بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران کدام هتل هاست؟

در هنگام سفر به شیراز بهتر است در بهترین هتل های شیراز اقامت کنید و سفر خود را با انتخاب یک هتل مناسب تکمیل نمایید. شما می‌توانید با بررسی خدمات و امکانات هر هتل و با توجه به سلیقه و نیاز خود، هتل مورد نظرتان را رزرو کنید. اگر به دنبال اقامتی لوکس و مجلل هستید، هتل بزرگ شیراز، هتل پرسپولیس شیراز، هتل همای شیراز و هتل چمران شیراز را انتخاب کنید. اگر به دنبال هتلی با قیمت مناسب و امکانات رفاهی کامل هستید، هتل پارس شیراز گزینه مناسبی است.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز؛ تجربه ای لوکس در قلب شهر راز

هتل بزرگ شیراز، از هتل های 5 ستاره شیراز است که با ارائه امکانات و خدمات رفاهی سطح بالا، تجربه‌ای لوکس و خاطره‌انگیز را برای میهمانان خود رقم می‌زند. این هتل به عنوان بهترین هتل های شیراز شناخته می‌شود که در خیابان زند، یکی از خیابان‌های اصلی و پرطرفدار شهر شیراز واقع شده است. این موقعیت مکانی، دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید شهر را برای میهمانان فراهم می‌کند. هتل بزرگ شیراز دارای 230 اتاق و سوئیت در انواع مختلف از جمله اتاق‌های دو نفره، سه نفره، سوئیت‌های جونیور، سوئیت‌های پرزیدنت و سوئیت‌های رویال است.

هتل بزرگ شیراز دارای 3 رستوران مجلل با نام‌های رستوران لاله، رستوران پانیذ و رستوران بام است که در آن‌ها می‌توانید از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت عالی لذت ببرید. این هتل یک کافی‌شاپ دنج با نام کافی‌شاپ لاله دارد که در آن می‌توانید از انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسرها و کیک‌ها لذت ببرید. از دیگر امکانات هتل بزرگ شیراز می‌توان به 3 تالار پذیرایی مجلل، یک مجموعه آبی مجهز به استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی و سالن ماساژ، مرکز اسپا، ماساژ، سالن زیبایی و خدمات مراقبت از پوست، سالن بدنسازی کتابخانه، فروشگاه، خدمات خشکشویی، خدمات تور، صرافی و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

  • آدرس: شیراز، دروازه قرآن

هتل چمران شیراز؛ نگینی درخشان در قلب پایتخت فرهنگی ایران

هتل چمران شیراز، هتلی 5 ستاره و مجلل در بلوار شهید چمران شیراز است که با 28 طبقه و 109 متر ارتفاع، به عنوان یکی از بلندترین هتل‌های ایران شناخته می‌شود. هتل چمران دارای 250 اتاق و سوئیت در انواع مختلف از جمله اتاق‌های استاندارد، سوئیت‌های جونیور، سوئیت‌های پرزیدنت و آپارتمان‌های دوبلکس است. تمامی اتاق‌ها مجهز به امکانات رفاهی کامل مانند تخت‌های استاندارد، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، چای‌ساز، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و Wi-Fi رایگان هستند.

این هتل با 5 رستوران و کافه، مجموعه‌ای متنوع از غذاها و نوشیدنی‌های ایرانی و بین‌المللی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. رستوران سنتی این هتل با سرو غذاهای اصیل ایرانی، رستوران ایتالیایی با پاستاها و پیتزاهای خوشمزه، رستوران فست‌فود با منوی متنوع، کافه 22 با فضایی دنج و صمیمی، و کافه نئون با موسیقی زنده، از جمله گزینه‌های موجود در این هتل هستند. امکانات هتل چمران شیراز شامل استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ، اسپا، تالارها و اتاق‌های کنفرانس، خدمات لابی 24 ساعته، خدمات پذیرش و نگهداری چمدان، خدمات خشکشویی، صرافی، و پارکینگ اختصاصی می‌شود.

  • آدرس: شيراز، بلوار چمران

هتل پرسپولیس شیراز: دروازه ای به سوی تاریخ و فرهنگ

هتل پرسپولیس، هتلی 5 ستاره در مرکز شهر شیراز است که در سال 1385 ساخته شده و در سال 1397 برای ارتقای سطح خدمات و امکانات، مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل با 104 اتاق و سوئیت در 7 طبقه، از جمله بهترین هتل های شیراز محسوب می‌شود. انواع اتاق‌های هتل پرسپولیس شیراز شامل اتاق‌های دو تخته، اتاق‌های سه تخته، سوئیت‌ها  و آپارتمان‌ها می‌شود که دارای صبحانه رایگان، دسترسی به استخر و مرکز تناسب اندام هستند.

رستوران آپادانا در طبقه همکف این هتل با ظرفیت 300 نفر قرار دارد و انواع غذاهای اصیل ایرانی و همچنین غذاهای فرنگی در آن سرو می‌شود. کافی شاپ وتریا لوتوس در لابی هتل واقع شده که به صورت 24 ساعته  فعال می‌کند و مکانی مناسب برای استراحت و صرف قهوه، نوشیدنی و میان وعده‌های لذیذ است. از امکانات هتل پرسپولیس شیراز می‌توان به استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، صبحانه  رایگان، سالن بدنسازی، پذیرش 24 ساعته، خدمات لاندری، خدمات تور و اینترنت پرسرعت وای فای اشاره کرد.

  • آدرس: شيراز، حد فاصل چهارراه حافظ به ميدان قائم (اطلسی)
هتل چمران شیراز

هتل همای شیراز: هتلی لوکس در قلب شهر

هتل هما شیراز، هتلی 5 ستاره و مجلل است که در مرکز شهر شیراز و در مجاورت بوستان آزادی واقع شده است. این هتل در سال 1351 تاسیس شده و در سال 1395 به منظور ارائه خدمات و امکانات بهتر، مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل هما شیراز دارای 232 باب اتاق و سوئیت در 8 طبقه بوده که با بهترین امکانات رفاهی تجهیز شده‌اند. انواع اتاق‌های آن شامل انواع مختلف از جمله اتاق‌های سینگل، دبل، توئین، تریپل و سوئیت‌های پرزیدنت و جونیور می‌شود.

هتل هما شیراز دارای سه رستوران با نام‌های پرنیان، گلستان و تابستانه است که به ترتیب در طبقه همکف، طبقه اول و فضای باز قرار دارند. کافی شاپ هتل هما شیراز در طبقه همکف هتل واقع شده است و فضایی شیک و مدرن دارد. در این کافی شاپ می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسر، کیک و شیرینی را میل کنید. از جمله امکانات این هتل می‌توان به خدمات تور، خدمات اسپا، صرافی، فروشگاه، رستوران ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، فضای سبز، زمین تنیس، باشگاه ورزشی، باغ، پارکینگ، اینترنت پرسرعت و خدمات ماساژ اشاره کرد.

  • آدرس: شيراز، میدان گاز، خيابان مشكين فام، جنب پارک آزادی
هتل همای شیراز

اقامتی رویایی در هتل 4 ستاره پارس شیراز

هتل پارس شیراز، هتلی 4 ستاره در خیابان کریم خان زند شیراز است. این هتل یکی از مجلل‌ترین هتل‌های شیراز با لوکس‌ترین امکانات در حد استانداردهای بین‌المللی است. این هتل با طیف متنوعی از اتاق‌ها و سوئیت‌ها، برای هر سلیقه و نیازی اقامتی مناسب ارائه می‌کند. انواع اتاق‌های آن شامل اتاق‌های یک تخته، اتاق‌های دو تخته، سوئیت‌های دو نفره و سوئیت‌های رویال با چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر می‌‌شود. هتل پارس شیراز با داشتن 3 رستوران مجلل به نام‌های رستوران گل سرخ، ملل و لوتوس، انواع صبحانه و وعده‌های غذایی مفصل و خوشمزه با منوی غذاهای فرنگی و بین‌المللی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های شیراز دارای کافی‌شاپ با نام کافه تریای آبشار است که به صورت 24 ساعته در لابی هتل فعالیت می‌کند و مکانی مناسب برای صرف نوشیدنی، میان وعده و دسر در هر ساعتی از شبانه روز است. امکانات هتل پارس شیراز شامل استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، اینترنت رایگان در اتاق ها و لابی، خدمات ماساژ و اسپا، فروشگاه صنایع دستی، صرافی، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ رایگان هستند.

  • آدرس: شيراز، خيابان كريم‌خان زند
هتل پارس شیراز

رزرو بهترین هتل های شیراز از های هتل

سامانه رزرواسیون های هتل می‌تواند به شما در رزرو بهترین هتل های شیراز کمک بسیاری کند. پشتیبانی 24 ساعته مجموعه برای بهبود کیفیت خدمات و آسوده شدن خاطر شما می‌تواند سفرتان را بی‌دغدغه کند.

سوالات متداول

بهترین موقعیت مکانی برای هتل در شیراز کجاست؟

بهترین موقعیت مکانی برای هتل در شیراز به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. اگر به دنبال دسترسی آسان به جاذبه‌های تاریخی هستید، هتل‌های مرکز شهر، اگر به دنبال اقامتی آرام و دلنشین هستید، هتل‌های خیابان‌های کم ترددتر و اگر به دنبال دسترسی آسان به رستوران‌ها و مراکز خرید هستید، هتل‌هایی که در خیابان‌های اصلی واقع شده‌اند، گزینه‌های مناسبی هستند.

بهترین هتل های خیابان اصلی شیراز کدامند؟

هتل هما شیراز و هتل پرسپولیس شیراز

قیمت هتل های شیراز چقدر است؟

قیمت هتل‌های شیراز به فصل، نوع هتل، امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند، بستگی دارد.

امکانات و خدمات بهترین هتل های شیراز چه چیزهایی هستند؟

معمولاً دارای امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، رستوران‌های متنوع، کافی شاپ، خدمات اسپا، خدمات نگهداری از کودکان و… هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهترین هتل های یزدهمراه با آدرس و بررسی امکانات

دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
بهترین هتل های یزد با ارائه ترکیبی از معماری سنتی ایرانی، امکانات مدرن، خدمات باکیفیت و موقعیت مکانی مناسب، انتخابی […]
اقامت در بهترین هتل های یزد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس