رستوران های لاکچری کیش را بشناسید

کیش جزیره‌ای است که همیشه شما را شگفت‌زده خوهد کرد. از جاهای دیدنی و مراکز خرید کیش گرفته تا رستوران های کیش، در زمره بهترین‌های ایران هستند. در این میان رستوران های لاکچری کیش همیشه طرفدارن خاص خود را دارند. این رستوران‌ها با بهره‌گیری از دکور زیبا و منوی غذایی خاص، جای خود را در میان سایر رستوران های کیش باز کرده‌اند. با ادامه مطلب همراه ما باشید تا ویژگی‌ها، منو و آدرس رستوران های لاکچری کیش را با هم بررسی کنیم.

هتل کیش

5 تا از بهترین رستوران های لاکچری کیش

تعداد رستوران های لاکچری کیش کم نیست اما ما در این مطلب 5 عدد از بهترین رستوران های لاکچری کیش را به شما معرفی خواهیم کرد. البته دقت کنید که این رستوران‌ها جزء رستوران های گران قیمت کیش هم محسوب می‌شوند و برای رفتن به آن‌ها باید بودجه‌ای جداگانه در نظر بگیرید.

  • رستوران کوه نور کیش

در میان رستوران های لاکچری کیش، کوه نور حرف اول را می‌زند. این رستوران که در کوهی به ارتفاع 30 متر مربع ساخته شده است و نمایی کاملاً طبیعی به همراه موسیقی زنده و رمانتیک را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. از نکات جالب در طراحی رستوران کوه نور کیش، نورپردازی زیبای داخلی و خارجی آن است که در نگاه اول شما را حیرت‌زده خواهد کرد. همچنین داخل این رستوران با نمای سنگی و غار مانند و صندلی‌های حصیری خود، باعث جلب توجه افراد زیادی شده است. در بیرون این رستوران و نمای خارجی آن نیز آبشارهای فراوانی تعبیه شده است که زیبایی کوه را چندبرابر نموده است.

اگر قصد غذا خوردن در این رستوران لوکس کیش را دارید می‌توانید از منوی متنوع آن که شامل انواع غذاهای دریایی، کبابی و خوراک‌های سنتی است، استفاده کنید و در کنار آن از بار سالاد، سالاد مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. در طبقه‌ی بالای رستوران کوه نور نیز، یک کافی‌شاپ حرفه‌ای قرار دارد. ظرفیت رستوران کوه نور کیش 100 نفر است اما شما می‌توانید در صورت تمایل از فضای بیرونی آن که با فضای سبزی بی‌نظیر تزیین شده است نیز استفاده کنید.

آدرس رستوران کوه نور کیشجزیره کیش، میدان امیرکبیر، جنب هتل صدف
شماره تلفن رستوران کوه نور کیش۰۹۳۴۷۶۸۹۱۹ و ۰۹۳۴۷۶۸۵۰۱۰ 
ساعت کاری رستوران کوه نور کیش۱۲ ظهر الی ۰۰:۳۰ بامداد
  • 2. رستوران میرمهنا کیش

یکی دیگر از رستوران های لاکچری کیش که جزء رستوران های ساحلی کیش هم محسوب می‌شود، میرمهنا است. این رستوران که در شمال شرقی جزیره کیش قرار دارد چشم‌اندازی عالی به ساحل دارد و به همین دلیل، همیشه سرشار از مشتری است. از سایر دلایل موفقیت و محبوبیت رستوران میرمهنا کیش، می‌توان به دکوراسیون زیبای آن در کنار منوی غذایی متنوع اشاره کرد. همچنین این رستوران دارای بار سالادی بسیار لاکچری با آپشن‌های مختلف است که بسیاری از افراد را فقط به همین خاطر به سمت‌وسوی خود می‌کشاند.

رستوران میرمهنا کیش

منوی رستوران میرمهنا کیش، شامل انواع غذاهای ایرانی و کباب به همراه غذاهای دریایی و سالاد است که در زمره غذاهای گران قرار می‌گیرد. با این حال نگران نباشید زیرا فضای رستوران و پخش موسیقی زنده در آن، ارزش پولی که پرداخت می‌کنید را خواهد داشت.

آدرس رستوران میرمهنا کیشجزیره کیش، نوار ساحلی، خیابان پروین اعتصامی، کنار هتل تاپ رز
شماره تلفن رستوران میرمهنا کیش۰۹۳۴۷۶۹۸۸۲۰
ساعت کاری رستوران میرمهنا کیش۱۲ تا ۱۶:۳۰ و ۲۰:۳۰ تا ۰۰:۳۰ بامداد
  • 3 رستوران توتی فروتی کیش

شاید اسم توتی فروتی کیش به عنوان اولین و بزرگ‌ترین رستوران ساحلی کیش به گوشتان خورده باشد. این رستوران که علاوه بر اینکه جز بهترین رستوران های لاکچری در کیش است، یکی از بزرگ‌ترین رستوران های کیش هم محسوب می‌شود که در فضایی با زیربنایی 1400 متر ساخته شده است. 250 متری از این فضا در محیطی سرپوشیده است، اما همچنان به وسیله‌ی پنجره‌های متعدد به دریا دید دارد. دکوراسیون رستوران توتی فروتی کیش بسیار متنوع است و از آلاچیق گرفته تا میز و صندلی را برای مشتریان خود فراهم آورده است. ضمن این‌که با پخش مسیقی زنده در رستوران توتی فروتی کیش، آرامش نیز به این زیبایی افزوده شده است.

منو رستوران توتی فروتی کیش بسیار متوع است و در حوزه غذاهای داخلی و خارجی تمام نیازهای مشتریان را در نظر گرفته است. این غذاها شامل انواع غذاهای ایرانی مانند کباب و خوراک، غذاهای فرنگی و ایتالیایی، غذاهای دریایی، فست‌فود و ساندویچ، دسر و سوپ و … است. ضمن این‌که با وجود کافی‌شاپی که دارد، می‌توانید نوشیدنی‌های گرم و سرد خود را هم داخل مجموعه سرو کنید.

آدرس رستوران توتی فروتی کیشجزیره کیش، انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی
شماره تلفن رستوران توتی فروتی کیش۰۹۳۴۷۶۹۸۴۵۴ و ۴۴۴۵۰۴۵۲-۰۷۶
ساعت کاری رستوران توتی فروتی کیش۱۳ الی ۱ بامداد
رزرو تور
  • 4. فودکورت فودلند کیش

در بین افرادی که اهل رستوران‌گردی هستند، همیشه خوردن غذاهای سنتی یا فست‌فودی به چالشی بزرگ بدل می‌شود. بنابراین رفتن به یک فودکورت که دارای غذاهای متنوع برای همه سلیقه‌ها است، می‌تواند این مشکل را حل کند. در جزیره کیش هم، فودکورت فودلند چاره‌ساز است. این رستوران لاکچری در کیش، دارای هفت رستوران و فست‌فود با نام‌های کافه و رستوران لیالی، سلطان شف، chillout ،Fudo، کافه Republic و lime می‌باشد. شما می‌توانید از غذاهای محلی و فرنگی گرفته تا غذاهای ایرانی و فست‌فودی را، از یکی از این رستوران‌ها سفارش دهید و آن را در فضای فودکورت میل کنید.

از نظر محیطی نیز فودکورت فودلند کیش به 3 بخش مجزا تقسیم شده است که هرکدام طراحی و دکور خاص خود را دارد. بنابراین دست شما برای انتخاب محیط باز خواهد بود. دکوراسیون هر کدام از این فضاها نیز بسیار زیبا و در سطح رستوران‌های بین‌المللی است.

آدرس فودکورت فودلند کیشجزیره کیش، انتهای لاین غربی بازار مرجان، جنب دانشگاه شیراز
شماره تلفن فودکورت فودلند کیش۰۷۶-۴۴۴۶۶۳۳۳
ساعت کاری فودکورت فودلند کیش۱۲ الی ۰۰:۳۰ بامداد
  • 5. فودکورت دامون کیش

یکی دیگر از رستوران های لاکچری کیش، فودکورت دامون کیش است. این مجموعه در طبقه بالای مرکز خرید دامون کیش قرار دارد و با در اختیار گذاشتن محیط سرپوشیده و فضای باز، سلیقه همه مشتریان خود را در نظر گرفته است. چشم‌انداز رستوران دامون کیش به سمت خلیج فارس زیبا است و از نشستن در آن و انتظار رسیدن غذای خود، خسته نخواهید شد.

در فودکورت دامون، دوازده رستوران و کافه را مشاهده خواهید کرد که می‌توان از آن‌ها انواع غذا، دسر و نوشیدنی را سفارش داد. این 12 غرفه منوهایی متنوع شامل غذای هندی، ایتالیایی، مکزیکی، چینی و ایرانی و محلی دارند.

آدرس فودکورت دامون کیشجزیره کیش، کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامو
شماره تلفن فودکورت دامون کیش۴۴۴۵۹۷۳۵-۰۷۶
ساعت کاری فودکورت دامون کیش10 الی 14:30 و 17 الی 23:30

سخن پایانی

در سفر به کیش حتماً صرف یک وعده غذایی در رستوران های لوکس را در برنامه خود قرار دهید تا طعم و عطر آن برای همیشه در خاطر شما بماند. همانطور که گفتیم رستوران های لاکچری کیش بسیار زیاد هستند و ممکن است هر فرد بنا به سلیقه خود، تعدادی از آن‌ها را در لیست بهترین رستوران های جزیره کیش بیاورد. ما در این مقاله سعی کردیم بنا بر آراء مردمی و نظر مسافران، 5 عدد از بهترین رستوران های لاکچری کیش را برای شما لیست کنیم. امیداوریم این لیست به شما در انتخاب رستوران خوب کیش کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یک بازار گردی لذتبخش در مراکز خرید قشم

دوشنبه 17 مهر 1402
جزیره قشم، یکی از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر ایران، با تنوع طبیعی و فرهنگی خاص خودش شهرت دارد. تجربه خرید از […]
مراکز خرید قشم

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس