

رستوران کف شیشه ای بام رویایی کیش

برخلاف سه رستوران قبلی، بام رویایی در جنوب غربی جزیره کیش و جاده جهان قرار دارد. همانطور که از اسم این رستوران ساحلی در کیش مشخص است، بام رویایی در روی ارتفاع قرار دارد. اما این تمام ماجرا نیست، زیرا کف این رستوران شیشه‌ای است و در آن ارتفاع، محیط زیر پاهایتان را هم خواهید دید. بنابراین اگر از ارتفاع می‌ترسید، شاید این رستوران دریایی کیش برای شما مناسب نباشد. البته باید بدانید که امنیت کامل در سازه‌ی این رستوران برقرار شده است و هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

همچنین موسیقی زنده رستوران که همراه با اجرای پیانو، فلوت و… است، اشتهای شما را باز کرده و لحظاتتان را رویایی‌تر خواهد کرد. اگر خودروی شخصی ندارید، نگران نباشید زیرا ترانسفر رفت و برگشت شما توسط هوک لانژ فراهم شده است.

  • منوی رستوران بام رویایی کیش

از مزایای این رستوران رستوران دریایی کیش علاوه بر چشم‌انداز 360 درجه رو به خلیج فارس، وجود انواع غذاهای دریایی، ایرانی، عربی و فرنگی و کافی‌شاپی در منوی آن است.

آدرس رستوران بام رویایی کیشجزیره کیش، جاده جهان، روبه‌روی مجتمع بزرگ پدیده
شماره تلفن رستوران بام رویایی کیش09122000516
ساعت کاری رستوران بام رویایی کیش13 الی 1 بامداد
رزرو تور

رستوران شاندیز صفدری کیش

یکی دیگر از بهترین رستوران های ساحلی کیش که با داشتن غذای باکیفیت و قیمت مناسب، محبوبیت بالایی پیدا کرده است، رستوران شاندیز صفدری کیش است. این رستوران دریایی کیش، در غرب جزیره، جاده جهان و روبه‌روی برج‌های دوقلوی کیش واقع شده اسنت. از مزایای عالی شاندیز صفدری، پخش موسیقی زنده، وای‌فای رایگان، تنوع زیاد غذاها و ترانسفر رفت و برگشت رایگان است، همچنین ظرفیت زیادی برای پذیرایی از مشتریان دارد.

  • منوی رستوران شاندیز صفدری کیش

این رستوران با بهره‌گیری از منویی متنوع شامل انواع غذاهای ایرانی، دریایی، کباب‌ها، سوپ و … سلیقه مشتریان ایرانی خود را به طور کامل برآورده کرده است.

آدرس رستوران شاندیز صفدری کیشجزیره کیش، جاده جهان، رو به روی برج‌های دوقلوی کیش
شماره تلفن رستوران شاندیز صفدری کیش09020098076
ساعت کاری رستوران شاندیز صفدری کیش12 الی 17 و 21 الی 24

سخن پایانی

رستوران دریایی کیش را در همه‌جای این جزیره پهناور می‌توان پیدا کرد. اما در این میان تعدادی از این رستوران‌ها که در بالا ذکر کردیم در نظر مسافران، از لحاظ کیفیت، تنوع غذایی، امکانات و دکوراسیون در موقعیتی بهتر قرار دارند. بنابراین اگر به کیش سفر می‌کنید، دقت داشته باشید رستورانی که انتخاب می‌کنید، علاوه‌بر این‌که یک رستوران دریایی در کیش باشد، دارای کیفیت عالی هم باشد تا ارزش زمان و هزینه‌ای که صرف می‌کنید را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هتل های قشم نزدیک به میدان جهاد با امکان دسترسی به مکان های مهم

شنبه 15 مهر 1402
سفرهای تفریحی همیشه به یادماندنی‌ترین تجربه‌ها در زندگی ما می‌شوند. اگر به دنبال یک مقصد جذاب و متفاوت برای سفر […]
هتل های قشم نزدیک به میدان جهاد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس