بهترین رستوران های ساحلی کیش از نظر مسافران

رستوران های ساحلی کیش در سرتاسر جزیره و حتی بخش جنوبی آن قرار دارند. لیست بهترین رستوران های ساحلی کیش در جدول زیر به همراه ادرس ذکر شده است.

نام رستورانآدرس رستوران
رستوران میرمهناخیابان پروین اعتصامی
رستوران شاندیز صفدریجاده جهان بعد از پارک ساحلی مرجان
رستوران کف شیشه‌ای کیش بام رویاییبرج کف شیشه‌ای کیش
رستوران تو‌کی‌تومیدان سنایی
رستوران کوه نوربلوار دانش
رستوران پایاب کیشبلوار المپیک
رستوران تایم لپس کیشمیدان مرجان، مجتمع کوروش

معرفی بهترین رستوران های ساحلی کیش

رستوران های کیش شامل انواع رستوران های لوکس و معمولی با غذاهای فرنگی و سنتی کیش هستند. البته بیشتر هتل های کیش دارای رستوران های اختصاصی بوده که می توانید در آن ها غذاهای متنوعی را با قیمت مناسب تر رزرو کنید. اما به این دلیل که هتل های معمولی معمولا دور از ساحل هستند، رستوران های ساحلی کیش گزینه مناسب تری خواهند بود. با این وجود می توانید در رستوران های هتل ترنج کیش یا رستوران های هتل مارینا، از امکانات رستوران های ساحلی استفاده نمایید.

1.رستوران میر مهنا کیش

یکی از قدیمی ترین و بهترین رستوران های ساحلی کیش، رستوران میر مهنا است‌. این رستوران به دلیل تنوع در خدمات و غذاهای برتر خود، محبوبیت زیادی دارد. افزون بر آن، فضای بزرگ و مدرنی که این رستوران دارد می‌تواند دنج‌ترین فضا برای یک مسافر در کیش به شمار بیاید.

غذاهایی که در این رستوران به فروش می‌رسند، نسبتا گران قیمت هستند؛ اما به قدری طعمشان لذیذ است که مسافران فارغ از قیمت، سعی دارند که برای یک بار هم که شده غذاهای رستوران میر مهنا را بچشند. در ضمن، جالب‌تر این است که میر مهنا همیشه مملوء از جمعیتی است که منتظر غذاهای آن هستند! برای دسترسی به این رستوران باید به نوار ساحلی بروید و وارد خیابان اعتصامی شوید. در کنار هتل تاپ رز می‌توانید رستوران میر مهنا را ببینید.

آدرس رستوران میر مهنا: کیش، نوار ساحلی، خیابان پروین اعتصامی، کنار هتل تاپ رز

رستوران میرمهنا کیش بهترین رستوران های ساحلی کیش

2.رستوران شاندیز صفدری، از بهترین رستوران های ساحلی کیش از نظر کیفیت غذا

از دیگر رستوران‌های شناخته شده در کیش، رستوران شاندیز صفدری است. این رستوران هم در روزهای هفته و هم در روزهای تعطیل پذیرای شما مشتریان گرامی است. از جمله ویژگی‌هایی که باعث پر طرفدار بودن شاندیز صفدری شده است، سقف بلند، موسیقی زنده، تنوع بالای غذا و وجود وای فای رایگان است.‌

طبق نظر مسافران، غذاهایی مثل خرچنگ، لابستر و چلو ماهی در این رستوران نظیری ندارند. برای دسترسی به شاندیز صفدری باید به جاده جهان کیش، بعد از پارک مرجان و رو به روی برج‌های دوقلو مراجعه کنید. از مزایای این رستوران نزدیک بودن به هتل های ساحلی کیش می باشد.

آدرس رستوران شاندیز صفدری: جاده جهان کیش، بعد از پارک ساحلی مرجان، رو به روی برج‌های دوقلوی کیش

رستوران شاندیز صفدری

3.رستوران کف شیشه‌ای کیش بام رویایی

نه تنها غذا بلکه ظاهر و دکوراسیونی که یک رستوران دارد، از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است. یکی از بهترین رستوران های ساحلی کیش که تا به امروز بر جای خود استوار بوده است، رستوران کف شیشه‌ای کیش بام رویایی است. این رستوران جزو معدود رستوران‌هایی است که کمتر کسی می‌تواند از آن بگذرد!

سالیانه گردشگران خارجی و داخلی زیادی این رستوران را انتخاب می‌کنند تا از فضای دنج و زیبای آن از غذا خوردن لذت ببرند. این رستوران در ارتفاع ساخته شده است و با کف شیشه‌ای خود، هیجان زیادی را به مسافران می‌دهد.

کیفیت غذاهای این رستوران رمانتیک نیز همیشه زبانزد هستند. اگر می‌خواهید بهترین لحظات را در کیش سپری کنید، حتما یک وعده غذایی خود را در رستوران بام رویایی کیش که با نام رستوران فانوس هم شناخته می‌شود، سپری کنید.

آدرس رستوران کف شیشه‌ای کیش بام رویایی : کیش، خیابان جهان، پدیده شاندیز، برج کف شیشه‌ای کیش

رستوران کف شیشه‌ای کیش بام رویایی

4.رستوران تو ‌کی تو

بی شک یکی از بهترین رستوران های ساحلی کیش که تخصص آن در ارائه غذاهای مکزیکی است، رستوران تو کی تو است. بر خلاف تصور بسیاری از افراد غذاهای این رستوران نه تنها تند و زننده نیستند؛ بلکه کاملا باب میل ایرانیان پخته می‌شوند.  فضایی که این رستوران مکزیکی دارد، فضایی دنج و صمیمی است که از هر گوشه آن صدای موسیقی دلنوازی به گوش می‌رسد‌.

همین باعث شده است که خیلی از مسافران بدون در نظر داشتن وقت ساعت‌ها را در این رستوران صرف غذا خوردن کنند. جالب‌ترین نکته‌ای که در مورد این رستوران باید بدانید، این است که غذاهای این رستوران با قیمت‌های مختلف و متناسب با شرایط مالی تمامی مسافران هستند. پس بدون نگرانی از بابت قیمت غذا می‌توانید به رستوران کی تو کی رجوع کنید.

آدرس رستوران تو ‌کی تو: کیش، میدان سنایی، ساختمان ۲۰

.رستوران تو ‌کی تو

5.رستوران کوه نور

اگر دوست دارید رستورانی را انتخاب کنید که هم فضای بسته و هم فضای باز دارد، رستوران کوه نور انتخابی بسیار مناسب است. این رستوران افزون بر فضای بسته، فضای بازی را برای مسافران در نظر گرفته است تا در آن غذا میل شود. این رستوران جزو خاص‌ترین و البته گران قیمت‌ترین رستوران‌های کیش به شمار می‌آید.

رزرو تور

با وجود این که غذاهای کوه نور با قیمت بالایی به فروش می رسند، اما باز هم به دلیل طعم لذیذ غذاهای آن مسافران ترجیح می‌دهند که در کوه نور غذا بخورند. وجود آبشارها، سنگ‌ها و محیط‌های شبیه به غار در این رستوران باعث شده است که تجربه‌ای متفاوت و لذت بخش برای شما مسافران گرامی به وجود بیاید. این رستوران که جزو بهترین رستوران های ساحلی کیش هم هست، از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۱ بامداد پذیرای حضور گرم شما است.

آدرس رستوران کوه نور: کیش، میدان امیر کبیر، بلوار دانش، کنار هتل صدف کیش

6.رستوران پایاب کیش

قطعا غذا خوردن در فضایی دنج با موسیقی آرام برای هر کسب لذت بخش است. یکی از رستوران های ساحلی کیش که به موسیقی نیز اهمیت زیادی می‌دهد، رستوران پایاب کیش است. این رستوران بزرگ از تخت‌هایی چوبی برخوردار شده است که فضایی سنتی را به وجود آورده‌اند.‌ شما علاوه بر این که قادر به استفاده از فضای باز در این رستوران هستید، می‌توانید به صورت رایگان از آلاچیق‌های پایاب بهره مند شوید.

این رستوران با پهنایی که دارد، توانسته است امکانات متعددی را برای مشتریان فراهم کند. وجود پارکینگ‌های اختصاصی و زمین بازی مخصوص کودکان است که پایاب را از سایر رستوران‌های ساحلی کیش متمایز کرده است. در مواقعی در این رستوران موسیقی‌های زنده نیز اجرا می‌شوند.

تا به امروز تمامی افرادی که تجربه خوردن غذا در رستوران پایاب را داشته‌اند، از غذاهای این مکان دنج راضی بوده‌اند. اگر اولین بارتان است که می‌خواهید به رستوران پایاب بروید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما آبگوشت و خورشت آن را امتحان کنید.

آدرس رستوران پایاب کیش: کیش، میدان المپیک، بلوار المپیک

.رستوران پایاب کیش

7.رستوران تایم لپس کیش

یکی از زیباترین و بهترین رستوران های ساحلی کیش رستوران تایم لپس است که با فضای شیک و زیبای خود توانسته است مشتریان زیادی را کسب کند. این رستوران نه تنها منوی ناهار و شام بلکه منوی صبحانه نیز دارد.

ممکن است بالا بودن قیمت باعث نارضایتی مشتریان شود که کیفیت بالای غذاها می‌تواند این قیمت بالا را توجیه کند. اگر به دنبال گذراندن بهترین لحظات در کیش هستید، می‌توانید از این رستوران منحصر به فرد دیدن کنید.

آدرس رستوران تایم لپس: کیش، میدان مرجان، مجتمع کوروش برند سنتر، طبقه دوم

8.فود کورت دامون در کیش

از دیگر رستوران‌های ساحلی کیش رستوران فود کورت دامون است. بعید است که شما به مرکز خرید بروید و ساعت‌ها بچرخید اما گرسنه نشوید. آنچه که یک مرکز خرید را بهتر می‌کند، رستورانی است که این مرکز خرید دارد‌.

حال اگر غذاهایی که در این رستوران طبخ شده و به فروش می‌رسند غذاهای بی‌نظیری باشند، قطعاً مرکز خرید به بهترین مرکز خرید تبدیل خواهد شد. شما برای دسترسی به مرکز خرید دامون می‌توانید به فلان جا بره برای دسترسی به فوت پارک دامون می‌توانید به طبقه دوم مرکز خرید دامون مراجعه کنید.

در منوی غذاهای این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی، هندی و چینی و حتی غذاهای ترک دیده می‌شوند. قیمتی که برای این غذاها در نظر گرفته شده‌اند، نیز بسیار مناسب هستند. برای دسترسی به فوت کورت دامون باید وارد خیابان وصال کیش شوید و سپس به مرکز خرید دامون بروید. همین که وارد مرکز خرید شدید، به طبقه دوم مراجعه کنید.

آدرس فود کورت دامون در کیش: کیش، خیابان وصال، فود کورت دامون، طبقه دوم

9.رستوران انرژی کیش؛ پر انرژی‌ترین و بهترین رستوران ساحلی کیش

آیا تا به حال در یک کنسرت به خوردن غذا پرداخته‌اید؟ آیا تا کنون حین غذا خوردن انرژی‌های مضاعف دریافت کرده‌اید؟ اگر دوست دارید که اولین تجربه غذا خوردن شما در کیش در یک فضای کنسرت باشد، پس رستوران انرژی را انتخاب کنید. رستوران انرژی جزو پر انرژی‌ترین و بهترین رستوران های ساحلی کیش به شمار می‌آید. در این رستوران جذاب یک استیج بزرگ تنها و تنها به برگزاری کنسرت اختصاص داده شده است.

انواع پیش غذا، دسر، نوشیدنی و غذاهای اصلی در رستوران انرژی قابل سفارش هستند. این رستوران که جزو بهترین رستوران های ساحلی کیش هم هست، به مرکز شهر و ساحل نزدیک است. همین باعث افزایش امتیازات این رستوران شده است. در ضمن، دسترسی به این رستوران نیز بسیار آسان است. شما می‌توانید وارد اسکله تفریحی قدیمی کیش شوید و  بعد از سالن همایش به رستوران انرژی بروید.

آدرس رستوران انرژی کیش: کیش، نرسیده به اسکله تفریحی قدیمی کیش، نوار ساحلی، بعد از سالن همایش ساحلی

10.رستوران پدیده شاندیز کیش

بزرگ‌ترین و سرپوشیده‌ترین رستوران ساحلی که در کیش دیده می‌شود، رستوران پدیده شاندیز است. اگر به دنبال بهترین رستوران های ساحلی کیش هستید، می‌توانید ساعت‌ها در شاندیز کیش اوقات خود را بگذرانید. این رستوران از معدود رستوران‌های زیر زمینی است که در فاصله ۴۲ کیلومتری سطح زمین ساخته شده است. علاوه بر معماری زیبایی که رستوران پدیده شاندیز دارد، موسیقی دلنواز و آرام  این رستوران و ترانسفر رایگان آن باعث افزایش محبوبیت این رستوران بین افراد شده است.

از جمله غذاهای معروفی که در پدیده شاندیز طبخ می‌شوند می‌توانیم به شیشلیک و ماهیچه اشاره کنیم. جالب است بدانید که در قسمت بیرونی این رستوران لنگری با وزن بیش از ۱۰۰ تن قرارگرفته است که نام آن در گینس آمده است.  برای دسترسی به پدیده شاندیز کیش باید به میدان غروب مراجعه کنید و سپس وارد جاده جهان شوید. کمی پیش بروید تا رستوران را ببینید.

آدرس رستوران پدیده شاندیز کیش: کیش، جاده جهان، پدیده شاندیز

رستوران پدیده شاندیز کیش

11.رستوران بین المللی پاشا

یکی دیگر از بهترین رستوران های ساحلی کیش رستوران لاکچری پاشا است.  این رستوران از امکانات بی نظیری برخوردار شده است و با توجه به این امکاناتی که دارد، همواره مقصد اصلی مسافران برای چشیدن یک غذای دبش بوده است.

این رستوران دارای دو طبقه مجزا است که یک طبقه به عنوان vip در نظر گرفته شده است و طبقه دیگر پذیرای مهمانان معمولی است. قسمت وی آی پی این رستوران از سقف متحرک برخوردار است. در صورتی که ‌جو جزیره کیش مناسب باشد، می‌توانید غذای خود را در فضای بیرونی این رستوران میل کنید. از جمله مهم‌ترین امکاناتی که برای رستوران پاشا در نظر گرفته شده‌اند، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. دکوراسیون مدرن به همراه دو نوع چیدمان سنتی و مدرن
  2. وجود منوی غذایی متنوع شامل غذاهای دریایی، ایرانی و گیاهی
  3. وجود چشم اندازهای بی نظیر در کنار دریا
  4. نزدیک بودن به مرکز خرید و ساحل
  5. کیفیت بالای غذا به همراه قیمت‌های مناسب برای مشتری

آدرس رستوران بین المللی پاشا: کیش، محله سفین، پشت بازار بزرگ دیپلمات

رستوران بین المللی پاشا؛ بهترین رستوران های ساحلی کیش

12.رستوران دارچین

شاید بارها و بارها نام رستوران دارچین را در میان بهترین رستوران های ساحلی کیش دیده باشید. این رستوران پرطرفدار غذاهای باکیفیت خود را با قیمتی استثنائی در اختیار شما قرار می‌دهد. به همین دلیل هم هست که علاوه بر مسافران، حتی مردم کیش نیز رستوران دارچین را برای لحظات زیبای خانوادگی خود انتخاب می‌کنند.

شما علاوه بر غذاهای دریایی می‌توانید انواع خورشت و انواع پلو را در این رستوران سفارش دهید. آدرس رستوران دارچین در انتهای خیابان اندیشه است.

آدرس رستوران دارچین: کیش، خیابان اندیشه، نرسیده به انتهای خیابان اندیشه، رو به روی آوای خلیج فارس

نتیجه گیری

گردشگران افزون بر این که به دنبال مکان‌های تفریحی و توریستی در کیش هستند، گاهی به دنبال ببهترین رستوران های ساحلی کیش نیز می‌گردند. چرا که دوست دارند لذت غذا خوردن در کنار ساحل آن هم در فضایی دنج را تجربه کنند و سفر خوبی داشته باشند.

در کیش رستوران‌های زیادی وجود دارند اما همه آن‌ها رستوران‌های خوبی نیستند. برخی از رستوران‌هایی که نام آن‌ها ذکر شد، جزو بهترین رستوران های ساحلی کیش به شمار می‌آیند. شما می‌توانید با رزرو میز در این رستوران‌ها یا حتی بدون رزرو میز، غذای مورد نظر خود را میل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جاغرق مشهد؛ منطقه‌ای غرق آب

پنج‌شنبه 2 شهریور 1402
در این صفحه از مجله خبری سایت ‌های هتل قصد سفر به روستای ییلاقی جاغرق را داریم. این روستا یکی […]
جاغرق مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس