معرفی لوکس ترین هتل های کیش

اگر قصد سفر به جزیره خارق‌العاده کیش را دارید بی‌شک یکی از مهم‌ترین دغدغه شما پیدا کردن لوکس ترین هتل های کیش است تا بتواند راحتی شما را تضمین کند. آیا با هتل‌های لوکس و مجلل کیش آشنایی دارید؟ لوکس ترین هتل های کیش چه امکاناتی را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهند و این امکانات شامل چه مواردی می‌شوند؟ طراحی و شکل و شمایل هتل‌هایی که مدرن سبک هستند چگونه است؟ اگر به دنبال پیدا کردن جواب این سوالات و پیدا کردن لوکس ترین هتل های کیش هستید و می‌خواهید با رزرو هتلی لوکس فضایی عالی را برای خود ایجاد کنید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

هتل های کیش

1.هتل ترنج کیش؛ لوکس ترین هتل های کیش

یکی از لوکس ترین هتل های کیش، هتل ترنج کیش است که جذابیتی توصیف‌نشدنی دارد. این اقامت‌گاه با اسکله‌های چوبی روی آب‌های خلیجی احداث شده و طراحی‌های آن سبب به وجود آمدن یک فضای شاهانه و مدرن شده است. در کفه تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل ترنج یک دریچه شیشه‌ای وجود دارد که می‌توان بازی مواج آب‌های خلیجی با آبزیان این دریا را به تماشا نشست. ۱۰۰ عدد اتاق و سوئیت برای اقامت مسافران کیش با طراحی فوق‌العاده جذاب سبب شده تا محبوبیت هتل در کیش به حد بالایی برسد. این هتل محبوب و لوکس تا کنون توانسته ۵ ستاره کسب کند.

همچنین کسب رضایت مراجعه‌کنندگان از مهم‌ترین هدف‌هایش بوده که موفق به کسب آن نیز بوده است. سوئیت‌های این هتل در وسعت‌های ۴۰، ۶۰ و ۱۲۰ متر ساخته شده‌اند که چندین نوع را شامل می‌شود. بالکن سوئیت‌های این هتل به سمت دریا باز شده و می‌توانند به هنگام طلوع و غروب خورشید منظره‌ای دل‌نواز برای شما باشند. موقعیت مکانی هتل مجلل ترنج کیش عالی بوده و علاوه‌بر اینکه به اماکن تجاری و تفریحی دسترسی خواهید داشت می‌توانید از سکونت در روی دریای خلیج لذت ببرید.

1.هتل ترنج کیش؛ از لوکس ترین هتل های کیش

امکانات هتل ترنج کیش

هتل ترنج که یک هتل لوکس، مجلل، شیک و مدرن است و می‌تواند اقامت روی دریا را برای شما فراهم کند. این اقامت‌گاه مجلل به علت داشتن امکاناتی خارق‌العاده در لیست گران‌ترین هتل‌های کیش قرار گرفته است. از جمله امکانات رفاهی آن شامل موارد ذیل می‌شود.

روم سرویسمبلمانسیستم تهویه مطبوعچای ساز
خشک شوییسیستم اطفا حریق در اتاق‌هاکافی‌شاپ ساحلیایرهاکی
رستوران روی دریاآتلیهفوتبال دستیسالن بازی ساحلی
سالن اسپاسالن ماساژاورژانساجاره خودرو
سالن کنفرانسرستوران ساحلی و دریاییتراس 

2.هتل داریوش از لوکس ترین هتل های کیش

در میان لوکس ترین هتل های کیش، هتل داریوش با قدمتی دیرینه و فعالیتی بیش از ۲۰ سال در زمینه مهمان‌داری و هتل‌داری توانسته محبوبیت بیشتری در میان مردم داشته باشد. این هتل در سال ۱۳۸۰ احداث شده و برای ارتقا‌بخشی به کیفیت آن در سال ۱۳۹۶ نیز مورد باز‌سازی قرار گرفته است. طراحی‌های الهام‌ گرفته شده از تمدن اصیل ایرانی در معماری هتل داریوش نماد فرهنگ و تاریخ باستانی ایران هستند. در معماری‌های اقامت‌گاه داریوش نقش‌و‌نگار‌‌ه‌هایی از تخت جمشید و کاخ آپادانا نگاره شده است.

هتل داریوش کیش، از لوکس ترین هتل های کیش

با توجه به فضای تاریخی و لوکس حاکم بر محیط داخلی اقامت‌گاه، رزرو هتل داریوش کیش را به افرادی که علاقه‌مند به سکونت در فضا‌های لوکس، تاریخی و فرهنگی هستند پیشنهاد می‌کنیم. ۱۵۰ باب اقامتی در هتل داریوش در غالب سوئیت و اتاق خواب طراحی شده‌اند که انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن‌ها چشم‌انداز‌های گوناگونی داشته که می‌تواند مناظری چشم‌نواز برای‌تان ایجاد کند. این هتل نیز در لیست گران‌ترین و لوکس ترین هتل های کیش قرار دارد.

سامانه جامع رزرو تور

امکانات هتل داریوش کیش

یکی از مهم‌ترین آپشن‌های لوکس ترین هتل های کیش امکانات آن است و باید با توجه به امکاناتش آن را رزرو کرد. هتل داریوش به علت داشتن امکانات رفاهی بالا ظرفیتی محدود دارد و اغلب افراد برای اقامت خود در کیش آن را انتخاب می‌کنند. در این بخش به صورت خلاصه امکانات اقامت‌گاه داریوش کیش را برای شما بازگو می‌کنیم.

کافی‌نتدستگاه خود‌پردازسالن بیلیاردماساژ تایلندی
صبحانه و ناهار در اتاقتاکسی سرویس شبانه‌روزیسالن بدن‌سازیسالن کنفرانس
روم سرویس ۲۴ ساعتهآسانسورآلاچیق ساحلیاستخر
خشک‌شوییکافی‌شاپزمین تنیس رایگانجکوزی
تبدیل ارزساحل اختصاصیغواصیماساژ تایلندی
ترانسفر فرودگاهی به صورت رایگانرستورانپینت بالسالن کنفرانس
اجاره ماشین بدون رانندهمسیر دو‌چرخه سواریاتاق سیگار 

3.هتل شایان کیش

یکی از لوکس ترین هتل های کیش که فعالیت خود را پیش از انقلاب یعنی در سال ۱۳۵۴ آغاز کرده، هتل شایان کیش است. از لحاظ طراحی و معماری، این اقامت‌گاه آن‌قدر جذاب و مدرن است که در لیست هتل‌های مدرن کیش رقابت سنگینی را به پا کرده و توانسته تا کنون ۵ ستاره اخذ نماید. اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی در آن بنا شده که برخی از آن‌ها در محوطه هتل به شکل باب‌های ویلایی و برخی در ساختمان هتل به شکل باب‌های آپارتمانی طراحی شده‌اند و قیمت‌های متفاوتی نیز دارند.

هتل شایان کیش

بعضی از اتاق‌‌های اقامت‌گاه شایان، پنجره‌ها و بالکن‌هایی به سمت دریای نیلگون خلیجی دارد و به هنگام هوای گرگ و میشی منظره‌ای جذاب از بازی مواج، غروب یا طلوع خورشید را به چشمان‌تان هدیه می‌کند. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل به اغلب جاذبه‌های فرهنگی، طبیعی و گردشگری نزدیک است.

امکانات هتل شایان کیش

هتل شایان با داشتن امکانات زیر توانسته جزء محبوب‌ترین‌ هتل‌های کیش باشد.

پذیرش ۲۴ ساعتهرستورانآلاچیقخدمات نگهداری از کودکان
خشک‌شوییکافی‌شاپروم سرویسچای‌خانه در فضای سبز
اتوسالن کنفرانساینترنت در لابیچای‌خانه در فضای سر بسته
تراساتاق سیگارخدمات بیدار باشسالن همایش
صبحانه و ناهار در اتاقمسیر پیاده‌رویآسانسورسالن بیلیارد
اتاق چمدانمسیر دو‌چرخه‌سواریتبدیل ارزخدمات نگهداری از کودکان
اجاره ماشین با رانندهترانسفر رایگانخدمات تور 

4.هتل بین‌المللی کیش

یکی از نگین‌های درخشان بین لوکس ترین هتل های کیش، هتل بین‌ المللی کیش است که در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را شروع کرده و جزء هتل‌های نو‌پای کیش محسوب می‌شود. اقامت‌گاه لاکچری بین‌المللی در غالب ۱۴ طبقه و ۳۴۲ باب اقامتی به احداث رسیده که این اتاق‌های اقامتی انواع مختلفی دارند و امکانات متنوعی نیز در هر کدام از آن‌ها ارائه می‌شود. فضایی لاکچری و لوکس در داخل این هتل حاکم است و رزرو آن به افراد مدرن‌پسند پیشنهاد می‌شود.

هتل بین‌المللی کیش

امکانات هتل بین‌المللی کیش

هتل لوکس بین‌المللی کیش امکاناتی همچون موارد زیر را در خود جای داده و سعی کرده با افزودن امکانات رفاهی بالا رضایت مراجعه‌کنندگان را به خود جلب کند.

روم سرویس ۲۴ ساعتهاینترنت رایگان در لابی و اتاقزمین تنیس استانداردسیستم تهویه مطبوع
پارکینگاستخر سر‌پوشیدهرستورانماهواره
مینی‌بارسوناآسانسورتلوزیون
کافی‌شاپجکوزیخشک‌شویی 

5.هتل مارینا کیش

هتل مارینا پارک کیش یکی از لوکس ترین هتل های کیش است که فضایی لاکچری، مدرن و آبی دارد. این هتل با برخورداری از ۷۵۰ متر ساحل اختصاصی بین افراد علاقه‌مند به تفریحات آبی محبوبیتی توصیف نشدنی را به خود اختصاص داده است. شما با رزرو این هتل از دیگر تفریحات و جاذبه‌های کیش بی‌نیاز خواهید بود؛ چرا‌که این هتل تمامی تفریحات آبی را در اختیار مراجعه‌کنندگانش قرار می‌دهد. در‌واقع این مجموعه اقامتی یک پارک آبی بسیار هیجان‌انگیز دارد که می‌تواند لحظاتی پر از شادی و نشاط را برای شما به ارمغان آورد.

هتل مارینا کیش

برخی از اتاق‌های هتل مارینا به سمت دریای خلیج هستند و برخی دیگر به سمت پارک آبی جذاب مارینا. اقامت‌گاه مارینا جزء اقامت‌گاه‌های پر‌طرف‌دار در کیش بوده و مهم‌ترین علت جذب مهمان آن به داشتن تفریحات آبی در پارک آبی‌اش بر‌می‌گردد. این هتل به تفریحات آبی دیگر نیز نزدیک است و با طی کردن مسافت کمی می‌توانید به اماکن تفریحی دست یابید. دکوراسیون داخلی این مجموعه اقامتی بسیار مدرن بوده که در کنار آب‌نمای جذاب و پوشش گیاهی بکرش جذابیت هتل را دو چندان می‌کند. این هتل با برخورداری از تفریحات آبی متنوع و منحصر‌به‌فرد به تنهایی توانسته عنوان جزیره تفریحی را به خود اختصاص داده است.

امکانات هتل مارینا کیش

سرویس بهداشتی فرنگیدر طبقات و لابیسیستم اعلام حریقسالن ورزشیدستگاه واکس کفشزنگ هشدار
سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات و لابیخدمات خانه‌داریفضای سبزآژانس مسافر‌بریمرکز خرید
اجاره اتومبیل بدون رانندهخدمات تهیه بلیطپارکینگپذیرش ۲۴ ساعتهنمازخانه
سیستم تهویه مطبوعکپسول آتش‌نشانیسالن ماساژاتاق تلفنکافی‌نت
مینی‌باربازی ویدئوییاستخرتاکسی سرویسروزنامه
لاندریخدمات باربریسوناپله اضطراریپرینتر
تلوزیون در لابیخودپردازجکوزیاتاق چمدانآسانسور
اینترنت در لابیزمین تنیسترانسفرکافی‌شاپ 

6.هتل پارمیس کیش

اگر به دنبال پیدا کردن یکی از مجهز‌ترین، بزرگ‌ترین و لوکس ترین هتل های کیش هستید، هتل پارمیس گزینه مناسبی برای شما است. هتل پارمیس کیش در سال ۱۳۸۵ شروع به فعالیت کرده و با معماری‌هایی مدرن در ۷ طبقه احداث شده است. ۱۶۸ اتاق و سوئیت این هتل با برخورداری از امکانات رفاهی بالا سعی در جهت فراهم آوردن رفاه کامل شماست. طراحی‌های این هتل بسیار خاص و شیک است که فضایی مجلل را به وجود می‌‌آورد.

هتل پارمیس کیش

پرسنل مجرب و خوش‌برخورد هتل پارمیس سعی دارند تا با ارائه خدمات گوناگون آرامشی بی‌حد و مرز را برای‌تان به ارمغان بیاورند. فضای داخلی اقامت‌گاه پارمیس بسیار دلپذیر و لوکس است، ولی نمایی به سمت دریا ندارد. انواعی از اتاق‌ها با امکانات متنوع و متفاوت در هتل پارمیس بنا شده و شما می‌توانید بسته به نوع نیاز‌تان یکی از مناسب‌ترین اتاق‌ها را انتخاب کنید.

امکانات هتل پارمیس کیش

آسانسورتلفن در لابیخشک‌شوییآرایشگاهسیستم اعلام حریق
آتلیهچای‌خانه سنتیسرویس بهداشتی فرنگیخدمات تورسیستم تهویه مطبوع
فروشگاهصندوق اماناتفکس، فتوکپی و پرینتراتاق چمدانخدمات برای معلولین
نمازخانهآژانس مسافرتیروزنامهسالن بیلیارداتاق تلفن
مرکز خریدپذیرش ۲۴ ساعتهکافی‌نتکپسول آتش‌نشانیکرایه اتومبیل بدون راننده
تاکسی سرویساینترنت و تلوزیون در لابیکافی‌شاپخدمات خانه‌داریسرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی
پله اضطراریدستگاه واکس کفشفضای سبزخدمات تهیه بلیط 

سخن پایانی

برای داشتن سفری لاکچری و دل‌چسب می‌توانید یکی از لوکس ترین هتل های کیش که در بخش‌های قبلی این مطلب به شما معرفی کردیم را انتخاب کنید. این هتل‌های جزء بر‌ترین هتل‌ها و لوکس ترین هتل های کیش است و آن‌قدر امکانات متنوع و گوناگون را در اختیار شما قرار می‌دهد که شما احساس راحتی و سکونت در خانه خود را داشته باشید. با معرفی این هتل‌ها سعی در انتخاب بهتر هتل توسط شما را داشتیم تا بتوانید بهترین هتل را برای اقامت انتخاب کنید. اگر در رابطه با لوکس ترین هتل های کیش سوالی دارید می‌توانید با کارشناسان سایت ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

طراحی لوکس و معماری هتل درویشی مشهد

دوشنبه 14 شهریور 1401
از دیرباز تا به امروز هنر معماران ایرانی زبانزد دنیا بوده و با ساخت شگفتی هایی در اقصی نقاط کشور […]
معماری هتل درویشی

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس