مرکز خرید سارینا کیش؛ تجربه خرید به یادماندنی!

جزیره کیش جزیره‌ای گردشگر پذیر است که مراکز خرید زیادی هم دارد. تنوع و تعدد مراکز خرید کیش به قدری زیاد است که مشتریان گاهی سردرگم می‌شوند که کدام مرکز خرید را انتخاب کنند. پس اطلاع از امکانات، مغازه‌ها، آدرس و ساعت کاری این مراکز اهمیت دارد. در این میان، مرکز خرید سارینا کیش به خوبی توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند‌. این مرکز خرید لوکس، مغازه‌های زیادی دارد و از امکانات متعددی هم برخوردار شده است. در ادامه می‌خواهیم به معرفی مرکز خرید سارینا کیش  بپردازیم. با های هتل همراه باشید!

هتل کیش

معرفی مرکز خرید سارینا کیش 1

بازار سارینا کیش ۱ و ۲ هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. سارینا ۱ ساختمانی ۱۰ طبقه است که در زمینی به اندازه ۵۵۰۰ متر مربع ساخته شده است.  طبقه زیرین این مرکز پارکینگ است و طبقه هفتم آن نیز به یک نمایشگاه اختصاص داده شده است. این مرکز خرید که در سال ۱۳۸۶ ساخته شد،  ۲۱۸ مغازه دارد و در آن غرفه‌های اداری و تجاری زیادی هم دیده می‌شوند.

اگر به صنایع دستی یا صنایع هنری احتیاج دارید یا به آن‌ها علاقه می‌ورزید، می‌توانید به طبقه هفتم این پاساژ بروید و خریدهای خود را انجام دهید. مرکز خرید سارینا کیش ۱ جزو شیک‌ترین و زیباترین مراکز خرید در کیش است و در آن محصولات زیادی به فروش می‌رسند. شما با هر رنج قیمتی که انتظار دارید، می‌توانید یک محصول خاص را از لوازم آشپزخانه گرفته تا پوشاک را از این بازار بخرید.

پس  با خیال راحت از مغازه‌های سارینا ۱ دیدن کنید تا خریدی عالی را تجربه کنید. این بازار نمایی زیبا دارد و از بهترین سنگ‌های تراورتن ساخته شده است. به دلیل معماری لوکس بازار سارینا ۱ است که آن را در زمره بازارهای شیک کیش به حساب می‌آورند.

معرفی مرکز خرید سارینا ۱

آدرس و شماره تلفن مرکز خرید سارینا ۱ کیش

امروزه مرکز خرید سارینا یک در جزیره کیش جزو مراکز خرید پرطرفداری است که در هر بازه‌ای از سال مملوء از گردشگر است. همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۳:۳۰ عصر و از ساعت ۱۷ تا ۲۳ می‌توانید مهمان مغازه داران این مرکز خرید باشید. حتی اگر  قصد خرید ندارید، می‌توانید با تردد در مرکز خرید سارینا کیش اوقات فراغت خود را پر کنید. جهت اطلاع بیشتر از ساعت کاری این پاساژ با 07644468151 در تماس باشید.

ساعت کاری بازار سارینا 1 کیش9 الی 13:30 و 17 الی 23
شماره تماس بازار سارینا 1 کیش07644468151
آدرس مرکز خرید سارینا 1 کیشجزیره کیش، بلوار خیام، خیابان بابا طاهر، رو به روی هتل ارم کیش، پاساژ سارینا ۱

اجناس بازار سارینا ۱ کیش

مرکز خرید سارینا ۱ کیش تنها بازاری است که تمامی اجناس آن برند هستند. یعنی در برندهای معتبر و شناخته شده تولید شده‌اند. به همین دلیل خیلی از گردشگران جوان نسبت به بازدید از مرکز خرید سارینا کیش علاقه نشان می‌دهند. با مراجعه به سارینا ۱ کیش می‌توانید انواع پوشاک، کیف، کفش، خوراکی، لوازم آشپزخانه و اکسسوری را خریداری کنید.‌ اجناس این بازار همگی باکیفیت هستند و قیمت آن‌ها نیز متناسب با کیفیتی که دارند، مشخص می‌شود.

معماری سارینا ۱ چگونه است؟

نوع معماری که مرکز خرید سارینا ۱ کیش دارد، باعث شده است که استقبال از مرکز خرید سارینا کیش افزایش پیدا کند. در ساخت این بازار از بهترین و با کیفیت‌ترین مصالح ساختمانی استفاده شده است. تمامی دیوارهای این بازار عایق دارند و درب و ‌پنجره‌های آن نیز بسیار باکیفیت ساخته شده‌اند.

در این مجموعه از درب و پنجره‌هایی آلومینیومی و شیشه‌های دوجداره‌ای که عایق صدا و حرارت هستند استفاده شده است. در قسمت کف این مرکز خرید از سرامیک استفاده شده و در قسمت نمای داخلی و خارجی آن نیز سنگ تراورتن به چشم می‌خورد. در کل نوع معماری این بازار اجزای سبک کلاسیک را در خود جای داده است.

معماری سارینا ۱ چگونه است؟

فروشگاه‌ های مرکز خرید سارینا ۱

مهم‌ترین بخش مرکز خرید سارینا کیش همان فروشگاه‌های تجاری هستند که در طبقات مختلف این مرکز فروش قرار گرفته‌اند. در این فروشگاه‌ها، اجناسی باکیفیت و کاربردی یافت می‌شوند. حدود ۲۱۸ فروشگاه در این مرکز خرید قرار دارند که هر یک به فروش بخشی از اجناس مورد نیاز شما می‌پردازند. مرکز خرید سارینا کیش افزون بر فروشگاه‌های تجاری، ۴ سینما هم قرار دارند که شما بعد از خرید کردن می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

امکانات مرکز خرید سارینا ۱ کیش

در مرکز خرید سارینا ۱ کیش تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز گردشگران وجود دارند. شما ضمن خرید کردن در مرکز خرید سارینا کیش می‌توانید تفریح کنید یا از نمایشگاه آن هم دیدن نمایید. مهم‌ترین امکانات آن عبارتند از:

کافه و رستوران: همه ما دوست داریم که پس از چند ساعت بازار گردی، یک جا استراحت کنیم یا نوشیدنی و غذا بخوریم. با توجه به این نیاز گردشگران، در بازار سارینا ۱ کافه و رستوران ایجاد شده است. شما می‌توانید خوراکی‌ها و غذاهای مورد علاقه خود را در این مکان‌ها بیابید و تجربه خریدی لذت بخش را با خود به یادگار ببرید.

رزرو تور

پارکینگ: در طبقه منفی یک مرکز خرید سارینا کیش پارکینگی قرار دارد تا گردشگران بتوانند خودروهای شخصی خود را در آن پارک کنند. پس نگرانی از بابت امنیت خودروهای خود یا جای پارک آن‌ها نخواهید داشت.

اینترنت: در لابی مرکز خرید سارینا کیش اینترنتی پر سرعت در اختیار گردشگران قرار داده شده است. در ضمن، این مرکز خرید آنتن دهی خوبی دارد و سرعت اینترنت شما را افزایش می‌دهد.

آسانسور: شما می‌توانید در بازار سارینا یک کیش با آسانسور از طبقه‌ای به طبقه دیگر بروید. پس خسته نخواهید شد.

سینما: سینما هم بخش دیگر این مجموعه است. زمانی که از خرید کردن خسته شدید و فکر تفریح و شادی به سرتان زد، می‌توانید به سینماهای سارینا یک بروید و با تماشای برنامه‌های ویژه اوقات فراغت خود را پر کنید.

امکانات مرکز خرید سارینا ۱ کیش

معرفی مرکز خرید سارینا ۲ کیش

پس از موفقیت‌های پی در پی مرکز خرید سازینا ۱ و فروش روز افزون مغازه داران این مرکز، تصمیماتی در مورد ساخت مرکز خرید سارینا ۲ کیش گرفته شد. ساختمان این مرکز خرید دارای ۸ طبقه مختلف است و در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر ساخته شده است.  در هر یک از طبقات این بازار تنها دو کالا می‌توانند به فروش برسند.‌ از این رو، شما می‌توانید هر کالایی که دلتان می‌خواهد را در یک طبقه خاص و با تنوع بالا بیابید.

مرکز خرید سارینا کیش که بزرگترین بازار سنگی در خاور میانه هم هست، هنوز به بهره برداری کامل نرسیده و در حال احداث است. در این مرکز خرید دو طبقه به پارکینگ و انباری اختصاص داده شده است. شش طبقه آن نیز برای امور تجاری، زیبایی و نمایشگاهی در نظر گرفته شده‌اند.

طبقات بازار سارینا ۲ کیش

بازار سارینا ۲ کیش چندین واحد تجاری مختلف دارد و در هر طبقه آن دو محصول خاص به فروش می‌رسند. شما می‌توانید با استفاده از آسانسور یا پله برقی به طبقات مختلف آن دسترسی داشته باشید. در طبقه همکف شمالی این مجموعه بزرگ حدود ۲۲ واحد تجاری وجود دارند.

در این طبقه هایپر مارکت نیز دیده می‌شود. در طبقه همکف جنوبی اجناسی همچون طلا، جواهر و ساعت و سنگ‌های گرانبها به فروش می‌رسند. این اجناس از کلیه کشورهای جهان وارد شده و قیمت بالایی هم دارند. سایر طبقات نیز هر کدام به فعالیت‌هایی می‌پردازند که به شرح زیر است:

  • در طبقه اول مرکز خرید سارینا کیش 2 پوشاک زنانه و مردانه، کیف و شال و روسری به فروش می‌رسند. این اجناس در برندهای مختلف تولید شده و کیفیت بالایی دارند.
  • اگر به دنبال خرید لوازم صوتی و تصویری یا کامپیوتر هستید، باید به طبقه دوم مرکز خرید سارینا ۲ کیش مراجعه کنید.
  • در طبقه سوم هم ضمن این که لوازم التحریر، پوشاک بچگانه و لوازم ورزشی به فروش می‌رسند، رستوران هم وجود دارد. شما می‌توانید برای چشیدن مزه بینظیر غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی کیش به رستوران این مجموعه بروید.
  • طبقه چهارم به فودکورت اختصاص داده شده است. می‌توان گفت که مجهزترین فودکورت جهان در دل جزیره کیش و با ویوی دریا قرار دارد. این فودکورت با چشم اندازی زیبا از امکاناتی نظیر آسانسور خودروبر برخوردار شده است. به همین دلیل همیشه مورد استقبال گردشگران می‌باشد.
طبقات بازار سارینا ۲ کیش

امکانات بازار سارینا ۲ در جزیره رویایی کیش

کلیه واحدهایی که به عنوان واحد تجاری در مرکز خرید سارینا کیش پارکینگ دارند. این مرکز خرید امکانات خدماتی و رفاهی زیادی را هم برای مراجعین در نظر گرفته است. ۴۰ واحد فست فود در طبقه سوم این مجموعه دیده می‌شود. اگر پس از خرید کردن هوس خوردن فست فود به سرتان زد، می‌توانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر فست فود، فودکورت‌ها و کافی شاپ‌های زیادی در این مرکز خرید وجود دارند که هر کدام به نوعی نیاز شما به گرسنگی را برطرف می‌کنند.

مرکز خرید سارینا کیش 2 دارای سینمای ۴ بعدی و سالن ماساژ و بولینگ هم هست. در کنار آن‌ها، یک شهر بازی مفرح مخصوص کودکان در این پاساژ تدارک دیده شده است. از این رو، حتی می‌توانید به انجام تفریحات سارینا ۲ بپردازید و تجربه خریدی بی نظیر را داشته باشید.

شایان ذکر است که کلیه خدمات رفاهی از آسانسور و نمازخانه و پله برقی گرفته تا اتاق شیر و سرویس بهداشتی و .. در این پاساژ وجود دارند. پس می‌توانید ساعاتی را بدون دغدغه از بابت امکانات رفاهی در این مرکز خرید به سر ببرید.

آدرس و ساعت کاری بازار سارینا ۲ کیش

مرکز خرید سارینا دو هنوز فعال نشده و به بهره برداری نرسیده است. پس ساعت کاری مغازه‌های تجاری و خدماتی این مرکز هنوز مشخص نیست. اگر می‌خواهید از نمای سارینا ۲ دیدن کنید، باید به جزیره کیش و میدان امیر کبیر مراجعه نمایید. در نزدیکی میدان یک مجتمع سنگی را خواهید دید که بسیار هم بزرگ است. این همان بازار سارینا ۲ در کیش است.


View Larger Map

معماری بازار سارینا دو کیش

سارینا دو نیز همانند سارینا یک با سنگ نما شده است. کف مرکز خرید سارینا کیش 2 سرامیک است و دیواره‌های آن نیز سنگی است. همین معماری کلاسیک و مدرن باعث شده است که این مرکز خرید نمایی لوکس به خود بگیرد. درب و پنجره‌های دوجداره و درب‌های زییا و شیشه‌ای در مرکز خرید سارینا کیش 2 به چشم می‌خورند. شما می‌توانید به راحتی از آن دیدن فرمایید و در هر طبقه محصول مد نظر خود را خریداری کنید.

معماری سارینا ۲

هتل‌های نزدیک مرکز خرید سارینا ۲ کیش

این که کجا اقامت کنیم تا به بازار سارینا 2 نزدیک باشیم، ممکن است سوال شما هم باشد. در حال حاضر هتل‌های زیادی در نزدیکی این مرکز خرید سارینا کیش وجود دارند. هتل سورینت صدف کیش، هتل ایران کیش، هتل تماشا کیش، هتل لوتوس کیش و هتل سورینت مریم کیش نزدیک‌ ترین هتل‌ های کیش به این مرکز تجاری هستند. شما با انتخاب این هتل‌ها می‌توانید یک روز خوب را با خرید کردن پشت سر بگذارید و خستگی خرید را با استراحت در هتل از بین ببرید.

سخن پایانی

ما در این مطلب در مورد مرکز خرید سارینا ۱ و ۲ صحبت کردیم. مرکز خرید سارینا کیش 1 و 2 جزو لوکس‌ترین و شیک‌ترین مراکز خریدی هستند که شما می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. در این مراکز علاوه بر مغازه‌های تجاری، امکانات خدماتی و رفاهی و تفریحی زیادی هم وجود دارند مرکز خرید سارینا ۱ چندین سال است که به بهره برداری رسیده است. اما مرکز خرید سارینا ۲ هنوز به بهره برداری نرسیده است. معماری این مراکز خرید به سبک کلاسیک انجام شده است و نمای آن‌ها نیز سنگی است. در کل اگر به فکر خریدی عالی هستید و می‌خواهید تنوع بالای محصولات را ببینید، می‌توانید از مرکز خرید سارینا دیدن نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رستوران های لاکچری کیش را بشناسید

یکشنبه 16 مهر 1402
کیش جزیره‌ای است که همیشه شما را شگفت‌زده خوهد کرد. از جاهای دیدنی و مراکز خرید کیش گرفته تا رستوران […]
رستوران لاکچری در کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس