کد تخفیف 30 هزارتومان ویژه دهه اول محرم
M4042 کپی
خرید بلیط
تخفیف 200 هزار تومانی ویژه هتل های 100% آنلاین
tabestoon کپی
رزرو هتل

رستوران پدیده شاندیز کیش؛ صرف غذا با سفر به 3500 سال پیش!

جزیره کیش جزیره‌ای گردشگر پذیر است که خیل عظیمی از مسافران هر ساله از آن دیدن می‌کنند. در این جزیره ضمن این که جاهای دیدنی و تفریحی زیادی وجود دارند، مکان‌هایی برای غذا خوردن هم ایجاد شده‌اند. این مکان‌ها می‌توانند غذاهای باکیفیت فرنگی، ایرانی و محلی را در اختیار گردشگران قرار دهند. رستوران پدیده شاندیز کیش یکی از بهترین رستوران های کیش است که امکانات و خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

رستوران پدیده شاندیز کیش

در این رستوران منویی ویژه در اختیار شما قرار می‌گیرد.  امکانات آن نیز بی نظیر هستند. پس پدیده شاندیز در کیش می‌تواند انتخابی عالی برای رفع گرسنگی و گذراندن اوقات فراغت باشد. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به معرفی کامل رستوران پدیده شاندیز در جزیره رویایی کیش بپردازیم.

معرفی رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز یکی از بزرگترین و زیباترین رستوران‌های جزیره کیش است. این رستوران که در نزدیکی کشتی یونانی کیش واقع شده است، در زمینی به مساحت ۶۵۰۰ متر مربع احداث شده است. می‌توان گفت که بزرگترین نمای آجری واقع در جزیره کیش، همین رستوران است که ظرفیت آن به ۲۳۰۰ نفر می‌رسد. این رستوران ویژه در کنار بزرگترین لنگر جهان قرار دارد و از سال ۱۳۸۹ به بعد پذیرای قدام‌های شما گردشگران عزیز بوده است.

رستوران موزیکال پدیده شاندیز در نزدیکی کشتی یونانی کیش واقع شده و از سازه‌های عجیب و غریب در ایران به شمار می‌آید. بنای اصلی این رستوران همانند ورودی شهر بابل طراحی شده و ‌نمای داخل آن نیز بی نظیر است. شما برای گذراندن اوقات فراغت خود و خوردن یک غذای دبش و بی نظیر می‌توانید از این بنا و فضا دیدن کنید.

در این رستوران در دو پارت ناهار و شام موزیک به گوش می‌رسد. می‌توان گفت که پدیده شاندیز کیش جزو جاذبه‌های دیدنی کیش است که غذا خوردن در آن لذت دیگری دارد. این رستوران از منویی کامل نیز برخوردار شده است تا هر فردی با هر سلیقه‌ای که دارد، بتواند غذای مورد علاقه خود را در پدیده شاندیز کیش سفارش دهد. شما با انتخاب این رستوران می‌توانید سفر خود را جذاب‌تر و به یاد ماندنی‌تر کنید.

نمای رستوران پدیده شاندیز کیش

نمای رستوران پدیده شاندیز جزیره کیش

پدیده شاندیز کیش بزرگترین بنای تاریخی در کیش است که نمای آجری لعاب دار نقش برجسته آن برای هر فردی دیدنی است. این مجموعه بی نظیر با الهام از بناهای اولیه شهر بابل در ۳۵۰۰ سال پیش طراحی شده و از جاهای دیدنی کیش هم هست. اگر شما از داخل این بنا به بیرون نگاه کنید، لنگری بزرگ را خواهید دید که نام آن در گینس ذکر شده است.

در داخل این رستوران فواره‌هایی قرار دارند که می‌توانند لحظات رویایی را خلق کنند. وجود گیاهان و موزیک زنده هم به افزایش جذابیت نمای داخلی این بنا کمک شایانی کرده است.‌ توجه داشته باشید که سقف این بنا بلند است و نورپردازی فضای داخلی آن هم زیاد نیست. به همین دلیل فضایی دنج و رویایی برای سپری کردن اوقات فراغت شما به وجود آمده است.

امکانات رستوران پدیده شاندیز کیش

مانند هر رستوران دیگری که در جزیره کیش وجود دارد، رستوران پدیده شاندیز هم امکانات خاص خود را دارد. این رستوران موزیکال هم به لحاظ طراحی و معماری و هم از لحاظ کیفیت غذایی هم بی نظیر است. در این رستوران پرسنلی خوش برخورد فعال هستند که نیاز شما را برطرف می‌کنند. در ضمن، سالاد بار در رستوران پدیده شاندیز کیش نیز رایگان است. شما می‌توانید در کنار کیفیت غذا از موزیک زنده این مجموعه کمک بگیرید و در فضای خارق العاده آن به غذا خوردن بپردازید.

لیست قیمت رستوران پدیده شاندیز کیش

منویی که پس از مراجعه به این رستوران در اختیار شما قرار می‌گیرد، منویی پربار است که تمامی غذاهای آن لذیذ و خوشمزه هستند. در این منو انواع غذاهای کبابی، فرنگی، ایرانی و غذاهای دریایی و محلی کیش به چشم می‌خورند. با توجه به این که این رستوران غذاهایی باکیفیت دارد، در میان کیشوندان و مسافران از محبوبیت فوق العاده‌ای برخوردار شده است.

رستوران پدیده شاندیز کیش

آشپزان این مجموعه با عشقی که به پختن غذا دارند و با مواد اولیه مهم در دسترس خود، غذاها را طبخ می‌کنند‌. پس طبیعی است که طعم آن‌ها با طعم غذاهایی که تا به امروز امتحان کرده‌اید، متفاوت باشد. توصیه ما به شما این است که اگر زمانی از رستوران پدیده شاندیز کیش دیدن کردید، حتما کباب شیشلیگ این رستوران را امتحان کنید. در کنار انواع غذا، انواع سالاد و دسر و نوشیدنی هم در این رستوران سرو می‌شوند. پس پدیده شاندیز کیش بهترین انتخاب برای رفع گرسنگی در این جزیره است. در جدول زیر می‌توانید قیمت غذای رستوران پدیده شاندیز کیش را مشاهده کنید.

نام غذا
ماهیچه مخصوص شاندیز پدیده
شیشلیک شاندیز
گردن مخصوص شاندیز پدیده
برگ مخصوص شاندیز
کباب مخلوط
کباب کاردی 
لقمه مخصوص
جوجه زعفرانی
سسمی چیکن
استیک مرغ
میگو سوخاری
ماهی سرخ شده
بشقاب سبزیجات
چلو مخصوص زعفرانی
منو و قیمت رستوران پدیده شاندیز کیش

ساعت کاری و آدرس رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز از ساعت 12 ظهر الی 16 و 20 الی 00:30 پذیرای شما مشتریان گرامی است. این رستوران در جاده جهان جزیره کیش و نرسیده به میدان غروب کیش قرار دارد. شما با خودروهای شخصی یا خودروهای عمومی می‌توانید به این مجموعه مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که در این رستوران فضای کافی برای تمامی مسافران وجود دارد. پس حتی اگر بلیط هم تهیه نکرده باشید، باز هم می‌توانید از خدمات پدیده شاندیز کیش استفاده کنید‌.

ساعت کاری رستوران پدیده شاندیز کیش12 ظهر الی 16 و 20 الی 00:30
آدرس رستوران پدیده شاندیز کیشجاده جهان، بین پارک آبی و کشتی یونانی(مشاهده نقشه)
شماره تماس رستوران پدیده شاندیز کیش09020098110

هتل‌ های کیش در نزدیکی رستوران پدیده

هتل ستاره کیشجزیره کیش- میدان قشم- میدان پرواز- هتل ستاره طلایی13 دقیقه با خودرو
هتل سیمرغ کیشجاده جهان، پارک سیمرغ، هتل سیمرغ کیش17 دقیقه با خودرو
هتل مارینا پارک کیشبلوار مرجان، انتهای مرجان ۷، کنار برج‌های دوقلو17 دقیقه با خودرو

مکان‌های دیدنی کیش در نزدیکی پدیده شاندیز

رستوران پدیده شاندیز کیش رستورانی با موقعیت جغرافیایی خوبی است. در نزدیکی این رستوران، جاذبه‌ های گردشگری کیش واقع شده‌اند. شما پس از صرف غذا در این رستوران می‌توانید به این مکان‌های دیدنی بروید و تفریحی عالی را برای خود رقم بزنید:

  • کشتی یونانی کیش: این کشتی با رستوران پدیده تنها ۳ کیلومتر فاصله دارد. ساحل نسبتا خلوت و غروب‌های دل انگیز در کنار ماهیگیرانی که در دغدغه صید ماهی هستند، نمایی عالی را برای عکس گرفتن در کنار این کشتی فراهم کرده است.
  • روستای باغو ‌کیش: یکی از تاریخی‌ترین مکان‌ها در کیش، روستای باغو است که نام آن از نام یک پیرزن ساکن این روستا گرفته شده است.
  • قلعه جنی کیش: این قلعه جزو مکان‌های عجیب این جزیره است و فاصله آن تا رستوران پدیده تنها ۱۵ دقیقه است.
  • پارک آبی اوشن: از دیگر جاهای دیدنی کیش در نزدیکی رستوران پدیده، پارک آبی اوشن است. این پارک یکی از بزرگترین‌ پارک‌های آبی ایران بوده و دارای رودخانه و دریاچه مصنوعی هم هست.  فاصله پارک اوشن تا رستوران پدیده ۷ کیلومتر می‌باشد.

ما در این مقاله در مورد رستوران پدیده شاندیز کیش با شما صحبت کردیم. این رستوران بی نظیر با معماری سنتی که دارد، همواره مورد استقبال گردشگران است. معماری این مجموعه از معماری درب ورودی بابل در ۳۵۰۰ سال پیش الهام گرفته شده است. کیفیت غذاهای این مجموعه عالی است و امکانات آن نیز برای هر فردی مطلوب است. شما با اقامت در هتل‌های نزدیک این رستوران می‌توانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.

سپس به مکان‌های دیدنی کیش بروید تا پس از صرف غذا یا قبل از آن لذت کیش گردی را تجربه نمایید. این رستوران در خیابان جهان کیش واقع شده است. شما می‌توانید با رزرو بلیط این رستوران، با خیال راحت به آن مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دره تندیس ها قشم دره ای با مجسمه های گوناگون

دوشنبه 13 آذر 1402
شهرت دره تندیس ها قشم با نام دیگر دره مجسمه قشم به خاطر وجود صخره‌ها و سنگ‌هایی با اشکال فریبنده […]
دره تندیس ها قشم

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس