کد تخفیف 30 هزارتومان ویژه دهه اول محرم
M4042 کپی
خرید بلیط
تخفیف 200 هزار تومانی ویژه هتل های 100% آنلاین
tabestoon کپی
رزرو هتل

هتل های پنج ستاره مشهد خیابان امام رضا همراه با آدرس

در شهر مشهد هتل‌های پنج ستاره و لوکس بسیاری در فواصل مختلف حرم امام رضا(ع) بنا شده‌اند. نزدیکی خیابان امام رضا به حرم مطهر سبب شده تا میهمانان در این شهر به دنبال هتلی برای اقامت در خیابان امام رضا باشند تا بتوانند دسترسی خوبی به مراکز خرید مشهد و حرم امام رضا(ع) داشته باشند. تمامی این هتل‌ها امکانات بسیار خوبی را برای میهمانان خود ارائه می‌دهند که از مجموع امکانات مشترک آن‌ها می‌توان به چندین رستوران و کافی‌شاپ، مجموعه ورزشی و آبی، پارکینگ، روم‌سرویس و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که هتل‌های 5 ستاره، به دلیل موقعیت مکانی خاص و امکانات بی‌نظیری که در اختیار مهمانان می‌گذارند، از هتل‌ های ارزان مشهد محسوب نمی‌شوند. اگر به دنبال رزرو هتل‌هایی با قیمت مناسب‌تر هستید، می‌توانید به سراغ هتل‌های با امتیاز 1 تا 3 بروید.

هتل پنج ستاره مشهد خیابان امام رضا

لیست هتل های پنج ستاره مشهد خیابان امام رضا

خیابان‌ امام رضا در بافت قدیمی شهر مشهد قرار دارد و از خیابان‌های اصلی منتهی به حرم مطهر امام رضا در این شهر است. در حال حاظر خیابان امام رضا متصل‌کننده پایانه مسافربری در جنوب مشهد به میدان بیت المقدس بوده و زیباترین خیابان این شهر شناخته شده است. در این خیابان هتل‌های بسیاری با امتیازهای مختلف واقع شده‌اند اما تنها 4 هتل لوکس و پنج ستاره در خیابان امام رضا قرار دارد.

هتل درویشی مشهد، هتل الماس ۲ مشهد، هتل قصر مشهد و هتل گلدن پالاس مشهد از هتل‌های لوکس این خیابان هستند که فاصله کوتاهی با حرم مطهر دارند‌. در “های هتل” می‌توانید تصاویر هتل های 5 ستاره مشهد در خیابان امام رضا را مشاهده کنید و با کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکانات هرکدام، اقدام به رزرو اتاقی در هتل دلخواه خود نمایید.

نام هتلآدرس
هتل درویشی مشهدمشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26
هتل الماس 2 مشهدمشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 20
هتل بین المللی گلدن پالاس مشهدمشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 34 و 36
هتل قصر بین المللی مشهدمشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 14 و 16

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی از بهترین هتل های نزدیک حرم مشهد است که در خیابان امام رضا قرار دارد. این هتل پنج ستاره در بنای 23 طبقه‌ای ساخته شده و در کل دارای 223 واحد اقامتی مختلف است‌. برخی اتاق‌های هتل درویشی مشهد دارای ویوی روبه حرم مطهر هستند و امکانات بسیار لوکسی برای میهمانان دارند. همچنین این هتل به دلیل داشتن 23 طبقه، به عنوان هتلی مرتفع در مشهد و تنها هتل آتریوم شرق ایران شناخته شده است.

مسافران می‌توانند در واحدهای اقامتی مختلف هتل درویشی مشهد چون پنت هاوس روم‌، دوبلکس با معماری سبک هندی یا عربی و… اقامتی لوکس را تجربه کنند. از امکانات خوب این هتل نیز می‌توان به رستوران‌های آن، مجموعه ورزشی، کافی‌شاپ، استخر، سونا و جکوزی، سالن‌های زیبایی، سالن ماساژ، روف گاردن، روم‌سرویس و پارکینگ اشاره کرد.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26
  • فاصله تا حرم: حدود 1.3 کیلومتر معادل 10 دقیقه پیاده‌روی و 5 دقیقه با خودرو
مجموعه آبی هتل درویشی مشهد

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد از محبوب‌ترین هتل‌ های مشهد در نزدیکی حرم امام رضا است که در آن می‌توانید با پیمودن مسیر بسیار کوتاهی خود را به حرم برسانید. این هتل از مجموعه هتل‌های الماس است که در سال 1395 ساخته و افتتاح شد. همچنین هتل الماس 2 مشهد در بنای 25 طبقه با 218 اتاق در ابعاد مختلف بنا گردیده است و امکانات خوبی را برای میهمانان ارائه می‌دهد.

ناگفته نماند که در هتل الماس 2 مشهد تنوع گسترده واحدهای اقامتی سبب شده تا مسافران بتوانند در اتاق‌های مختلف آن چون اتاق تایلندی، ترکی، ایران باستان، یک‌تخته الی سه‌تخته یاقوت، اتاقی با معماری هندی و… اقامتی به‌یادماندنی را تجربه نمایند. از امکانات این هتل نیز می‌توان به روم‌سرویس، مبلمان لوکس در اتاق‌های آن، سالن بدنسازی، مجموعه آبی، استخر و اسپا مجهز، فضای بازی کودکان، سالن زیبایی، رستورانی با ظرفیت 200 نفر، سالن کنفرانس و مهمانی، پارکینگ طبقاتی و… اشاره کرد.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 20
  • فاصله تا حرم: حدود 1.1 کیلومتر معادل 10 دقیقه پیاده‌روی و 5 دقیقه با خودرو

هتل بین المللی گلدن پالاس مشهد

هتل بین‌المللی گلدن پالاس از مجلل‌ترین هتل‌های مشهد شناخته شده است که در سال 1389 بنا گردید. این هتل موقعیت بسیار عالی به حرم مطهر دارد و دارای بنای 20 طبقه‌ای با 358 واحد اقامتی است. برخی اتاق‌های این هتل دارای ویوی روبه حرم مطهر و برخی دیگر دارای ویوی روبه فضای سبز هتل یا خیابان امام رضا هستند. از امکانات لوکس هتل گلدن پالاس مشهد می‌توان به استخر، سالن بدنسازی، سالن بازی‌های یارانه‌ای، مجموعه آبی شامل سونا و جکوزی، سالن‌های زیبایی برای آقایان و خانم‌ها، اتاق صخره‌نوردی و گیم‌سنتر، تاکسی‌سرویس، سالن بیلیارد، پارکینگ، محل بازی کودکان و آژانس مسافرتی، حمام ترکی، کتابخانه، بیزینس‌سنتر و… اشاره کرد.

جالب است بدانید در این هتل اتاق‌هایی با سبک والت دیزنی مخصوص کودکان وجود دارد. ناگفته نماند که در هتل قصر طلایی مشهد 5 رستوران با نام‌های ترنم، فرانسیسکو، تابستانی بارگاه، ضیافت و رستوران سنتی ترمه و چندین کافی‌شاپ با نام‌های گلدن فارم و آتریوم‌مینوتا میزبان میهمانان هتل هستند.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 34 و 36
  • فاصله تا حرم: حدود 2 کیلومتر معادل 20 دقیقه پیاده‌روی و 5 دقیقه با خودرو

هتل قصر بین المللی مشهد

هتل بین‌المللی قصر مشهد از بهترین هتل‌ های پنج‌ ستاره مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است. این هتل که مطمعنا نام آن را در لیست بهترین هتل‌های مشهد دیده‌اید، در سال 1356 افتتاح گردید. البته در سال 1396 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و امکانات بیشتری به هتل و اتاق‌های آن افزوده شد. در سال 1394 نیز هتل قصر بین المللی مشهد به عنوان واحد نمونه معرفی شد زیرا توانست امکاناتی متناسب با استانداردهای جهانی را به میهمانان خود ارائه نماید.

این هتل دارای بنای 12 طبقه‌ای بوده و در کل 220 اتاق و سوئیت اقامتی دارد. از امکانات خوب هتل قصر بین المللی مشهد می‌توان به رستوران، پارکینگ، سونا و جکوزی، حمام ترکی، روم‌سرویس، مکان بازی برای کودکان، سالن بیلیارد، بازه‌های یارانه‌ای، استخر و اینترنت رایگان اشاره کرد.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 14 و 16
  • فاصله تا حرم: حدود 1 کیلومتر معادل 8 دقیقه پیاده‌روی و 3 دقیقه با خودرو
نمای ورودی هتل بین المللی قصر مشهد

رزرو هتل های پنج ستاره مشهد خیابان امام رضا از های هتل

جهت رزرو هتل های مشهد می توانید از طریق وب سایت های هتل اقدام نمایید. این وب سایت نه تنها پشتیبانی 24 ساعته با کارشناسان را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد، بلکه در مناسبت های خاص تخفیفات ویژه ای را هم برای مهممانان و کاربران قرار می دهد.

سوالات متداول

کدام هتل های پنج ستاره و لوکس مشهد در خیابان امام رضا قرار دارند؟

از هتل‌های 5 ستاره مشهد واقع در خیابان امام رضا این شهر می‌توان به هتل قصر مشهد، هتل بین‌المللی گلدن پالاس مشهد، هتل درویشی مشهد و هتل الماس 2 مشهد اشاره کرد.

هتل های 5 ستاره مشهد دارای چه امکاناتی هستند؟

معمولا تمامی هتل‌های پنج ستاره مشهد دارای امکانات خوبی برای میهمانان چون مجموعه آبی شامل استخر و سونا، جکوزی، مجموعه ورزشی چون سالن بدنسازی و بیلیارد، چندین رستوران برای ذائقه‌های مختلف، چندین کافی‌شاپ، پارکینگ بزرگ، روم‌سرویس و… هستند.

نزدیک ترین هتل 5 ستاره مشهد در خیابان امام رضا به حرم مطهر کدام است؟

تمامی هتل‌های 5 ستاره مشهد در خیابان امام رضا کم‌تر از 2 کیلومتر با حرم مطهر فاصله دارند اما از نزدیک‌ترین آن‌ها به حرم امام رضا می‌توان به هتل قصر مشهد با حدود 1 کیلومتر فاصله معادل 8 دقیقه پیاده‌روی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رستوران هتل الماس 1 مشهد، تجربه ای لذت بخش

یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
هتل الماس 1 مشهد، هتل 4 ستاره مشهد که از دسته هتل های نزدیک حرم مشهد محسوب می شود. این […]
همه چیز درباره رستوران هتل الماس 1 مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس