شهربازی قلعه سحر‌آمیز مشهد

رفتن به شهربازی از آن دسته تفریحاتی است که تا چند روز بعد بابت آن انرژی و هیجان دارید. همه ما با هر سنی احتیاج داریم که گاهی سطح آدرنالین خون خود را افزایش دهیم و مانند کودکی بازی کنیم و به روح خود میان تمام مشکلات و گرفتاری‌ها استراحت دهیم و به فرزندان خود تفریحی سرشار از هیجان در کنار امنیت هدیه دهیم. پس اگر ساکن مشهد هستید یا مسافر هستید و قصد دارید به مشهد شهر زیارت و سیاحت سفر کنید با ما در این بلاگ از مجله خبری سایت ‌های هتل همراه باشید تا برای شما در رابطه با شهربازی قلعه سحر‌آمیز مشهد که یکی از جاهای تفریحی مشهد می‌باشد؛ صحبت کنیم و در کنار یکدیگر سفر کوتاهی به این شهر بازی داشته باشیم تا هر آنچه که احتیاج است در رابطه با این شهر بازی را بدانیم مطلع شویم.

هتل مشهد

آدرس شهربازی قلعه سحر‌آمیز مشهد

این شهربازی در بلوار امام رضا، امام رضا 62 واقع شده است. فاصله شهربازی قلعه سحرآمیز مشهد تا حرم مطهر امام رضا(ع) تنها 15 دقیقه با خودروی شخصی است و این یکی از نکات بسیار مهم برای افرادی است که قصد رزرو در هتل های مشهد نزدیک حرم دارند. در اطراف حرم مقاصد گردشگری بسیاری وجود دارد که یکی از آن‌ها همین شهربازی قلعه سحر‌آمیز است.

روش رسیدن به شهربازی قلعه سحر‌آمیز مشهد

با توجه به اینکه این شهربازی در خیابان امام رضا واقع شده است و این خیابان در واقع اصلی ترین بخش شهر مشهد است، دسترسی به این شهر بازی بسیار آسان خواهد بود. در ادامه این بخش به بررسی انواع روش‌های رسیدن به شهربازی قلعه سحر‌آمیز مشهد خواهیم پرداخت.

دسترسی به شهربازی قلعه سحر‌آمیز مشهد با خودرو شخصی

اگر با خودرو شخصی قصد دارید تا به شهربازی قلعه سحر‌آمیز مشهد بروید؛ اگر مبدا را درب اصلی حرم که در خیابان امام رضا قرار دارد، در نظر بگیریم صرفا کافی است خیابان امام رضا را بر خلاف محل قرار گیری حرم طی کنید تا به کوچه امام رضا 62 برسید.

شهربازی قلعه سحر آمیز مشهد

دسترسی به شهربازی قلعه سحر‌آمیز مشهد با مترو

در صورتی که برای رسیدن به شهربازی قلعه سحر‌آمیز مشهد قصد دارید تا از مترو استفاده کنید، کافی است مسیرهای منتهی به حرم را پیدا کنید و وقتی به حرم رسیدید با استفاده از تاکسی یا هر وسیله نقلیه دیگر خود را به امام رضا 62 برسانید.

دسترسی به شهربازی قلعه سحر‌آمیز مشهد با اتوبوس

برای دسترسی به شهربازی قلعه سحر‌آمیز مشهد با اتوبوس باید از خط 1 BRT مشهد استفاده کنید.

امکانات شهربازی قلعه سحر‌آمیز مشهد

شهربازی قلعه سحر‌آمیز مشهد دارای امکانات وسیعی از نظر بازی‌های متفاوت و همچنین از نظر امکانات رفاهی می‌باشد. دستگاه‌های بازی در این مجموعه عبارتند از: قطار بازی، توپ جادوئی، جامپراند، سفینه، شاتل باس، بازی‌های ورزشی، بازی‌های جنگی، انواع سیمیلاتور‌های تیراندازی و… برای امکانات رفاهی این مجموعه می‌توان به مواردی همچون کافی شاپ با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع بستنی و دسر و فست فود با انواع ساندویچ و پیتزا‌ها اشاره کرد.

اطلاعات تکمیلی در مورد شهربازی قلعه سحر‌آمیز

شهربازی قلعه سحر‌آمیز مشهد یکی از شهربازی‌های پرطرفدار مشهد است که به دلیل سرپوشیده بودن در تمام فصول سال و هر آب و هوایی برای استفاده مناسب است، یکی از مهم‌ترین نقاط قوت و مثبت این شهربازی همین سرپوشیده بودنش است. قلعه سحر‌آمیز مشهد ساختاری شبیه به بنا‌های کارتون‌های دیزنی مثل سیندرلا دارد و همین مورد ذوق کودکانی که به این کارتون علاقه دارند را افزایش می‌دهد و آن‌ها را به یکی از آرزو‌هایشان می‌رساند آرزویی همانند کودکی خودمان، همان زمان‌هایی که آرزو داشتیم حتی برای یک ساعت در کارتون‌ها زندگی کنیم.

هتل‌های نزدیک به شهربازی قلعه سحر‌آمیز

در اطراف شهربازی قلعه سحرآمیز، هتل های ارزان مشهد وجود دارند، در میان این هتل ها، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مجتمع آل یاسین
  • هتل گل گندم
  • هتل آپارتمان انصار الرضا
  • هتل اسپادانا
  • هتل آپارتمان ترابی
  • هتل سید الشهدا
شهربازی قلعه سحر آمیز مشهد

دیگر جاذبه‌های گردشگری اطراف قلعه سحر‌آمیز

شما می‌توانید با یک پرس و جوی ساده از افراد محلی و کمی گشت زدن در بلوار امام رضا(ع) جاذبه‌های گردشگری جذابی را پیدا کنید و چند ساعتی را به تفریح در آنجا بپردازید و سپس به سراغ شهربازی قلعه سحر‌آمیز بروید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک شهربازی چیست؟

بهتر است قبل از شروع ماجراجویی شهربازی قلعه سحر‌آمیز به چیستی شهربازی و امکانات لازم هر شهربازی بپردازیم. شهربازی‌ها نسبت به پارک‌های معمولی و ساده امکانات بیشتر و وسایل سرگرمی مجهزتری دارند و اکثرا برای تمام سنین مجهز می‌باشند. به طور کلی شهربازی‌ها به دو دسته سرپوشیده و سرباز تقسیم‌بندی می‌شوند. بخش زیادی از وسایل بازی شهربازی‌های سرپوشیده به صورت الکترونیکی یا گیمی هستند و در برخی موارد کاربر در ازای بازی به مقدار مشخصی تیکت دریافت می‌کند که در بخش دریافت جوایز می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. دستگاه‌های به کار رفته در شهربازی‌های سرپوشیده شامل موارد زیر هستند:

  • دستگاه‌های ویدئویی
  • دستگاه‌های مکانیکی
  • تجهیزات جایزه مستقیم
  • دستگاه رومیزی واسپورت
  • دستگاه‌های شبیه ساز
  • و…

لازم به ذکر است که باید برای وسایل بازی کودکان علاوه بر رعایت استاندارد‌ها و نکات امنیتی به مسائلی همچون عدم تیزی وسایل و دیگر موارد رعایت شود، تا کودکان در فضایی کاملاً امن و فاقد هرگونه خطر به بازی بپردازند و نگرانی برای خانواده‌ها وجود نداشته باشد. ضروری است که حتماً برای ساخت شهربازی‌ها افراد متخصص و فنی نظارت و دخالت داشته باشند.

سخن پایانی

با تشکر از همراهی شما در این بلاگ از سایت ‌های هتل. ما در این مطلب تلاش کردیم تا به طور ویژه به یکی از شهربازی‌های مشهد بپردازیم و به شما کمک کنیم تا بتوانید برنامه سفر خود را بهترین صورت ممکن بچینید. شما در هر فصل و هر زمانی که به مشهد سفر کنید و بخواهید به شهربازی بروید می‌توانید قلعه سحر‌آمیز را در لیست شهربازی‌های مدنظر قرار دهید، سرپوشیده بودن این شهربازی تمام نگرانی‌های شما را در رابطه با آب و هوا بر طرف می‌کند. همچنین شما با رزرو تور گردشگری مشهد می‌توانید به صورت گروهی اقدام به رفتن به این شهربازی کنید. ما اینجا منتظر نظرات و تجربیات شما در رابطه با شهربازی قلعه سحر‌آمیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهترین رستوران های ساحلی کیش از نظر مسافران

پنج‌شنبه 2 شهریور 1402
رستوران های ساحلی کیش در سرتاسر جزیره و حتی بخش جنوبی آن قرار دارند. لیست بهترین رستوران های ساحلی کیش […]
بهترین رستوران های ساحلی کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس